eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rawa MazowieckaZakupu aparatu USG oraz sprzętu IT przeznaczonego do gabinetu Podstawowej Opieki Zdrowotnej (POZ) w ramach realizacji projektu grantowego "Wsparcie Podstawowej Opieki Zdrowotnej POZ"



Ogłoszenie z dnia 2025-10-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakupu aparatu USG oraz sprzętu IT przeznaczonego do gabinetu Podstawowej Opieki Zdrowotnej (POZ) w ramach realizacji projektu grantowego „Wsparcie Podstawowej Opieki Zdrowotnej POZ”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ W RAWIE MAZOWIECKIEJ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 750081271

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Warszawska 14

1.5.2.) Miejscowość: Rawa Mazowiecka

1.5.3.) Kod pocztowy: 96-200

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@szpitalrawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.szpitalrawa.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-faac02a7-88b8-4d30-af6b-37fde2eb2d3b

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakupu aparatu USG oraz sprzętu IT przeznaczonego do gabinetu Podstawowej Opieki Zdrowotnej (POZ) w ramach realizacji projektu grantowego „Wsparcie Podstawowej Opieki Zdrowotnej POZ”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-faac02a7-88b8-4d30-af6b-37fde2eb2d3b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00457785

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00020239/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.11 Zakup aparatu USG oraz sprzętu IT przeznaczonego do gabinetu Podstawowej Opieki Zdrowotnej (POZ)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

4. Postępowanie prowadzone jest na podstawie Umowy nr 05OW/8301/I/2024 o powierzenie grantu w ramach Projektu grantowego nr FENX.06.01-IP.03-0001/23 pod nazwą „Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ)”, realizowanego w ramach programu Fundusze Europejskie na lnfrastrukturę, Klimat, Środowisko 2021-2027

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00359571

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/08/2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 300000,00 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 231000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) w ramach pakietu 1: Aparat USG wszechstronny w tym doppler z funkcjami kardio i naczyniowymi oraz z funkcją do badania jamy brzusznej – 1 szt.
Szczegółowy Opis Przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2A do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 33112200-0 - Aparaty ultrasonograficzne

4.5.5.) Wartość części: 135561,30 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia w ramach pakietu nr 2 obejmuje: Dostawa i wdrożenie infrastruktury sprzętowej oraz oprogramowania dla SP ZOZ w Rawie Mazowieckiej:
- zestaw komputerowy – 10 szt.
- Serwer do archiwizacji bazy danych oprogramowania do obsługi poradni oraz archiwizacji dokumentacji medycznej, skanów dokumentów dołączanych do dokumentacji – 1 szt.
- Urządzenie sieciowe typu swich – 1 szt.
- UPS – komputer – 10 szt.
Szczegółowy Opis Przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2B do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

32420000-3 - Urządzenia sieciowe

48820000-2 - Serwery

31154000-0 - Bezprzestojowe źródła energii

4.5.5.) Wartość części: 164438,70 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W dniu 14 sierpnia 2025 roku zostały otwarte oferty w postępowaniu pn. „Zakup aparatu USG oraz
sprzętu IT przeznaczonego do gabinetu Podstawowej Opieki Zdrowotnej (POZ) w ramach realizacji projektu
grantowego „Wsparcie Podstawowej Opieki Zdrowotnej POZ”, Nr postępowania: ZP/08/2025. W
postępowaniu została złożona jedna oferta na pakiet nr 1 i jedna oferta na pakiet nr 2. Oferty złożone w
postępowaniu przekraczają łącznie o 1 382,10 zł brutto kwoty jakie zamawiający zamierza przeznaczyć na
sfinansowanie zamówienia i nie może zwiększyć kwoty do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
W związku z powyższym, na podstawie art. 255 ust. 3 ustawy PZP Zamawiający unieważnia
postępowanie pn. „Zakup aparatu USG oraz sprzętu IT przeznaczonego do gabinetu Podstawowej Opieki
Zdrowotnej (POZ) w ramach realizacji projektu grantowego „Wsparcie Podstawowej Opieki Zdrowotnej
POZ”

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 135000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 135000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W dniu 14 sierpnia 2025 roku zostały otwarte oferty w postępowaniu pn. „Zakup aparatu USG oraz
sprzętu IT przeznaczonego do gabinetu Podstawowej Opieki Zdrowotnej (POZ) w ramach realizacji projektu
grantowego „Wsparcie Podstawowej Opieki Zdrowotnej POZ”, Nr postępowania: ZP/08/2025. W
postępowaniu została złożona jedna oferta na pakiet nr 1 i jedna oferta na pakiet nr 2. Oferty złożone w
postępowaniu przekraczają łącznie o 1 382,10 zł brutto kwoty jakie zamawiający zamierza przeznaczyć na
sfinansowanie zamówienia i nie może zwiększyć kwoty do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
W związku z powyższym, na podstawie art. 255 ust. 3 ustawy PZP Zamawiający unieważnia
postępowanie pn. „Zakup aparatu USG oraz sprzętu IT przeznaczonego do gabinetu Podstawowej Opieki
Zdrowotnej (POZ) w ramach realizacji projektu grantowego „Wsparcie Podstawowej Opieki Zdrowotnej
POZ”

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 166382,10 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 166382,10 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.