Ogłoszenie z dnia 2024-08-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00560796/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-12-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Roboty budowlane w budynku dydaktycznym przy ul. Konstantynów 1F
w Lublinie dla potrzeb zwierzętarni
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: KATOLICKI UNIWERSYTET LUBELSKI JANA PAWŁA II
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000514064
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Aleje Racławickie 14
1.5.2.) Miejscowość: Lublin
1.5.3.) Kod pocztowy: 20-950
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@kul.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kul.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/kul1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Kościelna szkoła wyższa o pełnych prawach szkół publicznych
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Roboty budowlane w budynku dydaktycznym przy ul. Konstantynów 1Fw Lublinie dla potrzeb zwierzętarni
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3dd72acd-9e44-11ee-953e-c2ea26915e21
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00456298
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00331415/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.9 Roboty budowlane w trybie zaprojektuj i wybuduj – przebudowa pomieszczeń w budynku dydaktycznym przy ul. Konstantynów 1F w Lublinie dla potrzeb zwierzętarni
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00560796
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: AZP.274.66/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w trybie zaprojektuj i wybuduj polegające na wykonaniu dokumentacji projektowej i przebudowie pomieszczeń w budynku dydaktycznym przy ul. Konstantynów 1F w Lublinie dla potrzeb zwierzętarni (Obręb 15 - Konstantynów, Działka Nr. 18/2, Arkusz Mapy 1), zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ, na który składa się Program Funkcjonalno-Użytkowy wraz z załącznikami.
2. Wykonawca zobowiązany jest wykonać dokumentację projektową oraz roboty budowlane związane z przebudową budynku dydaktycznego KUL przy ul. Konstantynów 1F w Lublinie polegające na podziale pomieszczenia CH-026 znajdującego się w kondygnacji podziemnej budynku na dwa mniejsze pomieszczenia i połączeniu tego pomieszczenia z istniejącą zwierzętarnią. Wskazane pomieszczenie CH-026 bezpośrednio sąsiaduje z pomieszczeniami istniejącej zwierzętarni.
3. Przebudowywane pomieszczenie należy dostosować do potrzeb planowanych badań laboratoryjnych na myszach.
4. Realizacja wskazanych robót wymaga przebudowy instalacji sanitarnych i elektrycznych oraz budowy nowej wentylacji mechanicznej z klimatyzacją i regulacją wilgotności powietrza.
5. Zakres prac budowlanych związanych z planowaną przebudową pomieszczeń będzie dotyczyła jedynie fragmentu istniejącego budynku w części objętej zakresem opracowania. W związku z powyższym nie przewiduje się żadnej ingerencji w dotychczasowy, istniejący sposób zagospodarowania terenu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45214000-0 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych z edukacją i badaniami
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45331210-1 - Instalowanie wentylacji
45331220-4 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne:Zgodnie z dyspozycją art. 255 pkt 2) ustawy Pzp – „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu”.
Uzasadnienie faktyczne:
W przedmiotowym postępowaniu zostały spełnione obligatoryjne przesłanki unieważnienia postępowania wskazane w art. 255 pkt 2) ustawy Pzp. W postępowaniu zostały złożone trzy oferty, które podlegają odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 12) ustawy Pzp, ponieważ Wykonawcy nie wyrazili pisemnej zgody na przedłużenie terminu związania ofertą.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 284888,89 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 532590,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Kompleksowa realizacja kampanii społecznej promocji zatrudnienia osób z niepełnosprawnością z zaburzeniami psychicznymi w ramach projektu "Efektywna polityka społeczna w województwie lubelskim"
- Prace remontowo-modernizacyjne w budynku przy ul. Czechowskiej 15 w Lublinie w ramach realizacji projektu FAMI IV
- Wykonanie robót budowlanych w Centrum Kultury Fizycznej UMCS
- Usługę odbioru, transportu i utylizacji odpadów medycznych z Terenowych Oddziałów oraz siedziby RCKiK w Lublinie- 8 części
- Usługa ochrony osób i mienia znajdującego się w budynkach oraz na posesji Instytutu Medycyny Wsi im. Witolda Chodźki
- Dostawy warzyw, owoców, kiszonek w III kw. 2025 r. do Domu Pomocy Społecznej im. Matki Teresy z Kalkuty w Lublinie
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont wybranych pomieszczeń budynku Szkoły i Internatu ZSCKR w Bydgoszczy
- Opracowanie wielobranżowych dokumentacji projektowych dla trzech zadań dotyczących budowy budynków mieszkalnych wielorodzinnych (nr4a) zlokalizowanych w miejscowości Gryfice.
- Rozbudowa istniejącej instalacji dźwiękowego systemu ostrzegawczego DSO w budynku Centrum Sztuki Mościce
- Budowa zewnętrznej instalacji gazowej wraz z montażem zewnętrznego kotła gazowego c.o. i komina w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Sierakowicach
- Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w lokalach zarządzanych przez Tomaszowskie TBS Spółka z o.o.
- Modernizacja drogi "Rożnów w kierunku P. Rabenda" w km 0+000 do 0+380
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.