Ogłoszenie z dnia 2025-10-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00375903/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-08-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług w zakresie rezerwacji i sprzedaży biletów lotniczych
na trasy zagraniczne oraz krajowe
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Pomorski w Słupsku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001459
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Arciszewskiego 22a
1.5.2.) Miejscowość: Słupsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 76-200
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampub@upsl.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.upsl.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/apsl_edu1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług w zakresie rezerwacji i sprzedaży biletów lotniczychna trasy zagraniczne oraz krajowe
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-63987a9c-46b9-4554-b952-bf4edcf3898f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00456332
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00034140/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Usługi transportu lotniczego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
6. Zamówienie jest w części finansowane z programu „Społeczna odpowiedzialność - oddziaływanie regionalnych uczelni wyższych jako czynnika stymulującego międzypokoleniową aktywność społeczną – Uniwersytet Aktywny 5 plus” projekt finansowany z Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00375903
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 14/TP/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 231951,22 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie rezerwacji i sprzedaży biletów lotniczych na trasy zagraniczne oraz krajowe, wraz z ich dostarczeniem pod wskazany adres Zamawiającego. Usługa jest przeznaczona dla pracowników, doktorantów i studentów Uniwersytetu Pomorskiego w Słupsku. Realizacja usługi będzie realizowana sukcesywnie przez okres 12 miesięcy od daty zawarcia umowy lub do wyczerpania kwoty, którą Zamawiający przeznaczył na zrealizowanie zamówienia. Szacowana ilość biletów wynosi 200 sztuk.
2. Warunki realizacji zamówienia określa również wzór umowy (Część II SWZ).
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Części III niniejszej SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 63512000-1 - Usługi sprzedaży biletów podróżnych i pakietów wycieczkowych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7280,69 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7280,69 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7280,69 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WHY NOT TRAVEL Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8133380514
7.3.3) Ulica: Kielnarowa 108A
7.3.4) Miejscowość: Tyczyn
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
rezerwacja i sprzedaż biletów lotniczych poza systemem Sabre udział w wartości zamówienia poniżej 10% wartości zamówienia
Firma podwykonawcy „BLUE SKY TRAVEL" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, ul. ROOSEVELTA 2, 60 – 829 POZNAŃ, NIP: 7811699670, REGON: 634227081
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 285300,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z SŁUPSKA
- Budowa sieci wodociągowej oraz sieci kanalizacji sanitarnej w m. Wrzeście na działkach nr 31/2, 31/3, 31/4, 37/23, 255, 37/13, 37/15, 37/2 wraz z wypustami do dz. 37/9-37/12, 37/14, 37/16-37/22
- "Dostawa artykułów spożywczych różnych do Przedszkola Miejskiego nr 24 "Słupski Niedźwiadek Szczęścia" w Słupsku"
- Usługa całodobowej, wszechstronnej ochrony osób i mienia na terenie Centrum Zdrowia Psychicznego w Słupsku w formie bezpośredniej ochrony fizycznej stałej i doraźnej w tym obsługę Biura Ochrony
- "Świadczenie usługi ochrony fizycznej osób oraz mienia wraz z przyjazdem grupy interwencyjnej w budynkach PFSB w Słupsku, przy ul. Lutosławskiego 1A oraz ul. Jana Pawła II 3."
- Dostawa noszy monoblokowych elektryczno-hydraulicznych
- Zakup, w tym dostawa i montaż mebli dla Urzędu Miejskiego w Słupsku
więcej: przetargi w Słupsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dystrybucja biletów elektronicznych i papierowych
- Kompleksowa obsługa podróży służbowych, krajowych i zagranicznych pracowników Muzeum Historii Polski w Warszawie
- Świadczenie usług sprzedaży i dostarczania krajowych i międzynarodowych biletów lotniczych dla Instytutu Fizyki Plazmy i Laserowej Mikrosyntezy im. S. Kaliskiego w Warszawie
więcej: Usługi sprzedaży biletów podróżnych i pakietów wycieczkowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





