eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Uniejów › Budowa kortów tenisowych w strefie uzdrowiskowej



Ogłoszenie z dnia 2022-11-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa kortów tenisowych w strefie uzdrowiskowej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Uniejów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 311019579

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Błogosławionego Bogumiła 13

1.5.2.) Miejscowość: Uniejów

1.5.3.) Kod pocztowy: 99-210

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki

1.5.7.) Numer telefonu: 63 2889740

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@uniejow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://uniejow.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://gminauniejow.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa kortów tenisowych w strefie uzdrowiskowej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ba8f9a78-505c-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00456358

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00039860/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.20 Budowa kortów tenisowych w strefie uzdrowiskowej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00402657/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.29.2022 ES

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wybudowanie dwóch połączonych kortów tenisowych o wymiarach 36,00x36,00 m, o nawierzchni z mączki ceglanej (kort 18,00x36,00m) na działce nr ewidencyjny 2146/73. 2. W ramach przedmiotowego zamówienia należy wykonać: a) Roboty przygotowawcze i rozbiórkowe: •wyznaczanie trasy i punktów wysokościowych wraz zinwentaryzacją powykonawczą.b) Roboty ziemne: wykonanie wykopów w gruntach wraz z wywozem.c) Podbudowy:profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni;• ułożenie warstwy filtracyjnej z piasku średniego;wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie;•wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego (gruz budowlany mielony) stabilizowanego mechanicznie. d) Nawierzchnie:wykonanie warstwy wierzchniej z mączki ceglanej;• wykonanie nawierzchni wokół kortów - wypełnienie ziemią wraz z obsianiem trawą. e) Roboty wykończeniowe: •wykonanie linii kortu tenisowego zgodnie z PZ;.•montaż systemowych piłkochwytów na słupkach stalowych;• montaż ogrodzeń na słupkach stalowych;•montaż bramy wjazdowejdwuskrzydłowej systemowej zgodnej z ogrodzeniem; • montaż furtki systemowej zgodnej z ogrodzeniem. f) System nawodnienia i odwodnienia:• Montaż instalacji zraszającej;• Montaż drenażu odwodnieniowego;• Budowa przyłącza wody wraz ze studnią wodomierzową;•Budowa przyłącza kanalizacji deszczowej.
g) Oświetlenie:•Montaż fundamentów pod słupy oświetleniowe wraz z okablowaniem; • Roboty w zakresie instalacji elektrycznych, złącze energetyczne. h) Obrzeża chodnikowe•Ustawienie obrzeży trawnikowych na ławie betonowej z wypełnieniem spoin zaprawą cementową. i) Wyposażenie kortów• Instalacja siedzisk sędziowskich, ławek dla zawodników, a także sprzętu do pielęgnacji kortu: szczoty, siatki gumowe na listwie drewnianej.j) Wyposażenie boisk• instalacja wzmocnionej siatki wykonanej w technologii bezwęzłowej z polipropylenu, wszystkie krawędzie z taśmą wzmacniającą, siatka bez podwójnych rzędów;• montaż słupków do tenisa wykonanych z profilu aluminiowego z wewnętrznym umieszczeniem elementów naprężających linkę siatki z mechanizmem napinającym linkę siatki za pomocą korbki;•montaż tulei do profilu z pokrywką. 3. Inwestycja przeznaczona jest dla celów wypoczynkowych i rekreacyjnych.Zadanie jest współfinansowane w formie dotacji z budżetu państwa w 2022r. na realizację zadań własnych związanych z zachowaniem funkcji leczniczych uzdrowiska pn.: „Budowa kortów tenisowych w strefie uzdrowiskowej”.6.Roboty budowlane należy wykonać zgodnie z przedmiarem stanowiącym załącznik Nr 10 do SWZ, z zachowaniem norm i standardów jakościowych odnoszących się do tego typu robót, w sposób zgodny z przepisami prawa oraz uzyskanymi decyzjami administracyjnymi oraz zgodnie z ustaleniami zawartymi w SWZ, przy zachowaniu terminów na wykonanie robót, określonych w umowie; 7. Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji na wykonane roboty budowlane oraz gwarancji na dostarczone elementy wyposażenia budowlanego i instalacyjnego oraz wyposażenia boisk na warunkach zawartych w załączniku do SWZ tj. wzorze umowy, w wymiarze wskazanym w Formularzu oferty zgodnie z deklaracją wykonawcy, tj. nie mniej niż 36 miesięcy. Gwarancja jest udzielana na warunkach określonych we wzorze umowy. Na okres gwarancji wykonawca wydłuża termin rękojmi.
Ponadto Wykonawca zobowiązuje się do:a) zapewnienia na własny koszt obsługi geodezyjnej w pełnym zakresie wynikającym z realizacji przedmiotu zamówienia;b) urządzenia zaplecza budowy dla potrzeb własnych;
c) zapewnienia we własnym zakresie i na własny koszt dostawy energii elektrycznej, wody (i odprowadzenia ścieków) ciepła i innych mediów, a także usunięcia i utylizacji odpadów w okresie realizacji robót będących przedmiotem zamówienia - Zamawiający wskaże i udostępni opomiarowane miejsca poboru mediów; doprowadzenie wymaganego zasilania na potrzeby zaplecza budowy oraz zgodne z przepisami zagospodarowanie odpadów pozostaje po stronie Wykonawcy;d) zapewnienia odzieży ochronnej zgodnej z wymaganiami BHP dla czasowo przebywających na terenie realizacji prac w ramach przedmiotu zamówienia przedstawicieliZamawiającego oraz organów kontrolujących realizację robót budowlanych;e) utrzymywania terenu i zaplecza budowy w należytym porządku, w stanie wolnym od przeszkód oraz usuwania na bieżąco odpadów i śmieci - miejsce tymczasowego składowania odpadów i śmieci, które zostanie uzgodnione z Zamawiającym;f) zabezpieczenie terenu i zaplecza budowy, teren prac winien być wygrodzony, zabezpieczony przed dostępem dla osób postronnych; sposób wygrodzenia placu budowy należy uzgodnić z przedstawicielami Zamawiającego; g) Wykonawca ma obowiązek uzgadniania z Zamawiającym proponowanych do zastosowania w ramach inwestycji rozwiązań funkcjonalnych, technicznych i materiałowych na każdym etapie wykonywania zadania, pod warunkiem nie odebrania zadania, o ile okaże się, że roboty budowlane zostały zrealizowane niezgodnie z wytycznymi Zamawiającego.h) bezzwłocznego informowania Zamawiającego o wszelkich potencjalnych zagrożeniach dla realizacji Przedmiotu Umowy, dotyczących zarówno terminów i zakresu rzeczowego jak i przewidywanych standardów wykonawczych Inwestycji.Zaleca się oferentom szczegółowe zapoznanie się z treścią Specyfikacji Warunków Zamówienia, zdobycie wszelkich informacji niezbędnych do prawidłowego przygotowania oferty oraz sprawdzenie i zweryfikowanie udostępnionych przez Zamawiającego informacji oraz niezwłocznego poinformowania Zamawiającego o ewentualnych błędach i/lub przeoczeniach.8. Dodatkowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie uwarunkowań realizacji robót został określony przez Zamawiającego w dokumencie pn: Szczegółowa Specyfikacja Technicznej /SST/.9. Zamawiający informuje, że wskazane w SWZ i jej załącznikach (w tym w dokumentacji projektowej, SST) pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub normy, aprobaty, specyfikacje i systemy, o których mowa w art. 99 ust. 5 p.z.p., – Zamawiający dopuszcza możliwość wykorzystania produktów równoważnych. I tak: Pod pojęciem równoważności należy rozumieć, iż zagwarantują one realizację zamówienia zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji projektowej. Założone urządzenia winny spełniać funkcję, jakiej mają służyć, być kompatybilne z pozostałymi urządzeniami tak aby zespół urządzeń dawał zamierzony (zaprojektowany) efekt oraz nie mogą wpływać na zmianę rodzaju i zakresu robót budowlanych; Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne z opisanymi przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że proponowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Ocena możliwości zastosowania proponowanego rozwiązania równoważnego powinna zawierać dla każdego urządzenia minimum analizę:
a) parametrów technologicznych proponowanych rozwiązań równoważnych, b) zgodność parametrów technologicznych proponowanych rozwiązań równoważnych z pozostałymi zaprojektowanymi rozwiązaniami technologicznymi, c) gabarytów, kształtów i rozwiązań konstrukcyjnych proponowanych rozwiązań równoważnych w stosunku do zaprojektowanych gabarytów, kształtów i rozwiązań itp., d) rozwiązań materiałowych, e) innych informacji potwierdzających równoważność proponowanych rozwiązań równoważnych. Koszty związane z wykazaniem równoważności rozwiązań ponosi Wykonawca.Nie wykazanie produktów równoważnych traktowane będzie, jako deklaracja dostarczenia produktów wymienionych w dokumentacji przetargowej.10. Zaoferowanie rozwiązań równoważnych nie może prowadzić do zdefiniowania nowego, w kluczowych elementach niezgodnego z dokumentacją projektową, opisu zamówienia.11. Wykonawca zobowiązany jest w szczególności do:
a dostarczenia Zamawiającemu w dniu podpisania umowy, oświadczenia o podjęciu obowiązków kierownika budowy potwierdzonych „za zgodność z oryginałem” przez Wykonawcę, kopii zaświadczeń o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego, potwierdzających wpis tej osoby na listę członków odpowiedniej izby oraz potwierdzonych „za zgodność z oryginałem” przez Wykonawcę kopii uprawnień budowlanych,
b zapewnienia kierowania robotami budowlanymi przez pracowników Wykonawcy, posiadających odpowiednie uprawnienia budowlane oraz kwalifikacje zawodowe,c uzyskania każdorazowo akceptacji i zatwierdzenia przez Zamawiającego zmiany kierownika budowy w stosunku do osoby wskazanej w ofercie,d uzyskania na własny koszt ubezpieczeń i zabezpieczeń należytego wykonania umowy,e wykonania i ustawienia tablic informacyjnych wynikających z Prawa Budowlanego,f oznaczenia terenu budowy, odpowiednie oznakowanie i zabezpieczenie miejsc prowadzenia robót zgodnie z obowiązującymi przepisami bhp,
g zagospodarowania terenu budowy i zaplecza socjalnego dla potrzeb własnych – zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami,
h utrzymania porządku na terenie budowy w czasie realizacji inwestycji,
i zgłaszania Inspektorowi nadzoru robót ulegających zakryciu lub zanikających, wywozu i utylizacji odpadów i gruzu, zgłoszenia wykonanych robót do odbioru,przedłużenia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w przypadku wydłużenia terminu realizacji umowy oraz w przypadkach określonych postanowieniami niniejszej umowy,uczestniczenie w przeglądach, w okresie rękojmi i gwarancji, na każde wezwanie Zamawiającego, Stosownie do treści art. 95 ust. 1 ustawy Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy pracowników wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia: organizacja i realizacja robót – bezpośrednie wykonywanie robót budowlanych – prac ogólnobudowlanych, z wyłączeniem czynności polegających na wykonywaniu samodzielnych funkcji w budownictwie polegających na kierowaniu budową lub innymi robotami budowlanymi, jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku ograniczona ilość znaków w form. ogł

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

31527260-6 - Systemy oświetleniowe

37452720-4 - Wyposażenie kortu tenisowego

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 706979,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 706979,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 706979,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.H.U. MACIEJ Piotr Łuczak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6680005978

7.3.3) Ulica: ul. Sienkiewicza 21

7.3.4) Miejscowość: Uniejów

7.3.5) Kod pocztowy: 99-210

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 706979,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.