eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OpolePoprawa efektywności energetycznej budynków GDDKiA - Etap I - opracowanie dok. technicznej dla działań inwest. polegających na kompleksowej modernizacji energ. budynków GDDKiA O/Opole (4 części)



Ogłoszenie z dnia 2022-11-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Poprawa efektywności energetycznej budynków GDDKiA - Etap I – opracowanie dok. technicznej dla działań inwest. polegających na kompleksowej modernizacji energ. budynków GDDKiA O/Opole (4 części)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GENERALNA DYREKCJA DRÓG KRAJOWYCH I AUTOSTRAD ODDZIAŁ W OPOLU

1.3.) Oddział zamawiającego: Oddział w Opolu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 017511575

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Niedziałkowskiego 6

1.5.2.) Miejscowość: Opole

1.5.3.) Kod pocztowy: 45-085

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.7.) Numer telefonu: 774016312

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi_opole@gddkia.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gddkia.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://gddkia.eb2b.com.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


zarządzanie drogami krajowymi

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Poprawa efektywności energetycznej budynków GDDKiA - Etap I – opracowanie dok. technicznej dla działań inwest. polegających na kompleksowej modernizacji energ. budynków GDDKiA O/Opole (4 części)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d0055017-3268-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00456045

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

nr POIS.01.03.01-00-0002/21 w ramach działania 1.3.1 oś priorytetowa I Zmniejszenie emisyjności gospodarki Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020,

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00343462/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: O/OP.D-3.2420.2.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 186991,87 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia dla części nr 1 jest opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn. „Poprawa efektywności energetycznej budynków Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad. Etap pierwszy (projekt przygotowawczy) – opracowanie dokumentacji technicznej niezbędnej do rozpoczęcia działań inwestycyjnych polegających na kompleksowej modernizacji energetycznej budynków GDDKiA
- budynek siedziby oddziału przy ul. Niedziałkowskiego 6 45-085 Opole;
zamówienie dla tej części obejmuje :
1) wykonanie inwentaryzacji technicznej wielobranżowej:
- architektoniczno-budowlanej z uwzględnieniem istniejących przegród budowlanych,
- instalacji sanitarnych, centralnego ogrzewania wraz z źródłem ciepła (kotłownia),
- instalacji elektrycznych wraz z urządzeniami i wyposażeniem,
2) analizę istniejących rozwiązań technologicznych oraz możliwości zastosowania nowych technologii mogących znacząco wpłynąć na poprawę efektywności energetycznej budynków:
- docieplenie przegród budowlanych: ścian, stropodachów, ścian piwnic lub ścian fundamentowych,
- wymiana stolarki okiennej i drzwiowej,
- zastosowanie nowoczesnych systemów grzewczych – pompa ciepła, z wykorzystaniem odnawialnych źródeł energii – instalacja fotowoltaiczna,
- poprawa systemu rozprowadzenia ciepła w budynku,
- zastosowanie centralnego systemu wentylacyjnego z możliwością klimatyzacji pomieszczeń oraz odzyskiem ciepła,
3) opracowanie audytu energetycznego ze wskazaniem optymalnego rozwiązania projektowego,
4) opracowanie projektu budowlanego oraz projektów branżowych na termomodernizację i poprawę efektywności energetycznej budynków GDDKiA Oddział w Opolu,
5) opracowanie Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót objętych projektem,
6) wykonanie przedmiaru robót oraz sporządzenie kosztorysów inwestorskich zaprojektowanych prac modernizacji energetycznej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych

4.5.5.) Wartość części: 46747,75 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia dla części nr 2 jest opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn. „Poprawa efektywności energetycznej budynków Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad. Etap pierwszy (projekt przygotowawczy) – opracowanie dokumentacji technicznej niezbędnej do rozpoczęcia działań inwestycyjnych polegających na kompleksowej modernizacji energetycznej budynków GDDKiA
- budynek Rejonu w Opolu przy ul. Krzanowickiej 66, 45-920 Opole;
zamówienie dla tej części obejmuje :
1) wykonanie inwentaryzacji technicznej wielobranżowej:
- architektoniczno-budowlanej z uwzględnieniem istniejących przegród budowlanych,
- instalacji sanitarnych, centralnego ogrzewania wraz z źródłem ciepła (kotłownia),
- instalacji elektrycznych wraz z urządzeniami i wyposażeniem,
2) analizę istniejących rozwiązań technologicznych oraz możliwości zastosowania nowych technologii mogących znacząco wpłynąć na poprawę efektywności energetycznej budynków:
- docieplenie przegród budowlanych: ścian, stropodachów, ścian piwnic lub ścian fundamentowych,
- wymiana stolarki okiennej i drzwiowej,
- zastosowanie nowoczesnych systemów grzewczych – pompa ciepła, z wykorzystaniem odnawialnych źródeł energii – instalacja fotowoltaiczna,
- poprawa systemu rozprowadzenia ciepła w budynku,
- zastosowanie centralnego systemu wentylacyjnego z możliwością klimatyzacji pomieszczeń oraz odzyskiem ciepła,
3) opracowanie audytu energetycznego ze wskazaniem optymalnego rozwiązania projektowego,
4) opracowanie projektu budowlanego oraz projektów branżowych na termomodernizację i poprawę efektywności energetycznej budynków GDDKiA Oddział w Opolu,
5) opracowanie Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót objętych projektem,
6) wykonanie przedmiaru robót oraz sporządzenie kosztorysów inwestorskich zaprojektowanych prac modernizacji energetycznej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych

4.5.5.) Wartość części: 28048,78 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia dla części nr 3 jest opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn. „Poprawa efektywności energetycznej budynków Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad. Etap pierwszy (projekt przygotowawczy) – opracowanie dokumentacji technicznej niezbędnej do rozpoczęcia działań inwestycyjnych polegających na kompleksowej modernizacji energetycznej budynków GDDKiA
- budynek OSW Drogowiec w Pokrzywnej 64, 48-267 Pokrzywna;
zamówienie dla tej części obejmuje :
1) wykonanie inwentaryzacji technicznej wielobranżowej:
- architektoniczno-budowlanej z uwzględnieniem istniejących przegród budowlanych,
- instalacji sanitarnych, centralnego ogrzewania wraz z źródłem ciepła (kotłownia),
- instalacji elektrycznych wraz z urządzeniami i wyposażeniem,
2) analizę istniejących rozwiązań technologicznych oraz możliwości zastosowania nowych technologii mogących znacząco wpłynąć na poprawę efektywności energetycznej budynków:
- docieplenie przegród budowlanych: ścian, stropodachów, ścian piwnic lub ścian fundamentowych,
- wymiana stolarki okiennej i drzwiowej,
- zastosowanie nowoczesnych systemów grzewczych – pompa ciepła, z wykorzystaniem odnawialnych źródeł energii – instalacja fotowoltaiczna,
- poprawa systemu rozprowadzenia ciepła w budynku,
- zastosowanie centralnego systemu wentylacyjnego z możliwością klimatyzacji pomieszczeń oraz odzyskiem ciepła,
3) opracowanie audytu energetycznego ze wskazaniem optymalnego rozwiązania projektowego,
4) opracowanie projektu budowlanego oraz projektów branżowych na termomodernizację i poprawę efektywności energetycznej budynków GDDKiA Oddział w Opolu,
5) opracowanie Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót objętych projektem,
6) wykonanie przedmiaru robót oraz sporządzenie kosztorysów inwestorskich zaprojektowanych prac modernizacji energetycznej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych

4.5.5.) Wartość części: 74796,75 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia dla części nr 4 jest opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn. „Poprawa efektywności energetycznej budynków Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad. Etap pierwszy (projekt przygotowawczy) – opracowanie dokumentacji technicznej niezbędnej do rozpoczęcia działań inwestycyjnych polegających na kompleksowej modernizacji energetycznej budynków GDDKiA
- budynek Laboratorium Drogowego w Opolu przy ul. Żerkowickiej 1c, 45-850 Opole ;
zamówienie dla tej części obejmuje :
1) wykonanie inwentaryzacji technicznej wielobranżowej:
- architektoniczno-budowlanej z uwzględnieniem istniejących przegród budowlanych,
- instalacji sanitarnych, centralnego ogrzewania wraz z źródłem ciepła (kotłownia),
- instalacji elektrycznych wraz z urządzeniami i wyposażeniem,
2) analizę istniejących rozwiązań technologicznych oraz możliwości zastosowania nowych technologii mogących znacząco wpłynąć na poprawę efektywności energetycznej budynków:
- docieplenie przegród budowlanych: ścian, stropodachów, ścian piwnic lub ścian fundamentowych,
- wymiana stolarki okiennej i drzwiowej,
- zastosowanie nowoczesnych systemów grzewczych – pompa ciepła, z wykorzystaniem odnawialnych źródeł energii – instalacja fotowoltaiczna,
- poprawa systemu rozprowadzenia ciepła w budynku,
- zastosowanie centralnego systemu wentylacyjnego z możliwością klimatyzacji pomieszczeń oraz odzyskiem ciepła,
3) opracowanie audytu energetycznego ze wskazaniem optymalnego rozwiązania projektowego,
4) opracowanie projektu budowlanego oraz projektów branżowych na termomodernizację i poprawę efektywności energetycznej budynków GDDKiA Oddział w Opolu,
5) opracowanie Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót objętych projektem,
6) wykonanie przedmiaru robót oraz sporządzenie kosztorysów inwestorskich zaprojektowanych prac modernizacji energetycznej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych

4.5.5.) Wartość części: 37398,37 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 40098 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 100860 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 40098 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRACOWNIA PROJEKTOWA J&J sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON : 38287506

7.3.3) Ulica: ul. Zielona 6

7.3.4) Miejscowość: Puławy

7.3.5) Kod pocztowy: 24-100

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 40098 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 252 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 23985 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 62730 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 23985 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.H.U. MP-PROJEKT

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON : 240318331

7.3.3) Ulica: Dąbrówka 13A

7.3.4) Miejscowość: Popów

7.3.5) Kod pocztowy: 42-110

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 23985 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 252 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 47256,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 129150 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 47256,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRACOWNIA PROJEKTOWA J&J sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON : 38287506

7.3.3) Ulica: ul. Zielona 6

7.3.4) Miejscowość: Puławy

7.3.5) Kod pocztowy: 24-100

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 47256,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 252 dni

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 32964 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 70110 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 32964 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRACOWNIA PROJEKTOWA J&J sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON : 38287506

7.3.3) Ulica: ul. Zielona 6

7.3.4) Miejscowość: Puławy

7.3.5) Kod pocztowy: 24-100

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 32964 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 252 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.