eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Hrubieszów › Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb Gminy Hrubieszów, jednostek organizacyjnych oraz Stowarzyszenia Przystań Mieniany



Ogłoszenie z dnia 2023-10-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb Gminy Hrubieszów, jednostek organizacyjnych oraz Stowarzyszenia Przystań Mieniany

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Hrubieszów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950368782

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: B. Prusa 8

1.5.2.) Miejscowość: Hrubieszów

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-500

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@hrubieszow-gmina.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://ughrubieszow.bip.lubelskie.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d3ebea40-520d-11ee-a60c-9ec5599dddc1

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

1.9.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie

Zamawiający 2

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Mienianach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9191735733

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 50

1.5.2.) Miejscowość: Mieniany

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-500

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: spmieniany@wp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://spmieniany.edupage.org

Zamawiający 3

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa im. 15 Pułku Piechoty "Wilków" w Stefankowicach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9191735733

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 26

1.5.2.) Miejscowość: Stefankowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-500

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szkolastefankowice@wp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.spstefankowice.pl

Zamawiający 4

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gminny Ośrodek Kultury w Hrubieszowie z siedzibą w Wołajowicach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9191735733

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 33

1.5.2.) Miejscowość: Wołajowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-500

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gok-wolajowice@gok-wolajowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gok-wolajowice.pl

Zamawiający 5

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gminny Zakład Usług Komunalnych w Hrubieszowie z siedzibą w Świerszczowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9191735733

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 108

1.5.2.) Miejscowość: Świerszczów

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-500

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: poczta@gzukswierszczow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gzukswierszczow.bip.lubelskie.pl

Zamawiający 6

1.2.) Nazwa zamawiającego: Stowarzyszenie Przystań Mieniany

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9191826424

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 91/9

1.5.2.) Miejscowość: Mieniany

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-500

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@cismieniany.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.cismieniany.pl

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb Gminy Hrubieszów, jednostek organizacyjnych oraz Stowarzyszenia Przystań Mieniany

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d3ebea40-520d-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00458130

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00062306/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Dostawa energii elektrycznej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00396620

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RIPG.271.18.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 742064,47 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest „Zakup energii elektrycznej na potrzeby Gminy Hrubieszów, jednostek organizacyjnych i Stowarzyszenia Przystań Mieniany” dla potrzeb oświetlenia ulicznego, obiektów administrowanych - jednostkom (zamawiającym) wskazanym w punkcie 3 SWZ.
Zestawienie punktów poboru energii wraz z istotnymi informacjami nt. warunków na jakich świadczone są obecnie usługi sprzedaży energii elektrycznej oraz szczegółowego zapotrzebowania na energię elektryczną zawiera Załącznik nr 2 – „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia”.
Dostawa energii będzie się odbywała na podstawie umów zawieranych odrębnie przez poszczególnych wspólnych Zamawiających, przy czym w stosunku do Zamawiających: Gmina Hrubieszów, Stowarzyszenie „Przystań” Mieniany również na podstawie umów zawieranych odrębnie przez samorządowe jednostki organizacyjne, opisane szczegółowo w załączniku nr 2 do SWZ.
Obowiązkiem wybranego Wykonawcy będzie reprezentowanie Zamawiającego oraz jego jednostek organizacyjnych przed właściwym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego w sprawach związanych ze zgłoszeniem zmiany sprzedawcy. Do wykonania ww. wymienionych czynności Wykonawca otrzyma stosowne pełnomocnictwo (zał. nr 1 do wzoru umowy).
Szacunkowa ilość dostarczanej energii w okresie objętym postępowaniem wynosi 754 330 kWh, w tym energia rozliczana w następujących grupach taryfowych:

Grupa taryfowa:

Całodobowa:
- w grupie taryfowej C11 – 309 840 kWh
- w grupie taryfowej B11 – 93 750 kWh
- w grupie taryfowej G11 – 50 kWh
- w grupie taryfowej C21 - 19 050 kWh
W grupie taryfowej C12A:
- strefa szczytowa – 99 200 kWh
- strefa pozaszczytowa - 230 210 kWh
W grupie taryfowej C12W:
- strefa dzienna – 920 kWh
- strefa nocna – 1 310 kWh
Moc umowna dla wszystkich punktów odbioru wynosi łącznie 1 087 kW.
Prognozowane zużycie energii elektrycznej w okresie objętym przedmiotowym postępowaniem ma jedynie charakter orientacyjny (+/-5%), służący tylko do porównania ofert. Nie stanowi ono dla Zamawiającego zobowiązania do zakupu energii elektrycznej w podanej ilości. Pomiar pobieranej przez Zamawiającego (wszystkich Zamawiających w ramach zamówienia wspólnego) energii elektrycznej odbywa się za pomocą układów pomiarowo-rozliczeniowych. Rozliczanie zobowiązań wynikających z tytułu sprzedaży energii elektrycznej odbywać się będzie według wskazań tych układów pomiarowo-rozliczeniowych. Dostawa energii obejmuje zasilanie budynków, lokali biurowych, stacji wodociągowych, oczyszczalni ścieków, oświetlenia ulicznego itp.
Energia elektryczna musi spełniać standardy jakościowe zgodnie z ustawą – Prawo energetyczne oraz aktami wykonawczymi do ustawy. Przedmiot zamówienia obejmuje również dokonywanie przez Wykonawcę bilansowania handlowego.
Wykonawca zobowiązany jest posiadać umowę lub zobowiązanie do zawarcia umowy
o świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej zawartej z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego PGE Dystrybucja S. A. nie później niż do dnia rozpoczęcia dostaw Zamawiającym energii elektrycznej oraz aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu (sprzedaży) energii elektrycznej, wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki zgodnie z wymogami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne ważną w okresie wykonywania umowy lub dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcy. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcom, jest zobowiązany wskazać w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć Podwykonawcom i podać nazwy ewentualnych Podwykonawców jeżeli będą już znani.
Powierzenie wykonania części zamówienia Podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia.
W przypadku zmiany ilości punktów poboru, znaczącej zmiany mocy punktów poboru lub zmiany grupy taryfowej w obrębie grup taryfowych uwzględnionych i wycenionych w ofercie Wykonawcy, w trakcie obowiązywania umowy, zostanie zmieniony Załącznik nr 1 do umowy bez konieczności renegocjowania warunków umowy. Zmiana Załącznika nr 1 do umowy nie stanowi zmiany warunków umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 658756,39 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1065144,13 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 658756,39 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Energia Polska Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 022301032

7.3.3) Ulica: Al. Kasztanowa 5

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 53-125

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 658756,39 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-11-01 do 2024-10-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.