eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BłaszkiRemont i przebudowa toalet w budynku szkolnym w ramach zadania inwestycyjnego pod nazwą: "Remont i dostosowanie toalet dla uczniów z niepełnosprawnościami"



Ogłoszenie z dnia 2025-10-04

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont i przebudowa toalet w budynku szkolnym w ramach zadania inwestycyjnego pod nazwą: „Remont i dostosowanie toalet dla uczniów z niepełnosprawnościami"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Zespół Szkół w Błaszkach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 100538015

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Pl. L. Sulwińskiego 31

1.5.2.) Miejscowość: Błaszki

1.5.3.) Kod pocztowy: 98-235

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pzs.sekretariat@zsp-blaszki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://zsp-blaszki.pl/?lang=pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9297986c-e020-408f-a594-1e7edbf4115a

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont i przebudowa toalet w budynku szkolnym w ramach zadania inwestycyjnego pod nazwą: „Remont i dostosowanie toalet dla uczniów z niepełnosprawnościami"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9297986c-e020-408f-a594-1e7edbf4115a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00457555

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00165883/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Remont i przebudowa toalet w budynku szkolnym w ramach zadania inwestycyjnego pod nazwą: „Remont i dostosowanie toalet dla uczniów z niepełnosprawnościami"

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

W dniu 10 sierpnia 2025 roku Zamawiający wszczął postępowanie w trybie podstawowym bez prowadzenia negocjacji na roboty budowlane pn.: Remont i przebudowa toalet w budynku szkolnym w ramach zadania inwestycyjnego pod nazwą: „Remont i dostosowanie toalet dla uczniów z niepełnosprawnościami" - nr referencyjny 1.1.2/2025, ogłoszenie w BZP: 2025/BZP 00369316.
W postępowaniu nie wpłynęły oferty, wobec tego Zamawiający niniejsze postępowanie unieważnił na podstawie art. 255 pkt 1) Pzp.

3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-6023905b-390d-4dd7-8a84-ae57dc26087d

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 1.1.5/2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Roboty budowlane w zakresie remontu i przebudowy toalet w budynku Powiatowego Zespołu Szkół w Błaszkach w ramach zadania inwestycyjnego pod nazwą: „Remont i dostosowanie toalet dla uczniów z niepełnosprawnościami" - na podstawie dokumentacji projektowej wraz z STWiORB.

2) Dodatkowo jako nadrzędne rozwiązania w stosunku do dokumentacji Zamawiający określa:
a) Zamawiający wymaga wykonania nowych ścian z płyt g-k jako rozwiązania dedykowanego do pomieszczeń mokrych, płyty w układzie dwuwarstwowym impregnowane, dodatkowo ściany z płyt g-k zabezpieczyć na pełną wysokość masami hydroizolacyjnymi w narożnikach stosując taśmy systemowe
b) Posadzki zabezpieczyć masami hydroizolacyjnymi dedykowanymi do pomieszczeń mokrych pod okładziny z płytek ceramicznych.
c) Sufity kasetonowe dedykowane do pomieszczeń mokrych.
d) Wyposażenie w pochwyty dla osób niepełnosprawnych certyfikowane wykonane ze stali nierdzewnej.
e) Drzwi do pomieszczeń sanitarnych płytowe odporne na intensywne użytkowanie (3 klasa trwałości mechanicznej, 3 klasa odporności na uderzenie, 3 klasa odporności na obciążenie statyczne, 3 klasa wytrzymałości na skręcanie) ościeżnice dedykowane metalowe regulowane. Zamawiający wymaga skrzydeł drzwiowych ze specjalnie profilowaną listwą ze stali nierdzewnej montowaną na przyldze. Rama skrzydła winna składać się z klejonki drewna iglastego wypełnionej płytą wiórową, a całość powinna być pokryta dwustronnie płytą HDF w okleinie HPL lub CPL o grubości 0,7 mm.
f) Zamawiający wymaga aby całe wyposażenie łazienek było wandaloodporne ze stali nierdzewnej dedykowane do sanitariatów w miejscach publicznych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.B.H.U. SAF-BUD DARIUSZ SZAFARZ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 100265273

7.3.3) Ulica: ul. Józefa Oksińskiego 62

7.3.4) Miejscowość: Sieradz

7.3.5) Kod pocztowy: 98-200

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1100000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-12-15

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.