Ogłoszenie z dnia 2025-10-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00458556/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-10-06
- 2025/BZP 00546188/01 - Wynik z dnia 2025-11-20
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Dodatkowa dostawa mebli.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: WOJSKOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 630153003
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Kościuszki 92/98
1.4.2.) Miejscowość: Poznań
1.4.3.) Kod pocztowy: 61-716
1.4.4.) Województwo: wielkopolskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: wzi.szp@ron.mil.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wzipoznan.wp.mil.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00458975
2.2.) Data ogłoszenia: 2025-10-06
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2025/BZP 00458556
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.8. Wykaz przedmiotowych środków dowodowych Przed zmianą:
Certyfikat ISO 9001:2015 lub równoważny, ISO 14001:2015 lub równoważny oraz ISO 45001:2018 lub równoważny producenta oferowanych mebli skrzyniowych;
• Świadectwa z badań mebli pracowniczych i gabinetowych, w zakresie zgodności wyrobu z wymaganiami bezpieczeństwa , wytrzymałości i trwałości:
biurka i stoły powinny spełniać wymagania norm: PN-EN 527-2:2004, PN–EN 527–3:2004
meble do przechowywania – regały i szafki wiszące powinny spełniać wymagania norm – PN-EN 14073-2:2006, PN–EN 14073-3:2006;
• Atest Higieniczny na rodzaj wyprodukowanych mebli, tj. biurek, stołów, szaf, kontenerów i itp. Nie dopuszcza się atestów higienicznych cząstkowych
tj. zakresie komponentów wchodzących w skład mebli.
Po zmianie:
Certyfikat ISO 9001:2015 lub równoważny, ISO 14001:2015 lub równoważny oraz ISO 45001:2018 lub równoważny producenta oferowanych mebli skrzyniowych;
• Świadectwa z badań mebli pracowniczych i gabinetowych, w zakresie zgodności wyrobu z wymaganiami bezpieczeństwa , wytrzymałości i trwałości:
biurka i stoły powinny spełniać wymagania norm: PN-EN 527-2:2004, PN–EN 527–3:2004
meble do przechowywania – regały i szafki wiszące powinny spełniać wymagania norm – PN-EN 14073-2:2006, PN–EN 14073-3:2006;
• Atest Higieniczny na rodzaj wyprodukowanych mebli, tj. biurek, stołów, szaf, kontenerów i itp. Nie dopuszcza się atestów higienicznych cząstkowych
tj. zakresie komponentów wchodzących w skład mebli.
Świadectwo z badań na trudnopalność pianek z normą PN EN 1021:1:2.
• Oświadczenie producenta o możliwości wykonania przedmiotowych krzeseł
z pianek trudnopalnych wg wskazanej technologii, z datą wystawienia nie wcześniejszą niż 7 dni przed terminem składania ofert;
• Certyfikat potwierdzający wytrzymałość i stabilność wg normy DIN EN 1335-2:2019 dla fotela obrotowego gabinetowego;
• Świadectwo z badań odporności na zapalenia układu tapicerskiego zawierającego oferowaną tkaninę zgodnie z normą PN EN 1021:1:2:2014-12;
• Świadectwo z badań ścieralności na oferowany typ tkaniny (badanie na dostarczonej próbce) zgodnie z normą PN EN ISO 12947-2:2017-02;
• Świadectwo z badań mechacenia i pillingu na oferowany typ tkaniny (badanie na dostarczonej próbce) zgodnie z normą PN EN ISO 12945:2:2002;
• Protokół oceny ergonomicznej w zakresie zgodności z rozporządzeniem MRiPS
z dnia 18 października 2023 (DZ.U. z 2023, poz. 2367) dla krzesła WP1-5;
• Certyfikat zgodność produktu z normą EN 1335-1:2002/A1:2022 oraz EN 1335-2:2018 (wymiary, bezpieczeństwo, stabilność i wytrzymałość) dla krzesła obrotowego WP1-5;
• Certyfikat zgodność krzesła z normą EN 16139:2013/AC:2013 dla krzesła konferencyjnego z pulpitem;
• Sprawozdanie z badań dla oferowanego modelu fotela obrotowego WP1-5; Krzesło z wytrzymałością do 130 kg użytkownika zgodne z DIN 4573:2021-03 – krzesła dla osób o większej masie ciała
• Sprawozdanie z badań wytrzymałości i stabilności wg PN EN 13761:2004 oraz PN EN 1022:2001 dla krzesła konferencyjnego WP1-37;
• Sprawozdanie z badań potwierdzających właściwą wytrzymałość fotela, norma EN 16139:2014, pod kątem eksploatacji przez osoby o wadze do 150 kg dla krzesła konferencyjnego na płozie;
• Certyfikaty ISO 9001:2015, ISO 14001:2015 oraz ISO 45001:2018 lub równoważne producenta foteli, krzeseł i siedzisk, wystawione przez niezależną, akredytowaną jednostkę uprawnioną do wydawania tego rodzaju zaświadczeń.
Jeżeli wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, zamawiający wzywa do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie – art. 107 ust. 2 ustawy Pzp.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2025-10-20 09:00
Po zmianie:
2025-10-14 09:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2025-10-20 09:15
Po zmianie:
2025-10-14 09:15
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Przeprowadzenie diagnozy pogłębionej dziecka w zakresie zgodnym ze wskazaniami wynikającymi z diagnozy psychofizycznej dzieci przebywających w pieczy zastępczej na terenie powiatu poznańskiego.
- ZP 60/25 "Prace naprawcze kanalizacji deszczowej i bytowej w Szpitalu Klinicznym im. Karola Jonschera Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu - w formule zaprojektuj i wybuduj"
- "Zaprojektowanie, wykonanie, dostarczenie i montaż fabrycznie nowego systemu sterującego 24 kanałami/siłownikami"
- ODBIÓR I TRANSPORT WRAZ Z ZAŁADUNKIEM ORAZ UTYLIZACJĄ ODPADÓW NIEBEZPIECZNYCH ORAZ INNYCH NIŻ NIEBEZPIECZNE Z KOMPLEKSÓW WOJSKOWYCH, BĘDĄCYCH W ADMINISTROWANIU 31 BAZY LOTNICTWA TAKTYCZNEGO
- Chemiczne czyszczenie części instalacji w postaci wybranych rurociągów, wymienników i kompensatorów będących częścią instalacji do odzysku odpadów ulegających biodegradacji Biokompostowni (...)
- zakup - z instalacją w bud. nr 16 na terenie Instytutu Ochrony Roślin - Państwowego Instytutu Badawczego w Poznaniu - 2 śluz powietrznych typu "air shower"
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa wyposażenia pracowni hotelarsko-usługowej Zespołu Szkół i Placówek Oświatowych im. kpt. hm. Andrzeja Romockiego "Morro" w Barlinku
- Dostawa wyposażenia do żłobka w celu utworzenia nowego miejsca opieki nad dziećmi do lat 3 w ramach zadania inwestycyjnego: Utworzenie miejsc opieki dla dzieci do lat 3-budowa żłobka w Kamieniu Kraj.
- Zakup, dostawa i montaż mebli w ramach realizacji projektu pn.: "Rozwój kompetencji młodych logistyków - podniesienie jakości kształcenia zawodowego w ZSZ nr 2 w Kutnie"
więcej: Meble różne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





