Ogłoszenie z dnia 2025-10-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00398443/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-08-29
- 2025/BZP 00411832/01 - Modyfikacja z dnia 2025-09-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i montaż mobilnego, modułowego lodowiska przy ul. Radomskiej w Przysusze.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina i Miasto Przysucha
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223379
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Kolberga 11
1.5.2.) Miejscowość: Przysucha
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-400
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.5.7.) Numer telefonu: 486752219
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@gminaprzysucha.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.gminaprzysucha.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-305632a3-82c6-4783-bd2f-6837f9fb3c061.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Administracja Samorządowa
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i montaż mobilnego, modułowego lodowiska przy ul. Radomskiej w Przysusze.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-305632a3-82c6-4783-bd2f-6837f9fb3c06
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00457885
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00039570/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Zakup i montaż mobilnego, modułowego lodowiska przy ul. Radomskiej w Przysusze
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WIRiFZ.271.71.2025.WM
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup i montaż mobilnego modułowego lodowiska przy ul. Radomskiej w Przysusze, wraz z wyposażeniem, który obejmuje dostawę, posadowienie, montaż, uruchomienie i demontaż mobilnego modułowego lodowiska na parkingu na terenie stadionu miejskiego zlokalizowanego przy ul. Radomskiej 29, 26-400 Przysucha na działce ewid. nr 408/54 obręb 0001 gmina Przysucha.
Źródło Finansowania: Zamówienia dofinansowane jest ze środków Funduszu Rozwoju Kultury Fizycznej dla zadania inwestycyjnego w ramach Programu Budowy Lodowisk – Edycja 2024.
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności;
1. dostawa i montaż lodowiska modułowego otwartego,.
2. dostawa maszyny do pielęgnacji i konserwacji tafli lodowiska (rolby),
3. dostawa wyposażenia lodowiska
4. dostawa wyposażenia wypożyczalni łyżew,
5. demontaż lodowiska po pierwszym sezonie użytkowania,
6. dodatkowo obejmuje także:
a) Uzyskanie niezbędnych pozwoleń, uzgodnień i opinii związanych z realizacją ww. zadania, jeżeli są wymagane,
b) współpraca z Zamawiającym na każdym etapie realizacji dostawy maszyn i urządzeń będących przedmiotem zmówienia,
c) przeprowadzenie prób końcowych tzw. rozruch mechaniczny, technologiczny i eksploatacyjny,
d) szkolenie załogi w zakresie eksploatacji instalacji,
e) wykonanie dokumentacji powykonawczej, instrukcji eksploatacji i konserwacji,
f) przedłożenie dokumentacji zawierającej instrukcję eksploatacji i konserwacji lodowiska wraz z dokumentacją zawierającą szczegółowe informacje o źródle produkcji, zakupie lub pozyskaniu materiałów, maszyn i urządzeń wraz z odpowiednimi atestami, certyfikatami określającymi nazwy własne zastosowanych materiałów, maszyn i urządzeń służące określeniu pożądanego standardu wykonania i określeniu właściwości i wymogów technicznych oraz składu chemicznego dostarczonych produktów,
g) obowiązek zapewnienia serwisu zakupionych maszyn i urządzeń przez cały okres gwarancji wskazany w ofercie,
h) przekazanie obiektu Zamawiającemu.
Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie:
1. wykonać niezbędne roboty rozbiórkowe lub demontażowe, jeżeli zaistnieje taka potrzeba po dokonaniu wstępnej oceny przez Wykonawcę w zakresie wymaganym do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, mające na celu odpowiednie przygotowanie podłoża (istniejąca nawierzchnia z kostki betonowej) wraz z niezbędnymi urządzeniami i sprzętem,
2. zapewnić dostawę niezbędnych do obsługi lodowiska maszyn i urządzeń wraz ze sprzętem w postaci łyżew, kasków, ostrzałki do łyżew, suszarki do łyżew, chodzików do nauki jazdy na łyżwach, regałów, ławeczki do zmiany obuwia, platformy dla wózka inwalidzkiego oraz mat antypoślizgowych wraz z maszyną do pielęgnacji lodu,
3. sprawdzić teren przeznaczony pod montaż lodowiska w celu wskazania i uzgodnienia z Zamawiającym miejsca posadowienia lodowiska, agregatu chłodniczego i wyposażenia oraz miejsca przyłączenia poszczególnych elementów lodowiska do istniejącej skrzynki elektroenergetycznej oraz punktu poboru wody,
4. dostarczyć lodowisko sezonowe o powierzchni nie większej niż 450m2 dostosowane do miejsca posadowienia o wymiarach 27x14m,
5. zapewnić wyposażenie wypożyczalni sprzętu sportowego w ilościach i na warunkach szczegółowo określonych w SWZ oraz w OPZ stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ,
6. dostarczyć maszynę do pielęgnacji lodu,
7. wykonać niezbędną infrastrukturę towarzyszącą w zakresie włączenia urządzeń lodowiska do istniejącej instalacji elektrycznej i wodno – kanalizacyjnej,
8. wykonać montaż lodowiska modułowego o powierzchni dostosowanej do powierzchni parkingu z zastosowaniem odpowiedniego dystansu od krawędzi (wymiary tafli lodu 14,00m x 27,00m)
9. zamontować bandy o wysokości 1,2m o pełnym wypełnieniu,
10. określić i wykonać stałą lokalizację agregatu chłodniczego usytuowanego na terenie parkingu przy stadionie w bezpośrednim sąsiedztwie lodowiska,
11. umieścić kolektory lodowiska oraz kanał technologiczny wzdłuż dłuższego boku,
12. zapewnić bezpieczną ścieżkę komunikacyjną do użytku sezonowego od istniejących ciągów komunikacyjnych do tafli lodowiska dostosowaną do potrzeb użytkowania obiektu,
13. instalacja musi mieć możliwość szybkiego rozmrażania po okresie użytkowania,
14. przeprowadzić montaż wraz z podłączeniem elektrycznym odbiorników i uruchomić lodowisko,
15. przeprowadzić montaż instalacji z punktem poboru wody,
16. wykonać pierwszą taflę lodu,
17. przeszkolić użytkownika z obsługi, montażu i demontażu. Szkolenie musi być potwierdzone na piśmie,
18. dostarczyć instrukcję obsługi, użytkowania, konserwacji, demontażu i montażu lodowiska,
19. zapewnić nieodpłatny pełny serwis w okresie gwarancji i rękojmi,
20. przeprowadzić pierwszy demontaż po okresie zimowym w ciągu 14 dni od powiadomienia Wykonawcy oraz złożyć zdemontowane elementy lodowiska w miejscu wskazanym przez Zarządcę obiektu.
Wykonawca przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do przeprowadzenia instruktażu (w tym przekazanie niezbędnych instrukcji obsługi maszyny) oraz praktycznego przeszkolenia pracowników wskazanych przez Zamawiającego w zakresie obsługi maszyny, zasad podstawowego serwisowania, demontażu i montażu lodowiska, które zostanie zakończone wydaniem dokumentu potwierdzającego odbycie szkolenia. Przeszkoleni pracownicy będą mieć prawo do demontażu i montażu lodowiska w okresie obowiązywania gwarancji z zachowaniem jej biegu. Pierwszy demontaż lodowiska zostanie wykonany przez Wykonawcę w terminie 14 dni od powiadomienia Wykonawcy przez Zamawiającego o konieczności przeprowadzenia demontażu.
Szczegółowy zakres obowiązków wykonawcy zawiera projekt umowy stanowiący załącznik nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45212211-8 - Roboty budowlane w zakresie lodowisk
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 946239,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 958440,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 946239,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Piruet Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 367618980
7.3.3) Ulica: Lanciego 10b/12
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-792
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 946239,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-22Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.