eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łomża › Dostawa artykułów biurowych oraz materiałów archiwizacyjnych na potrzeby Podlaskiego Oddziału Regionalnego ARiMR oraz podległych jednostek organizacyjnych na terenie województwa podlaskiego



Ogłoszenie z dnia 2022-11-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa artykułów biurowych oraz materiałów archiwizacyjnych na potrzeby Podlaskiego Oddziału Regionalnego ARiMR oraz podległych jednostek organizacyjnych na terenie województwa podlaskiego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: AGENCJA RESTRUKTURYZACJI I MODERNIZACJI ROLNICTWA

1.3.) Oddział zamawiającego: Podlaski Oddział Regionalny

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010613083

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Nowa 2

1.5.2.) Miejscowość: Łomża

1.5.3.) Kod pocztowy: 18-400

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński

1.5.7.) Numer telefonu: +48862156311

1.5.8.) Numer faksu: +48862164513

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: podlaski@arimr.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.arimr.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/arimr

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - agencja wykonawcza

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


wspieranie rozwoju rolnictwa i obszarów wiejskich w roli akredytowanej agencji płatniczej

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa artykułów biurowych oraz materiałów archiwizacyjnych na potrzeby Podlaskiego Oddziału Regionalnego ARiMR oraz podległych jednostek organizacyjnych na terenie województwa podlaskiego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-db8af451-58f2-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00455920

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00417443/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BOR10.2619.4.2022.AK

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 294676,26 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów biurowych na potrzeby Podlaskiego Oddziału Regionalnego ARiMR oraz podległych jednostek organizacyjnych na terenie województwa podlaskiego.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w poniższych zestawieniu:
Lp. Nazwa towaru Jednostka miary Ilość
1 Antyrama plexi A4, rozmiar: 210 x 297 mm sztuka 30
2 Długopis automatyczny z wymiennym wkładem, gumowy uchwyt/ elementy gumowe w części chwytowej gwarantujące komfort pisania, posiadający klips, końcówka kulkowa min. 0,6 mm, wkład koloru niebieskiego sztuka 2 625
3 Dratwa/sznurek lniany lekko sztywny o średnicy min. 1,1 mm, szpula o długości ok. 120 metrów, kolor naturalny sztuka 32
4 Druki "potwierdzenia odbioru", wykorzystywane przy nadawaniu korespondencji w trybie Kodeksu Postępowania Administracyjnego. Wykonane na białym papierze offsetowym BD o gramaturze 140-200 g/m², 1) wymiar druku*:
• minimalne: 90 x 140 mm (część środkowa, bez listew bocznych);
• optymalne wymiary:
a) część środkowa, bez listew bocznych: 100 x 140 mm,
b) całość druku, tj. część środkowa + listwy boczne: 100 x 160 mm;
* wszystkie wymiary przyjmuje się z tolerancją 2 mm
2) listwy po obu stronach, perforacja pionowa pozwalająca na wyrwanie środkowej części druku, bez jego uszkodzenia;
3) co najmniej 5 mm pasek kleju gwarantujący przyczepność do różnego rodzaju podłoża w zróżnicowanym zakresie temperatur, zabezpieczony osłoną.
Adres nadawcy przesyłki:
- naniesiony w strefie prostokątnej na stronie przedniej druku (awers), w dolnej prawej części w minimalnej odległości:
• 40 mm od górnego brzegu;
• 5 mm od prawego brzegu;
• 15 mm od dolnego brzegu.
Adres adresata przesyłki:
- naniesiony w strefie prostokątnej na stronie przedniej druku (awers), w górnej lewej części.
W pasie 15 mm powyżej dolnej krawędzi strony przedniej druku (awers) oraz z prawej strony danych adresowych nadawcy nie można umieszczać żadnych napisów/nadruków. Zastrzeżenie – na druku nie może być zamieszczona adnotacja o producencie. Druki pakowane po 500 szt. Wzór druku stanowi załącznik nr 8 do SWZ sztuka 105 500
5 Gumki recepturki, średnica (bez rozciągania) 70-80 mm, opakowanie 1 kg opakowanie 22
6 Klej w płynie z aplikatorem do sklejania papieru, pojemność: 40-50 ml sztuka 570
7 Koperty rozszerzane C4 HK, wymiary 229x324x40 (+/- 5 mm), gramatura papieru min. 120/g/m2, kolor brązowy, opakowanie 100 sztuk opakowanie 26
8 Koperty bezpieczne B4 transparentne
•trójwarstwowa folia LDPE o grubości 70 mikronów [+/ –5%], materiał trwały i odporny na warunki atmosferyczne, kod kreskowy dla ułatwienia identyfikacji i możliwości śledzenia przesyłki, kolejne, niepowtarzalne numerowanie kopert (pod taśmą zabezpieczającą i na kopercie), panel opisowy, bezpieczny zgrzew boczny płaski z mikro nadrukiem - 9 mm [+/ –3%], trwałe zamknięcie samoprzylepne z paskiem i integratorem ciepła - taśma bezpieczna 35mm (z zabezpieczeniem mechanicznym, termicznym, chemicznym), dwa odrywane odcinki przewozowe (z numeracją koperty powieloną w kodzie kreskowym) sztuka 100
9 Koperty DL HK (samoklejące z paskiem) bez okienka, opakowanie 1000 sztuk opakowanie 6
10 Koperty DL HK (samoklejące z paskiem) z okienkiem standard z prawej strony, opakowanie 1000 sztuk opakowanie 92
11 Koperty papierowe pełne (bez okienka) na płyty CD, opakowanie 100 sztuk opakowanie 71
12 Koperty formatu C6 HK (samoklejące z paskiem), bez okienka, białe opakowanie 50 sztuk opakowanie 83
13 Koperty formatu C4 HK (samoklejące z paskiem), bez okienka, białe, opakowanie 50 sztuk opakowanie 151
14 Koperty formatu C4 HK (samoklejące z paskiem), z okienkiem z prawej strony, białe, opakowanie 50 sztuk opakowanie 9
15 Koperty formatu C5 HK (samoklejące z paskiem) bez okienka, białe, opakowanie 50 sztuk opakowanie 235
16 Koperty formatu C5 HK (samoklejące z paskiem) z okienkiem z prawej strony, białe, opakowanie 50 sztuk opakowanie 7
17 Koperty formatu C5 HK (samoklejące z paskiem) okno prawe środek, białe, opakowanie 500 sztuk opakowanie 8
18 Kostka papierowa biała - wkład do pojemników plastikowych, klejona; rozmiar 83-85x83-85x35-40 mm bloczek 380
19 Kostka samoprzylepna 100k o wymiarach 51x38 mm (+/-2 mm), kartki w kolorze żółtym, każda kartka nasączona wzdłuż jednej krawędzi klejem umożliwiającym jej wielokrotne przyklejanie i odklejanie bloczek 1 545
20 Kostka samoprzylepna 100k o wymiarach 76x76 mm (+/-2 mm), kartki w kolorze żółtym, każda kartka nasączona wzdłuż jednej krawędzi klejem umożliwiającym jej wielokrotne przyklejanie i odklejanie bloczek 1 344
21 Koszulka foliowa na płyty CD z możliwością wpięcia do segregatora, opakowanie 50 sztuk opakowanie 12
22 Koszulka krystaliczna na dokumenty formatu A4 z możliwością wpięcia do segregatora, bezbarwna, otwierana z góry, antystatyczna i antyrefleksyjna, folia o grubości min. 45 µm, opakowanie 100 sztuk opakowanie 1 109
23 Koszulka na dokumenty formatu A4 z klapą boczną z możliwością wpięcia do segregatora, bezbarwna, folia o grubości min. 100 µm, opakowanie 10 sztuk opakowanie 70
24 Koszulka na katalogi formatu A4, z możliwością wpięcia do segregatora. Otwarta od góry, bez klapki, bezbarwna, folia o grubości min. 150 µm, opakowanie 10 sztuk. opakowanie 58
25 Marker permanentny do opisywania płyt CD/DVD, wodoodporny, nietoksyczny, kolor czarny, grubość pisania 0,3-0,5 mm sztuka 145
26 Nici bawełniane nabłyszczane, waga: min. 100 g, długość: min. 80 m, białe, udźwig: 10,7 kg, siła zrywająca: min. 11,2/Nm sztuka 136
27 Papier ksero formatu A4 biały o gram 120g/m², grubość min. 120 μm, białość min. 166 CIE, nieprzezroczystość min. 92%, wilgotność 3–6 %. posiada oznakowanie ekologiczne EU Ecolabel lub FSC (Forest Stewardship Council). Karton (5 ryz w kartonie, każda ryza 250 kartek) karton 10
28 Papier ksero formatu A4 biały o gram 80g/m² +/-2; grubość min. 104 μm, białość min. 164 CIE, nieprzezroczystość min. 92%, wilgotność 3–6 %; posiada oznakowanie ekologiczne EU Ecolabel lub FSC (Forest Stewardship Council) lub PEFC (Programme for Endorsement of Forest Certification). Karton (5 ryz w kartonie każda ryza 500 kartek)* karton 1 080
29 Płyn do czyszczenia matryc LCD/TFT, pojemność min. 250 ml sztuka 81
30 Pianka do czyszczenia plastików (antystatyczna bakteriobójcza) do czyszczenia sprzętu komputerowego i biurowego opak. min 400 ml sztuka 65
31 Powietrze sprężone do usuwania zanieczyszczeń z urządzeń elektronicznych, elektromechanicznych itp., opakowanie o pojemności min. 400 ml sztuka 131
32 Przekładka kartonowa 1-12 kolor formatu A4- 12 przekładek numerycznych od 1 do 12 opakowanie 19
33 Ramka A4 na zdjęcia wykonana z tworzywa sztucznego posiadająca szklaną szybkę, tył wykonany z płyty HDF, wyposażona w nóżkę do postawienia oraz haczyk do zawieszenia, rozmiar: 210 x 297 mm, kolor srebrny sztuka 20
34 Ręcznik papierowy w rolkach, długość rolki min. 100 m, papier celulozowy, dwuwarstwowy, biały, perforowany. sztuka 107
35 Skoroszyt oczkowy 1/2 z otworami pozwalającymi na wpięcie do segregatora, wykonany z kartonu o gramaturze 250-280g/m² biały sztuka 8 350
36 Skoroszyt oczkowy pełny z otworami pozwalającymi na wpięcie do segregatora, wykonany z kartonu o gramaturze 250-280g/m² biały sztuka 270
37 Ściereczka czyszcząca z mikrofibry do ekranów LCD, sprzętu optycznego, nie niszcząca powierzchni, nie zostawiająca mikro rys, wielokrotnego użytku sztuka 504
38 Tablica korkowa 80 x 100 (+/- 1cm) sztuka 3
39 Tablica korkowa 30 x 60 (+/- 1cm) sztuka 1
40 Tablica korkowa 60 x 80 (+/- 1cm) sztuka 3
41 Taśma dwustronna cienka, klejąca na folii PP, szerokość 18-24 mm, długość 10-15 m sztuka 19
42 Taśma dwustronna, klejąca na folii PP, szerokość 30-50 mm, długość 10-25 m sztuka 24
43 Taśma pakowa przezroczysta, jednostronna, szerokość 48-50 mm, długość 60-66 m sztuka 304
44 Taśma samoprzylepna przezroczysta, jednostronna, bez podajnika o wymiarach 18-20 mm, długość 24-33 m sztuka 525
45 Tusz bezolejowy uniwersalny, do każdego rodzaju stempli, kolor czarny, pojemność 25-30 ml sztuka 7
46 Tusz bezolejowy uniwersalny, do każdego rodzaju stempli, kolor niebieski, pojemność 25-30 ml sztuka 52
47 Tusz bezolejowy uniwersalny, do każdego rodzaju stempli, kolor zielony, pojemność 25-30 ml sztuka 65
48 Wkład do długopisu z poz. 2 kolor niebieski sztuka 1 195
49 Zestaw 4 markerów do tablic suchościeralnych z gąbką, mix kolorów komplet 66
50 Zszywki stalowe wykonane z wysokiej jakości galwanizowanego materiału typ 24/6, opakowanie 1000 sztuk opakowanie 474
51 Zszywki stalowe wykonane z wysokiej jakości galwanizowanego materiału, typ 23/10 opakowanie 1000 sztuk opakowanie 77
3. Warunki wykonania zamówienia zostały opisane w SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 30190000-7 - Różny sprzęt i artykuły biurowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30197644-2 - Papier kserograficzny

30197210-1 - Skoroszyty kołowe

30192800-9 - Etykiety samoprzylepne

30197220-4 - Spinacze do papieru

30197320-5 - Zszywacze

30197330-8 - Dziurkacze

30199230-1 - Koperty

30192121-5 - Długopisy kulkowe

30192130-1 - Ołówki

30237430-2 - Markery

39241200-5 - Nożyczki

24910000-6 - Kleje

22000000-0 - Druki i produkty podobne

19520000-7 - Produkty z tworzyw sztucznych

4.5.5.) Wartość części: 251719,76 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów archiwizacyjnych na potrzeby Podlaskiego Oddziału Regionalnego ARiMR oraz podległych jednostek organizacyjnych na terenie województwa podlaskiego.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w poniższym zestawieniu:
Lp. Nazwa towaru Jednostka miary Ilość
1 Teczka archiwizacyjna wiązana A4, format na dokumenty A4, materiał: karton o gramaturze mieszczącej się w przedziale 300 - 350 g/m², wiązane tasiemki o długości co najmniej 200 mm, przymocowane w sposób trwały, grzbiet teczki oraz grzbiety zakładek bigowane co 5 mm - wymiary od 0 mm do 10 mm, posiadające trzy zakładki boczne chroniące dokumenty przed wypadnięciem, szerokość zakładek bocznych liczona od zagięcia ostatniego bigu powinna wynosić co najmniej 120 mm, wymiary zakładki bocznej dł. 320 mm x szer. 150 mm, wymiary zakładki górnej i dolnej dł. 150 mm x szer.160 mm, dostawa w formie złożonej przed bigem. sztuka 100
2 Teczka archiwizacyjna wiązana, format na dokumenty A4, materiał: karton o gramaturze mieszczącej się w przedziale 300 - 350 g/m², wiązane tasiemki o długości co najmniej 200 mm, przymocowane w sposób trwały, grzbiet teczki oraz grzbiety zakładek bigowane co 5 mm - wymiary od 0 mm do 20 mm, posiadające trzy zakładki boczne chroniące dokumenty przed wypadnięciem, szerokość zakładek bocznych liczona od zagięcia ostatniego bigu powinna wynosić co najmniej 120 mm, wymiary zakładki bocznej dł. 320 mm x szer. 150 mm, wymiary zakładki górnej i dolnej dł. 150 mm x szer.160 mm, dostawa w formie złożonej przed bigem. Sztuka 4550
3 Teczka archiwizacyjna wiązana, format na dokumenty A4, materiał: karton o gramaturze mieszczącej się w przedziale 350-400 g/m², wiązane tasiemki o długości co najmniej 200 mm, przymocowane w sposób trwały, grzbiet teczki oraz grzbiety zakładek bigowane co 10 mm - wymiary od 0 mm do 40 mm, posiadające trzy zakładki boczne chroniące dokumenty przed wypadnięciem, szerokość zakładek bocznych liczona od zagięcia ostatniego bigu powinna wynosić co najmniej 120 mm, wymiary zakładki bocznej dł. 320 mm x szer.140 mm, wymiary zakładki górnej i dolnej dł. 140 mm x szer.180 mm, dostawa w formie złożonej przed bigem. Sztuka 5050
4 Teczka archiwizacyjna wiązana, format na dokumenty A4, materiał: karton o gramaturze 400 g/m², wiązane tasiemki o długości co najmniej 200 mm, przymocowane w sposób trwały, grzbiet teczki oraz grzbiety zakładek bigowane co 10 mm - wymiary od 0 mm do 60 mm, posiadające trzy zakładki boczne chroniące dokumenty przed wypadnięciem, szerokość zakładek bocznych liczona od zagięcia ostatniego bigu powinna wynosić co najmniej 100 mm, wymiary zakładki bocznej dł. 320 mm x szer. 160 mm, wymiary zakładki górnej i dolnej dł. 160 mm x szer. 190 mm, dostawa w formie złożonej przed bigem. sztuka 7400
5 Pudełka do dokumentów format A5, wykonane z kartonu. Wymiary: szerokość 110 mm, długość 300 mm, wysokość 160mm. Dostawa w formie złożonej z pokrywą zdejmowaną. Składane bez użycia taśmy i zszywek. sztuka 125
6 Pudełka do dokumentów - wykonane z kartonu, na dokumenty o formacie A6. Wymiary wewnętrzne: szerokość 160mm, długość 300 mm, wysokość 110mm. Dostawa w formie złożonej. Bez pokrywy. Składane bez użycia taśmy i zszywek. sztuka 775
7 Pudło archiwizacyjne -wykonane z kartonu na dokumenty o formacie A5. Wymiary wewnętrzne: szerokość 220mm,długość 300 mm, wysokość 160 mm. Dostawa w formie złożonej. Z pokrywą zdejmowaną. Składane bez użycia taśmy i zszywek. sztuka 440
8 Pudło archiwizacyjne -wykonane z twardej tektury falistej na dokumenty o formacie A4. Wymiary wewnętrzne: szerokość 100 mm x długość 323 mm, wysokość 264mm.Otwór ułatwiający wyjęcie pudełka. Dostawa w formie złożonej. Pokrywa/klapa połączona z pudełkiem na krawędzi o dł. 323 mm. Składane bez użycia taśmy i zszywek. sztuka 420
Zgodnie ze Wspólnym Słownikiem Zamówień:
Główny przedmiot: 22.85.00.00-3 skoroszyty i podobne wyroby
3. Warunki wykonania zamówienia zostały opisane w SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 22850000-3 - Skoroszyty i podobne wyroby

4.5.5.) Wartość części: 42956,50 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 206939,27 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 216901,76 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 206939,27 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:

wymagania dotyczące określonej etykiety, zgodnie z art. 104 ustawy - etykiety środowiskowej (tzw. Ekoetykieta)

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Konsorcjum Biuro Klub Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1181783347

7.3.3) Ulica: Aleja Fryderyka Chopina 55

7.3.4) Miejscowość: Łomianki Dolne

7.3.5) Kod pocztowy: 05-092

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 206939,27 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 41865,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 41865,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 41865,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "GRAFIX" K. Olszewska - Piotrowska M. Tyrała Spółka jawna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5421809581

7.3.3) Ulica: Bitwy Białostockiej 2A

7.3.4) Miejscowość: Białystok

7.3.5) Kod pocztowy: 15-103

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 41865,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.