eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GrębówTermomodernizacja budynku remizy OSP Krawce



Ogłoszenie z dnia 2025-10-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Termomodernizacja budynku remizy OSP Krawce

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA GRĘBÓW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409175

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek1

1.5.2.) Miejscowość: Grębów

1.5.3.) Kod pocztowy: 39-410

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@grebow.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.grebow.com.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-df5f851f-db9e-47fc-8fa7-7dcb17037112

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Termomodernizacja budynku remizy OSP Krawce

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-df5f851f-db9e-47fc-8fa7-7dcb17037112

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00457879

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00067063/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Termomodernizacja budynków remizy OSP Krawce

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00377261

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.2.7.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na wykonaniu
Termomodernizacji budynku remizy OSP. W ramach zadania zostaną wykonane prace budowlane tj.:
a) demontaż istniejących okien wraz z parapetami zewnętrznymi i wewnętrznymi, drzwi zewnętrznych, rynien i rur spustowych,
b) skucie okładziny z płytek ze schodów zewnętrznych od strony południowej,
c) skucie istniejących gzymsów,
d) oczyszczenie istniejącej konstrukcji zadaszenia przed wejściem od strony południowej oraz nad wieżą wraz z barierkami i przygotować do nowych powłok antykorozyjnych,
e) demontaż istniejących klimatyzatory oraz kamery monitoringu – do ponownego montażu,
f) ocieplenie ścian powyżej terenu metodą lekką mokrą z wykorzystaniem styropianu EPS80 o współczynniku przewodzenia ciepła 0,036 W/m2K gr.16cm i otynkowana tynkiem cienkowarstwowym silikatowym.
g) ocieplenie stropu poddasza i sali (aula) z wełny mineralnej 165, λ =0,038 gr 24 cm,
h) ocieplenie w części garażowej z wełny mineralnej 165, λ =0,038 gr 12 cm,
i) stolarka okienna okna typowe z PCW, profil wielokomorowy w kolorze białym, szklone panelem trzyszybowym termoizolacyjnym ze szkłem niskoemisyjnym UK.max = 0,9 [kW/m2K],
j) stolarka drzwiowa drzwi zewnętrzne aluminiowe, bezprogowe, (dopuszcza się próg o wysokości <2cm ze ściętym klinem) ocieplone UK.max = 1,3 [kW/m2K],
k) tynki zewnętrzne – tynki silikonowe cienkowarstwowe w metodzie lekkiej mokrej,
l) cokół – tynk mozaikowy o wysokości 60cm.

2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. Przedmiary są elementem uzupełniającym, które będą brane pod uwagę jedynie w przypadku braku elementów robót w dokumentacji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia

45321000-3 - Izolacja cieplna

44220000-8 - Stolarka budowlana

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45443000-4 - Roboty elewacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 424069,23 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 645335,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 424069,23 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Jan Markowicz Zakład Usługowo Handlowy

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830282935

7.3.4) Miejscowość: Jata 70a

7.3.5) Kod pocztowy: 37-430

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 424069,23 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.