eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowa Sól › Wykonanie zadania w systemie zaprojektuj i wybuduj dla inwestycji pn.: Budowa ścieżki rowerowej relacji Nowa Sól - Bytom Odrzański

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-11-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie zadania w systemie zaprojektuj i wybuduj dla inwestycji pn.: Budowa ścieżki rowerowej relacji Nowa Sól – Bytom Odrzański

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT NOWOSOLSKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970770103

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: MONIUSZKI 3

1.5.2.) Miejscowość: Nowa Sól

1.5.3.) Kod pocztowy: 67-100

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekeratiat@powiat-nowosolski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-nowosolski.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

platformazakupowa.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie zadania w systemie zaprojektuj i wybuduj dla inwestycji pn.: Budowa ścieżki rowerowej relacji Nowa Sól – Bytom Odrzański

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-864ea34b-2aae-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00458661

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00331585/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 3411.13.2022.PZD

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 6000000 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. OPIS OGÓLNY
1.1. Zakres przedmiotu zmówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje zaprojektowanie oraz wybudowanie na podstawie wykonanej dokumentacji projektowej przedmiotowe zadanie inwestycyjne pn.:
Budowa ścieżki rowerowej od miejscowości Nowa Sól do miejscowości Bytom Odrzański
Wykonawca zaprojektuje, wybuduje i odda do użytkowania w stanie wolnym od wad i usterek przedmiotową ścieżkę rowerową.
Inwestycja będzie powiązana z istniejącą i planowaną infrastrukturą rowerową na terenie miasta i gminy Nowa Sól oraz Powiatu Nowosolskiego.

Zadanie składa się z dwóch etapów:
Etap I
wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej
wraz z uzyskaniem niezbędnych decyzji, opinii, uzgodnień, zgłoszeniem robót budowlanych/uzyskaniem niezbędnego pozwolenia, o którym mowa w art. 33 Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2021 r. poz. 2351, z 2022 r. poz. 88),
W ramach opracowania dokumentacji projektowej należy uzyskać: wszystkie niezbędne do realizacji zadania decyzje (w tym decyzję o środowiskowych uwarunkowaniach i decyzję pozwolenie wodnoprawne - jeśli zajdzie taka konieczność), pozwolenia, uzgodnienia i zatwierdzenia wynikających z zakresu projektu oraz akceptację kompletnej dokumentacji przez Zamawiającego.

Etap II
Wykonaniu robót budowlanych
na przedmiotowym zadaniu w oparciu o wykonaną przez Wykonawcę dokumentację projektową i SST (opracowane przez Wykonawcę i wykonane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego t.j Dz.U. 2013 r. poz. 1129) oraz odpowiednie przepisy prawa.

Zamówienie obejmuje dla:
Etapu I:
- opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej (projekt budowlany, wykonawczy) dla przedmiotowego zadania oraz uzyskanie decyzji, opinii, pozwoleń, uzgodnień i zatwierdzeń wynikających z zakresu projektu i przepisów prawa oraz akceptację kompletnej dokumentacji przez Zamawiającego.
W ramach dokumentacji technicznej należy opracować badania podłoża gruntowego w zakresie rozpoznania warunków panujących w podłożu gruntowym oraz dokumentację geotechniczną.
Zakres wykonywanych badań należy przyjąć następujący:
a) pod ścieżkę rowerową - rozstaw otworów wzdłuż osi powinien wynosić max. 100 m; głębokość otworów min. 2.0 m,
b) pod obiekty inżynierskie - rozstaw otworów wzdłuż osi drogi w miejscach projektowanych podpór; liczba otworów w kierunku poprzecznym do osi obiektu 2, głębokość otworów – nie mniej niż 6 m poniżej warstwy nośnej.
Na podstawie wykonanych badań geotechnicznych należy opracować opinię geotechniczną, a następnie należy wykonać pozostałe wymagane prawem opracowania, w szczególności opinię geotechniczną, dokumentację geologiczno – inżynierską, dokumentację badań podłoża gruntowego i projekt geotechniczny.
Plan i zakres badań konstrukcji nawierzchni oraz podłoża gruntowego należy uzgodnić z Zamawiającym.

W skład dokumentacji powinny wchodzić projekty: budowlany oraz wykonawczy obejmujące wszystkie branże i zawierające:
- część opisową, część rysunkową, obliczenia, zestawienia, decyzje, opinie, pozwolenia, uzgodnienia
i zgody,
- informację dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ),
- szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych wykonane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (t.j. Dz.U. 2013 r., poz. 1129),
- projekt organizacji ruchu na czas prowadzenia robót oraz docelową organizację ruchu wraz z zatwierdzeniem,
- zgłoszenie robót budowlanych/uzyskanie niezbędnego pozwolenia, o którym mowa w art. 33 Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2021 r. poz. 2351, z 2022 r. poz. 88) lub Decyzji o Zezwoleniu na Realizację Inwestycji Drogowej (ZRID) zgodnie z Ustawą z dnia 10 kwietnia 2003r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (Dz. U. z 2022r. poz. 176 z późn. zm.),

- opracowanie dokumentacji geodezyjnej:
a) mapa do celów projektowych:
Mapa do celów projektowych w skali 1:500 i 1:1000, która powinna być opracowana w postaci numerycznej (wektorowej) jak i analogowej. Wykonawca uzyska mapę we własnym zakresie. Mapa powinna między innymi zawierać numery działek oraz granice określone według stanu prawnego, a jeżeli takiego nie można stwierdzić, uwidocznione w katastrze nieruchomości. Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia Zamawiającemu map do celów projektowych w wersji papierowej jak i elektronicznej (wektorowej). Stan prawny działek na mapie do celów projektowych powinien spełniać warunki określone w § 9 pkt. 1 ust. 1 rozporządzenia Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 29 marca 2001 r. w sprawie ewidencji gruntów i budynków.
Przez stan prawny granic należy rozumieć dokonanie czynności geodezyjnych, które pozwolą na przedstawienie na mapie granic na podstawie istniejących dokumentów prawnych (szkiców granicznych, zarysów granic) z zachowaniem odpowiedniej dokładności. W przypadkach gdy uzyskanie wymaganej dokładności nie jest możliwe (szkice graniczne w układzie lokalnym) wymagane jest przeprowadzenie czynności zgodnie z § 79 pkt. 6 rozporządzenia z dnia 9 listopada 2011 r. w sprawie standardów technicznych wykonywania geodezyjnych pomiarów sytuacyjnych i wysokościowych oraz opracowania i przekazywania tych pomiarów do Państwowego Zasobu Geodezyjnego i Kartograficznego (Dz. U. Nr 263 poz. 1572 z 2011 r.). Należy dokonać analizy i weryfikacji istniejących w PZGiK dokumentów prawnych dotyczących przebiegu granic na całym odcinku planowanej inwestycji. Ze względu na rozbieżności w przebiegu granic między mapą ewidencji gruntów, mapą zasadniczą a stanem faktycznym, należy dokonać wnikliwej analizy tego stanu. Wykonawca mapy do celów projektowych dostarczy pozyskane do zgłoszenia roboty geodezyjnej kopie materiałów prawnych (szkiców granicznych, zarysów, itp.) i kopie szkiców polowych związanych z pomiarem granic nieruchomości. Dokumenty te należy przekazać Zamawiającemu na etapie sporządzania mapy do celów projektowych w celu analizy poprawności wykonania mapy.
b) podziały nieruchomości:
Projekty podziałów nieruchomości (jeśli zajdzie taka potrzeba) powinny być sporządzone zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dn. 07.12.2004 r. w sprawie sposobu i trybu dokonywania podziałów nieruchomości (Dz.U. 2004, Nr 268 poz. 2663).
W przypadku nieruchomości dla której mają zastosowanie przepisy ustawy z dnia 13 października 1998r. – Przepisy ustawy reformujące administrację publiczną (Dz.U. z 1998r nr 133, poz. 872 ze zm. Art. 73) należy dodatkowo przeprowadzić linię podziałową w celu wydzielenia istniejącej ścieżki.
c) dokumenty konieczne do uzyskania Pozwolenia budowlanego zgodnie z Ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. 2021 r. poz. 2351, z 2022 r. poz.88),
i/lub
dokumenty konieczne do Zgłoszenia robót budowlanych zgodnie z warunkami Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. 2021 r. poz. 2351, z 2022 r. poz.88),
i/lub
Decyzja o Zezwoleniu na Realizację Inwestycji Drogowej (ZRID) zgodnie z Ustawą z dnia 10 kwietnia 2003r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (Dz. U. z 2018r. poz. 1747 z późn. zm.),

Etapu II:
wykonanie robót budowlanych na przedmiotowym zadaniu zgodnie z opracowaną dokumentacją techniczną oraz STWiORB i odpowiednimi przepisami prawa.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233162-2 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek rowerowych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Działając zgodnie z art. 260 ust 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r., poz. 1129 ze zm.) Zamawiający zawiadamia, iż unieważnia przedmiotowe postępowanie o udzielenie zamówienia na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy PZP – ,,cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny kosztu najkorzystniejszej oferty”.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9098310,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11507288,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.