eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LublinDostawa dodatkowego wyposażenia do karabinków HK 416 dla KWP w Lublinie



Ogłoszenie z dnia 2025-10-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa dodatkowego wyposażenia do karabinków HK 416 dla KWP w Lublinie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji w Lublinie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 430689052

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Gabriela Narutowicza 73

1.5.2.) Miejscowość: Lublin

1.5.3.) Kod pocztowy: 20-019

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.7.) Numer telefonu: 47 811 54 15

1.5.8.) Numer faksu: 47 811 15 34

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@lu.policja.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubelska.policja.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa dodatkowego wyposażenia do karabinków HK 416 dla KWP w Lublinie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-496f1da6-51a3-4413-8828-6370b2fa9457

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00456709

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00030001/26/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.29 Dostawa wyposażenia do broni

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-496f1da6-51a3-4413-8828-6370b2fa9457

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub konkursie, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych
w ustawie, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2024 r. poz. 1513 ze zm).

Zamawiający korzysta, w postępowaniu o udzielenie zamówienia, tylko z takich narzędzi i urządzeń komunikacji elektronicznej, które są niedyskryminujące, ogólnie dostępne oraz interoperacyjne
w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2024 r. poz. 1557 ze zm.), z produktami powszechnie używanymi służącymi elektronicznemu przechowywaniu, przetwarzaniu i przesyłaniu danych, i które nie ograniczają wykonawcom dostępu do postępowania o udzielenie zamówienia lub konkursu.
Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ.

1. Informacje ogólne
1) Stroną internetową prowadzonego postępowania jest Platforma e-Zamówienia: https://ezamowienia.gov.pl/
2) W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która dostępna jest pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/
3) Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.
4) Postępowanie można wyszukać ze strony głównej Platformy e-Zamówienia (przycisk „Przeglądaj postępowania/konkursy”).
5) W uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację Wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: zamowienia@lu.policja.gov.pl, (z wyjątkiem składania ofert, które należy składać w sposób określony w rozdziale XIII).
6) Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy
e-Zamówienia (dostępny pod adresem https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin/#regulamin-serwisu)
7) W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu (22) 458 77 99 lub drogą elektroniczną poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem”.
8) Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na Platformę e-Zamówienia.
9) Link do postępowania oraz identyfikator postępowania nadany przez Platformę e-Zamówienia zamieszczone są na stronie internetowej zamawiającego: https://lubelska.policja.gov.pl
10) Zamawiający zaleca aby załączniki i dokumenty składane przez Wykonawcę były przekazywane w szczególności w następujących formatach: .pdf, .odt, .doc, .docx, .xls, xlsx, .zip, .7zip.

Ofertę, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej opatrzonej
kwalifikowanym podpisem elektronicznym, lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

Szczegółowe informacje dotyczące sposobu komunikowania się z wykonawcami oraz wymaganej formy składanych dokumentów, w
tym informacje dotyczące wymogu użycia podpisu elektronicznego, zawarte są w szczególności w rozdziale XI SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujemy, że:
- Administratorem pozyskiwanych danych osobowych jest Komendant Wojewódzki Policji w Lublinie, z siedzibą przy ul. Narutowicza 73, tel. 47 811 57 37;
- Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych w Komendzie Wojewódzkiej Policji w Lublinie: e-mail: iod.kwp@lu.policja.gov.pl;
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.: „Dostawa dodatkowego wyposażenia
do karabinków HK 416 dla KWP w Lublinie” - nr referencyjny 79/1.2.29/25/SZP/D;
- Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, dalej „ustawa Pzp”;
- Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały okres obowiązywania umowy;
- Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu
o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp
- W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;
- Posiada Pani/Pan:
• na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
• na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 RODO, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania
o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą.
• na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
W postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.
• prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
- Nie przysługuje Pani/Panu:
• w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
• prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
• na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Jeżeli administrator planuje dalej przetwarzać dane osobowe w celu innym niż cel, w którym dane osobowe zostały zebrane, przed takim dalszym przetwarzaniem informuje on osobę, której dane dotyczą,
o tym innym celu oraz udziela jej wszelkich innych stosownych informacji, o których mowa art. 13 ust. 2 RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 79/1.2.29/25/SZP/D

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 382113,82 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 5

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa dodatkowego wyposażenia do karabinków HK 416 dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Lublinie, tj.:
tłumików dźwięku kompatybilnych z karabinkiem HK416 (40 kpl) – zgodnie z załącznikiem nr 1.1 do SWZ,
2. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia został określony w Formularzu cenowym - załącznik nr 1.1 (będącym jednocześnie specyfikacją techniczną) oraz we wzorze umowy - załącznik nr 5, stanowiących załączniki do Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ).
3. Zaoferowany przez wykonawcę asortyment musi spełniać wszystkie wymagania określone przez Zamawiającego w dokumentach zamówienia, w szczególności w załączniku nr 1.1 do SWZ.

4.2.5.) Wartość części: 139837,40 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 35340000-9 - Części broni palnej i amunicja

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze ofert Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:

Dla pakietów 1 - 5
a) cena oferty brutto (C) 60 % - odpowiada 60 pkt
b) okres gwarancji (G) - 40 % - odpowiada 40 pkt

ad a) cena oferty brutto (C) - 60%
Dla kryterium – cena oferty brutto, ilość punktów będzie obliczona wg wzoru:

C = (Cx/Cb) x 60 pkt
gdzie:
C – ilość punktów, jaką dana oferta otrzyma za „cenę oferty brutto”
Cx – najniższa oferowana cena brutto
Cb - cena brutto badanej oferty

Przy ocenie tego kryterium Zamawiający będzie brał pod uwagę cenę oferty brutto podaną w załączniku nr 1 do SWZ (druk Oferta).

ad c) okres gwarancji (G) - 40%

Dla kryterium „okres gwarancji” (wskazany w miesiącach), ilość punktów będzie obliczona zgodnie z poniższą zasadą:
-okres gwarancji – 42 miesiące – 40 pkt
-okres gwarancji – 36 miesięcy – 30 pkt
-okres gwarancji – 30 miesięcy – 10 pkt
-okres gwarancji – 24 miesiące – 0 pkt
Okres gwarancji (w miesiącach) winien wynosić minimum 24 miesiące, maksimum 42 miesiące, licząc od dnia podpisania bez uwag protokołu odbioru przedmiotu umowy.

Szczegółowe informacje dotyczące sposobu oceny ofert, w tym opis kryteriów oceny ofert, zawarte są w rozdziale XX SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa dodatkowego wyposażenia do karabinków HK 416 dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Lublinie, tj.:
kolimatorów do karabinka HK416 (46 kpl) – zgodnie z załącznikiem nr 1.2 do SWZ,
2. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia został określony w Formularzu cenowym - załącznik nr 1.2 (będącym jednocześnie specyfikacją techniczną) oraz we wzorze umowy - załącznik nr 5, stanowiących załączniki do Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ).
3. Zaoferowany przez wykonawcę asortyment musi spełniać wszystkie wymagania określone przez Zamawiającego w dokumentach zamówienia, w szczególności w załączniku nr 1.2 do SWZ.

4.2.5.) Wartość części: 89756,10 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 35340000-9 - Części broni palnej i amunicja

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze ofert Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:

Dla pakietów 1 - 5
a) cena oferty brutto (C) 60 % - odpowiada 60 pkt
b) okres gwarancji (G) - 40 % - odpowiada 40 pkt

ad a) cena oferty brutto (C) - 60%
Dla kryterium – cena oferty brutto, ilość punktów będzie obliczona wg wzoru:

C = (Cx/Cb) x 60 pkt
gdzie:
C – ilość punktów, jaką dana oferta otrzyma za „cenę oferty brutto”
Cx – najniższa oferowana cena brutto
Cb - cena brutto badanej oferty

Przy ocenie tego kryterium Zamawiający będzie brał pod uwagę cenę oferty brutto podaną w załączniku nr 1 do SWZ (druk Oferta).

ad c) okres gwarancji (G) - 40%

Dla kryterium „okres gwarancji” (wskazany w miesiącach), ilość punktów będzie obliczona zgodnie z poniższą zasadą:
-okres gwarancji – 42 miesiące – 40 pkt
-okres gwarancji – 36 miesięcy – 30 pkt
-okres gwarancji – 30 miesięcy – 10 pkt
-okres gwarancji – 24 miesiące – 0 pkt
Okres gwarancji (w miesiącach) winien wynosić minimum 24 miesiące, maksimum 42 miesiące, licząc od dnia podpisania bez uwag protokołu odbioru przedmiotu umowy.

Szczegółowe informacje dotyczące sposobu oceny ofert, w tym opis kryteriów oceny ofert, zawarte są w rozdziale XX SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa dodatkowego wyposażenia do karabinków HK 416 dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Lublinie, tj.:
powiększalników optycznych do kolimatora (20 kpl) – zgodnie z załącznikiem nr 1.3 do SWZ,
2. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia został określony w Formularzu cenowym - załącznik nr 1.3 (będącym jednocześnie specyfikacją techniczną) oraz we wzorze umowy - załącznik nr 5, stanowiących załączniki do Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ).
3. Zaoferowany przez wykonawcę asortyment musi spełniać wszystkie wymagania określone przez Zamawiającego w dokumentach zamówienia, w szczególności w załączniku nr 1.3 do SWZ.

4.2.5.) Wartość części: 25203,25 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 35340000-9 - Części broni palnej i amunicja

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze ofert Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:

Dla pakietów 1 - 5
a) cena oferty brutto (C) 60 % - odpowiada 60 pkt
b) okres gwarancji (G) - 40 % - odpowiada 40 pkt

ad a) cena oferty brutto (C) - 60%
Dla kryterium – cena oferty brutto, ilość punktów będzie obliczona wg wzoru:

C = (Cx/Cb) x 60 pkt
gdzie:
C – ilość punktów, jaką dana oferta otrzyma za „cenę oferty brutto”
Cx – najniższa oferowana cena brutto
Cb - cena brutto badanej oferty

Przy ocenie tego kryterium Zamawiający będzie brał pod uwagę cenę oferty brutto podaną w załączniku nr 1 do SWZ (druk Oferta).

ad c) okres gwarancji (G) - 40%

Dla kryterium „okres gwarancji” (wskazany w miesiącach), ilość punktów będzie obliczona zgodnie z poniższą zasadą:
-okres gwarancji – 42 miesiące – 40 pkt
-okres gwarancji – 36 miesięcy – 30 pkt
-okres gwarancji – 30 miesięcy – 10 pkt
-okres gwarancji – 24 miesiące – 0 pkt
Okres gwarancji (w miesiącach) winien wynosić minimum 24 miesiące, maksimum 42 miesiące, licząc od dnia podpisania bez uwag protokołu odbioru przedmiotu umowy.

Szczegółowe informacje dotyczące sposobu oceny ofert, w tym opis kryteriów oceny ofert, zawarte są w rozdziale XX SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa dodatkowego wyposażenia do karabinków HK 416 dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Lublinie, tj.:
modułu oświetleniowo-celowniczego do broni strzeleckiej (19 kpl) – zgodnie z załącznikiem nr 1.4 do SWZ,
2. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia został określony w Formularzu cenowym - załącznik nr 1.4 (będącym jednocześnie specyfikacją techniczną) oraz we wzorze umowy - załącznik nr 5, stanowiących załączniki do Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ).
3. Zaoferowany przez wykonawcę asortyment musi spełniać wszystkie wymagania określone przez Zamawiającego w dokumentach zamówienia, w szczególności w załączniku nr 1.4 do SWZ.

4.2.5.) Wartość części: 98861,79 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 35340000-9 - Części broni palnej i amunicja

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze ofert Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:

Dla pakietów 1 - 5
a) cena oferty brutto (C) 60 % - odpowiada 60 pkt
b) okres gwarancji (G) - 40 % - odpowiada 40 pkt

ad a) cena oferty brutto (C) - 60%
Dla kryterium – cena oferty brutto, ilość punktów będzie obliczona wg wzoru:

C = (Cx/Cb) x 60 pkt
gdzie:
C – ilość punktów, jaką dana oferta otrzyma za „cenę oferty brutto”
Cx – najniższa oferowana cena brutto
Cb - cena brutto badanej oferty

Przy ocenie tego kryterium Zamawiający będzie brał pod uwagę cenę oferty brutto podaną w załączniku nr 1 do SWZ (druk Oferta).

ad c) okres gwarancji (G) - 40%

Dla kryterium „okres gwarancji” (wskazany w miesiącach), ilość punktów będzie obliczona zgodnie z poniższą zasadą:
-okres gwarancji – 42 miesiące – 40 pkt
-okres gwarancji – 36 miesięcy – 30 pkt
-okres gwarancji – 30 miesięcy – 10 pkt
-okres gwarancji – 24 miesiące – 0 pkt
Okres gwarancji (w miesiącach) winien wynosić minimum 24 miesiące, maksimum 42 miesiące, licząc od dnia podpisania bez uwag protokołu odbioru przedmiotu umowy.

Szczegółowe informacje dotyczące sposobu oceny ofert, w tym opis kryteriów oceny ofert, zawarte są w rozdziale XX SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa dodatkowego wyposażenia do karabinków HK 416 dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Lublinie, tj.:
latarek taktycznych montowanych do broni (35 kpl) – zgodnie z załącznikiem nr 1.5 do SWZ,
2. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia został określony w Formularzu cenowym - załącznik nr 1.5 (będącym jednocześnie specyfikacją techniczną) oraz we wzorze umowy - załącznik nr 5, stanowiących załączniki do Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ).
3. Zaoferowany przez wykonawcę asortyment musi spełniać wszystkie wymagania określone przez Zamawiającego w dokumentach zamówienia, w szczególności w załączniku nr 1.5 do SWZ.

4.2.5.) Wartość części: 28455,28 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 35340000-9 - Części broni palnej i amunicja

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze ofert Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:

Dla pakietów 1 - 5
a) cena oferty brutto (C) 60 % - odpowiada 60 pkt
b) okres gwarancji (G) - 40 % - odpowiada 40 pkt

ad a) cena oferty brutto (C) - 60%
Dla kryterium – cena oferty brutto, ilość punktów będzie obliczona wg wzoru:

C = (Cx/Cb) x 60 pkt
gdzie:
C – ilość punktów, jaką dana oferta otrzyma za „cenę oferty brutto”
Cx – najniższa oferowana cena brutto
Cb - cena brutto badanej oferty

Przy ocenie tego kryterium Zamawiający będzie brał pod uwagę cenę oferty brutto podaną w załączniku nr 1 do SWZ (druk Oferta).

ad c) okres gwarancji (G) - 40%

Dla kryterium „okres gwarancji” (wskazany w miesiącach), ilość punktów będzie obliczona zgodnie z poniższą zasadą:
-okres gwarancji – 42 miesiące – 40 pkt
-okres gwarancji – 36 miesięcy – 30 pkt
-okres gwarancji – 30 miesięcy – 10 pkt
-okres gwarancji – 24 miesiące – 0 pkt
Okres gwarancji (w miesiącach) winien wynosić minimum 24 miesiące, maksimum 42 miesiące, licząc od dnia podpisania bez uwag protokołu odbioru przedmiotu umowy.

Szczegółowe informacje dotyczące sposobu oceny ofert, w tym opis kryteriów oceny ofert, zawarte są w rozdziale XX SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu
w okolicznościach określonych w rozdziale VII SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym
Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.

4) zdolności technicznej lub zawodowej
Dotyczy wyłącznie pakietu nr 1, 2 i 4
Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeśli wykonawca wykaże się wykonaniem w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej dostawy dodatkowego wyposażenia do broni, tj. tłumików do broni i/lub modułów oświetleniowo-celowniczych i/lub celowników optycznych lub opto-elektronicznych o wartości:
a) dla pakietu nr 1 - co najmniej 50 000,00 zł brutto (pięćdziesiąt tysięcy zł brutto);
b) dla pakietu nr 2 - co najmniej 40 000,00 zł brutto (czterdzieści tysięcy zł brutto);
c) dla pakietu nr 4 - co najmniej 45 000,00 zł brutto (czterdzieści pięć tysięcy zł brutto);

Powyższa wartość, dla każdego z wymienionych pakietów, musi wynikać z nie więcej niż 3 (trzech) zrealizowanych umów w zakresie ww. dostaw.

W przypadku złożenia oferty przez jednego wykonawcę na więcej niż jeden pakiet, Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli wykonawca wykaże się doświadczeniem na pakiet o najwyższej wartości.

W przypadku dostaw w trakcie realizacji, wykonawca winien wykazać się wykonaniem dostawy o wartości nie mniejszej niż zostało wskazane powyżej.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Oświadczenia i dokumenty składane przez wykonawców wraz z ofertą:
1) oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, w zakresie wskazanym przez Zamawiającego. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SWZ.
a) Oświadczenie, o którym mowa w pkt 1, stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, odpowiednio na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane przez Zamawiającego podmiotowe środki dowodowe.
b) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w pkt 1 składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy
z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
c) Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia wraz z oświadczeniem, o którym mowa w pkt 1, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby.

2. Oświadczenia i dokumenty, składane przez wykonawcę na wezwanie Zamawiającego, na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu:
1) oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy (złożonym wraz z ofertą zgodnie z pkt 1). Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SWZ.
2) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, sporządzone nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania oraz na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenia i dokumenty składane przez wykonawców wraz z ofertą:
1) oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, w zakresie wskazanym przez Zamawiającego. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SWZ.
a) Oświadczenie, o którym mowa w pkt 1, stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, odpowiednio na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane przez Zamawiającego podmiotowe środki dowodowe.
b) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w pkt 1 składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy
z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
c) Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia wraz z oświadczeniem, o którym mowa w pkt 1, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby.

2. Oświadczenia lub dokumenty, składane przez wykonawcę na wezwanie Zamawiającego, na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu:
1) wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy. W przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy. Wzór wykazu dostaw stanowi załącznik nr 3 do SWZ.
Do przedmiotowego wykazu należy dołączyć np. referencje.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie żąda złożenia przedmiotowych środków dowodowych.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Dokumenty stanowiące ofertę:
1) Druk Oferta- załącznik nr 1 do SWZ.
2) Formularze cenowe, stanowiące załączniki nr 1.1. – 1.5 do SWZ (w zależności od wybranego/-ych pakietu/-ów).
UWAGA:
Dokumenty wymienione w ppkt 1 i 2 nie podlegają uzupełnieniu.
Jeżeli wykonawca nie złoży druku Oferta i/lub załącznika Formularz cenowy (w zależności od wybranego/-ych pakietu/-ów), jego oferta będzie podlegała odrzuceniu.
Uwaga: Zamawiający nie korzysta z interaktywnego Formularza ofertowego dedykowanego przez Platformę e-Zamówienia.
3) Oświadczenie składane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z zasadami określonymi w rozdziale VI i VII SWZ. Wzór oświadczenia stanowi załączniku nr 2 do SWZ.
4) Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy).
5) Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, w sytuacji jeżeli wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby (jeżeli dotyczy).

Z przyczyn technicznych i organizacyjnych Zamawiający zaleca złożenie oferty i załączników do oferty w formacie .pdf

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty. Pełnomocnictwo do złożenia oferty winno być złożone w oryginale w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Dopuszcza się także złożenie elektronicznej kopii (skanu) pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej, w formie elektronicznego poświadczenia sporządzonego stosownie do art. 97 § 2 ustawy z 14 lutego
1991 r. - Prawo o notariacie; poświadczenie to notariusz opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Elektroniczna kopia pełnomocnictwa nie może być uwierzytelniona przez upełnomocnionego.
3. Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 2 jest spełniony, jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje roboty budowlane, dostawy lub usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.
4. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych
z Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
5. W przypadku, o którym mowa w pkt 3 i 4, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają odpowiednio do ofert oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.
6. Obowiązek złożenia oświadczenia, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy (powyższy pkt 5) dotyczy również Wykonawców, prowadzących działalność w formie spółki cywilnej. Na gruncie przepisów dotyczących zamówień publicznych przedsiębiorców, prowadzących działalność w formie spółki cywilnej należy traktować jak wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
Zgodnie z art. 117 ust. 4 ustawy, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego, w okolicznościach gdy Zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu dotyczące uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o których mowa w art. 112 ust. 2 pkt 2 ustawy lub warunki dotyczące wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zobowiązani są do dołączenia do oferty oświadczenia, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.
7. Jeżeli została wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Projektowane postanowienia umowy stanowią załącznik nr 5 do SWZ – wzór umowy.
2. We wzorze umowy Zamawiający przewidział wszystkie istotne dla stron postanowienia oraz przyszłe zobowiązania Wykonawcy i Zamawiającego.
3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 455 ustawy, w szczególności w § 1 ust. 6 oraz § 8 wzoru umowy (zmiana umowy ) - załącznik do SWZ.
§ 1 ust. 6
"6. W uzasadnionych przypadkach występowania opóźnienia w terminie realizacji zamówienia nie leżącego po stronie Wykonawcy, na jego pisemną prośbę Zamawiający dopuszcza możliwość wydłużenia terminu realizacji zamówienia nie dłużej niż o 5 dni kalendarzowych w stosunku do terminu określonego w ust. 4. "

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-10-13 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-10-13 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-11-11

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Termin wykonania zamówienia – do 45 dni kalendarzowych licząc od dnia podpisania umowy, nie późnij jednak niż do 15.12.2025 r.

Zamawiający w rozdziale VII pkt 6 SWZ przewiduje dodatkowe przesłanki wykluczenia wykonawcy z postępowania:
1. Zgodnie z art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2025 r. poz. 514) w celu przeciwdziałania wspieraniu agresji Federacji Rosyjskiej na Ukrainę rozpoczętej w dniu 24 lutego 2022 r., wobec osób i podmiotów wpisanych na listę, o której mowa w art. 2 ustawy, stosuje się sankcje polegające m.in. na wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu prowadzonego na podstawie ustawy Pzp.
2. Na podstawie art. 7 ust. 1 ww. ustawy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu prowadzonego na podstawie ustawy Pzp wyklucza się:
1) wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
2) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2023 r. poz. 1124, 1285, 1723, 1843 i Dz. U. z 2024 r. poz. 850 i 1222) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
3) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2023 r. poz. 120, 295, 1598 i Dz. U. z 2024 r. poz. 619, 1685, 1863), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.
Ustawa przewiduje również karę pieniężną nakładaną na osoby lub podmioty podlegające wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy, które w okresie tego wykluczenia ubiegają się o udzielenie zamówienia publicznego.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.