eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KatowicePoprawa bezpieczeństwa pożarowego w budynku "C" Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach przy ul. Bogucickiej 3b



Ogłoszenie z dnia 2024-08-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Poprawa bezpieczeństwa pożarowego w budynku „C” Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach przy ul. Bogucickiej 3b

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach

1.3.) Oddział zamawiającego: Biuro Zamówień Publicznych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001548

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 1 Maja 50

1.5.2.) Miejscowość: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-287

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.7.) Numer telefonu: (32) 2577499

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@ue.katowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ue.katowice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://uekat.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Poprawa bezpieczeństwa pożarowego w budynku „C” Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach przy ul. Bogucickiej 3b

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c7f47146-3905-11ef-880f-0e435a8a43bc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00457721

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00558120/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Poprawa bezpieczeństwa pożarowego w budynku C Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach przy ul. Bogucickiej 3b

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00396263

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BZP/022/04007/24

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 3242723,52 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 1832202,53 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Opis przedmiotu zamówienia:
1.1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane dotyczące poprawy bezpieczeństwa pożarowego oraz dostosowania do wymagań ochrony przeciwpożarowej budynku „C” Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach przy ul. Bogucickiej 3b zgodnie z Dokumentacją Projektową.
1.2. Prace budowlane objęte niniejszym postępowaniem prowadzone będą w bud. „C”, za wyjątkiem robót związanych z uruchomienia systemu pożarowego, które należało będzie przeprowadzić w budynku „B”, tj;
• montaż centrali pożarowej oraz prace związane z jej uruchomieniem,
• montaż rozdzielnic PWP oraz zasilających urządzenia pożarowe,
• wykonanie zasilania centrali ppoż. w portierni.
1.3. Zakres robót objętych niniejszym postępowaniem dotyczy w całości robót niezbędnych do wykonania:
• wydzielenia klatek schodowych,
• systemu sygnalizacji pożaru,
• systemu oddymiania klatek schodowych,
• oświetlenia podstawowego i awaryjnego,
• instalacji przeciwpożarowego wyłącznika prądu,
• instalacji hydrantowej,
• towarzyszących robót budowlanych i instalacyjnych,
• uruchomienia (podłączenia) sterowań istotnych dla bezpieczeństwa pożarowego budynku zgodnie z dokumentacją projektową.
1.4. W celu uruchomienia systemu pożarowego w budynku C, należało będzie wykonać również następujące roboty w budynku B:
• montaż centrali pożarowej i prace związane z jej uruchomieniem,
• montaż rozdzielnic PWP oraz zasilających urządzenia pożarowe,
• wykonanie zasilania centrali ppoż. w portierni.
Zakres tych robót do wykonania został opisany w niniejszym postępowaniu przetargowym. Pozostałe roboty związane z poprawą bezpieczeństwa pożarowego w budynku B, nie są objęte niniejszym postępowaniem i będą wykonywane w późniejszym terminie.
1.5. Szczegółowy zakres robót objęty przedmiotowym postępowaniem określają:
• dokumentacja wykonawcza - stanowiąca Załącznik nr 1 do SWZ;
• przedmiary robót - stanowiące Załącznik nr 2 do SWZ;
• specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót – stanowiące Załącznik nr 3 do SWZ oraz przywołane normy, przepisy, instrukcje oraz inne dokumenty;
• Formularz nr 1a do SWZ – stanowiący kalkulację ceny ofertowej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45312100-8 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45421130-4 - Instalowanie drzwi i okien

45442100-8 - Roboty malarskie

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

44482000-2 - Urządzenia przeciwpożarowe

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne

45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45331210-1 - Instalowanie wentylacji

45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2344828,25 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2491409,13 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2344828,25 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): KABE Systemy Alarmowe Sp. z o.o.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Zakład Budowlano Instalacyjny i Elektromechaniki Grzegorz Cichoń

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6351661517

7.3.3) Ulica: Waryńskiego 63

7.3.4) Miejscowość: Mikołów

7.3.5) Kod pocztowy: 43-190

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2344828,25 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.