Ogłoszenie z dnia 2025-10-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00404575/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-09-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Zakup i dostawa sprzętu AGD i RTV dla jednostek organizacyjnych Gminy Stalowa Wola”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi zamawiający centralny1.2.) Nazwa zamawiającego: Stalowowolskie Centrum Usług Wspólnych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 384503002
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Al. Jana Pawła II 25A
1.5.2.) Miejscowość: Stalowa Wola
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-450
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzielinska@stalowawola.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.stalowawola.pl//?c=mdTresc-cmPokaz-1657
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6682c109-9773-415b-ba6c-d1b93d3d6f4f1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Zakup i dostawa sprzętu AGD i RTV dla jednostek organizacyjnych Gminy Stalowa Wola”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6682c109-9773-415b-ba6c-d1b93d3d6f4f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00456258
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00049027/15/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.20 Dostawa sprzętu AGD/RTV (czajniki, lodówki, tyelefony, odkurzacze, żelazka, worki do odkurzaczy, listwy antyprzepięciowe, wentylatory, itp..)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00404575
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP – II.271.168.2025.BZ
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 24431,59 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2. Wykonawca zobowiązuje się zrealizować przedmiot zamówienia na warunkach określonych w niniejszej SWZ, zgodnie z Opisem Przedmiotu Zamówienia w tym:a. dokonywania dostawy sprzętu po każdorazowym uzgodnieniu tej kwestii pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym oraz w godzinach wcześniej uzgodnionych,
b. W okresie gwarancji Wykonawca zapewni bezpłatny serwis gwarancyjny, w tym usuwanie awarii i usterek w terminie nie dłuższym niż 14 dni od daty zgłoszenia.
4. W zakresie Wykonawcy jest dostawa zgodnie z tabelami. W ramach zadania po stronie wykonawcy jest kompleksowa dostawa wraz z transportem, rozładunkiem, wniesieniem.
5. Wymagania ogólne: Zamawiający wymaga dostawy przedmiotu zamówienia fabrycznie nowego i wolnego od obciążeń osób trzecich, wolnych od wad fizycznych i prawnych oraz objętego gwarancją producenta, posiadającego wszelkie wymagane przez przepisy prawa pozwolenia, atesty i certyfikaty niezbędne do korzystania z nich przez Zamawiającego oraz osoby trzecie.
6. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia.
7. Przedmiot zamówienia obejmuje pełną i bezwarunkową gwarancję, w tym wszelkie koszty związane z naprawami gwarancyjnymi przedmiotu zamówienia w miejscu użytkowania. W przypadku zaistnienia w okresie gwarancyjnym konieczności przemieszczania przedmiotu zamówienia do punktu serwisowego lub siedziby Wykonawcy w związku ze stwierdzeniem usterek, których nie można usunąć w miejscu użytkowania, koszty przemieszczenia przedmiotu zamówienia od i do Zamawiającego ponosi Wykonawca. Przekazanie przedmiotu zamówienia Wykonawcy na czas naprawy i jego odbiór musi nastąpić protokolarnie.
8. Wykonawca winien udzielić gwarancji jakości na dostarczone wyposażenie na okres minimum 24 miesięcy licząc od dnia podpisania przez Strony protokołu odbioru. W sytuacji, gdy gwarancja udzielona przez producenta jest dłuższa od gwarancji udzielonej przez Wykonawcę, obowiązuje gwarancja producenta. Zamawiający ustala minimalny okres gwarancji na przedmiot zamówienia na 24 miesiące, a maksymalny na 36 miesięcy zgodnie z przyjętym kryterium oceny ofert "Okres gwarancji". Okres gwarancji należy podać w pełnych miesiącach w postaci liczby całkowitej. Minimalny okres jaki może zaoferować Wykonawca to 24 miesiące, a maksymalny okres wynosi 36 miesięcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39700000-9 - Sprzęt gospodarstwa domowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39710000-2 - Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego
39720000-5 - Sprzęt gospodarstwa domowego inny niż elektryczny
4.5.5.) Wartość części: 14300 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa i sprzętu AGD i RTV dla jednostek organizacyjnych Gminy Stalowa Wola.2. Wykonawca zobowiązuje się zrealizować przedmiot zamówienia na warunkach określonych w niniejszej SWZ, zgodnie z Opisem Przedmiotu Zamówienia w tym:
a. dokonywania dostawy sprzętu po każdorazowym uzgodnieniu tej kwestii pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym oraz w godzinach wcześniej uzgodnionych,
b. W okresie gwarancji Wykonawca zapewni bezpłatny serwis gwarancyjny, w tym usuwanie awarii i usterek w terminie nie dłuższym niż 14 dni od daty zgłoszenia.
4. W zakresie Wykonawcy jest dostawa zgodnie z tabelami. W ramach zadania po stronie wykonawcy jest kompleksowa dostawa wraz z transportem, rozładunkiem, wniesieniem.
5. Wymagania ogólne: Zamawiający wymaga dostawy przedmiotu zamówienia fabrycznie nowego i wolnego od obciążeń osób trzecich, wolnych od wad fizycznych i prawnych oraz objętego gwarancją producenta, posiadającego wszelkie wymagane przez przepisy prawa pozwolenia, atesty i certyfikaty niezbędne do korzystania z nich przez Zamawiającego oraz osoby trzecie.
6. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia.
7. Przedmiot zamówienia obejmuje pełną i bezwarunkową gwarancję, w tym wszelkie koszty związane z naprawami gwarancyjnymi przedmiotu zamówienia w miejscu użytkowania. W przypadku zaistnienia w okresie gwarancyjnym konieczności przemieszczania przedmiotu zamówienia do punktu serwisowego lub siedziby Wykonawcy w związku ze stwierdzeniem usterek, których nie można usunąć w miejscu użytkowania, koszty przemieszczenia przedmiotu zamówienia od i do Zamawiającego ponosi Wykonawca. Przekazanie przedmiotu zamówienia Wykonawcy na czas naprawy i jego odbiór musi nastąpić protokolarnie.
8. Wykonawca winien udzielić gwarancji jakości na dostarczone wyposażenie na okres minimum 24 miesięcy licząc od dnia podpisania przez Strony protokołu odbioru. W sytuacji, gdy gwarancja udzielona przez producenta jest dłuższa od gwarancji udzielonej przez Wykonawcę, obowiązuje gwarancja producenta. Zamawiający ustala minimalny okres gwarancji na przedmiot zamówienia na 24 miesiące, a maksymalny na 36 miesięcy zgodnie z przyjętym kryterium oceny ofert "Okres gwarancji". Okres gwarancji należy podać w pełnych miesiącach w postaci liczby całkowitej. Minimalny okres jaki może zaoferować Wykonawca to 24 miesiące, a maksymalny okres wynosi 36 miesięcy.
9. Opis przedmiotu zamówienia (i podane nazwy lub parametry - jeśli występują) służą jedynie określeniu pożądanego standardu wykonania, określeniu właściwości wymaganych przez Zamawiającego dla danych rozwiązań, które są kompatybilne i zapewniają uzyskanie założonego efektu. Dopuszcza się równoważne rozwiązania. W przypadku stwierdzenia użycia w SWZ nazw własnych materiałów, znaków towarowych lub określeń wskazujących producenta lub pochodzenie materiałów Zamawiający informuje, że są to nazwy materiałów powszechnie dostępnych, które stanowią określnie pożądanej jakości oraz efektu docelowego.
10. Wykonawca oświadcza, że dostarczony sprzęt AGD i RTV będzie spełniał wymagania określone przez Polskie Normy, a także wymagania bezpieczeństwa i higieny pracy (BHP) zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie oraz materiały zastosowane do produkcji oferowanych mebli posiadają niezbędne certyfikaty i atesty dopuszczające ich do użytkowania.
4.5.3.) Główny kod CPV: 32320000-2 - Sprzęt telewizyjny i audiowizualny
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
32340000-8 - Mikrofony i głośniki
4.5.5.) Wartość części: 10131,59 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19977,66 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 26849,28 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19977,66 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bawro, Barbara Wiśniewska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 022038570
7.3.3) Ulica: Maczka 2/9
7.3.4) Miejscowość: Oleśnica
7.3.5) Kod pocztowy: 56-400
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 19977,66 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11699,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14630,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11789,55 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bawro, Barbara Wiśniewska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 022038570
7.3.3) Ulica: Maczka 2/9
7.3.4) Miejscowość: Oleśnica
7.3.5) Kod pocztowy: 56-400
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11789,55 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
INNE PRZETARGI Z STALOWEJ WOLI
- "Świadczenie usług pocztowych dla Starostwa Powiatowego w Stalowej Woli przy ul. Podleśnej 15"
- Dostawa specjalnego samochodu do przewozu osób dla KP PSP w Stalowej Woli
- Świadczenie usług cateringowych i dystrybucji posiłków w Domu Pomocy Społecznej im. J. Gawła w Stalowej Woli
- Zabezpieczenie logistyczne i zapewnienie ciągłości dostaw dla Miasta Stalowej Woli - pojazdy Quad
- Dostawa kart płatniczych w formie kart elektronicznych i ich sukcesywne doładowywanie z przeznaczeniem na posiłki profilaktyczne dla pracowników MZK Sp. z o.o. w Stalowej Woli
więcej: przetargi w Stalowej Woli »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wyposażenie pracowni gastronomicznych w ramach realizacji projektu pn. "Rozwój i wzrost potencjału szkół Powiatu bielskiego prowadzących kształcenie zawodowe" - postępowanie II
- Zachowanie dziedzictwa kulturowego poprzez doposażenie pomieszczeń budynku dawnego Zboru Ewangelicko-Augsburskiego w Obornikach w celu prowadzenia działalności kulturalnej
- DOSTAWA WYPOSAŻENIA OBIEKTÓW BASENOWYCH W RAMACH ZADANIA INWESTYCYJNEGO PN. "BUDOWA KOMPLEKSU BASENÓW W PRZEMYŚLU"
- Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych
- Dostawa i montaż wyposażenia dla szkół podstawowych w gminie Międzyrzecz w ramach realizacji projektu pn. "Akademia zdolnych uczniów w gminie Międzyrzecz"
- Dostawa Sprzętu AGD dla Wydziału Nauk Społecznych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





