eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Oleśnica › Sukcesywna dostawa środków czystości do Powiatowego Domu Pomocy Społecznej w Ostrowinie i filii Jemielna



Ogłoszenie z dnia 2023-10-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa środków czystości do Powiatowego Domu Pomocy Społecznej w Ostrowinie i filii Jemielna

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Dom Pomocy Społecznej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000301351

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Ostrowina 21

1.5.2.) Miejscowość: Oleśnica

1.5.3.) Kod pocztowy: 56-400

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@pdps-ostrowina.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.pdps-ostrowina.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://pdps-ostrowina.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html, dokładny adres: https://pdps-ostrowina.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Pomoc społeczna z zakwaterowaniem dla osób w podeszłym wieku i osób niepełnosprawnych

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywna dostawa środków czystości do Powiatowego Domu Pomocy Społecznej w Ostrowinie i filii Jemielna

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c245666a-61ca-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00457707

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00042387/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Sukcesywna dostawa środków czystości dla Powiatowego Domu Pomocy Społecznej w Ostrowinie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00426731

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/05/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 909600 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa środków czystości do Powiatowego Domu Pomocy Społecznej w Ostrowinie i filii Jemielna.
2. Miejscem dostawy środków czystości jest Powiatowy Dom Pomocy Społecznej Ostrowina 21, 56-400 Oleśnica oraz filia Jemielna 15, 56-420 Bierutów.
3. Wykaz, ilości oraz opis środków czystości objętych przedmiotem zamówienia zawiera formularz asortymentowo - cenowy stanowiący załącznik do SWZ.
4.Przedmiot zamówienia zostanie wykonany w terminie 12 miesięcy od dnia 8 grudnia 2023 roku bądź do wyczerpania wartości brutto umowy, o której mowa w § 2 ust. 1 umowy, w zależności od tego, które ze zdarzeń wystąpi wcześniej.
5. Dostawy następować będą sukcesywnie, na podstawie zamówień częściowych składanych przez upoważnionego pracownika Zamawiającego telefonicznie lub emailem. Termin jednorazowej dostawy nie może być dłuższy 2 dni robocze od otrzymania zamówienia od Zamawiającego (Termin jednorazowej dostawy stanowi jedno z kryteriów oceny ofert). W zamówieniu zostanie wskazany asortyment, ilości, miejsce oraz termin dostawy.
6. Wykonawca będzie dostarczał środki czystości własnym transportem, na własny koszt, w sposób zapewniający ich całość i nienaruszalność.
7. Wykonawca zapewni rozładunek i wniesienie towaru w miejsce wskazane przez Zamawiającego.
8. Środki czystości muszą być dostarczane w oryginalnych, nienaruszonych opakowaniach.
9. Wszystkie środki czystości powinny mieć termin przydatności do użycia nie krótszy niż 6 miesięcy od daty dostawy. W przypadku stwierdzenia, że dostarczony towar ma krótszą datę przydatności do użycia, produkt jest uszkodzony lub zepsuty Wykonawca ma obowiązek dostarczyć produkt wolny od wad w terminie 2 dni od daty otrzymania reklamacji.
10. Zamawiający wymaga, aby flota wykorzystywana przez Wykonawcę do realizacji zamówienia posiadała co najmniej 10% pojazdów napędzanych energią elektryczną lub gazem ziemnym, z tym że przez gaz ziemny należy rozumieć sprężony gaz ziemny (CNG), skroplony gaz ziemny (LNG), lub gaz płynny (LPG).

4.5.3.) Główny kod CPV: 39830000-9 - Środki czyszczące

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1065180 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1084860 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1065180 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DROŚ-SAWICKI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5741771696

7.3.3) Ulica: ul. PRZEMYSŁOWA 2

7.3.4) Miejscowość: PRZYSTAJŃ

7.3.5) Kod pocztowy: 42-141

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1065180 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.