eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KsiężpolPrzebudowa instalacji i urządzeń w kotłowni w Szkole Podstawowej w Korchowie Pierwszym



Ogłoszenie z dnia 2025-10-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa instalacji i urządzeń w kotłowni w Szkole Podstawowej w Korchowie Pierwszym

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KSIĘŻPOL

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950369095

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Biłgorajska 12

1.5.2.) Miejscowość: Księżpol

1.5.3.) Kod pocztowy: 23-415

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.7.) Numer telefonu: 846877420

1.5.8.) Numer faksu: 846877432

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: cuw@ksiezpol.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugksiezpol.bip.lubelskie.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://pzp.ksiezpol.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa instalacji i urządzeń w kotłowni w Szkole Podstawowej w Korchowie Pierwszym

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-af88b2b7-6711-4cdb-af6d-abc006de5b11

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00458450

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00032991/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.15 Przebudowa instalacji i urządzeń w kotłowni w Szkole Podstawowej w Korchowie Pierwszym

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00407417

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: CUW.251.14.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 168749,14 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem inwestycji pn. „Przebudowa instalacji i urządzeń w kotłowni w Szkole Podstawowej w Korchowie Pierwszym” jest przebudowa istniejących instalacji i urządzeń zainstalowanych w kotłowni na paliwo stałe w Szkole Podstawowej w Korchowie Pierwszym na potrzeby zapewnienia dostawy medium grzewczego do budynku mieszkalnego i budynku szkolnego.
1) Zakres inwestycji obejmuje:
a) Analizę istniejących źródeł ciepła oraz instalacji w tym rezerw mocy grzewczej na potrzeby ogrzewania budynku mieszkalnego.
b) Wymianę i rozbudowę istniejącego rozdzielacza centralnego ogrzewania,
c) Wykonanie instalacji centralnego ogrzewania do budynku mieszkalnego (instalacja w obrębie pomieszczenia kotłowni i pompowni),
d) Zainstalowanie pomp obiegowych i mieszaczy na instalacje grzewcze c.o,
e) Likwidację istniejącego zbiornika cwu 300l,
f) Zasilenie zbiornika biwalentnego – solarnego 600l z rozdzielacza c.o. po rozbudowie,
g) Wykonanie nowej instalacji cwu do kuchni ze zbiornika jw.,
h) Demontaż urządzeń i instalacji wyłączonych z eksploatacji m.in. 2 kotłów stalowych wodnych UKS 150 kW, pomp, rozdzielaczy; instalacji wyłączonych z eksploatacji zlokalizowanych w pomieszczeniu kotłowni oraz pompowni,
i) Oczyszczenie i pomalowanie pomieszczeń po demontażu urządzeń i instalacji.
2) Szczegółowy zakres prac (Opis Przedmiotu Zamówienia) został zawarty w dokumentacji tj. w projekcie wykonawczym, specyfikacji technicznej i SST oraz uzupełniających dokumentację w przedmiarach robót stanowiących załączniki do SWZ. Przedmiar robót służy jako ułatwienie do wykonania kalkulacji cenowej jako dokument pomocniczy. W kalkulacji ceny oferty wykonawca winien uwzględnić wszystkie wymagania i warunki określone w dokumentacji projektowej, ST, SWZ oraz inne wg wykonawcy uwarunkowania mające wpływ na cenę oferty.
3) W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest również do:
a) Organizacji i zagospodarowania zaplecza budowy;
b) Opracowanie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia o ile jest wymagany; c) Oznakowanie terenu budowy, pokrywanie kosztów za zużyte media ( w sytuacji korzystania z mediów szkoły lub inwestora Wykonawca jest zobowiązany do zamontowania podliczników oraz rozliczenia kosztów zużytych mediów przed dniem odbioru końcowego) ; d) Przed dokonaniem transportu ponadnormatywnego, każdy z Wykonawców jest zobowiązany do wystąpienia do zarządcy drogi i uzyskania stosownych pozwoleń o ile są wymagane. e) W przypadku zniszczeń lub uszkodzeń podczas prowadzenia robót w tym wjazdu na teren realizowanego zadania który jest wykonany z kostki brukowej. - naprawienie ich i doprowadzenie do stanu pierwotnego.
f) Zapewnienie dozoru, a także właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy. g) Utrzymanie terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz usuwanie na bieżąco zbędnych materiałów, odpadów i śmieci; h) Udzielenia rękojmi za wady fizyczne i prawne oraz gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane i wbudowane urządzenia na okres min. 36 miesięcy, licząc od dnia następnego po dokonaniu odbioru końcowego zadania (niezależnie od wystawianych gwarancji przez producentów );
i) Nieodpłatne uczestniczenie w przeglądach gwarancyjnych zgłoszonych przez zamawiającego (w okresie objętym gwarancją/rękojmią);
j) Po zakończeniu robót należy doprowadzić teren budowy do stanu pierwotnego, wykonać demontaż obiektów tymczasowych, uporządkować teren oraz przekazać go zamawiającemu najpóźniej do dnia odbioru końcowego.
4) Wykonawca ma obowiązek przedłożyć i uzgodnić z zamawiającym harmonogram rzeczowo-finansowy, przedstawiając planowane wykonanie robót z podziałem na ich etapy i finansowanie w terminie nie dłuższym niż 7 dni od daty podpisania umowy. Zakres robót do wykonania przedstawiony w harmonogramie rzeczowo finansowym musi być rozbity na elementy robót oraz czas realizacji i koszty.
5) Wykonawca przed przystąpienie do realizacji zadania ma obowiązek uzyskać akceptację Inspektora nadzoru inwestorskiego dotyczącą materiałów i urządzeń planowanych do wbudowania pod względem zgodności z dokumentacją
6) Wykonawca ma obowiązek przeszkolić wyznaczone osoby przez Zamawiającego w zakresie użytkowania i konserwacji zamontowanych urządzeń oraz przekazać instrukcje obsługi .
2. Rozwiązania równoważne.
1) W przypadku użycia w SWZ lub załącznikach tj. wszędzie tam gdzie w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania zamówienia i odbioru robót budowlanych w odniesieniu do norm o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne z opisywanym a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy "lub równoważne".
2) W przypadku, gdy w SWZ lub załącznikach zostały użyte znaki towarowe, oznacza to, że są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard i ma na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Zamawiający przy opisie przedmiotu zamówienia wskazując konkretne oznaczenie lub konkretny produkt dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. Wykonawca może zastosować materiały lub urządzenia równoważne, lecz o parametrach technicznych i jakościowych na poziomie parametrów wskazanego produktu lub lepszych, których zastosowanie w żaden sposób nie wpłynie negatywnie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań przyjętych w dokumentacji projektowej. Materiały i urządzenia przed wybudowaniem będą przedstawione zamawiającemu do akceptacji z określeniem równoważności.
3) Wszędzie tam gdzie przedmiot zamówienia jest opisany poprzez wskazanie znaków towarowych, pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty, materiały, urządzenia lub rozwiązania lub odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, innych dokumentów zamawiający dopuszcza zastosowanie przez wykonawcę produktów, materiałów, urządzeń lub rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej pod warunkiem, że będą one posiadały co najmniej takie same lub lepsze parametry techniczne i funkcjonalne i nie obniżą określonych w dokumentacji projektowej standardów oraz będą posiadały wymagane odpowiednie atesty, certyfikaty lub dopuszczenia do stosowania oraz zapewnią wykonanie zamówienia zgodnie z wymaganiami zamawiającego określonymi w projekcie i SWZ. Materiały i urządzenia przed wybudowaniem będą przedstawione zamawiającemu do akceptacji z określeniem równoważności.
4) W przypadku gdy opis przedmiotu zamówienia odnosi się do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, zamawiający nie może odrzucić oferty tylko dlatego, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi nie są zgodne z normami, ocenami technicznymi, specyfikacjami technicznymi i systemami referencji technicznych, do których opis przedmiotu zamówienia się odnosi, pod warunkiem że wykonawca udowodni w ofercie, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104-107 ustawy Pzp, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.
5) W przypadku gdy opis przedmiotu zamówienia odnosi się do wymagań dotyczących wydajności lub funkcjonalności, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, zamawiający nie może odrzucić oferty zgodnej z Polską Normą przenoszącą normę europejską, normami innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszącymi normy europejskie, z europejską oceną techniczną, ze wspólną specyfikacją techniczną, z normą międzynarodową lub z systemem referencji technicznych ustanowionym przez europejski organ normalizacyjny, jeżeli te normy, oceny techniczne, specyfikacje i systemy referencji technicznych dotyczą wymagań dotyczących wydajności lub funkcjonalności określonych przez zamawiającego, pod warunkiem że wykonawca udowodni w ofercie, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104-107 ustawy Pzp, że obiekt budowlany, dostawa lub usługa, spełniają wymagania dotyczące wydajności lub funkcjonalności określone przez zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45321000-3 - Izolacja cieplna

45214000-0 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych z edukacją i badaniami

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 154800,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 154800,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 154800,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Roman Szul Usługowy Zakład Wodno Kanal.C.O. i Gaz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 650036575

7.3.3) Ulica: Os. Jana III Sobieskiego 71

7.3.4) Miejscowość: Przeworsk

7.3.5) Kod pocztowy: 37-200

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 154800,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-09-29 do 2025-12-03

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.