eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łomianki › Przygotowanie wielowariantowej koncepcji utworzenia buspasa w granicach gm. Łomianki do granicy z m.st. Warszawa oraz na terenie m. st. Warszawy w pasie drogowym ul.Pułkowej do ul.Heroldów/Muzealnej

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-10-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przygotowanie wielowariantowej koncepcji utworzenia buspasa w granicach gm. Łomianki do granicy z m.st. Warszawa oraz na terenie m. st. Warszawy w pasie drogowym ul.Pułkowej do ul.Heroldów/Muzealnej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Łomianki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 1181768394

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Warszawska 115

1.5.2.) Miejscowość: Łomianki

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-092

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@poczta.lomianki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.lomianki.pl/bip/zamowienia-publiczne/lista-postepowan-2023

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.lomianki.pl/bip/zamowienia-publiczne.

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przygotowanie wielowariantowej koncepcji utworzenia buspasa w granicach gm. Łomianki do granicy z m.st. Warszawa oraz na terenie m. st. Warszawy w pasie drogowym ul.Pułkowej do ul.Heroldów/Muzealnej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8cad3a03-4e35-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00456438

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00069839/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.9 Przygot. wielowariant. koncepcji utworz. pasa ruchu dla autobusów (buspasa) biegnącego w granicach gm. Łomianki do granicy m. st. Warszawa oraz na terenie m.st. Warszawy w pasie drog. ul. Pułkowej.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00388907

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RZP.271.35.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia wykonanie usługi polegającej na przygotowaniu wielowariantowej koncepcji utworzenia pasa ruchu dla autobusów (buspasa) biegnącego w granicach Gminy Łomianki do granicy z m.st. Warszawa oraz na terenie miasta stołecznego Warszawy w pasie drogowym ulicy Pułkowej
do ul. Heroldów/Muzealnej - Usprawnienie komunikacji zbiorowej.
2. W ramach wykonania Przedmiotu Zamówienia należy zrealizować opracowania i dokumentację oraz wykonać działania i czynności opisane w Opisie Przedmiotu Zamówienia w ramach obszaru oznaczonego mapie kolorem czerwonym (dalej Obszar opracowania), z możliwością rozszerzenia i wykorzystania szerszych terenów z powodu
np. konieczności zastosowania odpowiednich rozwiązań technicznych z zakresu infrastruktury transportowej i uzgodnień.
3. W ramach prac Wykonawca dokona rozpoznania przebiegu planowanego buspasa i jego finalny przebieg z rozwiązaniami z zakresu inżynierii ruchu uzgodni z Zamawiającym.
4. W ramach prac projektowych należy uwzględnić m.in.:
1) wyznaczenie pasa dla autobusów w kierunku Warszawy jako dobudowanego pasa ruchu (trzeci pas) do obecnego przekroju 2x2 (wariant I),
2) wyznaczenie pasa dla autobusów w kierunku Warszawy na istniejącym skrajnym pasie w ramach obecnego przekroju 2x2 (wariant II),
wraz z tzw. wariantem „0”, oznaczającym nie podejmowanie żadnych działań, jako wariantem odniesienia (wariant III).
5. Zakres dokumentacji dla każdego z wariantów obejmuje:
1) Etap I
a) uzyskanie wytycznych od zarządców infrastruktury,
b) analiza własności i władania gruntów w liniach rozgraniczających,
c) uzyskanie wytycznych od zarządców dróg w zakresie przebudowy infrastruktury drogowej, w tym odwodnienia, oświetlenia, sygnalizacji świetlnej,
d) uzyskanie wytycznych dotyczących gospodarki zielenią.
e) analiza i określenie kolizji z zielenią,
f) analiza infrastruktury podziemnej z propozycją przebudowy infrastruktury podziemnej,
2) Etap II
a) wykonanie prognozy ruchu i przewozów pasażerskich:
 prognozy ruchu drogowego i przewozów pasażerskich należy opracować z użyciem modelu ruchu MRAW 2019 (Aktualizacja matematycznego modelu ruchu w aglomeracji warszawskiej, dla stanu na rok 2019), prognoz ruchu uwzględniających założenia planowanego rozwoju sieci drogowej i transportu publicznego w kolejnych latach. Model ruchu zostanie przekazany przez m.st. Warszawa (Wykonawca jest zobowiązany własnym sumptem i staraniem wystąpić o MRAW do m.st. Warszawy),
 należy uwzględnić prognozy ruchu wykonanych i udostępnianych przez GDDKiA,
 należy uwzględnić przyjętą na KOPI w dn. 18.01.2021 r. koncepcję programową planowanej S7 w nowym przebiegu, za zachowaniem funkcji transportowych dróg, niezależnie od ich kategorii.
 prognozy należy wykonać dla roku 2026, 2035 i 2050 dla szczytu porannego
i popołudniowego,
 należy dokonać kalibracji modelu ruchu zgodnie z terminem wykonywania opracowania. Pomiary ruchu należy wykonać 1 krotnie (1 dzień pomiarowy) w godzinach szczytów komunikacyjnych tj. pomiędzy 6:00 – 9:00 oraz 15:00-18:00 w okresie miarodajnym tj. we wtorki, środy i czwartki w okresie
od 5 listopada do 30 listopada i od 5 marca do 25 kwietnia z wyłączeniem dni w okolicach świąt (tj. 31 października - 2 listopada 2023, 28 marca 2024
i 2 kwietnia 2024 r.),
Dopuszcza się możliwość odrzucenia wskazanego przez Wykonawcę terminu (przeprowadzenia badań pomiarowych) przez Zamawiającego z powodu niereprezentatywności wyników zarówno przed jak i po badaniu.
Wykonawca zgłosi gotowość do realizacji badań i uzgodni końcowy zakres na co najmniej 7 dni kalendarzowych przed ich rozpoczęciem.
Pomiary należy wykonać minimum w następujących punktach:
• pomiar na węźle wraz ze skrzyżowaniem Kolejowej/Brukowej/Warszawskiej (wszystkie relacje)
• pomiar na skrzyżowaniu Pułkowa/Parkowa (wszystkie relacje)
• pomiar na skrzyżowaniu Pułkowa/Wóycickiego (wszystkie relacje)
• pomiar na skrzyżowaniu Pułkowa/Dzierżoniowska/Papirusów (wszystkie relacje)
• pomiar na skrzyżowaniu Pułkowa/Heroldów/Muzealna (wszystkie relacje)
(Pomiar dopływu pojazdów z bocznych ulic do ulicy Pułkowej ma duże znaczenie dla dokładności analiz.)librację należy wykonać dla relacji skrętnych przy założeniu wskaźnika GEH<5 dla 75% przypadków i GEH<10 dla 90%.
W przypadku punktów obarczonych dużymi rozbieżnościami (GEH >5) należy wskazać możliwe czynniki wpływające na obniżoną dokładność modelu oraz przeanalizować wpływ powstałych błędów kalibracji na wyniki dalszych analiz
 wyniki prognoz ruchu należy przedstawić na odcinkach dróg w obszarze opracowania. Prognozy przewozów, należy opracować w podziale na środki przewozowe. Ewentualne dane potrzebne do kalibracji MRAW w zakresie transportu publicznego należy pobrać własnym sumptem i staraniem
od Zarządu Transportu Miejskiego w Warszawie.
b) analiza wariantów realizacyjnych określonych w pkt 2,
c) wykonanie analizy ekonomicznej dla każdego z wariantów realizacyjnych,
d) przygotowanie koncepcji organizacji ruchu,
e) wykonanie wstępnych kosztorysów realizacji przedsięwzięcia,
f) odrębne określenie i wstępna wycena dla wariantów realizacyjnych dodatkowych elementów jakie mogą wpłynąć na koszt ich realizacji, a które mogą zostać zidentyfikowane w okresie projektowania lub realizacji inwestycji (np. ewentualne ekrany akustyczne itp.).”
UWAGA ! Należy przekazać komplet w ilości 3 szt. dokumentacji dla każdego wariantu oddzielnie. Ilość egzemplarzy wyszczególnionych powyżej jest ilością które Wykonawca musi przekazać Zamawiającemu i nie obejmuje egzemplarzy niezbędnych do uzyskania stosownych uzgodnień. Przekazywane opracowania z zakresu inżynierii ruchu muszą posiadać odpowiednie wykresy (w tym wstęgowe), grafy i opisy realizowanych działań wraz z wskazaniem skutków i wniosków.
7. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia stanowiący Załącznik nr 3 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71311200-3 - Usługi doradcze w zakresie systemów transportowych

79314000-8 - Analiza możliwości wykonawczych

71241000-9 - Studia wykonalności, usługi doradcze, analizy

71621000-7 - Usługi w zakresie analizy lub konsultacji technicznej

79421000-1 - Usługi zarządzania projektem inne niż w zakresie robot budowlanych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 210330,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 210330,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 210330,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Consultants United sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 113-304-15-82

7.3.3) Ulica: 11 Listopada 14 lok. 13,

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 03-435

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Pełne wykonanie pomiarów ruchu EWIMAP s.c. z
ul. Górczewska 216, 01-460 Warszawa
NIP 522-307-00-81; REGON 365215841


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 210330,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-09-16

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.