Ogłoszenie z dnia 2025-10-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00358306/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-08-01
- 2025/BZP 00362551/01 - Modyfikacja z dnia 2025-08-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„PRZYGOTOWANIE, DOSTAWA I WYDAWANIE POSIŁKÓW DLA UCZNIÓW SZKÓŁ I PRZEDSZKOLI ZLOKALIZOWANYCH NA TERENIE GMINY KOSAKOWO”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KOSAKOWO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000531708
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Żeromskiego 69
1.5.2.) Miejscowość: Kosakowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 81-198
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ZAMOWIENIA@KOSAKOWO.PL
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminakosakowo.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/11508761.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„PRZYGOTOWANIE, DOSTAWA I WYDAWANIE POSIŁKÓW DLA UCZNIÓW SZKÓŁ I PRZEDSZKOLI ZLOKALIZOWANYCH NA TERENIE GMINY KOSAKOWO”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-db315c48-fc56-4260-9162-e1e96e3bf46a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00457154
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00044461/14/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.12 „PRZYGOTOWANIE, DOSTAWA I WYDAWANIE POSIŁKÓW DLA UCZNIÓW SZKÓŁ I PRZEDSZKOLI ZLOKALIZOWANYCH NA TERENIE GMINY KOSAKOWO”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00358306
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.25.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie, dostawa i wydawanie posiłków dla uczniów wszystkich szkół podstawowych na terenie Gminy Kosakowo.CZĘŚĆ 1: PRZYGOTOWANIE, DOSTAWA I WYDAWANIE POSIŁKÓW DLA UCZNIÓW SZKÓŁ PODSTAWOWYCH
2. Zakres części 1 zamówienia obejmuje:
a) Zakres zamówienia podstawowy
Przewidywana ilość posiłków dostarczonych do szkół dla uczniów klas I – VIII, wyniesie dla zamówienia podstawowego w okresie od 02.09.2025 r. do 16.01.2026 r. – 52 030 porcji,
b) Prawo opcji
Obejmuje przedłużenie okresu obowiązywania umowy dla części 1 po zakończeniu realizacji zamówienia dla zakresu podstawowego na okres dodatkowy od dnia 19.01.2026 r. do dnia 25.06.2026 r. - przewidywana ilość posiłków we wskazanym okresie wyniesie: 53 906 porcji.
3. Wykonawca ma obowiązek przygotowywania i dostarczenia:
1) dwudaniowych obiadów dla uczniów z klas I-VIII gminy Kosakowo, zwanych dalej posiłkami,
4. W roku szkolnym 2024/2025 liczba dzieci korzystających z posiłków szkolnych wynosiła około 550 uczniów w klasach I-VIII . W roku szkolnym 2025/2026 szacuje się, że będzie to około 605 uczniów klas I-VIII. Zamawiający zastrzega, że podana ilość posiłków jest wartością szacunkową i może ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu (o około 20%), w zależności od faktycznego zapotrzebowania.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55524000-9 - Usługi dostarczania posiłków do szkół
4.5.5.) Wartość części: 1059355,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie, dostawa i wydawanie posiłków dla przedszkoli publicznych na terenie Gminy Kosakowo.CZĘŚĆ 2: PRZYGOTOWANIE, DOSTAWA I WYDAWANIE POSIŁKÓW DLA DZIECI UCZĘSZCZAJĄCYCH DO PRZEDSZKOLI
2. Zakres części 2 zamówienia obejmuje:
a) Zakres zamówienia podstawowy
Przewidywana ilość posiłków dostarczonych do przedszkoli, wyniesie dla zamówienia podstawowego w okresie od 01.09.2025 r. do dnia 16.01.2026 r. – 68 600 porcji,
b) Prawo opcji
Obejmuje przedłużenie okresu obowiązywania umowy dla części 2 po zakończeniu realizacji zamówienia dla zakresu podstawowego na okres dodatkowy od dnia 19.01.2026 r. do dnia 25.06.2026 r. - przewidywana ilość posiłków we wskazanym okresie wynosi: 77 000 porcji.
3. Wykonawca ma obowiązek przygotowywania i dostarczenia posiłków (tj. śniadanie, drugie śniadanie, dwudaniowy obiad, podwieczorek) dla wszystkich przedszkolaków Gminy Kosakowo.
4. W roku szkolnym 2024/2025 liczba dzieci korzystających z posiłków szkolnych wynosiła:
około 620 dzieci w przedszkolach. W roku szkolnym 2025/2026 szacuje się, że będzie to około 700 dzieci z przedszkoli. Zamawiający zastrzega, że podana ilość posiłków jest wartością szacunkową i może ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu (o około 20%), w zależności od faktycznego zapotrzebowania.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55524000-9 - Usługi dostarczania posiłków do szkół
4.5.5.) Wartość części: 2184000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2082080,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2205840,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2082080,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MMAK Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5860160438
7.3.4) Miejscowość: Rumia
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1861860,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące
INNE PRZETARGI KOSAKOWO
- Zapewnienie schronienia wraz z wyżywieniem oraz pomoc w wyjściu z bezdomności dla podopiecznych Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Kosakowie w 2026 r
- Budowa kanalizacji deszczowej w ul. Kochanowskiego i ul. Reja w miejscowości Suchy Dwór
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi przy "Budowie ulicy gminnej ulicy Cedrowej w miejscowości Mosty, gmina Kosakowo", z podziałem na 4 części
- Budowa drogi gminnej ulicy Mierosławskiego w miejscowości Pogórze, gmina Kosakowo
więcej: przetargi KOSAKOWO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOŻYWIANIE DZIECI W PLACÓWKACH OŚWIATOWYCH NA TERENIE GMINY KORZENNA W 2026 r.
- Usługa cateringową w ramach projektu "Utworzenie i wsparcie funkcjonowania Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie mechatronika"
- Usługa przygotowywania, wydawania obiadów dwudaniowych i umożliwienia ich spożycia, dla osób korzystających z pomocy KCUS oraz zapewnienie dowozu obiadów osobom starszym, chorym, niepełnosprawnym.
- Przygotowywanie i dostarczanie gorących posiłków obiadowych dwudaniowych w formie usług cateringowych dla uczestników Dziennego Domu "Senior+" w Krotoszynie w roku 2026
- "Usługa cateringowa w zakresie przygotowania i dostawy posiłków na rzecz podopiecznych RPOT w Ignatkach- Osiedle w okresie od dnia 1 stycznia 2026 r. do dnia 31 grudnia 2026 r. "
- Wykonywanie usługi przygotowywania oraz dostarczania posiłków do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Zawoni w 2026 roku
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





