Ogłoszenie z dnia 2025-10-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00384905/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-08-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
ZAKUP I DOSTAWA SCENY MOBILNEJ
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SKARBIMIERZ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531412728
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: PARKOWA 12
1.5.2.) Miejscowość: Skarbimierz-Osiedle
1.5.3.) Kod pocztowy: 49-318
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: INWEST@SKARBIMIERZ.PL
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.skarbimierz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/11460051.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
ZADANIA WŁASNE
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
ZAKUP I DOSTAWA SCENY MOBILNEJ2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f3b5b527-4b49-4e0a-a1b6-03ce5a9b4235
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00457886
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00648257/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.28 Zakup mobilnej estrady (Skarbimierz- Osiedle)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00384905
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RI.271.13.2025D
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem inwestycji jest zakup i dostawa fabrycznie nowej sceny mobilnej wraz z wyposażeniem. Zakup sprzętu do prowadzenia działalności kulturalnej Gminy Skarbimierz.
2. Dane techniczne sceny mobilnej 48 m2:
a. Wymiary 8x6x minimum 4.9 m
b. Podwozie na tandemie
c. DMC sceny maksymalnie 3000kg
d. Dach profilowany łukowy rozkładany ( elektryczno-hydraulicznie )
e. Wysokość podłogi sceny min. 1m
f. Podłoga antypoślizgowa
g. Podłoga rozkładana elektrycznie
h. Skrzydła dźwiękowe ( prawa i lewa strona)
i. Siatka czarna na skrzydła dźwiękowe
j. Dopuszczalne obciążenie dachu na całej powierzchni min. 1000kg
k. Dopuszczalne obciążenie podłogi min. 350kg/m2
l. Dopuszczalne obciążenie skrzydeł dźwiękowych 500 kg
m. Siatka typ A 203 tył sceny i boki 2/3 kolor czarny
n. Plandeka dachu atestowana kolor niebieski
o. Schody z poręczami 2 szt.
p. Barierki tył i boki sceny 2/3 po lewej i prawej stronie
q. Plandeka do magazynowania przód i tył zamkniętej sceny mobilnej
r. Gwarancja nie może być krótsza niż 24 m-ce, a po upływie tego okresu ma być zapewniony serwis pogwarancyjny
s. Homologacja podwozia sceny
t. Certyfikaty: CE z EN, ISO, TUV
u. Dostawa na miejsce wskazane przez Zamawiającego na koszt Wykonawcy
v. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi również przeprowadzenie szkolenia rozstawiania i składania sceny
3. Miejsce realizacji dostawy: Centrum Kultury w Skarbimierzu- Osiedle, ul. Akacjowa 27A
4. Wspólny Słownik Zamówień CPV:
44210000-5 Konstrukcje i część i konstrukcji.
5. Wykonawca wraz ze zgłoszeniem zakończenia robót przekaże Zamawiającemu dokumentację powykonawczą (w każdym zakresie wykonanych robót), w tym wszystkie dokumenty odbiorowe, dokumenty certyfikacyjne na zamontowane wyroby oraz wbudowane materiały.
4.5.3.) Główny kod CPV: 44210000-5 - Konstrukcje i części konstrukcji
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34200000-9 - Nadwozia pojazdów, przyczepy lub naczepy
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 243540,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 243540,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 243540,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.H.U. MASTER- TRUSS TECHNIKA ESTRADOWA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9221347304
7.3.3) Ulica: JANA BRZECHWY 31
7.3.4) Miejscowość: ZAMOSĆ
7.3.5) Kod pocztowy: 22-400
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe MASTER-TRUSS Lis Artur
jakie przetargi wygrała firma
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe MASTER-TRUSS Lis Artur
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 243540,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





