Ogłoszenie z dnia 2025-10-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00352721/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-07-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostawa opraw oświetleniowych wykonanych w technologii LED oświetlenia podstawowego oraz awaryjnego dla obiektów PGK TERMY Uniejów „
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ "TERMY UNIEJÓW" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W UNIEJOWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 310161430
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Polna 37
1.5.2.) Miejscowość: Uniejów
1.5.3.) Kod pocztowy: 99-210
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: termy@uniejow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.termyuniejow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-30870899-a8f1-4efc-a2dc-9b14dc13ce071.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający sektorowy - art. 5 ust. 1 pkt 1 - gospodarka wodna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dostawa opraw oświetleniowych wykonanych w technologii LED oświetlenia podstawowego oraz awaryjnego dla obiektów PGK TERMY Uniejów „2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-30870899-a8f1-4efc-a2dc-9b14dc13ce07
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00457232
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00182168/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 „Dostawa opraw oświetleniowych wykonanych w technologii LED oświetlenia podstawowego oraz awaryjnego dla obiektów PGK TERMY Uniejów „
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PGK ZP 271.3D.2025/MŁ
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych opraw oświetleniowych wykonanych w technologii LED oświetlenia podstawowego oraz awaryjnego i ewakuacyjnego o łącznej ilości 1105 szt.
2) Dostawa lamp oraz przekazanie Zamawiającemu
a) deklaracje zgodności lub certyfikaty bezpieczeństwa dla oferowanych atesty zgodności
na materiały;
b) karty techniczne urządzeń;
c) karty gwarancyjne;
3) Szczegółowe zestawienie ilości oraz parametrów opraw zawarte są w załączniku do SWZ nr 1.A Formularz asortymentowy.
4) Zalecany typ oprawy wg. Załącznika Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia, dopuszcza się zamiennik o parametrach technicznych nie gorszych od podanego w załączniku typu oprawy.
Opis przedmiotu zamówienia został zawarty został w Załączniku nr 1.1 do SWZ „Szczegółowy opisie przedmiotu zamówienia”
W odniesieniu do zapisów parametrów opraw, wszędzie tam gdzie przed parametrem wskazany jest zapis „ min” jest on równoznaczny z „ nie gorszy niż ”
5) Przedmiot zamówienia winien być fabrycznie nowy, wolny od wad, odpowiadać normom jakościowym, określonym we właściwych aktach prawnych, posiadać gwarancje producenta oraz winien spełniać wszelkie wymogi przewidziane obowiązującymi przepisami dla tego typu wyrobów i nie może być przedmiotem roszczeń osób trzecich.
6) Oprawy nie mogą być starsze niż z 2024- 2025 r.
7) Minimalny okres gwarancji na przedmiot zamówienia –60 miesięcy; minimalny okres rękojmi na przedmiot zamówienia 60 miesięcy. Okres rękojmi i gwarancji rozpoczyna się od daty zakończenia dostaw potwierdzonych protokołem odbioru końcowego zakończenia dostaw, termin gwarancji i rękojmi biegnie równocześnie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 31223000-5 - Oprawy do lamp
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31524000-5 - Oprawy oświetleniowe sufitowe lub ścienne
31521000-4 - Lampy
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 6
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 244339,88 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 273359,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 244339,88 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.H.U Instal Bogdan Wieczorek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6681196644
7.3.3) Ulica: Dąbska
7.3.4) Miejscowość: Uniejów
7.3.5) Kod pocztowy: 99-210
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Bogdan Wieczorek - F.H.U Instal
jakie przetargi wygrała firma
Bogdan Wieczorek - F.H.U Instal
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 244339,88 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa sprzętu w ramach realizacji Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej w 2025 roku na terenie Gminy Wielgomłyny w zakresie zadań własnych - z podziałem na części.
- Wyposażenie PSP w Cholewianej Górze w ramach programu pn.: "Mała szkoła - wsparcie publicznych szkół podstawowych prowadzonych przez jednostki samorządu terytorialnego na BIS"
- Wzrost efektywności energetycznej WZLP w Olsztynie poprzez termomodernizację budynku szpitala
- Remont, rozbudowa i przebudowa budynku Sceny głównej w zakresie instalacji elektrycznej foyer i sceny
więcej: Oprawy do lamp »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





