Ogłoszenie z dnia 2025-10-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00437109/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-09-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa pomp zatapialnych, szlamowych, odkurzacza, osuszaczy, nagrzewnic, worków polipropylenowych i rękawów przeciwpowodziowych na potrzeby
Gminy Miejskiej Pruszcz Gdański
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Pruszcz Gdański
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191674919
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Grunwaldzka 20
1.5.2.) Miejscowość: Pruszcz Gdański
1.5.3.) Kod pocztowy: 83-000
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański
1.5.7.) Numer telefonu: (+48) 58 775 99 69
1.5.8.) Numer faksu: (+48) 58 682 34 51
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@pruszcz-gdanski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pruszcz-gdanski.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/um_pruszczgdanski/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa pomp zatapialnych, szlamowych, odkurzacza, osuszaczy, nagrzewnic, worków polipropylenowych i rękawów przeciwpowodziowych na potrzebyGminy Miejskiej Pruszcz Gdański
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-994161f9-77f7-43cd-810d-afa616fb7be9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00456748
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00437109
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.40.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 185365,85 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 168292,68 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa:
a) 50 szt. pomp zatapialnych,
b) 5 szt. pomp szlamowych,
c) 1 szt. odkurzacza,
d) 2 szt. osuszaczy,
e) 5 szt. nagrzewnic,
f) 5000 szt. worków polipropylenowych,
g) 20 szt. rękawów przeciwpowodziowych o wymiarach – długość 10m x 0,8m wysokość,
na potrzeby Gminy Miejskiej Pruszcz Gdański. Ww. zamawiany asortyment musi być fabrycznie nowy, nieużywany, nieregenerowany i nie powystawowy o parametrach określonych w opisie przedmiotu zamówienia. Dostawa: teren miasta Pruszcz Gdański.
4.5.3.) Główny kod CPV: 42122000-0 - Pompy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
42122220-8 - Pompy ściekowe
42999100-6 - Odkurzacze inne niż używane w gospodarstwie domowym
39721310-8 - Ogrzewacze powietrza
39721320-1 - Osuszacze powietrza
18930000-7 - Worki i torby
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Jedyna złożona w postępowaniu oferta zawiera cenę w wysokości 709 234,60 zł brutto. Na sfinansowanie niniejszego zamówienia Zamawiający zamierzał przeznaczyć kwotę 180 000,00 zł brutto i Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny wynikającej ze złożonej oferty. Cena ta znacznie przekracza budżet Zamawiającego. Unieważnienie postępowania jest więc prawnie dopuszczalne i uzasadnione.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 709234,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 709234,60 PLN
INNE PRZETARGI Z PRUSZCZA GDAŃSKIEGO
- DOSTAWA TABLIC REJESTRACYJNYCH DLA POJAZDÓW REJESTROWANYCH W POWIECIE GDAŃSKIM
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby wyżywienia dzieci ze Szkoły Podstawowej Nr 2 w Pruszczu Gdańskim
- Ubezpieczenie mienia należącego do Powiatu Gdańskiego oraz ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej Powiatu Gdańskiego
- "Roboty budowlane polegające na remoncie instalacji, przewodów infrastruktury grzewczej wraz z robotami towarzyszącymi w lokalach mieszkalnych położonych na terenie pow. tczewskiego i gdańskiego-III"
- Ochrona fizyczna w budynku Starostwa Powiatowego w Pruszczu Gdańskim w latach 2026-2027
- Dostawa dokumentacji projektowej służącej do opisu przedmiotu zamówienia na robotę budowlaną pn. "Budowa szkoły podstawowej w rejonie ulic Strzeleckiego i Czekanowskiego w Pruszczu Gdańskim"
więcej: przetargi w Pruszczu Gdańskim »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa sprzętu w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026 dla Gminy Małkinia Górna
- Zakup i dostawa worków foliowych oraz nakładek do mopa
- Dostawa sprzętu, materiałów i środków niezbędnych do działań w zakresie ochrony ludności i obrony cywilnej
- Dostawa pompy szlamowej w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej
- Dostawa środków czystości, gąbek, mopów, ścierek, papierów i ręczników, opakowań jednorazowych i gastronomicznych, worków oraz materiałów dezynfekcyjnych i ochrony osobistej podzielonych na ZADANIA.
- Sukcesywna dostawa artykułów gospodarczych na potrzeby WS SP ZOZ w Nowej Soli
więcej: Worki i torby »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





