Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00376631/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-10-04
- 2022/BZP 00393063/01 - Modyfikacja z dnia 2022-10-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
USŁUGA UBEZPIECZENIA MIEJSKIEGO PRZEDSIĘBIORSTWA KOMUNIKACYJNEGO W SIEDLCACH SP. Z O. O.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne w Siedlcach Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 710063620
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Stefana Starzyńskiego 20
1.5.2.) Miejscowość: Siedlce
1.5.3.) Kod pocztowy: 08-102
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@mpk.siedlce.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpk.siedlce.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://www.mpk.siedlce.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
USŁUGA UBEZPIECZENIA MIEJSKIEGO PRZEDSIĘBIORSTWA KOMUNIKACYJNEGO W SIEDLCACH SP. Z O. O.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-13ce7513-42fd-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00456400
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00376631/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PT.2330.2.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej, obejmujące:1) dobrowolne ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności i posiadanego mienia,
2) ubezpieczenie mienia od wszystkich ryzyk,
3) ubezpieczenie sprzętu elektronicznego w systemie wszystkich ryzyk,
4) ubezpieczenie maszyn budowlanych od wszystkich ryzyk (CPM).
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają następujące załączniki do SWZ (objęte poufnością, udostępniane na wniosek wykonawcy):
1) Załącznik nr 2 – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawierający warunki i postanowienia obligatoryjne i fakultatywne, dotyczące części I i II zamówienia;
2) Załącznik nr 2A – Informacje do oceny ryzyka, dotyczące części I i II zamówienia;
3) Załącznik nr 2B – Rejestr mienia, dotyczący części I zamówienia.
3. Ubezpieczenie ma obejmować okres od dnia 01.01.2023 r. do dnia 31.12.2025 r., tj. 36 miesięcy z rocznym okresem polisowania; polisy zostaną wystawione odrębnie dla każdego rodzaju ubezpieczenia, określonego dla części I zamówienia, na trzy roczne okresy rozliczeniowe.
4.5.3.) Główny kod CPV: 66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe
4.5.5.) Wartość części: 118500,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Ubezpieczenie komunikacyjne, obejmujące:1) obowiązkowe ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych,
2) ubezpieczenie auto casco,
3) ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków kierowcy i pasażerów,
4) ubezpieczenie assistance – wersja podstawowa.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają następujące załączniki do SWZ (objęte poufnością, udostępniane na wniosek wykonawcy):
1) Załącznik nr 2 – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawierający warunki i postanowienia obligatoryjne i fakultatywne, dotyczące części I i II zamówienia;
2) Załącznik nr 2A – Informacje do oceny ryzyka, dotyczące części I i II zamówienia;
3) Załącznik nr 2C – Rejestr pojazdów, dotyczący części II zamówienia.
3. Ubezpieczenie ma obejmować pojazdy, dla których początek ochrony ubezpieczeniowej rozpoczyna się w okresie od dnia 01.01.2023 r. do dnia 31.12.2025 r., a czas trwania ochrony ubezpieczeniowej wynosi 36 miesięcy.
1) Ubezpieczenie obejmuje również pojazdy nabyte przez zamawiającego w trakcie trwania umowy ubezpieczeniowej, przy czym czas trwania ubezpieczenia rozpoczyna się z dniem nabycia pojazdu, a kończy z dniem 31.12.2023 r. – dla pierwszego okresu ubezpieczeniowego, z dniem 31.12.2024 r. – dla drugiego okresu ubezpieczeniowego i z dniem 31.12.2025 r. – dla trzeciego okresu ubezpieczeniowego.
2) Polisy zostaną wystawione odrębnie dla każdego rodzaju ubezpieczenia, określonego dla części II zamówienia, na trzy roczne okresy rozliczeniowe, określone indywidualnie dla każdego pojazdu.
3) Doubezpieczenia realizowane będą zawsze od daty nabycia (pod warunkiem jego zgłoszenia do ubezpieczyciela w tym samym dniu) do końca rocznego okresu ubezpieczenia, tj. do dnia 31.12.2023 r. – dla pierwszego okresu ubezpieczenia, do dnia 31.12.2024 r. – dla drugiego okresu ubezpieczenia i do dnia 31.12.2025 r. – dla trzeciego okresu ubezpieczenia.
4) Dokumenty ubezpieczeniowe potwierdzające obowiązkowe ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych (OC), auto casco (AC), następstw nieszczęśliwych wypadków (NNW) i assistance (Ass) będą wystawiane na roczne okresy rozliczeniowe.
4.5.3.) Główny kod CPV: 66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe
4.5.5.) Wartość części: 1125000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Dla przedmiotowej części postępowania nie złożono żadnej oferty
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 894786,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 894786,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 894786,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Powszechny Zakład Ubezpieczeń Spółka Akcyjna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON:010001345, NIP: 5260251049
7.3.3) Ulica: Rondo Ignacego Daszyńskiego 4
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-843
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 894786 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-01-01 do 2025-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z SIEDLEC
- Dostawa sprzętu specjalistycznego dla potrzeb Elektrofizjologii i Pracowni Hemodynamiki na okres 12 miesięcy w Mazowieckim Szpitalu Wojewódzkim im. św. Jana Pawła II w Siedlcach
- Poprawa jakości udzielania świadczeń medycznych w Oddziale Pediatrycznym oraz Oddziale Chirurgii i Traumatologii Dziecięcej - Etap I dokumentacja.
- Budowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Purzec (WPF 2021-2025)
- "Sukcesywne dostawy pieczywa, bułki tartej oraz mąki pszennej do Zakładu Karnego w Siedlcach"
- "Sukcesywne dostawy mięsa i wędlin drobiowych oraz wieprzowych do Zakładu Karnego w Siedlcach"
- Sukcesywne dostawy artykułów medycznych przez okres 2 lat
więcej: przetargi w Siedlcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług ubezpieczenia na rzecz Uniwersytetu Jana Długosza w Częstochowie
- Kompleksowe Ubezpieczenie Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Malborku
- Ubezpieczenie majątku i innych interesów Gminy Łukowa
- "UBEZPIECZENIE MAJĄTKU I INNYCH INTERESÓW GMINY ZDUŃSKA WOLA"
- USŁUGA UBEZPIECZENIA GMINY ZBROSŁAWICE WRAZ Z JEDNOSTKAMI ORGANIZACYJNYMI
- Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności gminy Tuchomie
więcej: Usługi ubezpieczeniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.