eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kolbuszowa › Dostawa, montaż wraz z uruchomieniem systemu uzdatniania wody do dializ na Oddziale Dializoterapii SP ZOZ w Kolbuszowej"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-11-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa, montaż wraz z uruchomieniem systemu uzdatniania wody do dializ na Oddziale Dializoterapii SP ZOZ w Kolbuszowej"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000304504

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Grunwaldzka 4

1.5.2.) Miejscowość: Kolbuszowa

1.5.3.) Kod pocztowy: 36-100

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.7.) Numer telefonu: 2271222

1.5.8.) Numer faksu: 2271233

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@szpital.kolbuszowa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.kolbuszowa.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.szpital.kolbuszowa.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa, montaż wraz z uruchomieniem systemu uzdatniania wody do dializ na Oddziale Dializoterapii SP ZOZ w Kolbuszowej"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cb1360f8-5ffe-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00458733

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00429983/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: Eap-2412/19/22/M

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 200000 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń wraz z pracami :
1. Demontaż starej instalacji stacji uzdatniania
2. Dostawa i montaż nowych urządzeń systemu uzdatniania wody, przeznaczonej dla 20 stanowisk pacjentów na od. Dializoterapii,
3. Uruchomienie systemu wraz z wykonaniem testów sprawdzających poprawność działania ,
4. Wykonanie projektu powykonawczego zmodernizowanej stacji uzdatniania wody.
II. Wymagania dotyczące modernizacji systemu uzdatniania wody:
1. Przyłącze wody wodociągowej, zawierające elektrozawór zabezpieczający system uzdatniania wody oraz pomieszczenia przed zalaniem w przypadku rozszczelnienia instalacji wodnej.
2. Zbiornik polietylenowy wody wstępnej, tzw. "surowej" o pojemności minimum
1700 l, wymiarach umożliwiających wniesienie przez otwór drzwiowy i montaż w pomieszczeniu.
3. W pełni zautomatyzowany system podnoszenia ciśnienia wody zawierający:
a) filtr z płukaniem wstecznym,
b) pompa ładowania zapewniająca uzyskanie stałego ciśnienia w układzie uzdatniania wstępnego
c) pompa z silnikiem trójfazowym ze zintegrowaną przetwornicą częstotliwości,
d) układ automatycznego napełniania zbiornika
e) zabezpieczenie pompy przed pracą bez wody ( "na sucho")4. Uzdatnianie wstępne:
a) filtr piaskowy, ilość złoża filtracyjnego nie mniej niż 180 l,
b) filtr węglowy , ilość złoża filtracyjnego powyżej 100 l,
c) zmiękczacz wody w systemie pracy równoległej wyposażony w dwa niezależne filtry zawierające żywicę jonowymienną, zmiękczającą wodę, wydajność min. 180 dH/m?,
d) dwudziestocalowy filtr wstępny mechaniczny o gęstości 1 mikrona,
5. Jednostopniowe urządzenie odwróconej osmozy:
a) z możliwością pracy w trybie awaryjnym,
b) pomiar przewodności wody wejściowej i wyjściowej,
c) układ kontroli jakości wody z systemem alarmowym
d) pomiar przepływu odrzutów i poboru wody
e) czujnik wycieku wody w urządzeniu
f) programowalny, automatyczny, zabezpieczony program dezynfekcji chemicznej
g) system automatycznego płukania zapobiegajacy rozwojowi bakterii podczas przestoju urządzenia,
h) płynna regulacja ciśnienia w pętli
i) zasilanie elektryczne 380-415V 50HzCEE
6. Wydajność urządzenia w zakresie 1000 dm? ( mierzona przy temperaturze + 15?C) wody uzdatnionej
7. W przypadku awarii osmozy, możliwość pracy w trybie awaryjnym np. Uszkodzenie elektroniki odwróconej osmozy - umożliwiającej prowadzenie dializ na wszystkich stanowiskach dializacyjnych.
8. Urządzenie odwróconej osmozy musi zapewnić możliwość ciągłego monitorowania parametrów pracy RO z dowolnego komputera w sieci.
9. Urządzenie odwróconej osmozy musi zapewnić możliwość wykonania chemicznej i termicznej dezynfekcji pętli wody uzdatnionej.
10. Możliwość podglądu parametrów pracy odwróconej osmozy z dowolnego komputera w sieci komputwerowej szpitala.
11. Woda po odwróconej osmozie ma spełniać wymagania jakościowe zgodnie z aktualną monografią Farmakopei Polskiej.
12. Wykonawca po zainstalowaniu i uruchomieniu systemu uzdatniania wody wykona mikrobiologiczne i fizykochemiczne badania potwierdzające, że wyprodukowana woda spełnia wymagania jakościowe zgodnie z aktualną monografią Farmakopei Polskiej.
13. Wszystkie dostarczone urządzenia mają być fabrycznie nowe ( rok produkcji nie wcześniej niż 2022), kompletne i po montażu oraz uruchomieniu produkować wodę z wymaganą jakością i wydajnością.
14. Szkolenie pracowników w siedzibie Zamawiającego w zakresie obsługi dostarczonych urządzeń w dniu protokolarnego odbioru uruchomionych urządzeń lub w terminie poprzedzającym protokolarny odbiór wyznaczonym przez Zamawiającego w porozumieniu z Wykonawcą.
15. Możliwość rozbudowy o dodatkowy moduł gorącej dezynfekcji pętli wody uzdatnionej.
16. Wykonawca zapewni środek dezynfekcyjny przeznaczony do zamontowanej stacji uzdatniania na okres 6 miesięcy funkcjonowania urządzenia.
17. Wykonanie projektu powykonawczego systemu uzdatniania wody w wersji papierowej i elektronicznej.

Parametry oceniane w II Kryterium wyboru oferty: Warunki techniczne

Lp. Oceniana cecha Punktacja Szczegółowy opis kryteriów oceny

1.
A - Pojemność montowanego zbiornika polietylenowego wody surowej

0 - 10 pkt Pojemność zbiornika
wody 1,7m3 - 1,9 m3. - 0 pkt.

Pojemność zbiornika wody 2,0 m3. - 10 pkt.
2. B - Efektywność (uzysk wody oczyszczonej) min. 60% 0 - 10 pkt < 75% - 0 pkt

? 75 % - 10 pkt.

3.
C - Możliwość zdalnego włączenia monitora odwróconej osmozy z dowolnego komputera w sieci
0 - 10 pkt
Brak możliwości - 0 pkt.

Możliwość włączenia - 5 pkt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33181400-6 - Wielofunkcyjne urządzenia do hemodializy

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 180305,65 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 180305,65 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 180305,65 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FRESENIUS MEDICAL CARE POLSKA S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7831480785

7.3.3) Ulica: KRZYWA

7.3.4) Miejscowość: POZNAŃ

7.3.5) Kod pocztowy: 60-118

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 180305 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-11-24 do 2022-12-08

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.