Ogłoszenie z dnia 2023-10-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00397307/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-09-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa i montaż separatora magnetycznego wraz z konstrukcją wsporczą
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej „EKOM” Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531020968
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Piłsudskiego 32
1.5.2.) Miejscowość: Nysa
1.5.3.) Kod pocztowy: 48-303
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ekom@ekom.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ekom.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ekom.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa i montaż separatora magnetycznego wraz z konstrukcją wsporczą2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-627b8817-52e7-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00457057
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00397307
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 8/ZP/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Na zakres przedmiotu zamówienia składa się:
1) opracowanie dokumentacji projektowej:
a) projektu technologicznego zabudowy separatora magnetycznego na istniejącej linii sortowniczej wraz z zestawieniem materiałów i urządzeń,
b) projektu wykonawczego konstrukcji wsporczej separatora,
c) projektu wykonawczego branży elektrycznej i AKPiA,
- dokumentację projektową należy wykonać w uzgodnieniu z Zamawiającym,
2) adaptacja istniejącego przenośnika taśmowego do pracy separatora magnetycznego (wymiana burt przenośnika na niemagnetyczne oraz wymiana ślizgu taśmy przenośnika),
3) dostawa, wykonanie oraz montaż konstrukcji wsporczej oraz zawiesi łańcuchowych do zamontowania separatora magnetycznego, (dostawa nie obejmuje wykonania podestów roboczych do separatora),
4) dostawa i montaż separatora magnetycznego do separacji metali żelaznych wyprodukowanego nie wcześniej niż w 2023 r.,
5) dostawa i instalacja rynny zsypowej separowanego metalu, wykonanej ze stali nierdzewnej kwasoodpornej oraz wszelkich innych niezbędnych urządzeń peryferyjnych i materiałów niezbędnych do wykonywania przedmiotu zamówienia,
6) montaż i uruchomienie szafy sterowniczej,
7) ułożenie przewodów elektrycznych do zasilania oraz sterowania (okablowanie) separatora magnetycznego, montaż sygnalizacji świetlnej i dźwiękowej informującej o uruchomieniu separatora, podłączenie do zasilania, optymalizacja parametrów pracy oraz rozruch separatora magnetycznego,
8) wykonanie wszystkich towarzyszących prac w zakresie niezbędnym do wykonania przedmiotu zamówienia,
9) uruchomienie separatora magnetycznego, przeprowadzenie ruchu próbnego oraz prób odbiorczych,
10) sporządzenie i przekazanie Zamawiającemu kompletnej dokumentacji powykonawczej,
11) przekazanie Zamawiającemu separatora magnetycznego do eksploatacji,
12) przeszkolenie pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi separatora magnetycznego,
13) wykonanie prac porządkowych, mających na celu doprowadzenie do stanu pierwotnego miejsce montażu separatora.
4.5.3.) Główny kod CPV: 42000000-6 - Maszyny przemysłowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71327000-6 - Usługi projektowania konstrukcji nośnych
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45223110-0 - Instalowanie konstrukcji metalowych
51500000-7 - Usługi instalowania maszyn i urządzeń
45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 202950,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 220170,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 202950,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Magnetix Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8792669093
7.3.3) Ulica: gen. Marii Wittek 2
7.3.4) Miejscowość: Toruń
7.3.5) Kod pocztowy: 87-100
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 202950,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
INNE PRZETARGI Z NYSY
- Dostawa wyrobów medycznych dla Bloku Operacyjnego
- Dostawa artykułów biurowych
- Dostawy artykułów mleczarskich- nabiału na I półrocze 2025 r.
więcej: przetargi w Nysie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja infrastruktury wodno-kanalizacyjnej
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej budowy dróg na terenie Gminy Słupno w miejscowościach: Nowe Gulczewo, Cekanowo, Słupno, z podziałem na 4 części
- "Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej dla zadania pn.: "Rozbudowa sieci wodociągowej i sieci kanalizacji sanitarnej w kierunku miejscowości Rogi"
- Remont i przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Czeremcha zniszczonych w wyniku działań związanych z ochroną granicy państwa
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz realizacja zadania pn.: "Budowa oświetlenia na ul. Cechowej od ul. Stojałowskiego do ul. Podgórki"
- ZAPROJEKTOWANIE I WYKONANIE "EFEKTU LOTU" NAD WIDOWNIĄ DUŻEJ SCENY.
więcej: Maszyny przemysłowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.