Ogłoszenie z dnia 2025-10-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont i przebudowa toalet w budynku szkolnym w ramach zadania inwestycyjnego pod nazwą: „Remont i dostosowanie toalet dla uczniów z niepełnosprawnościami"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Zespół Szkół w Błaszkach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 100538015
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Pl. L. Sulwińskiego 31
1.5.2.) Miejscowość: Błaszki
1.5.3.) Kod pocztowy: 98-235
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pzs.sekretariat@zsp-blaszki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://zsp-blaszki.pl/?lang=pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9297986c-e020-408f-a594-1e7edbf4115a1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont i przebudowa toalet w budynku szkolnym w ramach zadania inwestycyjnego pod nazwą: „Remont i dostosowanie toalet dla uczniów z niepełnosprawnościami"2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9297986c-e020-408f-a594-1e7edbf4115a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00457555
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00165883/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Remont i przebudowa toalet w budynku szkolnym w ramach zadania inwestycyjnego pod nazwą: „Remont i dostosowanie toalet dla uczniów z niepełnosprawnościami"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
W dniu 10 sierpnia 2025 roku Zamawiający wszczął postępowanie w trybie podstawowym bez prowadzenia negocjacji na roboty budowlane pn.: Remont i przebudowa toalet w budynku szkolnym w ramach zadania inwestycyjnego pod nazwą: „Remont i dostosowanie toalet dla uczniów z niepełnosprawnościami" - nr referencyjny 1.1.2/2025, ogłoszenie w BZP: 2025/BZP 00369316.
W postępowaniu nie wpłynęły oferty, wobec tego Zamawiający niniejsze postępowanie unieważnił na podstawie art. 255 pkt 1) Pzp.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-6023905b-390d-4dd7-8a84-ae57dc26087d
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 1.1.5/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Roboty budowlane w zakresie remontu i przebudowy toalet w budynku Powiatowego Zespołu Szkół w Błaszkach w ramach zadania inwestycyjnego pod nazwą: „Remont i dostosowanie toalet dla uczniów z niepełnosprawnościami" - na podstawie dokumentacji projektowej wraz z STWiORB.
2) Dodatkowo jako nadrzędne rozwiązania w stosunku do dokumentacji Zamawiający określa:
a) Zamawiający wymaga wykonania nowych ścian z płyt g-k jako rozwiązania dedykowanego do pomieszczeń mokrych, płyty w układzie dwuwarstwowym impregnowane, dodatkowo ściany z płyt g-k zabezpieczyć na pełną wysokość masami hydroizolacyjnymi w narożnikach stosując taśmy systemowe
b) Posadzki zabezpieczyć masami hydroizolacyjnymi dedykowanymi do pomieszczeń mokrych pod okładziny z płytek ceramicznych.
c) Sufity kasetonowe dedykowane do pomieszczeń mokrych.
d) Wyposażenie w pochwyty dla osób niepełnosprawnych certyfikowane wykonane ze stali nierdzewnej.
e) Drzwi do pomieszczeń sanitarnych płytowe odporne na intensywne użytkowanie (3 klasa trwałości mechanicznej, 3 klasa odporności na uderzenie, 3 klasa odporności na obciążenie statyczne, 3 klasa wytrzymałości na skręcanie) ościeżnice dedykowane metalowe regulowane. Zamawiający wymaga skrzydeł drzwiowych ze specjalnie profilowaną listwą ze stali nierdzewnej montowaną na przyldze. Rama skrzydła winna składać się z klejonki drewna iglastego wypełnionej płytą wiórową, a całość powinna być pokryta dwustronnie płytą HDF w okleinie HPL lub CPL o grubości 0,7 mm.
f) Zamawiający wymaga aby całe wyposażenie łazienek było wandaloodporne ze stali nierdzewnej dedykowane do sanitariatów w miejscach publicznych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.B.H.U. SAF-BUD DARIUSZ SZAFARZ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 100265273
7.3.3) Ulica: ul. Józefa Oksińskiego 62
7.3.4) Miejscowość: Sieradz
7.3.5) Kod pocztowy: 98-200
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
P.B.H.U. SAF-BUD DARIUSZ SZAFARZ
jakie przetargi wygrała firma
P.B.H.U. SAF-BUD DARIUSZ SZAFARZ
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1100000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-158.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI BŁASZKI
- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem_1
- Budowa boiska sportowego przy Powiatowym Zespole Szkół w Błaszkach
więcej: przetargi BŁASZKI »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Białka
- Modernizacja hali sportowej przy Szkole Podstawowej w Kobylnicy (remont zaplecza higieniczno-sanitarnego oraz szatni)
- "Wymiana pionu i poziomów instalacji kanalizacji oraz modernizacja 4 łazienek"
- ,,Bieżąca konserwacja nawierzchni krużganków Dziedzińca Arkadowego Zamku Królewskiego na Wawelu."
- Wykonanie robót budowlanych w zakresie robót drogowych oraz przebudowy sieci kanalizacyjnej deszczowej w ramach zadania pn.: "Rozbudowa ulicy Architektów w Gliwicach"
- Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania pomieszczeń piwnicy w Szpitalu Powiatowym im. A Wolańczyka Sp. z o.o.; ul. Hoża 11, 59-500 Złotoryja na (...) - PEŁNA NAZWA POST. W INF. DODATKOWYCH.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.