Ogłoszenie z dnia 2022-11-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00343462/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-09-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Poprawa efektywności energetycznej budynków GDDKiA - Etap I – opracowanie dok. technicznej dla działań inwest. polegających na kompleksowej modernizacji energ. budynków GDDKiA O/Opole (4 części)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GENERALNA DYREKCJA DRÓG KRAJOWYCH I AUTOSTRAD ODDZIAŁ W OPOLU
1.3.) Oddział zamawiającego: Oddział w Opolu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 017511575
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Niedziałkowskiego 6
1.5.2.) Miejscowość: Opole
1.5.3.) Kod pocztowy: 45-085
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.7.) Numer telefonu: 774016312
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi_opole@gddkia.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gddkia.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://gddkia.eb2b.com.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
zarządzanie drogami krajowymi
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Poprawa efektywności energetycznej budynków GDDKiA - Etap I – opracowanie dok. technicznej dla działań inwest. polegających na kompleksowej modernizacji energ. budynków GDDKiA O/Opole (4 części)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d0055017-3268-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00456045
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
nr POIS.01.03.01-00-0002/21 w ramach działania 1.3.1 oś priorytetowa I Zmniejszenie emisyjności gospodarki Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020,2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00343462/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: O/OP.D-3.2420.2.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 186991,87 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia dla części nr 1 jest opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn. „Poprawa efektywności energetycznej budynków Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad. Etap pierwszy (projekt przygotowawczy) – opracowanie dokumentacji technicznej niezbędnej do rozpoczęcia działań inwestycyjnych polegających na kompleksowej modernizacji energetycznej budynków GDDKiA- budynek siedziby oddziału przy ul. Niedziałkowskiego 6 45-085 Opole;
zamówienie dla tej części obejmuje :
1) wykonanie inwentaryzacji technicznej wielobranżowej:
- architektoniczno-budowlanej z uwzględnieniem istniejących przegród budowlanych,
- instalacji sanitarnych, centralnego ogrzewania wraz z źródłem ciepła (kotłownia),
- instalacji elektrycznych wraz z urządzeniami i wyposażeniem,
2) analizę istniejących rozwiązań technologicznych oraz możliwości zastosowania nowych technologii mogących znacząco wpłynąć na poprawę efektywności energetycznej budynków:
- docieplenie przegród budowlanych: ścian, stropodachów, ścian piwnic lub ścian fundamentowych,
- wymiana stolarki okiennej i drzwiowej,
- zastosowanie nowoczesnych systemów grzewczych – pompa ciepła, z wykorzystaniem odnawialnych źródeł energii – instalacja fotowoltaiczna,
- poprawa systemu rozprowadzenia ciepła w budynku,
- zastosowanie centralnego systemu wentylacyjnego z możliwością klimatyzacji pomieszczeń oraz odzyskiem ciepła,
3) opracowanie audytu energetycznego ze wskazaniem optymalnego rozwiązania projektowego,
4) opracowanie projektu budowlanego oraz projektów branżowych na termomodernizację i poprawę efektywności energetycznej budynków GDDKiA Oddział w Opolu,
5) opracowanie Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót objętych projektem,
6) wykonanie przedmiaru robót oraz sporządzenie kosztorysów inwestorskich zaprojektowanych prac modernizacji energetycznej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych
4.5.5.) Wartość części: 46747,75 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia dla części nr 2 jest opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn. „Poprawa efektywności energetycznej budynków Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad. Etap pierwszy (projekt przygotowawczy) – opracowanie dokumentacji technicznej niezbędnej do rozpoczęcia działań inwestycyjnych polegających na kompleksowej modernizacji energetycznej budynków GDDKiA- budynek Rejonu w Opolu przy ul. Krzanowickiej 66, 45-920 Opole;
zamówienie dla tej części obejmuje :
1) wykonanie inwentaryzacji technicznej wielobranżowej:
- architektoniczno-budowlanej z uwzględnieniem istniejących przegród budowlanych,
- instalacji sanitarnych, centralnego ogrzewania wraz z źródłem ciepła (kotłownia),
- instalacji elektrycznych wraz z urządzeniami i wyposażeniem,
2) analizę istniejących rozwiązań technologicznych oraz możliwości zastosowania nowych technologii mogących znacząco wpłynąć na poprawę efektywności energetycznej budynków:
- docieplenie przegród budowlanych: ścian, stropodachów, ścian piwnic lub ścian fundamentowych,
- wymiana stolarki okiennej i drzwiowej,
- zastosowanie nowoczesnych systemów grzewczych – pompa ciepła, z wykorzystaniem odnawialnych źródeł energii – instalacja fotowoltaiczna,
- poprawa systemu rozprowadzenia ciepła w budynku,
- zastosowanie centralnego systemu wentylacyjnego z możliwością klimatyzacji pomieszczeń oraz odzyskiem ciepła,
3) opracowanie audytu energetycznego ze wskazaniem optymalnego rozwiązania projektowego,
4) opracowanie projektu budowlanego oraz projektów branżowych na termomodernizację i poprawę efektywności energetycznej budynków GDDKiA Oddział w Opolu,
5) opracowanie Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót objętych projektem,
6) wykonanie przedmiaru robót oraz sporządzenie kosztorysów inwestorskich zaprojektowanych prac modernizacji energetycznej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych
4.5.5.) Wartość części: 28048,78 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia dla części nr 3 jest opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn. „Poprawa efektywności energetycznej budynków Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad. Etap pierwszy (projekt przygotowawczy) – opracowanie dokumentacji technicznej niezbędnej do rozpoczęcia działań inwestycyjnych polegających na kompleksowej modernizacji energetycznej budynków GDDKiA- budynek OSW Drogowiec w Pokrzywnej 64, 48-267 Pokrzywna;
zamówienie dla tej części obejmuje :
1) wykonanie inwentaryzacji technicznej wielobranżowej:
- architektoniczno-budowlanej z uwzględnieniem istniejących przegród budowlanych,
- instalacji sanitarnych, centralnego ogrzewania wraz z źródłem ciepła (kotłownia),
- instalacji elektrycznych wraz z urządzeniami i wyposażeniem,
2) analizę istniejących rozwiązań technologicznych oraz możliwości zastosowania nowych technologii mogących znacząco wpłynąć na poprawę efektywności energetycznej budynków:
- docieplenie przegród budowlanych: ścian, stropodachów, ścian piwnic lub ścian fundamentowych,
- wymiana stolarki okiennej i drzwiowej,
- zastosowanie nowoczesnych systemów grzewczych – pompa ciepła, z wykorzystaniem odnawialnych źródeł energii – instalacja fotowoltaiczna,
- poprawa systemu rozprowadzenia ciepła w budynku,
- zastosowanie centralnego systemu wentylacyjnego z możliwością klimatyzacji pomieszczeń oraz odzyskiem ciepła,
3) opracowanie audytu energetycznego ze wskazaniem optymalnego rozwiązania projektowego,
4) opracowanie projektu budowlanego oraz projektów branżowych na termomodernizację i poprawę efektywności energetycznej budynków GDDKiA Oddział w Opolu,
5) opracowanie Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót objętych projektem,
6) wykonanie przedmiaru robót oraz sporządzenie kosztorysów inwestorskich zaprojektowanych prac modernizacji energetycznej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych
4.5.5.) Wartość części: 74796,75 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia dla części nr 4 jest opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn. „Poprawa efektywności energetycznej budynków Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad. Etap pierwszy (projekt przygotowawczy) – opracowanie dokumentacji technicznej niezbędnej do rozpoczęcia działań inwestycyjnych polegających na kompleksowej modernizacji energetycznej budynków GDDKiA- budynek Laboratorium Drogowego w Opolu przy ul. Żerkowickiej 1c, 45-850 Opole ;
zamówienie dla tej części obejmuje :
1) wykonanie inwentaryzacji technicznej wielobranżowej:
- architektoniczno-budowlanej z uwzględnieniem istniejących przegród budowlanych,
- instalacji sanitarnych, centralnego ogrzewania wraz z źródłem ciepła (kotłownia),
- instalacji elektrycznych wraz z urządzeniami i wyposażeniem,
2) analizę istniejących rozwiązań technologicznych oraz możliwości zastosowania nowych technologii mogących znacząco wpłynąć na poprawę efektywności energetycznej budynków:
- docieplenie przegród budowlanych: ścian, stropodachów, ścian piwnic lub ścian fundamentowych,
- wymiana stolarki okiennej i drzwiowej,
- zastosowanie nowoczesnych systemów grzewczych – pompa ciepła, z wykorzystaniem odnawialnych źródeł energii – instalacja fotowoltaiczna,
- poprawa systemu rozprowadzenia ciepła w budynku,
- zastosowanie centralnego systemu wentylacyjnego z możliwością klimatyzacji pomieszczeń oraz odzyskiem ciepła,
3) opracowanie audytu energetycznego ze wskazaniem optymalnego rozwiązania projektowego,
4) opracowanie projektu budowlanego oraz projektów branżowych na termomodernizację i poprawę efektywności energetycznej budynków GDDKiA Oddział w Opolu,
5) opracowanie Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót objętych projektem,
6) wykonanie przedmiaru robót oraz sporządzenie kosztorysów inwestorskich zaprojektowanych prac modernizacji energetycznej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych
4.5.5.) Wartość części: 37398,37 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 40098 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 100860 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 40098 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRACOWNIA PROJEKTOWA J&J sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON : 38287506
7.3.3) Ulica: ul. Zielona 6
7.3.4) Miejscowość: Puławy
7.3.5) Kod pocztowy: 24-100
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 40098 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 252 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 23985 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 62730 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 23985 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.H.U. MP-PROJEKT
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON : 240318331
7.3.3) Ulica: Dąbrówka 13A
7.3.4) Miejscowość: Popów
7.3.5) Kod pocztowy: 42-110
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO USŁUGOWE "MP - PROJEKT" Monika Chądzyńska
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 23985 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 252 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 47256,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 129150 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 47256,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRACOWNIA PROJEKTOWA J&J sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON : 38287506
7.3.3) Ulica: ul. Zielona 6
7.3.4) Miejscowość: Puławy
7.3.5) Kod pocztowy: 24-100
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 47256,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 252 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 32964 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 70110 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 32964 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRACOWNIA PROJEKTOWA J&J sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON : 38287506
7.3.3) Ulica: ul. Zielona 6
7.3.4) Miejscowość: Puławy
7.3.5) Kod pocztowy: 24-100
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 32964 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 252 dni
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- TP.D.DI.38.25_Zakup z dostawą 170 szt. zestawów komputerowych mini PC, monitorów, klawiatur, myszy, czytników kart inteligentnych
- Wartościowanie stanowisk pracy w Wodociągi i Kanalizacja w Opolu Sp. z o.o., opracowanie projektu polityki płacowej oraz wsparcie procesu wdrożenia nowych zasad wynagradzania
- BUDOWA DEDYKOWANEGO OŚWIETLENIA WRAZ Z INFRASTRUKTURĄ ZWIĘKSZAJĄCĄ BEZPIECZEŃSTWO NA PRZEJŚCIU DLA PIESZYCH W CIĄGU DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 489 W M. NIWNICA
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla inwestycji: Rozbudowa skrzyżowania w ciągu drogi wojewódzkiej nr 426 w miejscowości Strzelce Opolskie - z podziałem na zadania
- U/24/2025 Sukcesywne usługi poligraficzne w zakresie: redakcja techniczna, łamanie, dwie [ 2 ] korekty, druk książek i czasopism o tematyce teologicznej wraz z transportem
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla inwestycji: ,,Droga dla pieszych i rowerów w ramach zadania: Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 461 w m. Dąbrówka Łubniańska i Łubniany"- z podziałem na zadania
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa pom. zaplecza sanitarn. przy sali gimnast. w ZSiPOWŁ przy ul. Ułańskiej 2 w Łowiczu-zad. pn.: "ZAPLECZE SPORTOWE PRZY UL. UŁAŃSKIEJ 2 W ŁOWICZU" w ramach budżetu obywatelskiego na 2025 rok
- "Wykonanie dokumentacji projektowej modernizacji widowni, sceny oraz przestrzeni WTL wraz z przeniesieniem autorskich praw majątkowych do dokumentacji (etap I) oraz pełnieniem nadzoru autorskiego [..]
- WYKONANIE PROJEKTU ARCHITEKTONICZNO - BUDOWLANEGO AMFITEATRU W RADOMIU
- Opracowanie dokumentacji technicznej projektu budowlanego wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę budynku mieszkalnego wielorodzinnego z przeznaczeniem na lokale komunalne w Międzyzdrojach
- Wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej dla planowanej inwestycji pn. Budowa budynku biurowo-socjalnego z zapleczem magazynowo - garażowo - warsztatowym oraz PSZOK
- Modernizacja zjeżdżalni na pływalni WODNIK w Ozorkowie - modernizacja wanny hamownej na zjeżdżalni
więcej: Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.