Ogłoszenie z dnia 2025-10-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00377261/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-08-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Termomodernizacja budynku remizy OSP Krawce
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA GRĘBÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409175
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek1
1.5.2.) Miejscowość: Grębów
1.5.3.) Kod pocztowy: 39-410
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@grebow.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.grebow.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-df5f851f-db9e-47fc-8fa7-7dcb170371121.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Termomodernizacja budynku remizy OSP Krawce2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-df5f851f-db9e-47fc-8fa7-7dcb17037112
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00457879
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00067063/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Termomodernizacja budynków remizy OSP Krawce
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00377261
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.2.7.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na wykonaniu
Termomodernizacji budynku remizy OSP. W ramach zadania zostaną wykonane prace budowlane tj.:
a) demontaż istniejących okien wraz z parapetami zewnętrznymi i wewnętrznymi, drzwi zewnętrznych, rynien i rur spustowych,
b) skucie okładziny z płytek ze schodów zewnętrznych od strony południowej,
c) skucie istniejących gzymsów,
d) oczyszczenie istniejącej konstrukcji zadaszenia przed wejściem od strony południowej oraz nad wieżą wraz z barierkami i przygotować do nowych powłok antykorozyjnych,
e) demontaż istniejących klimatyzatory oraz kamery monitoringu – do ponownego montażu,
f) ocieplenie ścian powyżej terenu metodą lekką mokrą z wykorzystaniem styropianu EPS80 o współczynniku przewodzenia ciepła 0,036 W/m2K gr.16cm i otynkowana tynkiem cienkowarstwowym silikatowym.
g) ocieplenie stropu poddasza i sali (aula) z wełny mineralnej 165, λ =0,038 gr 24 cm,
h) ocieplenie w części garażowej z wełny mineralnej 165, λ =0,038 gr 12 cm,
i) stolarka okienna okna typowe z PCW, profil wielokomorowy w kolorze białym, szklone panelem trzyszybowym termoizolacyjnym ze szkłem niskoemisyjnym UK.max = 0,9 [kW/m2K],
j) stolarka drzwiowa drzwi zewnętrzne aluminiowe, bezprogowe, (dopuszcza się próg o wysokości <2cm ze ściętym klinem) ocieplone UK.max = 1,3 [kW/m2K],
k) tynki zewnętrzne – tynki silikonowe cienkowarstwowe w metodzie lekkiej mokrej,
l) cokół – tynk mozaikowy o wysokości 60cm.
2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. Przedmiary są elementem uzupełniającym, które będą brane pod uwagę jedynie w przypadku braku elementów robót w dokumentacji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia
45321000-3 - Izolacja cieplna
44220000-8 - Stolarka budowlana
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45443000-4 - Roboty elewacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 424069,23 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 645335,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 424069,23 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Jan Markowicz Zakład Usługowo Handlowy
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830282935
7.3.4) Miejscowość: Jata 70a
7.3.5) Kod pocztowy: 37-430
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 424069,23 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont pokrycia dachowego, remont elewacji frontowej, termomodernizacja, remont klatki schodowej, położonego w Trzebiatowie przy ul. Słowackiego 18, wraz z robotami towarzyszącymi.
- Budowa kanalizacji deszczowej w ul. Czechowicza oraz budowa odcinka ul. Traugutta w miejscowości Pogórze, gmina Kosakowo
- Budowa magazynu energii/chłodu z wykorzystaniem przemiany fazowej wraz z montażem pomp ciepła, paneli PV i magazynu energii elektrycznej (II)
- Termomodernizacja budynku Klubu Sportowego SOŁA w Kobiernicach
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Łomaskiej 40A w Białej Podlaskiej
- "Modernizacja, rozbudowa i remont części istniejących budynków w kompleksie "Instytutu Fizyki PAN" w ramach inwestycji pn. "Remont i budowa Centrum Kompetencji Mikroelektroniki i Fotoniki II."
więcej: Stolarka budowlana »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





