eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Hrubieszów › Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb Gminy Hrubieszów, jednostek organizacyjnych oraz Stowarzyszenia Przystań Mieniany

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-09-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb Gminy Hrubieszów, jednostek organizacyjnych oraz Stowarzyszenia Przystań Mieniany

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Hrubieszów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950368782

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: B. Prusa 8

1.5.2.) Miejscowość: Hrubieszów

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-500

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@hrubieszow-gmina.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://ughrubieszow.bip.lubelskie.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

1.8.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie

Zamawiający 2

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Mienianach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9191735733

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 50

1.5.2.) Miejscowość: Mieniany

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-500

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: spmieniany@wp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://spmieniany.edupage.org

Zamawiający 3

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa im. 15 Pułku Piechoty "Wilków" w Stefankowicach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9191735733

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 26

1.5.2.) Miejscowość: Stefankowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-500

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szkolastefankowice@wp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.spstefankowice.pl

Zamawiający 4

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gminny Ośrodek Kultury w Hrubieszowie z siedzibą w Wołajowicach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9191735733

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 33

1.5.2.) Miejscowość: Wołajowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-500

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gok-wolajowice@gok-wolajowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gok-wolajowice.pl

Zamawiający 5

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gminny Zakład Usług Komunalnych w Hrubieszowie z siedzibą w Świerszczowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9191735733

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 108

1.5.2.) Miejscowość: Świerszczów

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-500

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: poczta@gzukswierszczow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gzukswierszczow.bip.lubelskie.pl

Zamawiający 6

1.2.) Nazwa zamawiającego: Stowarzyszenie Przystań Mieniany

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9191826424

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 91/9

1.5.2.) Miejscowość: Mieniany

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-500

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@cismieniany.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.cismieniany.pl

1.9.) Podział obowiązków – zamówienie wspólne

Gmina Hrubieszów została upoważniona do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia i udzielenia zamówienia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb Gminy Hrubieszów, jednostek organizacyjnych oraz Stowarzyszenia Przystań Mieniany

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d3ebea40-520d-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00396620

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00062306/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Dostawa energii elektrycznej

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d3ebea40-520d-11ee-a60c-9ec5599dddc1

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która dostępna jest pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/ .

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.
W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego po numerem telefonu 22 458-77-99 lub drogą elektroniczną poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem”.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacja zawarta jest w punkcie 39 specyfikacji warunków zamówienia.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Informacja zawarta jest w punkcie 39 specyfikacji warunków zamówienia.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RIPG.271.18.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest „Zakup energii elektrycznej na potrzeby Gminy Hrubieszów, jednostek organizacyjnych i Stowarzyszenia Przystań Mieniany” dla potrzeb oświetlenia ulicznego, obiektów administrowanych - jednostkom (zamawiającym) wskazanym w punkcie 3 SWZ.
Zestawienie punktów poboru energii wraz z istotnymi informacjami nt. warunków na jakich świadczone są obecnie usługi sprzedaży energii elektrycznej oraz szczegółowego zapotrzebowania na energię elektryczną zawiera Załącznik nr 2 – „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia”.
Dostawa energii będzie się odbywała na podstawie umów zawieranych odrębnie przez poszczególnych wspólnych Zamawiających, przy czym w stosunku do Zamawiających: Gmina Hrubieszów, Stowarzyszenie „Przystań” Mieniany również na podstawie umów zawieranych odrębnie przez samorządowe jednostki organizacyjne, opisane szczegółowo w załączniku nr 2 do SWZ.
Obowiązkiem wybranego Wykonawcy będzie reprezentowanie Zamawiającego oraz jego jednostek organizacyjnych przed właściwym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego w sprawach związanych ze zgłoszeniem zmiany sprzedawcy. Do wykonania ww. wymienionych czynności Wykonawca otrzyma stosowne pełnomocnictwo (zał. nr 1 do wzoru umowy).
Szacunkowa ilość dostarczanej energii w okresie objętym postępowaniem wynosi 754 330 kWh, w tym energia rozliczana w następujących grupach taryfowych:

Grupa taryfowa:

Całodobowa:
- w grupie taryfowej C11 – 309 840 kWh
- w grupie taryfowej B11 – 93 750 kWh
- w grupie taryfowej G11 – 50 kWh
- w grupie taryfowej C21 - 19 050 kWh
W grupie taryfowej C12A:
- strefa szczytowa – 99 200 kWh
- strefa pozaszczytowa - 230 210 kWh
W grupie taryfowej C12W:
- strefa dzienna – 920 kWh
- strefa nocna – 1 310 kWh
Moc umowna dla wszystkich punktów odbioru wynosi łącznie 1 087 kW.
Prognozowane zużycie energii elektrycznej w okresie objętym przedmiotowym postępowaniem ma jedynie charakter orientacyjny (+/-5%), służący tylko do porównania ofert. Nie stanowi ono dla Zamawiającego zobowiązania do zakupu energii elektrycznej w podanej ilości. Pomiar pobieranej przez Zamawiającego (wszystkich Zamawiających w ramach zamówienia wspólnego) energii elektrycznej odbywa się za pomocą układów pomiarowo-rozliczeniowych. Rozliczanie zobowiązań wynikających z tytułu sprzedaży energii elektrycznej odbywać się będzie według wskazań tych układów pomiarowo-rozliczeniowych. Dostawa energii obejmuje zasilanie budynków, lokali biurowych, stacji wodociągowych, oczyszczalni ścieków, oświetlenia ulicznego itp.
Energia elektryczna musi spełniać standardy jakościowe zgodnie z ustawą – Prawo energetyczne oraz aktami wykonawczymi do ustawy. Przedmiot zamówienia obejmuje również dokonywanie przez Wykonawcę bilansowania handlowego.
Wykonawca zobowiązany jest posiadać umowę lub zobowiązanie do zawarcia umowy
o świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej zawartej z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego PGE Dystrybucja S. A. nie później niż do dnia rozpoczęcia dostaw Zamawiającym energii elektrycznej oraz aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu (sprzedaży) energii elektrycznej, wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki zgodnie z wymogami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne ważną w okresie wykonywania umowy lub dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcy. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcom, jest zobowiązany wskazać w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć Podwykonawcom i podać nazwy ewentualnych Podwykonawców jeżeli będą już znani.
Powierzenie wykonania części zamówienia Podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia.
W przypadku zmiany ilości punktów poboru, znaczącej zmiany mocy punktów poboru lub zmiany grupy taryfowej w obrębie grup taryfowych uwzględnionych i wycenionych w ofercie Wykonawcy, w trakcie obowiązywania umowy, zostanie zmieniony Załącznik nr 1 do umowy bez konieczności renegocjowania warunków umowy. Zmiana Załącznika nr 1 do umowy nie stanowi zmiany warunków umowy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-11-01 do 2024-10-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryterium oceny ofert jest cena

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

3. Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w sytuacji:
a. gdy wprowadzenie tych zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy;
b. zmian organizacyjno-prawnych Wykonawcy;
c. zmian cen jednostkowych w przypadku zmiany ustawowej stawki podatku akcyzowego lub podatku od towarów i usług VAT;
d. zmiany grup taryfowych dla punktów poboru na grupy taryfowe wymienione w ofercie i umowie.
e. gdy na wniosek Zamawiającego w granicach dyspozycji art. 455 ustawy Pzp ulegnie zmianie: zwiększenie lub zmniejszenie liczby punktów poboru wymienionych enumeratywnie w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia i będzie dokonane na podstawie zmiany przedmiotowego załącznika dopuszcza się taką zmianę bez konieczności renegocjowania umowy. Zmiany nie mogą przekroczyć 10% liczby punktów poboru i możliwe jest to jedynie w obrębie grup taryfowych ujętych w postępowaniu.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-09-22 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem zakładki „Oferty/wnioski”, widocznej w podglądzie postępowania po zalogowaniu się na konto Wykonawcy. Po wybraniu przycisku „Złóż ofertę” system prezentuje okno składania oferty umożliwiające przekazanie dokumentów elektronicznych, w którym znajdują się dwa pola drag&drop („przeciągnij” i „upuść”) służące do dodawania plików.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-09-22 10:20

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-10-21

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.