eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KnurówDowóz dzieci niepełnosprawnych do szkół i placówek oświatowych w roku szkolnym 2024/2025



Ogłoszenie z dnia 2024-08-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dowóz dzieci niepełnosprawnych do szkół i placówek oświatowych w roku szkolnym 2024/2025

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejskie Centrum Edukacji w Knurowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000727185

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: al. Lipowa 12

1.5.2.) Miejscowość: Knurów

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-196

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria@knurow.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.knurow.edu.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0ade8a13-2709-11ef-a458-c2a7c3d67e03

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Jednostka organizacyjna administracji samorządowej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dowóz dzieci niepełnosprawnych do szkół i placówek oświatowych w roku szkolnym 2024/2025

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0ade8a13-2709-11ef-a458-c2a7c3d67e03

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00458535

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00006269/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Dowóz dzieci niepełnosprawnych do szkół i placówek oświatowych w roku szkolnym 2024/2025

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00395295

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: MCE/26/43/2024/DW

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem postępowania jest przewóz dzieci niepełnosprawnych do Miejskiej Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 2 im. Karola Miarki w Knurowie, ul. Wilsona 22, 44-194 Knurów (w skrócie: MSP 2) w roku szkolnym 2024/2025.
2) Zamawiający przewiduje 18 dzieci przewożonych na trasie I.
3)Termin realizacji dowozu: 2.09.2024 r. – 27.06.2025 r., z wyłączeniem ferii zimowych.
4) Przystanki na trasie I oraz godziny odbioru i dowozu dzieci określa załącznik nr 5.1. do SWZ – ”Harmonogram dowozu uczniów – TRASA I”. Godziny odbioru dzieci podane w załączniku są orientacyjne i będą doprecyzowane przez Wykonawcę z zastrzeżeniem, iż dzieci muszą być dowiezione do szkoły do godz. 8.00.
5) Zamawiający na trasie I przewiduje jeden termin dowozu dzieci/uczniów do szkoły oraz DWA terminy odbioru dzieci ze szkoły.
6) Godzinę odbioru dzieci po zajęciach przewoźnik ustala z dyrektorem szkoły w dwóch godzinowych terminach.
7) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz ze wskazaniem wymagań jakościowych odnoszących się do głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia zawiera rozdz. III SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

85312120-6 - Usługi opieki dziennej nad dziećmi i młodzieżą niepełnosprawną

4.5.5.) Wartość części: 50279,13 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem postępowania jest przewóz dzieci niepełnosprawnych do Zespołu Szkół Specjalnych w Knurowie, ul. Szpitalna 25, 44-194 Knurów (w skrócie ZSS) w roku szkolnym 2024/2025.
2) Zamawiający przewiduje 27 dzieci przewożonych na trasie II.
3) Termin realizacji dowozu: 2.09.2024 r. – 27.06.2025 r., z wyłączeniem ferii zimowych.
4) Przystanki na trasie II oraz godziny odbioru i dowozu dzieci określa załącznik nr 5.2. do SWZ – ”Harmonogram dowozu uczniów – TRASA II”. Godziny odbioru dzieci podane w załączniku są orientacyjne i będą doprecyzowane przez Wykonawcę z zastrzeżeniem, iż dzieci muszą być dowiezione do szkoły do godz. 8.00.
5) Zamawiający na trasie II przewiduje jeden termin dowozu dzieci/uczniów do szkoły oraz DWA terminy odbioru dzieci ze szkoły.
6) Godzinę odbioru dzieci po zajęciach przewoźnik ustala z dyrektorem szkoły w dwóch godzinowych terminach.
7) Pojazd, którym będą przewożone dzieci na trasie II musi być wyposażone w miejsce przeznaczone do przewozu wózka inwalidzkiego (np. w luku bagażowym). Wózka przewożonego na trasie II nie można złożyć, jedynie istnieje możliwość zdemontowania kół – parametry wózka na trasie II określa załącznik nr 11 do SWZ.
8) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz ze wskazaniem wymagań jakościowych odnoszących się do głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia zawiera rozdz. III SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

85312120-6 - Usługi opieki dziennej nad dziećmi i młodzieżą niepełnosprawną

4.5.5.) Wartość części: 168679,37 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem postępowania jest przewóz dzieci niepełnosprawnych do:
• N.P.P. "Dobre Miejsce", 44-190 Knurów, ul. 1 Maja 7 (w skrócie: NPP),
• Miejskiego Przedszkola z Oddziałami Integracyjnymi nr 13 w Knurowie, ul. Piłsudczyków 4, 44-196 Knurów (w skrócie: MP13),
• Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 3 w Knurowie - Miejskiego Przedszkola nr 1, ul. Stefana Batorego 5, 44-194 Knurów (w skrócie: MP1)
w roku szkolnym 2024/2025.
2) Zamawiający przewiduje 4 dzieci przewożonych na trasie III.
3) Termin realizacji dowozu: 2.09.2024 r. – 27.06.2025 r., z wyłączeniem ferii zimowych.
4) Przystanki na trasie III oraz godziny odbioru i dowozu dzieci określa załącznik nr 5.3. do SWZ – ”Harmonogram dowozu uczniów – TRASA III”. Godziny odbioru dzieci podane w załączniku są orientacyjne i będą doprecyzowane przez Wykonawcę z zastrzeżeniem, iż dzieci muszą być dowiezione do placówek do godz. 8.00.
5) Zamawiający na trasie III przewiduje jeden termin dowozu dzieci/uczniów do placówek oświatowych oraz jeden termin odbioru dzieci z placówek oświatowych.
6) Godzinę odbioru dzieci po zajęciach przewoźnik ustala z dyrektorami placówek oświatowych.
7) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz ze wskazaniem wymagań jakościowych odnoszących się do głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia zawiera rozdz. III SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

85312120-6 - Usługi opieki dziennej nad dziećmi i młodzieżą niepełnosprawną

4.5.5.) Wartość części: 59912,42 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem postępowania jest przewóz dzieci niepełnosprawnych do:
• Zespołu Szkół Ogólnokształcących Specjalnych nr 5 w Gliwicach, VIII Liceum Ogólnokształcące, ul. Sikornika 34, 44-122 Gliwice (w skrócie: VIII LO G-ce),
• Zespołu Szkolno – Przedszkolnego nr 7 w Gliwicach, ul. Ligonia 36, 44-100 Gliwice (w skrócie: ZSP nr 7),
• Zespołu Szkół im. Janusza Korczaka w Gliwicach, ul. Dolnej Wsi 74, 44-100 Gliwice (w skrócie: ZS)
w roku szkolnym 2024/2025.
2) Zamawiający przewiduje 9 dzieci przewożonych na trasie IV.
3) Termin realizacji dowozu: 2.09.2024 r. – 27.06.2025 r., z wyłączeniem ferii zimowych.
4) Przystanki na trasie IV oraz godziny odbioru i dowozu dzieci określa załącznik nr 5.4. do SWZ – ”Harmonogram dowozu uczniów – TRASA IV”. Godziny odbioru dzieci podane w załączniku są orientacyjne i będą doprecyzowane przez Wykonawcę z zastrzeżeniem, iż dzieci muszą być dowiezione do placówek oświatowych do godz. 8.00.
5) Zamawiający na trasie IV przewiduje jeden termin dowozu dzieci/uczniów do placówek oświatowych oraz jeden termin odbioru dzieci ze szkół/placówek oświatowych.
6) Godzinę odbioru dzieci po zajęciach przewoźnik ustala z dyrektorami placówek oświatowych.
7) Pojazd, którym będą przewożone dzieci na trasie IV musi posiadać platformę przeznaczoną do wjazdu osób niepełnosprawnych na wózkach inwalidzkich (pojazd, platforma oraz drzwi do pojazdu powinny zapewniać przewóz osoby
w wózku inwalidzkim, o parametrach określonych w załączniku nr 12 do SWZ) oraz miejsce dedykowane do przewożenia osoby na wózku inwalidzkim, zabezpieczonym pasami bezpieczeństwa.
8) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz ze wskazaniem wymagań jakościowych odnoszących się do głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia zawiera rozdz. III SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

85312120-6 - Usługi opieki dziennej nad dziećmi i młodzieżą niepełnosprawną

4.5.5.) Wartość części: 116427,17 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem postępowania jest przewóz dzieci niepełnosprawnych do:
a) Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego Dla Młodzieży Niewidomej
i Słabowidzącej, ul. Hajducka 22, 41-500 Chorzów (w skrócie: SOSW Chorzów),
b) Zespołu Szkolno-Przedszkolnego Dla Dzieci Niesłyszących i Słabo Słyszących, ul. Grażyńskiego 17, 40-126 Katowice (w skrócie: ZSP K-ce),
c) aAcademy Niepublicznej Szkoły Podstawowej, ul. Zielonogórska 1,
40-710 Katowice (w skrócie: aANSP K-ce)
w roku szkolnym 2024/2025.
2) Zamawiający przewiduje 4 dzieci przewożonych na trasie V.
3) Termin realizacji dowozu: 2.09.2024 r. – 27.06.2025 r., z wyłączeniem ferii zimowych.
4) Przystanki na trasie V oraz godziny odbioru i dowozu dzieci określa załącznik nr 5.5. do SWZ – ”Harmonogram dowozu uczniów – TRASA V”. Godziny odbioru dzieci podane w załączniku są orientacyjne i będą doprecyzowane przez Wykonawcę z zastrzeżeniem, iż dzieci muszą być dowiezione do placówek oświatowych do godz. 8.00.
5) Zamawiający na trasie V przewiduje jeden termin dowozu dzieci/uczniów do placówek oświatowych oraz jeden termin odbioru dzieci/uczniów z placówek oświatowych.
6) Godzinę odbioru dzieci po zajęciach przewoźnik ustala z dyrektorami placówek oświatowych.
7) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz ze wskazaniem wymagań jakościowych odnoszących się do głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia zawiera rozdz. III SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

85312120-6 - Usługi opieki dziennej nad dziećmi i młodzieżą niepełnosprawną

4.5.5.) Wartość części: 131594,76 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem postępowania jest przewóz dzieci niepełnosprawnych do:
• Zespołu Szkół Specjalnych im. W. Sherborne, ul. Przedszkolna 1, 44-238 Czerwionka-Leszczyny (w skrócie: ZSS w Czerwionce-Leszczyny),
• Ośrodka Rehabilitacyjno-Wychowawczego, ul. Piastów Górnośląskich 8, 44-240 Żory (w skrócie: ORW w Żorach);
w roku szkolnym 2024/2025.
2) Zamawiający przewiduje 7 dzieci przewożonych na trasie VI.
3) Termin realizacji dowozu: 2.09.2024 r. – 31.08.2025 r., w tym również w okresie ferii zimowych, z zastrzeżeniem pkt 4 ).
4) W terminie od 30.06.2025 r. do 31.08.2025 r. dowóz będzie realizowany tylko do ORW w Żorach. Dni w którym będzie realizowany dowóz od 30.06.2025 r. do 31.08.2025 r. Zamawiający przekaże Wykonawcy w terminie do 27.06.2025 r. i będzie uzależniony od terminu otwarcia ORW w Żorach w okresie wakacyjnym.
5) Przystanki na trasie VI oraz godziny odbioru i dowozu dzieci określa załącznik nr 5.6. do SWZ – ”Harmonogram dowozu uczniów – TRASA VI”. Godziny odbioru dzieci podane w załączniku są orientacyjne i będą doprecyzowane przez Wykonawcę z zastrzeżeniem, iż dzieci muszą być dowiezione do placówek oświatowych do godz. 8.00.
6) Zamawiający na trasie VI przewiduje jeden termin dowozu dzieci/uczniów do placówek oświatowych oraz jeden termin odbioru dzieci/uczniów z placówek oświatowych
7) Pojazd, którym będą przewożone dzieci na trasie VI musi posiadać platformę przeznaczoną do wjazdu osób niepełnosprawnych na wózkach inwalidzkich (pojazd, platforma oraz drzwi do pojazdu powinny zapewniać przewóz osoby
w wózku inwalidzkim, o parametrach określonych w załącznikach nr 13 i 14 do SWZ) oraz miejsce dedykowane do przewożenia osoby na wózku inwalidzkim, zabezpieczonym pasami bezpieczeństwa.
8) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz ze wskazaniem wymagań jakościowych odnoszących się do głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia zawiera rozdz. III SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

85312120-6 - Usługi opieki dziennej nad dziećmi i młodzieżą niepełnosprawną

4.5.5.) Wartość części: 213907,98 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem postępowania jest przewóz dzieci niepełnosprawnych do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego, 42-675 Ziemięcice, ul. Mikulczycka 120 (w skrócie: SOSW) w roku szkolnym 2024/2025.
2) Zamawiający przewiduje 2 dzieci przewożonych na trasie VII.
3) Termin realizacji dowozu: 2.09.2024 r. – 27.06.2025 r., w tym również w okresie ferii zimowych.
4) Przystanki na trasie VII oraz godziny odbioru i dowozu dzieci określa załącznik nr 5.7. do SWZ – ”Harmonogram dowozu uczniów – TRASA VII”. Godziny odbioru dzieci podane w załączniku są orientacyjne i będą doprecyzowane przez Wykonawcę z zastrzeżeniem, iż dzieci muszą być dowiezione do placówek oświatowych do godz. 8.00.
5) Zamawiający na trasie VII przewiduje jeden termin dowozu dzieci/uczniów do placówki oświatowej oraz jeden termin odbioru dzieci/uczniów z placówki oświatowej.
6) Godzinę odbioru dzieci po zajęciach przewoźnik ustala z dyrektorem placówki oświatowej.
7) Pojazd, którym będą przewożone dzieci na trasie VII musi posiadać platformę przeznaczoną do wjazdu osób niepełnosprawnych na wózkach inwalidzkich (pojazd, platforma oraz drzwi do pojazdu powinny zapewniać przewóz osób w wózkach inwalidzkich, o parametrach określonych w załącznikach nr 15 i 16 do SWZ) oraz miejsce dedykowane do przewożenia osób na wózkach inwalidzkich, zabezpieczonych pasami bezpieczeństwa. Zamawiający informuje, że na trasie VII przewożony będzie jeden uczeń na wózku inwalidzkim, przy czym wózki wymienione w załącznikach 15 i 16 do SWZ będą przewożone zamiennie. Ponadto Zamawiający informuje, iż dziecko, które nie jest przewożone w wózku inwalidzkim wymaga pomocy przy wsiadaniu i wysiadaniu oraz pomocy przy skorzystaniu z wózka inwalidzkiego, który na stałe jest w placówce oświatowej.
8) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz ze wskazaniem wymagań jakościowych odnoszących się do głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia zawiera rozdz. III SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

85312120-6 - Usługi opieki dziennej nad dziećmi i młodzieżą niepełnosprawną

4.5.5.) Wartość części: 64120,32 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 85140,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 118800,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 85140,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FIRMA TRANSPORTOWA "MARIO-TRANS" MARIUSZ SOWA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 271432880

7.3.3) Ulica: ul. Prymasa Stefana Wyszyńskiego 14B lokal 16

7.3.4) Miejscowość: Gliwice

7.3.5) Kod pocztowy: 44-100

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 85140,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-06-27

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 237600,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 237600,00 PLN

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 50490,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 98010,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 50490,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma transportowa "MARIO-TRANS" MARIUSZ SOWA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 271432880

7.3.3) Ulica: ul. Prymasa Stefana Wyszyńskiego 14B/16

7.3.4) Miejscowość: Gliwice

7.3.5) Kod pocztowy: 44-100

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 50490,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-06-27

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 89100,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 164656,80 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 89100,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FIRMA TRANSPORTOWA "MARIO-TRANS" MARIUSZ SOWA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 271432880

7.3.3) Ulica: ul. Prymasa Stefana Wyszyńskiego 14B/16

7.3.4) Miejscowość: Gliwice

7.3.5) Kod pocztowy: 44-100

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 89100,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-06-27

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 116622,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 198000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 116622,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MUSCAR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 38917857

7.3.3) Ulica: ul. Przemysłowa 10

7.3.4) Miejscowość: Brzeszcze

7.3.5) Kod pocztowy: 32-620

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 116622,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-06-27

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 162634,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 256300,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 162634,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MUSCAR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 38917857

7.3.3) Ulica: ul. Przemysłowa 10

7.3.4) Miejscowość: Brzeszcze

7.3.5) Kod pocztowy: 32-620

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 162634,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-08-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 91520,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 116272,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 91520,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FIRMA TRANSPORTOWA 'MARIO-TRANS" MARIUSZ SOWA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 271432880

7.3.3) Ulica: ul. Prymasa Stefana Wyszyńskiego 14B/16

7.3.4) Miejscowość: Gliwice

7.3.5) Kod pocztowy: 44-100

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 91520,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-06-27

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.