eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bydgoszcz › Usługi geodezyjne wykonywane na nieruchomościach będących w Zasobie KOWR OT w Bydgoszczy, położonych na terenie województwa kujawsko-pomorskiego, z podziałem na części - 10 zadań



Ogłoszenie z dnia 2023-10-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi geodezyjne wykonywane na nieruchomościach będących w Zasobie KOWR OT w Bydgoszczy, położonych na terenie województwa kujawsko-pomorskiego, z podziałem na części - 10 zadań

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa

1.3.) Oddział zamawiającego: Oddział Terenowy w Bydgoszczy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 367849538

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Hetmańska 38

1.5.2.) Miejscowość: Bydgoszcz

1.5.3.) Kod pocztowy: 85-039

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne.bydgoszcz@kowr.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kowr.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://kowr.eb2b.com.pl/open-preview-auction.html/408578

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - agencja wykonawcza

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Gospodarowanie Zasobem Własności Rolnej Skarbu Państwa

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługi geodezyjne wykonywane na nieruchomościach będących w Zasobie KOWR OT w Bydgoszczy, położonych na terenie województwa kujawsko-pomorskiego, z podziałem na części - 10 zadań

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-95392ca7-4d6d-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00456496

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00114321/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Usługi geodezyjne wykonywane na nieruchomościach, będących w Zasobie KOWR OT Bydgoszcz, z uwzględnieniem podziału na części

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00387643

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BYD.WOP.260.19.2023.MB

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 119470,73 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 1
1. Lokalizacja- działka nr 121/13 o pow. 3,9300 ha, obręb 0032 Warząchewka Polska, gmina Włocławek, powiat włocławski. Księga Wieczysta – WL1W/00092717/5. Nieruchomość rolna niezabudowana. STUDIUM: 10 UTL – teren turystyczno-rekreacyjny, w części teren dolesień, węzły i obszary ekologiczne.
Zakres prac: Podział działki nr 121/13 obręb 0032 Warząchewka Polska o pow. 3,9300 ha polegać będzie na wydzieleniu dziewięciu (9) nowych działek zgodnie z projektem podziału (7x0,3000 ha, droga dojazdowa i resztówka) wraz z wyniesieniem znaków granicznych. Przy podziale należy uwzględnić ewentualną konieczność przeprowadzenia rozgraniczenia nieruchomości. Wszystkie wydzielone działki powinny mieć dostęp do drogi ( dla dz. nr 121/13 ustanowiona jest służebność dojazdu). Po podziale geodeta zobowiązany jest dostarczyć zlecającemu wypis i wyrys do celów prawnych dla nowo powstałych działek

4.5.3.) Główny kod CPV: 71250000-5 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe

4.5.5.) Wartość części: 11100,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 2
1. Lokalizacja- działka nr 123/3 o pow. 0,9400 ha, obręb 0003 Dąb Polski, gmina Włocławek, powiat włocławski. Księga Wieczysta – WL1W/00083734/4. Nieruchomość rolna niezabudowana.
MPZP: UTL – funkcje turystyczne jako usługowe wielofunkcyjne, z dopuszczeniem zabudowy mieszkaniowej.
Zakres prac: Podział działki nr 123/3 obręb 0003 Dąb Polski o pow. 0,9400 ha polegać będzie na wydzieleniu pięciu (5) nowych działek zgodnie z projektem podziału (3x0,17000 ha, droga dojazdowa i resztówka) oraz zgodnie z obowiązującym MPZP, wraz z wyniesieniem znaków granicznych. Przy podziale należy uwzględnić ewentualną konieczność przeprowadzenia rozgraniczenia nieruchomości. Wszystkie wydzielone działki powinny mieć dostęp do drogi. Po podziale geodeta zobowiązany jest dostarczyć zlecającemu wypis i wyrys do celów prawnych dla nowo powstałych działek

4.5.3.) Główny kod CPV: 71250000-5 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe

4.5.5.) Wartość części: 6200,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 3
1. Lokalizacja- działka nr 404/2 o pow. 0,5393 ha, obręb 0018 Modzerewo, gmina Włocławek, powiat włocławski. Księga Wieczysta – WL1W/00077212/4. Nieruchomość nieRolna niezabudowana.
MPZP: zabudowa mieszkaniowa, zabudowa usługowa.
Zakres prac: Podział działki nr 404/2 obręb 0018 Modzerowo o pow. 0,5393 ha polegać będzie
na wydzieleniu czterech (4) nowych działek zgodnie z projektem podziału oraz aktualnym MPZP wraz
z wyniesieniem znaków granicznych. Przy podziale należy uwzględnić ewentualną konieczność przeprowadzenia rozgraniczenia nieruchomości. Wszystkie wydzielone działki powinny mieć dostęp
do drogi. Po podziale geodeta zobowiązany jest dostarczyć zlecającemu wypis i wyrys do celów prawnych dla nowo powstałych działek

4.5.3.) Główny kod CPV: 71250000-5 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe

4.5.5.) Wartość części: 3700,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 4
1. Lokalizacja działka nr 73/1 o pow. 0,2200 ha, obręb Bartłomiejowice, gmina Osięciny, powiat radziejowski. Księga Wieczysta – WL1R/00010209/9. Nieruchomość rolna, niezabudowana.
Studium: tereny rolne.
Zakres prac: Podział działki nr 73/1 obręb 0001 Bartłomiejowice o pow. 0,2200 ha polegać będzie
na wydzieleniu dwóch (2) nowych działek zgodnie z projektem podziału na polepszenie warunków zagospodarowania działek bezpośrednio przyległych wraz z wyniesieniem znaków granicznych.
Przy podziale należy uwzględnić ewentualną konieczność przeprowadzenia rozgraniczenia nieruchomości. Wszystkie wydzielone działki powinny mieć dostęp do drogi. Po podziale geodeta zobowiązany jest dostarczyć zlecającemu wypis i wyrys do celów prawnych dla nowo powstałych działek.
2. Lokalizacja- działka nr 73/3 o pow. 0,1100 ha, obręb Bartłomiejowice, gmina Osięciny, powiat radziejowski. Księga Wieczysta – WL1R/00010209/9. Nieruchomość rolna, niezabudowana.
Studium: tereny rolne.
Zakres prac: Podział działki nr 73/3 obręb 0001 Bartłomiejowice o pow. 0,1100 ha polegać będzie
na wydzieleniu dwóch (2) nowych działek zgodnie z projektem podziału na polepszenie warunków zagospodarowania działek bezpośrednio przyległych wraz z wyniesieniem znaków granicznych.
Przy podziale należy uwzględnić ewentualną konieczność przeprowadzenia rozgraniczenia nieruchomości. Wszystkie wydzielone działki powinny mieć dostęp do drogi. Po podziale geodeta zobowiązany jest dostarczyć zlecającemu wypis i wyrys do celów prawnych dla nowo powstałych działek

4.5.3.) Główny kod CPV: 71250000-5 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe

4.5.5.) Wartość części: 4900,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 5
1. Lokalizacja- działka nr 450/37 o pow. 0,2690 ha, obręb Nasiegniewo, gmina Fabianki, powiat włocławski. Księga Wieczysta – WL1W/00045632/1. Nieruchomość nierolna, niezabudowana.
MPZP: teren zabudowy mieszkaniowo - usługowej
Zakres prac: Podział działki nr 450/37 obręb 0007 Nasiegniewo o pow. 0,2690 ha polegać będzie
na wydzieleniu czterech (4) nowych działek zgodnie z projektem podziału na polepszenie warunków zagospodarowania działek bezpośrednio przyległych wraz z wyniesieniem znaków granicznych.
Przy podziale należy uwzględnić ewentualną konieczność przeprowadzenia rozgraniczenia nieruchomości. Wszystkie wydzielone działki powinny mieć dostęp do drogi). Po podziale geodeta zobowiązany jest dostarczyć zlecającemu wypis i wyrys do celów prawnych dla nowo powstałych działek

4.5.3.) Główny kod CPV: 71250000-5 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe

4.5.5.) Wartość części: 4900,00 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 6
1. Lokalizacja- działka nr 31/14 o pow. 14,4208 ha, obręb Mała Nieszawka, gmina Wielka Nieszawka powiat toruński. Księga Wieczysta – TO1T/00127444/0. Nieruchomość gruntowa zabudowana.
MPZP: nie obowiązuje. Studium: Strefa G – tereny dla potencjalnej lokalizacji portu rzecznego
Zakres prac: Podział działki nr 31/14 obręb Mała Nieszawka o pow. 14,4208 ha polegać będzie
na wydzieleniu dwóch (2) działek tj. wydzieleniu jednej działki zabudowanej i jednej działki niezabudowanej zgodnie z projektem podziału. Przy podziale należy uwzględnić ukształtowanie
i deniwelacje terenu oraz ewentualną konieczność przeprowadzenia rozgraniczenia nieruchomości. Wszystkie wydzielone działki powinny mieć dostęp do drogi. Po podziale geodeta zobowiązany
jest dostarczyć zlecającemu wypis i wyrys do celów prawnych dla nowo powstałych działek.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71250000-5 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe

4.5.5.) Wartość części: 3500,00 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 7
1. Lokalizacja- działka nr 272/3 o pow. 4,0800 ha, obręb Małe Rudy, gmina Szubin powiat nakielski. Księga Wieczysta – BY1U/00000516/5. Działka niezabudowana. Plan brak. Studium; Tereny mieszkaniowe.
Zakres prac: Podział działki nr 272/3 o pow. 4,0800 na 10 działek zgodnie ze szkicem. Działki o po około 0,3000 ha. Przed złożeniem wstępnego projektu podziału Wykonawca jest zobowiązany przedłożyć do zaopiniowania Zamawiającemu do akceptacji wstępny projekt podziału. Po podziale geodeta zobowiązany jest dostarczyć zlecającemu dokumentację przewłaszczeniową dla nowo powstałych działek (wypisy, wyrysy do celów prawnych dla każdej działki oddzielnie).

4.5.3.) Główny kod CPV: 71250000-5 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe

4.5.5.) Wartość części: 24390,24 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 8
1. Lokalizacja- działka nr 270 o pow. 31,3032 ha, obręb Sławsko Dolne, gmina Strzelno powiat mogileński. Księga Wieczysta – BY1M/00003980/2. Działka niezabudowana. Plan: brak. Studium: R-strefa rolniczej przestrzeni produkcyjnej, obszar potencjalnych terenów rozwojowych.
Zakres prac: Podział działki nr 270 o pow. 31,3032 na 3 działki zgodnie ze szkicem. Działki po podziale zbliżone powierzchnią do 10,000 ha. Przed złożeniem wstępnego projektu podziału Wykonawca jest zobowiązany przedłożyć do zaopiniowania Zamawiającemu do akceptacji wstępny projekt podziału. Po podziale geodeta zobowiązany jest dostarczyć zlecającemu dokumentację przewłaszczeniową dla nowo powstałych działek (wypisy, wyrysy do celów prawnych dla każdej działki oddzielnie).
2. Lokalizacja- działka nr 277 o pow. 28,3002 ha, obręb Sławsko Dolne, gmina Strzelno powiat mogileński. Księga Wieczysta – BY1M/00003980/2. Działka niezabudowana. Plan: brak. Studium: R-strefa rolniczej przestrzeni produkcyjnej.
Zakres prac: Podział działki nr 277 o pow. 28,3002 na 3 działki zgodnie ze szkicem. Działki po podziale zbliżone powierzchnią do 10,000 ha. Przed złożeniem wstępnego projektu podziału Wykonawca jest zobowiązany przedłożyć do zaopiniowania Zamawiającemu do akceptacji wstępny projekt podziału. Po podziale geodeta zobowiązany jest dostarczyć zlecającemu dokumentację przewłaszczeniową dla nowo powstałych działek (wypisy, wyrysy do celów prawnych dla każdej działki oddzielnie).

4.5.3.) Główny kod CPV: 71250000-5 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe

4.5.5.) Wartość części: 14634,15 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 9
1. Lokalizacja- działka nr 11/12 o pow. 69,0497 ha, obręb Strzemkowo, gmina Inowrocław powiat inowrocławski. Księga Wieczysta – BY1I/00043419/7. Działka niezabudowana. Plan brak. Studium; Tereny rolne.
Zakres prac: Podział działki nr 11/12 o pow. 69,0497 ha, na 6 działek zgodnie ze szkicem. Działki
po około 11,5000 ha. Każda działka musi mieć zapewniony dojazd do drogi publicznej. Przed złożeniem wstępnego projektu podziału Wykonawca jest zobowiązany przedłożyć do zaopiniowania Zamawiającemu do akceptacji wstępny projekt podziału. Po podziale geodeta zobowiązany jest dostarczyć zlecającemu dokumentację przewłaszczeniową dla nowo powstałych działek (wypisy, wyrysy do celów prawnych dla każdej działki oddzielnie).
2. Lokalizacja- działka nr 4 o pow. 37,57 ha, obręb Strzemkowo, gmina Inowrocław powiat inowrocławski. Księga Wieczysta – BY1I/00043419/7. Działka niezabudowana. Plan brak. Studium; Tereny rolne.
Zakres prac: Podział działki nr 4 o pow. 27,5700 ha, na 2 działki zgodnie ze szkicem. Działki o po około 13,0000ha. Każda działka musi mieć zapewniony dojazd do drogi publicznej. Każda działka musi mieć zapewniony dojazd do drogi publicznej. Przed złożeniem wstępnego projektu podziału Wykonawca jest zobowiązany przedłożyć do zaopiniowania Zamawiającemu do akceptacji wstępny projekt podziału. Po podziale geodeta zobowiązany jest dostarczyć zlecającemu dokumentację przewłaszczeniową dla nowo powstałych działek (wypisy, wyrysy do celów prawnych dla każdej działki oddzielnie).
3. Lokalizacja- działka nr 21/6 o pow. 34,9224 ha, obręb Gnojno, gmina Inowrocław powiat inowrocławski. Księga Wieczysta – BY1I/00041627/4. Działka niezabudowana. Plan brak. Studium; Tereny rolne.
Zakres prac: Podział działki nr 21/6 o pow. 34,9224 ha, na 3 działki zgodnie ze szkicem. Działki o po około 11,6000 ha. Każda działka musi mieć zapewniony dojazd do drogi publicznej. Przed złożeniem wstępnego projektu podziału Wykonawca jest zobowiązany przedłożyć do zaopiniowania Zamawiającemu do akceptacji wstępny projekt podziału. Po podziale geodeta zobowiązany jest dostarczyć zlecającemu dokumentację przewłaszczeniową dla nowo powstałych działek (wypisy, wyrysy do celów prawnych dla każdej działki oddzielnie).
4. Lokalizacja- działka nr 23/2 o pow. 35,0267 ha, obręb Gnojno, gmina Inowrocław powiat inowrocławski. Księga Wieczysta – BY1I/00041627/4. Działka niezabudowana. Plan brak. Studium; Tereny rolne.
Zakres prac: Podział działki nr 23/2 o pow. 35,0267 ha, na 3 działki zgodnie ze szkicem. Działki o po około 11,6000 ha. Każda działka musi mieć zapewniony dojazd do drogi publicznej. Przed złożeniem wstępnego projektu podziału Wykonawca jest zobowiązany przedłożyć do zaopiniowania Zamawiającemu do akceptacji wstępny projekt podziału. Po podziale geodeta zobowiązany jest dostarczyć zlecającemu dokumentację przewłaszczeniową dla nowo powstałych działek (wypisy, wyrysy do celów prawnych dla każdej działki oddzielnie).

4.5.3.) Główny kod CPV: 71250000-5 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe

4.5.5.) Wartość części: 34146,34 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 10
1. Lokalizacja- działka nr 3/20 o pow. 63,0078 ha, obręb Kobyły, gmina Stolno, powiat chełmiński. Księga Wieczysta – TO1C/00016793/4. Nieruchomość niezabudowana. MPZP obowiązuje – „Park Wiatrowy Stolno I” – funkcja przeznaczenia podstawowego to 42. R – tereny rolnicze. W obowiązującym SUiKZPG działka leży w terenie położonym w granicy strefy III – Strefa Rolnicza. Przedmiotowa działka nie została objęta decyzją Wójta o warunkach zabudowy i ustaleniu lokalizacji celu publicznego.
Zakres prac: Podział działki nr 3/20 na 5 działek – (działki o przybliżonej powierzchni ~5,0000ha,~8,0000ha,~9,0000ha,~13,0000ha,~28,0000ha) zgodnie z projektem podziału. Podział na podstawie decyzji zatwierdzającej projekt podziału. Należy uwzględnić ewentualną konieczność przeprowadzenia rozgraniczenia nieruchomości. Po podziale geodeta zobowiązany jest dostarczyć zlecającemu dokumentację przewłaszczeniową dla nowo powstałych działek (wypisy, wyrysy do celów prawnych) oraz dokonanie stabilizacji znaków granicznych podziemnie i powierzchniowo, forma stabilizacji – kamienie graniczne.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71250000-5 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe

4.5.5.) Wartość części: 12000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13500,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13500,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13500,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Biuro Geodezyjno-Kartograficzne POMIAR inż. Zenon Trzęsała

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 968-023-56-74

7.3.3) Ulica: Hanki Sawickiej 60/2

7.3.4) Miejscowość: Kalisz

7.3.5) Kod pocztowy: 62-800

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13500,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 100 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9500,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9500,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9500,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Biuro Geodezyjno-Kartograficzne POMIAR inż. Zenon Trzęsała

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 968-023-56-74

7.3.3) Ulica: Hanki Sawickiej 60/2

7.3.4) Miejscowość: Kalisz

7.3.5) Kod pocztowy: 62-800

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9500,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 100 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Biuro Geodezyjno-Kartograficzne POMIAR inż. Zenon Trzęsała

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 968-023-56-74

7.3.3) Ulica: Hanki Sawickiej 60/2

7.3.4) Miejscowość: Kalisz

7.3.5) Kod pocztowy: 62-800

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 100 dni

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12177,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Biuro Geodezyjno-Kartograficzne POMIAR inż. Zenon Trzęsała

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 968-023-56-74

7.3.3) Ulica: Hanki Sawickiej 60/2

7.3.4) Miejscowość: Kalisz

7.3.5) Kod pocztowy: 62-800

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 100 dni

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Biuro Geodezyjno-Kartograficzne POMIAR inż. Zenon Trzęsała

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 968-023-56-74

7.3.3) Ulica: Hanki Sawickiej 60/2

7.3.4) Miejscowość: Kalisz

7.3.5) Kod pocztowy: 62-800

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 100 dni

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4920,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4920,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe BETPOL

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 879-207-93-74

7.3.3) Ulica: Silno 6

7.3.4) Miejscowość: Osiek n/Wisłą

7.3.5) Kod pocztowy: 87-125

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4920,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7995,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11500,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7995,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe BETPOL

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 879-207-93-74

7.3.3) Ulica: Silno 6

7.3.4) Miejscowość: Osiek n/Wisłą

7.3.5) Kod pocztowy: 87-125

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7995,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13700,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 21000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13700,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Biuro Geodezyjno-Kartograficzne POMIAR inż. Zenon Trzęsała

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 968-023-56-74

7.3.3) Ulica: Hanki Sawickiej 60/2

7.3.4) Miejscowość: Kalisz

7.3.5) Kod pocztowy: 62-800

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13700,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 33000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 40000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 33000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Biuro Geodezyjno-Kartograficzne POMIAR inż. Zenon Trzęsała

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 968-023-56-74

7.3.3) Ulica: Hanki Sawickiej 60/2

7.3.4) Miejscowość: Kalisz

7.3.5) Kod pocztowy: 62-800

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 33000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14145,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 17850,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14145,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usługowo Handlowe BETPOL

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 879-20-79-374

7.3.3) Ulica: Silno 6

7.3.4) Miejscowość: Osiek n/Wisłą

7.3.5) Kod pocztowy: 87-125

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14145,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Zamawiający informuje, że w Sekcji IV w pozycji "wartość części" podana jest wartość netto poszczególnych zadań, ustalona przed wszczęciem postępowania.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.