eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zduńska WolaRealizacja zadań wynikających z programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem" na rzecz Zespołu Szkół Specjalnych im. Marii Grzegorzewskiej w Zduńskiej Woli, ul. Zielona 59a, Zduńska Wola.



Ogłoszenie z dnia 2023-10-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Realizacja zadań wynikających z programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem” na rzecz Zespołu Szkół Specjalnych im. Marii Grzegorzewskiej w Zduńskiej Woli, ul. Zielona 59a, Zduńska Wola.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół Specjalnych w Zduńskiej Woli

1.3.) Oddział zamawiającego: im. Marii Grzegorzewskiej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 731635630

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Zielona 59a

1.5.2.) Miejscowość: Zduńska Wola

1.5.3.) Kod pocztowy: 98-220

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@grzegorzewskazdw.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.grzegorzewskazdw.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-710bc321-578f-11ee-a60c-9ec5599dddc1

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Realizacja zadań wynikających z programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem” na rzecz Zespołu Szkół Specjalnych im. Marii Grzegorzewskiej w Zduńskiej Woli, ul. Zielona 59a, Zduńska Wola.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-710bc321-578f-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00457891

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00107178/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Realizacja zadań wynikających z programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem” na rzecz Zespołu Szkół Specjalnych im. Marii Grzegorzewskiej w Zduńskiej Woli, ul. Zielona 59, Zduńska Wola

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00405361

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZSS.261.2.2023.RKG.

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 96000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1 – Przeprowadzenie zajęć z terapii integracji sensorycznej
Przedmiotem zamówienia będzie świadczenie usług związanych z prowadzeniem zajęć terapii integracji sensorycznej wymiarze 145 godzin
Zakres obowiązków Terapeuty Integracji Sensorycznej:
a) po powołaniu w skład zespołu Specjalistów dla konkretnego dziecka ustalenie, na podstawie opinii o potrzebie wczesnego wspomagania rozwoju, kierunków i harmonogramu działań podejmowanych w zakresie wczesnego wspomagania i wsparcia rodziny,
b) nawiązanie współpracy z placówką, w której dziecko jest objęte innymi działaniami terapeutycznymi w celu zapewnienia spójności oddziaływań,
c) opracowanie i realizowanie z dzieckiem i jego rodziną indywidualnego programu wczesnego wspomagania rozwoju w części przeznaczonej dla terapeuty Integracji Sensorycznej,
d) ocenianie postępów oraz trudności w funkcjonowaniu dziecka, w tym identyfikowanie i eliminowanie barier i ograniczeń w środowisku utrudniających jego aktywność i uczestnictwo w życiu społecznym,
e) analizowanie skuteczności pomocy udzielanej na podstawie programu dziecku i jego rodzinie,
f) wprowadzanie zmian w programie stosownie do aktualnych potrzeb dziecka i jego rodziny,
g) planowanie dalszych działań w zakresie wczesnego wspomagania.
h) wykonywanie dodatkowych usług fizjoterapeutycznych /terapii Integracji Sensomotorycznej na rzecz dziecka i jego rodziny.
i) edukacja rodziców w zakresie wspomagania rozwoju dziecka.
j) udzielanie rodzicom specjalistycznej informacji dotyczącej problemów rozwojowych dziecka oraz instruktażu i informacji niezbędnych do kontynuowania pracy z dzieckiem w domu;
k) monitorowanie rozwoju dziecka, w razie potrzeby sporządzanie opinii,
l) bieżące uzupełnianie dokumentacji, po każdej zrealizowanej godzinie zajęć;
m) nawiązywanie współpracy z placówką, w której dziecko jest objęte innymi działaniami terapeutycznymi w celu zapewnienia spójności oddziaływań (jeśli dotyczy)
n) organizowanie spotkań i konsultacji dla rodziców/opiekunów prawnych w razie potrzeby;
o) prowadzenie dokumentacji zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa (Rozporządzenie MEN z dnia 24 sierpnia 2017r. w sprawie organizowania wczesnego wspomagania rozwoju dzieci, Dz.U. z 2017r. poz. 1635).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 2 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej

4.5.5.) Wartość części: 10609,76 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2 – Przeprowadzenie zajęć z zakresu logopedii I
Przedmiotem zamówienia będzie świadczenie usług związanych z prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka przez Logopedę wymiarze 130 godzin.
Do zadań logopedy należeć będzie:
a) wykonanie diagnozy wstępnej dziecku;
b) opracowanie kierunków i harmonogramu działań podejmowanych w zakresie wczesnego wspomagania rozwoju dziecka i wsparcia rodziny, opracowanie programu terapii;
c) prowadzenie zajęć z zakresu wczesnego wspomagania rozwoju dziecka stosownie do potrzeb psychofizycznych i rozwojowych dziecka ( zajęcia logopedyczne);
d) udzielanie rodzicom specjalistycznej informacji dotyczącej problemów rozwojowych dziecka oraz instruktażu i informacji niezbędnych do kontynuowania pracy z dzieckiem w domu;
e) ocenianie postępów oraz trudności w funkcjonowaniu dziecka, w tym identyfikowanie i eliminowanie barier i ograniczeń w środowisku, utrudniających jego aktywność i uczestnictwo w życiu społecznym;
f) ocenianie skuteczności pomocy udzielanej dziecku i rodzinie, wprowadzanie zmian w programie stosownie do aktualnych potrzeb dziecka i jego rodziny;
g) praca w zespole do spraw wczesnego wspomagania i realizacja ustaleń wypracowanych przez zespół;
h) nawiązanie współpracy z placówką, w której dziecko jest objęte innymi działaniami terapeutycznymi w celu zapewnienia spójności oddziaływań;
i) organizowanie spotkań i konsultacji dla rodziców/opiekunów prawnych w razie potrzeby;
j) prowadzenie dokumentacji zgodnie z obowiązującymi z obowiązującymi przepisami prawa (Rozporządzenie MEN z dnia 24 sierpnia 2017r. w sprawie organizowania wczesnego wspomagania rozwoju dzieci, Dz.U. z 2017r. poz. 1635).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 2 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej

4.5.5.) Wartość części: 9512,20 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3 – Przeprowadzenie zajęć z zakresu logopedii II
Przedmiotem zamówienia będzie świadczenie usług związanych z prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka przez Logopedę wymiarze 48 godzin.
Do zadań logopedy należeć będzie:
a) wykonanie diagnozy wstępnej dziecku;
b) opracowanie kierunków i harmonogramu działań podejmowanych w zakresie wczesnego wspomagania rozwoju dziecka i wsparcia rodziny, opracowanie programu terapii;
c) prowadzenie zajęć z zakresu wczesnego wspomagania rozwoju dziecka stosownie do potrzeb psychofizycznych i rozwojowych dziecka ( zajęcia logopedyczne);
d) udzielanie rodzicom specjalistycznej informacji dotyczącej problemów rozwojowych dziecka oraz instruktażu i informacji niezbędnych do kontynuowania pracy z dzieckiem w domu;
e) ocenianie postępów oraz trudności w funkcjonowaniu dziecka, w tym identyfikowanie i eliminowanie barier i ograniczeń w środowisku, utrudniających jego aktywność i uczestnictwo w życiu społecznym;
f) ocenianie skuteczności pomocy udzielanej dziecku i rodzinie, wprowadzanie zmian w programie stosownie do aktualnych potrzeb dziecka i jego rodziny;
g) praca w zespole do spraw wczesnego wspomagania i realizacja ustaleń wypracowanych przez zespół;
h) nawiązanie współpracy z placówką, w której dziecko jest objęte innymi działaniami terapeutycznymi w celu zapewnienia spójności oddziaływań;
i) organizowanie spotkań i konsultacji dla rodziców/opiekunów prawnych w razie potrzeby;
j) prowadzenie dokumentacji zgodnie z obowiązującymi z obowiązującymi przepisami prawa (Rozporządzenie MEN z dnia 24 sierpnia 2017r. w sprawie organizowania wczesnego wspomagania rozwoju dzieci, Dz.U. z 2017r. poz. 1635).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 2 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej

4.5.5.) Wartość części: 3512,20 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 4 – Przeprowadzenie zajęć z zakresu logopedii III
Przedmiotem zamówienia będzie świadczenie usług związanych z prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka przez Logopedę wymiarze 132 godzin.
Do zadań logopedy należeć będzie:
a) wykonanie diagnozy wstępnej dziecku;
b) opracowanie kierunków i harmonogramu działań podejmowanych w zakresie wczesnego wspomagania rozwoju dziecka i wsparcia rodziny, opracowanie programu terapii;
c) prowadzenie zajęć z zakresu wczesnego wspomagania rozwoju dziecka stosownie do potrzeb psychofizycznych i rozwojowych dziecka ( zajęcia logopedyczne);
d) udzielanie rodzicom specjalistycznej informacji dotyczącej problemów rozwojowych dziecka oraz instruktażu i informacji niezbędnych do kontynuowania pracy z dzieckiem w domu;
e) ocenianie postępów oraz trudności w funkcjonowaniu dziecka, w tym identyfikowanie i eliminowanie barier i ograniczeń w środowisku, utrudniających jego aktywność i uczestnictwo w życiu społecznym;
f) ocenianie skuteczności pomocy udzielanej dziecku i rodzinie, wprowadzanie zmian w programie stosownie do aktualnych potrzeb dziecka i jego rodziny;
g) praca w zespole do spraw wczesnego wspomagania i realizacja ustaleń wypracowanych przez zespół;
h) nawiązanie współpracy z placówką, w której dziecko jest objęte innymi działaniami terapeutycznymi w celu zapewnienia spójności oddziaływań;
i) organizowanie spotkań i konsultacji dla rodziców/opiekunów prawnych w razie potrzeby;
j) prowadzenie dokumentacji zgodnie z obowiązującymi z obowiązującymi przepisami prawa (Rozporządzenie MEN z dnia 24 sierpnia 2017r. w sprawie organizowania wczesnego wspomagania rozwoju dzieci, Dz.U. z 2017r. poz. 1635).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 2 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej

4.5.5.) Wartość części: 9658,54 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 5 – Przeprowadzenie zajęć z zakresu tyflopedagog
Zamówienie obejmuje realizację przedmiotu zamówienia w wymiarze 65 godzin.
Zakres obowiązków Tyflopedagoga:
a) po powołaniu w skład zespołu Specjalistów dla konkretnego dziecka ustalenie, na podstawie opinii o potrzebie wczesnego wspomagania rozwoju, kierunków i harmonogramu działań podejmowanych w zakresie wczesnego wspomagania i wsparcia rodziny;
b) nawiązanie współpracy z placówką, w której dziecko jest objęte innymi działaniami terapeutycznymi w celu zapewnienia spójności oddziaływań;
c) opracowanie i realizowanie z dzieckiem i jego rodziną indywidualnego programu wczesnego wspomagania rozwoju w części przeznaczonej dla tyflopedagoga;
d) ocenianie postępów oraz trudności w funkcjonowaniu dziecka, w tym identyfikowanie i eliminowanie barier i ograniczeń w środowisku utrudniających jego aktywność i uczestnictwo w życiu społecznym;
e) analizowanie skuteczności pomocy udzielanej na podstawie programu dziecku i jego rodzinie;
f) wprowadzanie zmian w programie stosownie do aktualnych potrzeb dziecka i jego rodziny;
g) planowanie dalszych działań w zakresie wczesnego wspomagania;
h) wykonywanie dodatkowych usług tyflopedagoga na rzecz dziecka i jego rodziny;
i) edukacja rodziców w zakresie wspomagania rozwoju dziecka;
j) prowadzenie dokumentacji zgodnie z obowiązującymi z obowiązującymi przepisami prawa (Rozporządzenie MEN z dnia 24 sierpnia 2017r. w sprawie organizowania wczesnego wspomagania rozwoju dzieci, Dz.U. z 2017r. poz. 1635).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 2 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej

4.5.5.) Wartość części: 4756,10 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 6 – Przeprowadzenie zajęć z zakresu rehabilitacji
Przedmiotem zamówienia będzie świadczenie usług związanych z prowadzeniem zajęć rehabilitacji wymiarze 140 godzin.
Do zadań prowadzącego zajęcia rehabilitacji ruchowej należeć będzie m.in:
a) wykonanie diagnozy wstępnej dziecku,
b) opracowanie kierunków i harmonogramu działań podejmowanych w zakresie wczesnego wspomagania rozwoju dziecka i wsparcia rodziny, opracowanie programu terapii,
c) prowadzenie zajęć z zakresu wczesnego wspomagania rozwoju dziecka stosownie do potrzeb psychofizycznych i rozwojowych dziecka (fizjoterapia/rehabilitacja ruchowa),
d) udzielanie rodzicom specjalistycznej informacji dotyczącej problemów rozwojowych dziecka oraz instruktażu i informacji niezbędnych do kontynuowania pracy z dzieckiem w domu,
e) ocenianie postępów oraz trudności w funkcjonowaniu dziecka, w tym identyfikowanie eliminowanie barier i ograniczeń w środowisku, utrudniających jego aktywność i uczestnictwo w życiu społecznym,
f) ocenianie skuteczności pomocy udzielanej dziecku i rodzinie, wprowadzanie zmian w programie stosownie do aktualnych potrzeb dziecka i jego rodziny,
g) praca w zespole do spraw wczesnego wspomagania i realizacja ustaleń wypracowanych przez zespół,
h) nawiązanie współpracy z placówką, w której dziecko jest objęte innymi działaniami terapeutycznymi w celu zapewnienia spójności oddziaływań,
i) monitorowanie rozwoju dziecka, w razie potrzeby sporządzanie opinii,
j) organizowanie spotkań i konsultacji dla rodziców/opiekunów prawnych w razie potrzeby;
k) prowadzenie dokumentacji zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa (Rozporządzenie MEN z dnia 24 sierpnia 2017r. w sprawie organizowania wczesnego wspomagania rozwoju dzieci, Dz.U. z 2017r. poz. 1635).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 2 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej

4.5.5.) Wartość części: 10243,90 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 7 – Przeprowadzenie zajęć pedagog specjalny I
Przedmiotem zamówienia będzie świadczenie usług związanych z prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka przez pedagoga specjalnego w wymiarze 100 godzin.
Do zadań pedagoga specjalnego należeć będzie:
a) wykonanie diagnozy wstępnej dziecku;
b) opracowanie kierunków i harmonogramu działań podejmowanych w zakresie wczesnego wspomagania rozwoju dziecka i wsparcia rodziny, opracowanie programu terapii;
c) prowadzenie zajęć z zakresu wczesnego wspomagania rozwoju dziecka stosownie do potrzeb psychofizycznych i rozwojowych dziecka ( zajęcia z pedagogiem specjalnym);
d) udzielanie rodzicom specjalistycznej informacji dotyczącej problemów rozwojowych dziecka oraz instruktażu i informacji niezbędnych do kontynuowania pracy z dzieckiem w domu;
e) ocenianie postępów oraz trudności w funkcjonowaniu dziecka, w tym identyfikowanie i eliminowanie barier i ograniczeń w środowisku, utrudniających jego aktywność i uczestnictwo w życiu społecznym;
f) ocenianie skuteczności pomocy udzielanej dziecku i rodzinie, wprowadzanie zmian w programie stosownie do aktualnych potrzeb dziecka i jego rodziny;
g) praca w zespole do spraw wczesnego wspomagania i realizacja ustaleń wypracowanych przez zespół;
h) nawiązanie współpracy z placówką, w której dziecko jest objęte innymi działaniami terapeutycznymi w celu zapewnienia spójności oddziaływań;
i) monitorowanie rozwoju dziecka, w razie potrzeby sporządzanie opinii,
j) organizowanie spotkań i konsultacji dla rodziców/opiekunów prawnych w razie potrzeby;
k) prowadzenie dokumentacji zgodnie z obowiązującymi z obowiązującymi przepisami prawa (Rozporządzenie MEN z dnia 24 sierpnia 2017r. w sprawie organizowania wczesnego wspomagania rozwoju dzieci, Dz.U. z 2017r. poz. 1635).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 2 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej

4.5.5.) Wartość części: 7317,07 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 8 – Przeprowadzenie zajęć pedagog specjalny II
Przedmiotem zamówienia będzie świadczenie usług związanych z prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka przez pedagoga specjalnego w wymiarze 72 godzin.
Do zadań pedagoga specjalnego należeć będzie:
a) wykonanie diagnozy wstępnej dziecku;
b) opracowanie kierunków i harmonogramu działań podejmowanych w zakresie wczesnego wspomagania rozwoju dziecka i wsparcia rodziny, opracowanie programu terapii;
c) prowadzenie zajęć z zakresu wczesnego wspomagania rozwoju dziecka stosownie do potrzeb psychofizycznych i rozwojowych dziecka ( zajęcia z pedagogiem specjalnym);
d) udzielanie rodzicom specjalistycznej informacji dotyczącej problemów rozwojowych dziecka oraz instruktażu i informacji niezbędnych do kontynuowania pracy z dzieckiem w domu;
e) ocenianie postępów oraz trudności w funkcjonowaniu dziecka, w tym identyfikowanie i eliminowanie barier i ograniczeń w środowisku, utrudniających jego aktywność i uczestnictwo w życiu społecznym;
f) ocenianie skuteczności pomocy udzielanej dziecku i rodzinie, wprowadzanie zmian w programie stosownie do aktualnych potrzeb dziecka i jego rodziny;
g) praca w zespole do spraw wczesnego wspomagania i realizacja ustaleń wypracowanych przez zespół;
h) nawiązanie współpracy z placówką, w której dziecko jest objęte innymi działaniami terapeutycznymi w celu zapewnienia spójności oddziaływań;
i) monitorowanie rozwoju dziecka, w razie potrzeby sporządzanie opinii,
j) organizowanie spotkań i konsultacji dla rodziców/opiekunów prawnych w razie potrzeby;
k) prowadzenie dokumentacji zgodnie z obowiązującymi z obowiązującymi przepisami prawa (Rozporządzenie MEN z dnia 24 sierpnia 2017r. w sprawie organizowania wczesnego wspomagania rozwoju dzieci, Dz.U. z 2017r. poz. 1635).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 2 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej

4.5.5.) Wartość części: 5268,29 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 9 – Przeprowadzenie zajęć pedagog specjalny III
Przedmiotem zamówienia będzie świadczenie usług związanych z prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka przez pedagoga specjalnego w wymiarze 48 godzin.
Do zadań pedagoga specjalnego należeć będzie:
a) wykonanie diagnozy wstępnej dziecku;
b) opracowanie kierunków i harmonogramu działań podejmowanych w zakresie wczesnego wspomagania rozwoju dziecka i wsparcia rodziny, opracowanie programu terapii;
c) prowadzenie zajęć z zakresu wczesnego wspomagania rozwoju dziecka stosownie do potrzeb psychofizycznych i rozwojowych dziecka ( zajęcia z pedagogiem specjalnym);
d) udzielanie rodzicom specjalistycznej informacji dotyczącej problemów rozwojowych dziecka oraz instruktażu i informacji niezbędnych do kontynuowania pracy z dzieckiem w domu;
e) ocenianie postępów oraz trudności w funkcjonowaniu dziecka, w tym identyfikowanie i eliminowanie barier i ograniczeń w środowisku, utrudniających jego aktywność i uczestnictwo w życiu społecznym;
f) ocenianie skuteczności pomocy udzielanej dziecku i rodzinie, wprowadzanie zmian w programie stosownie do aktualnych potrzeb dziecka i jego rodziny;
g) praca w zespole do spraw wczesnego wspomagania i realizacja ustaleń wypracowanych przez zespół;
h) nawiązanie współpracy z placówką, w której dziecko jest objęte innymi działaniami terapeutycznymi w celu zapewnienia spójności oddziaływań;
i) monitorowanie rozwoju dziecka, w razie potrzeby sporządzanie opinii,
j) organizowanie spotkań i konsultacji dla rodziców/opiekunów prawnych w razie potrzeby;
k) prowadzenie dokumentacji zgodnie z obowiązującymi z obowiązującymi przepisami prawa (Rozporządzenie MEN z dnia 24 sierpnia 2017r. w sprawie organizowania wczesnego wspomagania rozwoju dzieci, Dz.U. z 2017r. poz. 1635).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 2 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej

4.5.5.) Wartość części: 3512,20 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 10 – Przeprowadzenie zajęć pedagog specjalny IV
Przedmiotem zamówienia będzie świadczenie usług związanych z prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka przez pedagoga specjalnego w wymiarze 90 godzin.
Do zadań pedagoga specjalnego należeć będzie:
a) wykonanie diagnozy wstępnej dziecku;
b) opracowanie kierunków i harmonogramu działań podejmowanych w zakresie wczesnego wspomagania rozwoju dziecka i wsparcia rodziny, opracowanie programu terapii;
c) prowadzenie zajęć z zakresu wczesnego wspomagania rozwoju dziecka stosownie do potrzeb psychofizycznych i rozwojowych dziecka ( zajęcia z pedagogiem specjalnym);
d) udzielanie rodzicom specjalistycznej informacji dotyczącej problemów rozwojowych dziecka oraz instruktażu i informacji niezbędnych do kontynuowania pracy z dzieckiem w domu;
e) ocenianie postępów oraz trudności w funkcjonowaniu dziecka, w tym identyfikowanie i eliminowanie barier i ograniczeń w środowisku, utrudniających jego aktywność i uczestnictwo w życiu społecznym;
f) ocenianie skuteczności pomocy udzielanej dziecku i rodzinie, wprowadzanie zmian w programie stosownie do aktualnych potrzeb dziecka i jego rodziny;
g) praca w zespole do spraw wczesnego wspomagania i realizacja ustaleń wypracowanych przez zespół;
h) nawiązanie współpracy z placówką, w której dziecko jest objęte innymi działaniami terapeutycznymi w celu zapewnienia spójności oddziaływań;
i) monitorowanie rozwoju dziecka, w razie potrzeby sporządzanie opinii,
j) organizowanie spotkań i konsultacji dla rodziców/opiekunów prawnych w razie potrzeby;
k) prowadzenie dokumentacji zgodnie z obowiązującymi z obowiązującymi przepisami prawa (Rozporządzenie MEN z dnia 24 sierpnia 2017r. w sprawie organizowania wczesnego wspomagania rozwoju dzieci, Dz.U. z 2017r. poz. 1635).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 2 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej

4.5.5.) Wartość części: 6585,37 PLN

Część 11

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 11 – Przeprowadzenie zajęć pedagog specjalny V
Przedmiotem zamówienia będzie świadczenie usług związanych z prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka przez pedagoga specjalnego w wymiarze 140 godzin.
Do zadań pedagoga specjalnego należeć będzie:
a) wykonanie diagnozy wstępnej dziecku;
b) opracowanie kierunków i harmonogramu działań podejmowanych w zakresie wczesnego wspomagania rozwoju dziecka i wsparcia rodziny, opracowanie programu terapii;
c) prowadzenie zajęć z zakresu wczesnego wspomagania rozwoju dziecka stosownie do potrzeb psychofizycznych i rozwojowych dziecka ( zajęcia z pedagogiem specjalnym);
d) udzielanie rodzicom specjalistycznej informacji dotyczącej problemów rozwojowych dziecka oraz instruktażu i informacji niezbędnych do kontynuowania pracy z dzieckiem w domu;
e) ocenianie postępów oraz trudności w funkcjonowaniu dziecka, w tym identyfikowanie i eliminowanie barier i ograniczeń w środowisku, utrudniających jego aktywność i uczestnictwo w życiu społecznym;
f) ocenianie skuteczności pomocy udzielanej dziecku i rodzinie, wprowadzanie zmian w programie stosownie do aktualnych potrzeb dziecka i jego rodziny;
g) praca w zespole do spraw wczesnego wspomagania i realizacja ustaleń wypracowanych przez zespół;
h) nawiązanie współpracy z placówką, w której dziecko jest objęte innymi działaniami terapeutycznymi w celu zapewnienia spójności oddziaływań;
i) monitorowanie rozwoju dziecka, w razie potrzeby sporządzanie opinii,
j) organizowanie spotkań i konsultacji dla rodziców/opiekunów prawnych w razie potrzeby;
k) prowadzenie dokumentacji zgodnie z obowiązującymi z obowiązującymi przepisami prawa (Rozporządzenie MEN z dnia 24 sierpnia 2017r. w sprawie organizowania wczesnego wspomagania rozwoju dzieci, Dz.U. z 2017r. poz. 1635).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 2 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej

4.5.5.) Wartość części: 10243,90 PLN

Część 12

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 12 – Przeprowadzenie zajęć pedagog specjalny VI
Przedmiotem zamówienia będzie świadczenie usług związanych z prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka przez pedagoga specjalnego w wymiarze 72 godzin.
Do zadań pedagoga specjalnego należeć będzie:
a) wykonanie diagnozy wstępnej dziecku;
b) opracowanie kierunków i harmonogramu działań podejmowanych w zakresie wczesnego wspomagania rozwoju dziecka i wsparcia rodziny, opracowanie programu terapii;
c) prowadzenie zajęć z zakresu wczesnego wspomagania rozwoju dziecka stosownie do potrzeb psychofizycznych i rozwojowych dziecka ( zajęcia z pedagogiem specjalnym);
d) udzielanie rodzicom specjalistycznej informacji dotyczącej problemów rozwojowych dziecka oraz instruktażu i informacji niezbędnych do kontynuowania pracy z dzieckiem w domu;
e) ocenianie postępów oraz trudności w funkcjonowaniu dziecka, w tym identyfikowanie i eliminowanie barier i ograniczeń w środowisku, utrudniających jego aktywność i uczestnictwo w życiu społecznym;
f) ocenianie skuteczności pomocy udzielanej dziecku i rodzinie, wprowadzanie zmian w programie stosownie do aktualnych potrzeb dziecka i jego rodziny;
g) praca w zespole do spraw wczesnego wspomagania i realizacja ustaleń wypracowanych przez zespół;
h) nawiązanie współpracy z placówką, w której dziecko jest objęte innymi działaniami terapeutycznymi w celu zapewnienia spójności oddziaływań;
i) monitorowanie rozwoju dziecka, w razie potrzeby sporządzanie opinii,
j) organizowanie spotkań i konsultacji dla rodziców/opiekunów prawnych w razie potrzeby;
k) prowadzenie dokumentacji zgodnie z obowiązującymi z obowiązującymi przepisami prawa (Rozporządzenie MEN z dnia 24 sierpnia 2017r. w sprawie organizowania wczesnego wspomagania rozwoju dzieci, Dz.U. z 2017r. poz. 1635).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 2 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej

4.5.5.) Wartość części: 5268,29 PLN

Część 13

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 13 – Przeprowadzenie zajęć pedagog specjalny VII
Przedmiotem zamówienia będzie świadczenie usług związanych z prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka przez pedagoga specjalnego w wymiarze 60 godzin.
Do zadań pedagoga specjalnego należeć będzie:
a) wykonanie diagnozy wstępnej dziecku;
b) opracowanie kierunków i harmonogramu działań podejmowanych w zakresie wczesnego wspomagania rozwoju dziecka i wsparcia rodziny, opracowanie programu terapii;
c) prowadzenie zajęć z zakresu wczesnego wspomagania rozwoju dziecka stosownie do potrzeb psychofizycznych i rozwojowych dziecka ( zajęcia z pedagogiem specjalnym);
d) udzielanie rodzicom specjalistycznej informacji dotyczącej problemów rozwojowych dziecka oraz instruktażu i informacji niezbędnych do kontynuowania pracy z dzieckiem w domu;
e) ocenianie postępów oraz trudności w funkcjonowaniu dziecka, w tym identyfikowanie i eliminowanie barier i ograniczeń w środowisku, utrudniających jego aktywność i uczestnictwo w życiu społecznym;
f) ocenianie skuteczności pomocy udzielanej dziecku i rodzinie, wprowadzanie zmian w programie stosownie do aktualnych potrzeb dziecka i jego rodziny;
g) praca w zespole do spraw wczesnego wspomagania i realizacja ustaleń wypracowanych przez zespół;
h) nawiązanie współpracy z placówką, w której dziecko jest objęte innymi działaniami terapeutycznymi w celu zapewnienia spójności oddziaływań;
i) monitorowanie rozwoju dziecka, w razie potrzeby sporządzanie opinii,
j) organizowanie spotkań i konsultacji dla rodziców/opiekunów prawnych w razie potrzeby;
k) prowadzenie dokumentacji zgodnie z obowiązującymi z obowiązującymi przepisami prawa (Rozporządzenie MEN z dnia 24 sierpnia 2017r. w sprawie organizowania wczesnego wspomagania rozwoju dzieci, Dz.U. z 2017r. poz. 1635).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 2 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej

4.5.5.) Wartość części: 4390,24 PLN

Część 14

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 14 – Przeprowadzenie zajęć pedagog specjalny VIII
Przedmiotem zamówienia będzie świadczenie usług związanych z prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka przez pedagoga specjalnego w wymiarze 70 godzin.
Do zadań pedagoga specjalnego należeć będzie:
a) wykonanie diagnozy wstępnej dziecku;
b) opracowanie kierunków i harmonogramu działań podejmowanych w zakresie wczesnego wspomagania rozwoju dziecka i wsparcia rodziny, opracowanie programu terapii;
c) prowadzenie zajęć z zakresu wczesnego wspomagania rozwoju dziecka stosownie do potrzeb psychofizycznych i rozwojowych dziecka ( zajęcia z pedagogiem specjalnym);
d) udzielanie rodzicom specjalistycznej informacji dotyczącej problemów rozwojowych dziecka oraz instruktażu i informacji niezbędnych do kontynuowania pracy z dzieckiem w domu;
e) ocenianie postępów oraz trudności w funkcjonowaniu dziecka, w tym identyfikowanie i eliminowanie barier i ograniczeń w środowisku, utrudniających jego aktywność i uczestnictwo w życiu społecznym;
f) ocenianie skuteczności pomocy udzielanej dziecku i rodzinie, wprowadzanie zmian w programie stosownie do aktualnych potrzeb dziecka i jego rodziny;
g) praca w zespole do spraw wczesnego wspomagania i realizacja ustaleń wypracowanych przez zespół;
h) nawiązanie współpracy z placówką, w której dziecko jest objęte innymi działaniami terapeutycznymi w celu zapewnienia spójności oddziaływań;
i) monitorowanie rozwoju dziecka, w razie potrzeby sporządzanie opinii,
j) organizowanie spotkań i konsultacji dla rodziców/opiekunów prawnych w razie potrzeby;
k) prowadzenie dokumentacji zgodnie z obowiązującymi z obowiązującymi przepisami prawa (Rozporządzenie MEN z dnia 24 sierpnia 2017r. w sprawie organizowania wczesnego wspomagania rozwoju dzieci, Dz.U. z 2017r. poz. 1635).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 2 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej

4.5.5.) Wartość części: 5121,95 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12905,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13047,10 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12905,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Martyna Tęgosz

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Małgorzata Dobrowolska, Karolina Filipczak, Dominika Frątczak, Katarzyna Jerczyńska, Magdalena Kłosek, Sylwia Kochelska, Kamila Komońska – Barczyńska, Magdalena Kozakowska, Katarzyna Królikowska, Ewelina Makówka, Aneta Piontek, Justyna Salamon, Milena Szymczak-Soćko

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8291630252

7.3.3) Ulica: Iwaszkiewicza

7.3.4) Miejscowość: Zduńska Wola

7.3.5) Kod pocztowy: 98-220

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12905,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-29

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11570,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11697,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11570,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Martyna Tęgosz

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Małgorzata Dobrowolska, Karolina Filipczak, Dominika Frątczak, Katarzyna Jerczyńska, Magdalena Kłosek, Sylwia Kochelska, Kamila Komońska – Barczyńska, Magdalena Kozakowska, Katarzyna Królikowska, Ewelina Makówka, Aneta Piontek, Justyna Salamon, Milena Szymczak-Soćko

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8291630252

7.3.3) Ulica: Iwaszkiewicza

7.3.4) Miejscowość: Zduńska Wola

7.3.5) Kod pocztowy: 98-220

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11570,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-29

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4272,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4319,04 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4272,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Martyna Tęgosz

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Małgorzata Dobrowolska, Karolina Filipczak, Dominika Frątczak, Katarzyna Jerczyńska, Magdalena Kłosek, Sylwia Kochelska, Kamila Komońska – Barczyńska, Magdalena Kozakowska, Katarzyna Królikowska, Ewelina Makówka, Aneta Piontek, Justyna Salamon, Milena Szymczak-Soćko

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8291630252

7.3.3) Ulica: Iwaszkiewicza

7.3.4) Miejscowość: Zduńska Wola

7.3.5) Kod pocztowy: 98-220

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4272,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-29

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11748,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11877,36 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11748,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Martyna Tęgosz

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Małgorzata Dobrowolska, Karolina Filipczak, Dominika Frątczak, Katarzyna Jerczyńska, Magdalena Kłosek, Sylwia Kochelska, Kamila Komońska – Barczyńska, Magdalena Kozakowska, Katarzyna Królikowska, Ewelina Makówka, Aneta Piontek, Justyna Salamon, Milena Szymczak-Soćko

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8291630252

7.3.3) Ulica: Iwaszkiewicza

7.3.4) Miejscowość: Zduńska Wola

7.3.5) Kod pocztowy: 98-220

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11748,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-29

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5785,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5785,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5785,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Martyna Tęgosz

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Małgorzata Dobrowolska, Karolina Filipczak, Dominika Frątczak, Katarzyna Jerczyńska, Magdalena Kłosek, Sylwia Kochelska, Kamila Komońska – Barczyńska, Magdalena Kozakowska, Katarzyna Królikowska, Ewelina Makówka, Aneta Piontek, Justyna Salamon, Milena Szymczak-Soćko

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8291630252

7.3.3) Ulica: Iwaszkiewicza

7.3.4) Miejscowość: Zduńska Wola

7.3.5) Kod pocztowy: 98-220

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5785,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-29

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12460,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12460,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12460,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Martyna Tęgosz

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Małgorzata Dobrowolska, Karolina Filipczak, Dominika Frątczak, Katarzyna Jerczyńska, Magdalena Kłosek, Sylwia Kochelska, Kamila Komońska – Barczyńska, Magdalena Kozakowska, Katarzyna Królikowska, Ewelina Makówka, Aneta Piontek, Justyna Salamon, Milena Szymczak-Soćko

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8291630252

7.3.3) Ulica: Iwaszkiewicza

7.3.4) Miejscowość: Zduńska Wola

7.3.5) Kod pocztowy: 98-220

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12460,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-29

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8900,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8998,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8900,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Martyna Tęgosz

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Małgorzata Dobrowolska, Karolina Filipczak, Dominika Frątczak, Katarzyna Jerczyńska, Magdalena Kłosek, Sylwia Kochelska, Kamila Komońska – Barczyńska, Magdalena Kozakowska, Katarzyna Królikowska, Ewelina Makówka, Aneta Piontek, Justyna Salamon, Milena Szymczak-Soćko

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8291630252

7.3.3) Ulica: Iwaszkiewicza

7.3.4) Miejscowość: Zduńska Wola

7.3.5) Kod pocztowy: 98-220

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8900,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-29

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6408,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6478,56 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6408,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Martyna Tęgosz

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Małgorzata Dobrowolska, Karolina Filipczak, Dominika Frątczak, Katarzyna Jerczyńska, Magdalena Kłosek, Sylwia Kochelska, Kamila Komońska – Barczyńska, Magdalena Kozakowska, Katarzyna Królikowska, Ewelina Makówka, Aneta Piontek, Justyna Salamon, Milena Szymczak-Soćko

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8291630252

7.3.3) Ulica: Iwaszkiewicza

7.3.4) Miejscowość: Zduńska Wola

7.3.5) Kod pocztowy: 98-220

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6408,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-29

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4272,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4319,04 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4272,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Martyna Tęgosz

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Małgorzata Dobrowolska, Karolina Filipczak, Dominika Frątczak, Katarzyna Jerczyńska, Magdalena Kłosek, Sylwia Kochelska, Kamila Komońska – Barczyńska, Magdalena Kozakowska, Katarzyna Królikowska, Ewelina Makówka, Aneta Piontek, Justyna Salamon, Milena Szymczak-Soćko

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8291630252

7.3.3) Ulica: Iwaszkiewicza

7.3.4) Miejscowość: Zduńska Wola

7.3.5) Kod pocztowy: 98-220

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4272,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-29

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8010,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8098,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8010,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Martyna Tęgosz

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Małgorzata Dobrowolska, Karolina Filipczak, Dominika Frątczak, Katarzyna Jerczyńska, Magdalena Kłosek, Sylwia Kochelska, Kamila Komońska – Barczyńska, Magdalena Kozakowska, Katarzyna Królikowska, Ewelina Makówka, Aneta Piontek, Justyna Salamon, Milena Szymczak-Soćko

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8291630252

7.3.3) Ulica: Iwaszkiewicza

7.3.4) Miejscowość: Zduńska Wola

7.3.5) Kod pocztowy: 98-220

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8010,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-29

Część 11

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12460,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12597,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12460,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 11)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Martyna Tęgosz

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Małgorzata Dobrowolska, Karolina Filipczak, Dominika Frątczak, Katarzyna Jerczyńska, Magdalena Kłosek, Sylwia Kochelska, Kamila Komońska – Barczyńska, Magdalena Kozakowska, Katarzyna Królikowska, Ewelina Makówka, Aneta Piontek, Justyna Salamon, Milena Szymczak-Soćko

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8291630252

7.3.3) Ulica: Iwaszkiewicza

7.3.4) Miejscowość: Zduńska Wola

7.3.5) Kod pocztowy: 98-220

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 11)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12460,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-29

Część 12

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 12)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6408,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6478,56 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6408,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 12)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Martyna Tęgosz

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Małgorzata Dobrowolska, Karolina Filipczak, Dominika Frątczak, Katarzyna Jerczyńska, Magdalena Kłosek, Sylwia Kochelska, Kamila Komońska – Barczyńska, Magdalena Kozakowska, Katarzyna Królikowska, Ewelina Makówka, Aneta Piontek, Justyna Salamon, Milena Szymczak-Soćko

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8291630252

7.3.3) Ulica: Iwaszkiewicza

7.3.4) Miejscowość: Zduńska Wola

7.3.5) Kod pocztowy: 98-220

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 12)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6408,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-29

Część 13

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 13)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5340,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5398,80 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5340,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 13)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Martyna Tęgosz

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Małgorzata Dobrowolska, Karolina Filipczak, Dominika Frątczak, Katarzyna Jerczyńska, Magdalena Kłosek, Sylwia Kochelska, Kamila Komońska – Barczyńska, Magdalena Kozakowska, Katarzyna Królikowska, Ewelina Makówka, Aneta Piontek, Justyna Salamon, Milena Szymczak-Soćko

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8291630252

7.3.3) Ulica: Iwaszkiewicza

7.3.4) Miejscowość: Zduńska Wola

7.3.5) Kod pocztowy: 98-220

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 13)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5340,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-29

Część 14

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 14)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6230,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6298,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6230,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 14)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Martyna Tęgosz

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Małgorzata Dobrowolska, Karolina Filipczak, Dominika Frątczak, Katarzyna Jerczyńska, Magdalena Kłosek, Sylwia Kochelska, Kamila Komońska – Barczyńska, Magdalena Kozakowska, Katarzyna Królikowska, Ewelina Makówka, Aneta Piontek, Justyna Salamon, Milena Szymczak-Soćko

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8291630252

7.3.3) Ulica: Iwaszkiewicza

7.3.4) Miejscowość: Zduńska Wola

7.3.5) Kod pocztowy: 98-220

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 14)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6230,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-29

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.