eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piotrków TrybunalskiZakup materiałów dydaktycznych



Ogłoszenie z dnia 2025-10-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup materiałów dydaktycznych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Rozwoju Edukacji Województwa Łódzkiego w Piotrkowie Trybunalskim

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 389760086

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wojska Polskiego 2

1.5.2.) Miejscowość: Piotrków Trybunalski

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-300

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@crepiotrkow.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.wodn.piotrkow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-aa3968a5-0878-4f37-b39f-cddf7b737275

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup materiałów dydaktycznych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-aa3968a5-0878-4f37-b39f-cddf7b737275

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00458691

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zbudowanie systemu koordynacji i monitorowania regionalnych działań na rzecz kształcenia zawodowego, szkolnictwa wyższego oraz uczenia się przez całe życie, w tym uczenia się dorosłych” jest finansowany ze środków Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym nie złożono żadnej oferty

3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-3937cb6e-705f-4c95-b914-71d063f45266

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: S.3220.5.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

ZAKUP MATERIAŁÓW DYDAKTYCZNYCHN DLA PRZEDSZKOLI I DLA DZIECI
 zakup pomocy dydaktycznych dla dzieci oraz dla każdego z Piotrkowskich przedszkoli
samorządowych (nr: 1,5,11,12,14,15,16,19,20) dla łącznie ok. 290 (min. 250) dzieci w
9 przedszkolach (wg opisu i specyfikacji poniżej)
Materiały dydaktyczne dla 9 przedszkoli:
 Puzzle o zawodach Baby Classic po 3 kpl. dla każdego z 9 przedszkoli: (opis)
Liczba elementów 150 +/- 10 elementów
Materiał : karton
Szerokość produktu 25 cm +/- 2cm
Głębokość produktu 6 cm +/- 2cm
Wysokość produktu 18 cm +/- 2cm
 Magnetyczna układanka „Magnetibook” po 3 kpl. dla każdego z 9 przedszkoli: (opis)
zestaw magnesów z ilustracjami różnych zawodów, płeć chłopcy dziewczynki
Liczba elementów: 64 +/- 5 elementów
Materiał: karton
Wysokość produktu 4 cm +/- 2cm
Szerokość produktu 19 cm +/- 2cm
Głębokość produktu 26 cm +/- 2cm
 Puzzle edukacyjne zawody po 3 kpl. z każdego z dwóch zawodów- łącznie po 6 kpl.
na przedszkole (np. puzzle „Strażak” i puzzle „Kucharz” po 3 kpl.) dla każdego z 9
przedszkoli:
Liczba elementów 150 +/- 10 elementów
Materiał : karton
Szerokość produktu 22 cm +/- 2cm
Głębokość produktu 4.5 cm +/- 2cm
Wysokość produktu 17 cm +/- 2cm
Materiały dydaktyczne dla każdego ze 290 dzieci:
 Minitablecik- znikopis do pisania: 290 sztuk
Tablica do pisania LCD 8.5 cali z rysikiem,
rozmiar: 22,5 x 14,5
Baterie dołączone do tablicy.,
 Puzzle weterynarz: 290 sztuk (opis)
Ilość elementów 150
Szerokość produktu 25 cm +/- 2 cm
Głębokość produktu 6 cm +/- 2 cm
Wysokość produktu 18 cm +/- 2 cm
 Puzzle budowniczy: 290 sztuk
Szerokość produktu 25 cm +/- 2 cm
Głębokość produktu 6 cm +/- 2 cm
Wysokość produktu 18 cm +/- 2 cm
Ilość elementów 150
 Torby papierowe: 290 sztuk
Torba papierowa (papier z recyklingu)
Rozmiar : 30 cm x 40 cm +/- 5 cm
 Dyplom „Ekspert od zawodów” – certyfikat uczestnictwa w zajęciach - 290 sztuk
Wszystkie materiały dydaktyczne (dla przedszkoli i dla dzieci) muszą posiadać oznaczenie
posiadania atestów: CE ORAZ EN 71
Wszystkie ww. materiały muszą być zaopatrzone w dostarczone przez zamawiającego
logotypy. Oznakowanie to może być np. w formie naklejek. Naklejka z logami, naklejki bez
laminatu ok. 10 cm X 3 cm na pomoce dla dzieci i dla przedszkoli.
LOGO -OBRAZ
PRZED PODPISANIEM UMOWY WYKONAWCA UZGADNIA OSTATECZNY WZÓR MATERIAŁÓW
DYDAKTYCZNYCH Z ZAMAWIAJĄCYM.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Faber

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7712938858

7.3.4) Miejscowość: Piotrków Trybunalski

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 25,900 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.