Ogłoszenie z dnia 2025-10-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00381634/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-08-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu gastronomicznego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 28 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 523025966
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ROTMISTRZA WITOLDA PILECKIEGO 5
1.5.2.) Miejscowość: Siedlce
1.5.3.) Kod pocztowy: 08-110
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampub1.28wog@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.28wog.wp.mil.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/28wog1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Skarb państwa - jednostka budżetowa - podsektor rządowy
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu gastronomicznego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-777fc51f-00f2-4d53-b93b-fce8b9f6cbdf
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00456018
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00109104/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.12 SPRZĘT GOSPODARSTWA DOMOWEGO
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00381634
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: D/62/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 1 – Sprzęt wyposażenia obiektów żywienia zbiorowegoWymogi oraz szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wyszczególniono w załączniku nr 1 do SWZ - Opis przedmiotu
zamówienia oraz pozostałej
dokumentacji przetargowej, która została zamieszczona na stronie internetowej prowadzonego postępowania.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39700000-9 - Sprzęt gospodarstwa domowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39200000-4 - Wyposażenie domowe
4.5.5.) Wartość części: 140683,17 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 2 – Sprzęt elektryczny gospodarstwa domowegoWymogi oraz szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wyszczególniono w załączniku nr 1 do SWZ - Opis przedmiotu
zamówienia oraz pozostałej
dokumentacji przetargowej, która została zamieszczona na stronie internetowej prowadzonego postępowania.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39700000-9 - Sprzęt gospodarstwa domowego
4.5.5.) Wartość części: 12517,11 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 138463,56 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 199795,05 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 138463,56 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowe KOGEX Sp. z o. o
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8992402029
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE KOGEX SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE KOGEX SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 138463,56 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17590,23 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 33210,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 17590,23 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowe KOGEX sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8992402029
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE KOGEX SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE KOGEX SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 17590,23 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-31INNE PRZETARGI Z SIEDLEC
- Dostawa ekranów strzeleckich, figur bojowych i nalepek maskujących
- Usługa naprawy kontenerów mieszkalnych w Białej Podlaskiej
- Sukcesywne dostawy obuwia
- Dostawa, montaż i uruchomienie urządzeń wyposażenia przyjaznych pokoi przesłuchań w Sądzie Rejonowym w Siedlcach, w Sądzie Rejonowym w Garwolinie oraz w Sądzie Rejonowym w Radzyniu Podlaskim
- "Sukcesywne dostawy artykułów mleczarskich oraz tłuszczy do Zakładu Karnego w Siedlcach".
- Dostawa odczynników do Instytutu Nauk o Zdrowiu
więcej: przetargi w Siedlcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup, dostawa, montaż mebli oraz wyposażenia na potrzeby Oddziału Kardiologii Interwencyjnej w ramach realizacji Projektu pod nazwą ,,Wsparcie Mazowieckiego Szpitala (...)-powtórka 38 -25.
- Zakup i dostawa doposażenia pracowni baristycznej-05 do Zespołu Szkół Zawodowych w Przeworsku-3
- Dostawa sprzętu AGD II.
- Zakup i dostawa mebli dla budynku przedszkola ze żłobkiem w Bieruniu
- Dostawa sprzętu AGD na potrzeby PGW Wody Polskie z podziałem na 11 części.
- Zakup i dostawa zestawów ubrań dla Ochotniczych Straży Pożarnych Gminy Jodłownik oraz osuszaczy powietrza
więcej: Wyposażenie domowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





