Ogłoszenie z dnia 2025-10-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00407535/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-09-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów z terenu Gminy Ruda Maleniecka na 2026 rok
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA RUDA MALENIECKA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010659
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 99A
1.5.2.) Miejscowość: Ruda Maleniecka
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-242
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad.gminy@rudamaleniecka.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://samorzad.gov.pl/web/gmina-ruda-maleniecka
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-78c4096c-8fd4-4f7f-a378-2319486ecbbd1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów z terenu Gminy Ruda Maleniecka na 2026 rok2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-78c4096c-8fd4-4f7f-a378-2319486ecbbd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00457713
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00041593/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów z terenu Gminy Ruda Maleniecka na 2026 rok
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00407535
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RG.271.4.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia dla części I1.1. Przedmiot zamówienia dla części I obejmuje odbiór, transport i zagospodarowanie wszystkich odpadów komunalnych oraz odpadów budowlanych i rozbiórkowych pochodzących z nieruchomości zamieszkałych, domków letniskowych oraz nieruchomości wykorzystywanych na cele rekreacyjno-wypoczynkowe znajdujących się na terenie Gminy Ruda Maleniecka oraz z Gminnego Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych.
1.1.1. Odbiorem zostaną objęte:
1) bezpośrednio z nieruchomości zamieszkałych, domków letniskowych oraz nieruchomości wykorzystywanych na cele rekreacyjno-wypoczynkowe:
a) pozostałości po segregacji odpadów (zmieszane odpady komunalne);
b) odpady komunalne zbierane w sposób selektywny "u źródła" z podziałem na frakcje: papieru, metali, tworzyw sztucznych, odpadów opakowaniowych wielomateriałowych, szkła i bioodpadów;
c) odpady wielkogabarytowe, które ze względu na swój rozmiar nie mogą by zbierane w typowych pojemnikach i/lub workach na odpady, np. stare meble;
d) zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, np. lodówki, pralki, telewizory itp.;
e) odpady budowlane i rozbiórkowe z gospodarstw domowych, pochodzące z remontów prowadzonych we własnym zakresie;
f) zużyte opony;
g) odpady tekstyliów i odzieży.
2) z Gminnego Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Rudzie Malenieckiej:
a) odpady wymienione powyżej w ppkt 1 lit. b oprócz bioodpadów;
b) odpady niebezpieczne;
c) przeterminowane leki i chemikalia;
d) odpady niekwalifikujące się do odpadów medycznych powstałe w gospodarstwie domowym w wyniku przyjmowania produktów leczniczych w formie iniekcji i prowadzenia monitoringu poziomu substancji we krwi, w szczególności igieł
i strzykawek;
e) zużyte baterie i akumulatory;
f) zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny;
g) meble i inne odpady wielkogabarytowe;
h) zużyte opony;
i) odpady budowlane i rozbiórkowe z gospodarstw domowych;
j) odpady tekstyliów i odzieży;
1.1.2. Odbiór odpadów komunalnych odbywał się będzie według następujących zasad:
1) odpady komunalne zbierane w sposób selektywny „u źródła” gromadzone w workach:
a) papier i tektura – worek 120l niebieski - z częstotliwością raz w miesiącu;
b) tworzywa sztuczne, metale i opakowania wielomateriałowe – worek 120l żółty - z częstotliwością raz w miesiącu;
c) bioodpady - worek 120l brązowy - z częstotliwością raz w miesiącu;
d) szkło - worek 120l zielony - z częstotliwością raz w miesiącu;
2) inne odpady komunalne zbierane w sposób selektywny – odbiór odpadów wystawionych przed posesją:
a) odpady wielkogabarytowe – z częstotliwością raz na pół roku,
b) zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny – z częstotliwością raz na pół roku,
c) zużyte opony – z częstotliwością raz na pół roku;
d) odpady tekstyliów i odzieży – z częstotliwością raz na pół roku.
3) budowlane i rozbiórkowe z gospodarstw domowych - w formie wystawki, z częstotliwością raz na pół roku.
4) pozostałości po segregacji odpadów (zmieszane odpady komunalne) – gromadzone w pojemnikach lub workach 120l koloru czarnego - z częstotliwością raz w miesiącu.
5) odpady gromadzone w Gminnym Punkcie Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych – niezwłocznie po uprzednim telefonicznym zgłoszeniu żądania przez Zamawiającego, jednak w terminie nie dłuższym niż 7 dni od dnia zgłoszenia takiego żądania.
...................
UWAGA: Ze względu na ograniczoną ilość znaków w tej sekcji ogłoszenia, Zamawiający zawarł pełne informacje z przedmiotowego zakresu w SWZ rozdział V
4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
90512000-9 - Usługi transportu odpadów
4.5.5.) Wartość części: 583524,30 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2.1. Przedmiotem zamówienia dla części II jest wykonywanie usługi odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów komunalnych pochodzących z miejsc użyteczności publicznej, będących w dyspozycji Gminy Ruda Maleniecka w zakresie:a) pozostałości po segregacji odpadów (zmieszane odpady komunalne);
b) odpady komunalne zbierane w sposób selektywny "u źródła" z podziałem na frakcje: papieru, metali, tworzyw sztucznych, odpadów opakowaniowych wielomateriałowych, szkła i bioodpadów.
2.2. Gromadzone odpady pochodzą z budynku Urzędu Gminy, z terenów komunalnych, przystanków oraz obiektów użyteczności publicznej itp.
2.3. Wykonawca zobowiązuje się odebrać odpady, o których mowa w 2.1 nie rzadziej niż 1 raz w miesiącu, a maksymalnie 2 razy w miesiącu, w terminie 3 dni od dnia zgłoszenia takiego żądania przez Zamawiającego. Szacuje się, że średnio w okresie 1 miesiąca w wyznaczonym miejscu gromadzi się odpady komunalne o łącznej pojemności ok. 2-5 m3 (w zależności od pory roku).
2.4. Przedmiot zamówienia obejmuje również ewentualny odbiór zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego oraz odpadów wielkogabarytowych powstałych w związku z funkcjonowaniem Urzędu Gminy raz w roku - jeżeli zaistnieje taka potrzeba (potrzebę odbioru ww. sprzętu i odpadów Zamawiający zgłosi Wykonawcy, a następnie strony wspólnie ustalą termin odbioru).
4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
90512000-9 - Usługi transportu odpadów
4.5.5.) Wartość części: 50400,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1230,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1479,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1230,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty środowiskowe
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej w Końskich Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6580007765
7.3.3) Ulica: ul. Spacerowa 145
7.3.4) Miejscowość: Końskie
7.3.5) Kod pocztowy: 26-200
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ W KOŃSKICH SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ W KOŃSKICH SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 583524,30 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2026-01-01 do 2026-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1200,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1200,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1200,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty środowiskowe
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej w Końskich Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6580007765
7.3.3) Ulica: ul. Spacerowa 145
7.3.4) Miejscowość: Końskie
7.3.5) Kod pocztowy: 26-200
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ W KOŃSKICH SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ W KOŃSKICH SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 50400,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2026-01-01 do 2026-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI RUDA MALENIECKA
więcej: przetargi RUDA MALENIECKA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Wydziału Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w Wieliczce
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Aleksandrów
- Odbiór odpadów komunalnych z terenu Zakładu Karnego w Przytułach Starych.
- Odbiór i transport odpadów komunalnych z terenu Gminy Słupia Konecka w 2026 roku
- "Odbiór i transport odpadów komunalnych z terenu Gminy Rytwiany do Zakładu Gospodarki Odpadami Komunalnymi Sp. z o.o. Rzędów 40"
- Odbiór i transport odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych oraz wskazanych nieruchomości niezamieszkałych z terenu gminy Grzmiąca
więcej: Usługi związane z odpadami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





