eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gliwice › ZAKUP WRAZ Z DOSTAWĄ URZĄDZENIA WIELOFUNKCYJNEGO - ZAMIATARKA DO ALEJEK I CHODNIKÓW.



Ogłoszenie z dnia 2023-10-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
ZAKUP WRAZ Z DOSTAWĄ URZĄDZENIA WIELOFUNKCYJNEGO - ZAMIATARKA DO ALEJEK I CHODNIKÓW.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Zarząd Usług Komunalnych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 271048212

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Strzelców Bytomskich 25c

1.5.2.) Miejscowość: Gliwice

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-109

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@mzuk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzuk.gliwice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5eb9fa86-513f-11ee-9aa3-96d3b4440790

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

ZAKUP WRAZ Z DOSTAWĄ URZĄDZENIA WIELOFUNKCYJNEGO - ZAMIATARKA DO ALEJEK I CHODNIKÓW.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5eb9fa86-513f-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00455977

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00040547/13/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.14 Zakup urządzenia wielofunkcyjnego - zamiatarka do alejek i chodników

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00400214

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: MZUK.EPZ.50.72.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawa do siedziby Zamawiającego fabrycznie nowego urządzenia wielofunkcyjnego – zamiatarki (pojazdu wolnobieżnego przegubowego) z prawem opcji. Zgodnego z poniższym opisem:
1. Rok produkcji – nie starszy niż 2023 r.
2. Pojazd zgodny z przepisami Prawa o Ruchu Drogowym, mogący samodzielnie poruszać się po drogach publicznych, posiądający certyfikat CE zgodny z Dyrektywa UE lub równoważny.
3. Silnik spalinowy benzynowy, chłodzony cieczą, spełniający wymagania normy co najmniej Stage V lub równoważnej.
4. Moc silnika: min. 20 kW.
5. Certyfikat potwierdzający spełnienie norm PM10 oraz PM2.5 lub równoważnych.
6. Napęd hydrauliczny na 4 koła (osobna pompa układu jezdnego).
7. Układ hydrauliczny wyposażony w pompy do układu jezdnego oraz napędu osprzętu z możliwością szybkiego montażu.
8. Prędkość transportowa i robocza max 25 km/h.
9. Dopuszczalna masa całkowita max 2500 kg.
10. Wysokość pojazdu wraz z kabina max 2000 mm.
11. Szerokość maszyny max 1200 mm.
12. Długość maszyny bez zespołu zamiatającego max 2500 mm.
13. Pokonywanie przeszkód (krawężników) min. 150 mm.
14. Licznik godzin pracy.
15. Pulpit sterujący umożliwiający sterowanie wszystkimi funkcjami.
16. Zestaw wskaźników.
17. Poziom hałasu w kabinie zgodny z normami UE.
18. Poziom hałasu na zewnątrz mierzony nad pojazdem zgodny z Dyrektywa.
19. Kabina operatora komfortowa, oszklona, wyposażona w klimatyzacje i ogrzewanie, wyposażona w filtr.
20. Wycieraczka szyby przedniej ze spryskiwaczami.
21. Regulowane i składane lusterka boczne.
22. Siedzenie operatora regulowane, umieszczone centralnie.
23. Wspomaganie układu kierowniczego, kierownica regulowana.
24. Oświetlenie drogowe oraz sygnalizator świetlny (lampa błyskowa ostrzegawcza).
25. Kamera cofania.
26. Drzwi po obu stronach kabiny.
27. Zbiornik paliwa min. 40l.

Wymagania obowiązkowe objęte dostawa:
1. Zbiornik na śmieci (ze stojakiem) pojemności min. 400l (netto), wykonany z metalu lub tworzywa żywicznego z wstawkami metalu odpornego na ścieranie i korozje.
2. Wysokość opróżniania min. 1300 mm, kiprowanie hydrauliczne oraz opcja ręczna w przypadku awarii.
3. Zbiornik wody: min. 100l.
4. Podstawowy zespół zamiatający, który składa się z dwóch sztuk szczotek zamiatająco zasysających (bez szczotki centralnej) polipropylenowo – stalowych o średnicy od. 560 mm do 650 mm, z dyszami wodnymi nad
każda szczotka i modułowy szybkim systemem mocowania. Szczotki muszą mieć możliwość regulacji szerokości zamiatania i położenia szczotek z kabiny, z kołem do regulacji wysokości szczotek.
5. Myjka wysokociśnieniowa z lanca, z regulacja ilości wody, waz długości min. 5m, ciśnienie robocze min. 90 barów.
6. Rura ssąca o długości: min. 5 m.
7. Gniazdo w kabinie: 12 V.
8. Zamiatarka musi być zabezpieczona antykorozyjnie.
9. Pojazd musi być wyposażony w trójkąt ostrzegawczy, gaśnicę oraz lampę błyskową.
10. Hałas generowany przez nośnik dla przechodniów: max 85 dB (A), który spełnia warunki normy
2009/63/EC lub równoważny.
11. Drgania oddziałujące na operatora zgodnie z norma EN13059 lub równoważna: max 0,29 m/s2.
12. Fotel operatora musi spełniać warunki Dyrektywy UE 78/764/EEC lub równoważne.
13. Kabina posiadająca certyfikat min. ROPS zgodnie z dyrektywa 86/298/EWG lub równoważny.
14. Wykonawca powinien zapewnić etykiety, tabliczki firmowe, instrukcje obsługi w języku polskim w formie papierowej bądź elektronicznej i tabliczki ostrzeżenia potrzebne do oznakowania i bezpiecznej obsługi sprzętu.
Wszystkie napisy mają być w języku polskim. Etykiety i tabliczki firmowe mają odpowiadać wymogom polskich przepisów. Sprzęt ma być odpowiednio i trwale oznakowany wraz z podaniem minimum nazwy producenta, rokiem produkcji i numerem seryjnym.
15. Gwarancja: min 24 miesiące.
16. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić przeszkolenie dwóch pracowników Zamawiającego, w zakresie obsługi oferowanego pojazdu oraz zapewnia możliwość zamontowania stosowanego u Zamawiającego
systemu GPS bez utraty gwarancji.

Wyposażenie dodatkowe (nieobowiązkowe) stanowiące prawo opcji:
1. Dwie szczotki boczne (L+P) z dyszami zraszającymi, zapewniające możliwość pracy do 2100 mm.
2. Szczotka do odśnieżania: szer. min. 1200 mm.
3. Radio.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do nie skorzystania w pełnym zakresie z wyposażenia dodatkowego oferowanego przez Wykonawce, z tego tytułu Wykonawcy nie przysługuje roszczenie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34921100-0 - Zamiatarki drogowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 469654,45 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 469654,45 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 469654,45 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AGAPIT Sp. z o.o. Sp.j.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7391016226

7.3.3) Ulica: M. Zientary - Malewskiej 26

7.3.4) Miejscowość: Olsztyn

7.3.5) Kod pocztowy: 10-302

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 469654,45 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-11-19

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.