Ogłoszenie z dnia 2025-10-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00428218/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-24
- 2024/BZP 00520176/01 - Wynik z dnia 2024-09-27
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Dostawy wyrobów medycznych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ OPIEKI ZDROWOTNEJ W ŁOWICZU
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 750079660
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Ułańska 28
1.4.2.) Miejscowość: Łowicz
1.4.3.) Kod pocztowy: 99-400
1.4.4.) Województwo: łódzkie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki
1.4.7.) Numer telefonu: 889 537 593
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: Joanna.krzywicka@zoz.pol.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zoz.pol.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00456026
2.2.) Data ogłoszenia: 2025-10-03
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o wykonaniu umowy3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2025/BZP 00455676
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA III - PODSTAWOWE INFORMACJE O POSTĘPOWANIU W WYNIKU KTÓREGO ZOSTAŁA ZAWARTA UMOWA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
3.8. Umowa dla części nr 31 (Część 31) Przed zmianą:
NIE
Po zmianie:
TAK
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
3.8.1. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część 31) Przed zmianą:
Po zmianie:
elektrody
elektrody
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
3.8.2. Główny kod CPV (Część 31) Przed zmianą:
Po zmianie:
Materiały medyczne
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
3.8.3 Dodatkowy kod CPV (Część 31) Przed zmianą:
Po zmianie:
Materiały medyczne
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV - PODSTAWOWE INFORMACJE O ZAWARTEJ UMOWIE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.2. Krajowy numer identyfikacyjny Przed zmianą:
5271996617
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.2. Krajowy numer identyfikacyjny Przed zmianą:
Po zmianie:
010949914
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.3. Wykonawca, z którym zawarto umowę - ulica Przed zmianą:
Ryżowa 69A
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.3. Wykonawca, z którym zawarto umowę - ulica Przed zmianą:
Po zmianie:
Ryżowa 69A
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.4. Wykonawca, z którym zawarto umowę - miejscowość Przed zmianą:
Opacz Kolonia
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.4. Wykonawca, z którym zawarto umowę - miejscowość Przed zmianą:
Po zmianie:
Opacz Kolonia
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.5. Wykonawca, z którym zawarto umowę - kod pocztowy Przed zmianą:
05-816
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.5. Wykonawca, z którym zawarto umowę - kod pocztowy Przed zmianą:
Po zmianie:
05-816
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.6. Wykonawca, z którym zawarto umowę - województwo Przed zmianą:
mazowieckie
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.6. Wykonawca, z którym zawarto umowę - województwo Przed zmianą:
Po zmianie:
mazowieckie
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.7. Wykonawca, z którym zawarto umowę - kraj Przed zmianą:
Polska
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.7. Wykonawca, z którym zawarto umowę - kraj Przed zmianą:
Po zmianie:
Polska
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.1. Nazwa (firma) wykonawcy, któremu Zamawiający zamierza udzielić zamówienia (w przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia – dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy) Przed zmianą:
EMED Sp. z o.o. Sp.K.
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.1. Nazwa (firma) wykonawcy, któremu Zamawiający zamierza udzielić zamówienia (w przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia – dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy) Przed zmianą:
Po zmianie:
Emed Sp. z o.o. Sp.K.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2. Okres realizacji zamówienia Przed zmianą:
Data od-do
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2. Data początkowa okresu obowiązywania Przed zmianą:
2024-09-02
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2. Data końcowa okresu obowiązywania Przed zmianą:
2025-09-01
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2. Okres realizacji zamówienia Przed zmianą:
Po zmianie:
Data od-do
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2. Data początkowa okresu obowiązywania Przed zmianą:
Po zmianie:
2024-09-02
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2. Data końcowa okresu obowiązywania Przed zmianą:
Po zmianie:
2025-09-01
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.1. Data udzielenia zamówienia (zawarcia umowy) Przed zmianą:
2024-08-29
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.1. Data udzielenia zamówienia (zawarcia umowy) Przed zmianą:
Po zmianie:
2024-08-29
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.4. Wartość umowy Przed zmianą:
1658,76
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.4. Wartość umowy Przed zmianą:
Po zmianie:
1658,76
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - PRZEBIEG REALIZACJI UMOWY3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.4.1. Kod waluty Przed zmianą:
PLN
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.4.1. Kod waluty Przed zmianą:
Po zmianie:
PLN
INNE PRZETARGI Z ŁOWICZA
- "Dostawa mebli" w ramach projektu pn.: "Dobry zawodowiec - lepsza przyszłość" - II
- "Doposażenie pracowni" w ramach projektu pn.: "Dobry zawodowiec - lepsza przyszłość"
- Dostawa dwóch elektrolizerów do wytwarzania roztworu podchlorynu sodu na potrzeby Stacji Uzdatniania Wody w Łowiczu
- "Dostawy warzyw świeżych, ziemniaków jadalnych, kiszonek oraz warzyw mrożonych do Zakładu Karnego w Łowiczu"
więcej: przetargi w Łowiczu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa leków, produktów żywnościowych specjalnego przeznaczenia medycznego, preparatów i sprzętu do żywienia drogą przewodu pokarmowego na potrzeby Brzeskiego Centrum Medycznego w Brzegu.
- Dostawa materiałów szewnych dla szpitala w Pleszewie
- Dostawa sprzętu i materiałów medycznych jednorazowego użytku oraz adasporu - powtórka części nierozstrzygniętych w postępowaniu przetargowym nr MSS-DN-ZPP-26-24/25.
- Dostawa wyrobów medycznych dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej "Dom Kombatanta" z siedzibą przy ul. Kruczej 17 w Szczecinie - postępowanie prowadzone pod nr DPS.ZP.221.14.2025
- Zakup i dostawa odzieży ochronnej RTG
- Dostawa jednorazowych wyrobów medycznych "3"
więcej: Materiały medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.