Ogłoszenie z dnia 2025-10-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00350853/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-07-29
- 2025/BZP 00371309/01 - Modyfikacja z dnia 2025-08-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
REMONT SALI GIMNASTYCZNEJ I LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCEGO IM. KAZIMIERZA JAGIELLOŃCZYKA W SIERADZU
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: I LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCE IM. KAZIMIERZA JAGIELLOŃCZYKA W SIERADZU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000204524
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Żwirki i Wigury 3
1.5.2.) Miejscowość: Sieradz
1.5.3.) Kod pocztowy: 98-200
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.5.7.) Numer telefonu: (+48) 43 827 14 25
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@edu.lojagiellonczyk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lojagiellonczyk.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-fcf2b500-e6ca-427f-b2a5-9c172e9b00ff1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
REMONT SALI GIMNASTYCZNEJ I LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCEGO IM. KAZIMIERZA JAGIELLOŃCZYKA W SIERADZU2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fcf2b500-e6ca-427f-b2a5-9c172e9b00ff
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00457554
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00349969/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 REMONT SALI GIMNASTYCZNEJ I LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCEGO IM. KAZIMIERZA JAGIELLOŃCZYKA W SIERADZU
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00350853
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 1.1.1/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Roboty budowlane w zakresie generalnego remontu sali gimnastycznej I Liceum Ogólnokształcącego im. Kazimierza Jagiellończyka w Sieradzu - na podstawie dokumentacji projektowej wraz z STWiORB, które znajdują się w załączniku nr 1 do SWZ i wiążą Wykonawcę w pełnym zakresie.
2. Zamawiający zaleca dokonanie wizji lokalnej przed złożeniem oferty. Brak jej dokonania skutkować może nieuwzględnieniem uwag Wykonawcy przez Zamawiającego na etapie realizacji robót.
3. PŁATNOŚĆ. Płatność jednorazowa za prawidłowo ukończony zakres rzeczowy objęty umową, po dokonaniu odbioru bez wad.
4. MIEJSCE WYKONANIA ROBÓT: siedziba Zamawiającego- 98-200 Sieradz, ul. Żwirki i Wigury 3.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45212222-8 - Roboty budowlane związane z salami gimnastycznymi
45432114-6 - Roboty w zakresie podłóg drewnianych
45442100-8 - Roboty malarskie
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45321000-3 - Izolacja cieplna
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1385369,30 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2433186 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1385369,30 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CONRESS Sp. z o.o. Sp.k
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 365064997
7.3.3) Ulica: ul. Warcka 6
7.3.4) Miejscowość: Sieradz
7.3.5) Kod pocztowy: 98-200
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
CONRESS SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
CONRESS SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1385369,30 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 80 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z SIERADZA
- Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej
- Dostawa gazu ziemnego wysokometanowego LNG
- Budowa miejsc parkingowych na terenie Szpitala Wojewódzkiego w Sieradzu
- Remont ośmiu lokali mieszkalnych stanowiących własność gminy Miasto Sieradz
- Remont i modernizacja budynku w m. Miedźno 3, gm. Warta
- Ochrona fizyczna Prokuratury Okręgowej i Rejonowej w Sieradzu oraz Prokuratury Rejonowej w Wieluniu
więcej: przetargi w Sieradzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Białka
- Modernizacja hali sportowej przy Szkole Podstawowej w Kobylnicy (remont zaplecza higieniczno-sanitarnego oraz szatni)
- "Wymiana pionu i poziomów instalacji kanalizacji oraz modernizacja 4 łazienek"
- ,,Bieżąca konserwacja nawierzchni krużganków Dziedzińca Arkadowego Zamku Królewskiego na Wawelu."
- Wykonanie robót budowlanych w zakresie robót drogowych oraz przebudowy sieci kanalizacyjnej deszczowej w ramach zadania pn.: "Rozbudowa ulicy Architektów w Gliwicach"
- Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania pomieszczeń piwnicy w Szpitalu Powiatowym im. A Wolańczyka Sp. z o.o.; ul. Hoża 11, 59-500 Złotoryja na (...) - PEŁNA NAZWA POST. W INF. DODATKOWYCH.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.