Ogłoszenie z dnia 2025-10-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przygotowanie, dostawa i wydawanie posiłków dla uczniów SP w Dębogórzu, gm. Kosakowo
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KOSAKOWO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000531708
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Żeromskiego 69
1.5.2.) Miejscowość: Kosakowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 81-198
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@kosakowo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminakosakowo.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przygotowanie, dostawa i wydawanie posiłków dla uczniów SP w Dębogórzu, gm. Kosakowo2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b8b45ba4-5160-4048-b08d-cc708fc7f69b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00457212
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00044461/14/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.12 „PRZYGOTOWANIE, DOSTAWA I WYDAWANIE POSIŁKÓW DLA UCZNIÓW SZKÓŁ I PRZEDSZKOLI ZLOKALIZOWANYCH NA TERENIE GMINY KOSAKOWO”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 5 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Wybór trybu zamówienia z wolnej ręki został dokonany na podstawie art. 305 pkt 1 w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 5 ustawy z
dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych, z uwagi na konieczność zapewnienia ciągłości świadczenia usług
żywieniowych w szkołach publicznych na terenie Gminy Kosakowo. Postępowanie prowadzone w trybie podstawowym
zostało zaskarżone odwołaniem wniesionym do Krajowej Izby Odwoławczej, co uniemożliwiło zawarcie umowy w
ustawowym terminie. W zaistniałej sytuacji zawarcie umowy w trybie zamówienia z wolnej ręki z wybranym wykonawcą było
jedynym sposobem zapewnienia nieprzerwanego dostępu dzieci do posiłków, co pozostaje w bezpośrednim interesie
publicznym.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.41.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia:
Przygotowanie, dostawa i wydawanie posiłków dla uczniów SP w Dębogórzu, gm. Kosakowo
w okresie od 01.10.2025 r. do 30.11.2025 r.
Wykonawca ma obowiązek przygotowywania i dostarczenia dwudaniowych obiadów dla uczniów
z klas I-VIII SP w Dębogórzu, gm. Kosakowo, zwanych dalej posiłkami.
2. Szacuje się, że w roku szkolnym 2025/2026 liczba dzieci korzystających z posiłków szkolnych to około 100 uczniów klas I-VIII. Zamawiający zastrzega, że podana ilość posiłków jest wartością szacunkową
i może ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu (o około 20%), w zależności od faktycznego zapotrzebowania.
3. Przygotowanie, dostawa i wydawanie posiłków dla uczniów SP w Dębogórzu, gm. Kosakowo odbywać się będzie w dniach od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem okresów: przerw świątecznych oraz ferii zimowych i letnich, obowiązujących w kraju świąt państwowych i kościelnych oraz innych dodatkowych dni wolnych od nauki wyznaczonych przez dyrektora placówki lub związanych
ze zdarzeniami nadzwyczajnymi, w wyniku których ustanowione zostaną dni wolne od zajęć dydaktycznych.
4. Wydawanie posiłków powinno odbywać się w godzinach uzgodnionych przez dyrektora placówki.
W wyjątkowej sytuacji związanej ze zmianą organizacji dnia pracy placówki, wydawanie obiadów odbędzie się o innej godzinie – po wcześniejszym uzgodnieniu z Wykonawcą. Wszelkie inne zmiany dotyczące czasu i terminów wydawania posiłków wymagają zgody Zamawiającego.
5. Wykonawca przystępując do realizacji niniejszego zamówienia zobowiązany jest wykonywać zamówienie w pomieszczeniach spełniających wszelkie normy sanitarne.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55524000-9 - Usługi dostarczania posiłków do szkół
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MMAK Spółka z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5860160438
7.3.4) Miejscowość: Rumia
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 37720,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
INNE PRZETARGI KOSAKOWO
- Zapewnienie schronienia wraz z wyżywieniem oraz pomoc w wyjściu z bezdomności dla podopiecznych Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Kosakowie w 2026 r
- Budowa kanalizacji deszczowej w ul. Kochanowskiego i ul. Reja w miejscowości Suchy Dwór
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi przy "Budowie ulicy gminnej ulicy Cedrowej w miejscowości Mosty, gmina Kosakowo", z podziałem na 4 części
- Budowa drogi gminnej ulicy Mierosławskiego w miejscowości Pogórze, gmina Kosakowo
więcej: przetargi KOSAKOWO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przygotowanie i dostarczenie posiłków dla uczniów Szkoły Podstawowej im. Kornela Makuszyńskiego w Korytowie A w 2026 roku.
- Przygotowanie i dostarczenie posiłków dla uczniów Szkoły Podstawowej im. Władysława Rdzanowskiego w Radziejowicach ul. Główna 2.
- Przygotowywanie, wydawanie obiadów dwudaniowych, a także umożliwienie ich spożycia, lub zabrania na wynos oraz zapewnienie ich dowozu dla podopiecznych MOPS w Ostrowie Wielkopolskim.
- Usługa cateringowa zbiorowego żywienia dzieci uczęszczających do oddziałów przedszkolnych (3-6 lat) oraz klas 1-8 w Szkole Podstawowej im. Adama Mickiewicza w Karniowie z dietą
- Usługa w zakresie całodziennego żywienia pacjentów Lubuskiego Centrum Ortopedii im. dr. Lecha Wierusza w Świebodzinie Spółka z o.o.
- Świadczenie usługi cateringowej dla dzieci w Miejskim Przedszkolu nr 1 w Bochni w roku 2026
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





