Ogłoszenie z dnia 2025-10-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00338243/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-07-22
- 2025/BZP 00351272/01 - Modyfikacja z dnia 2025-07-29
- 2025/BZP 00395149/01 - Wynik z dnia 2025-08-28
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Jednorazowa dostawa komputera stacjonarnego i przenośnego w podziale na 2 części
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Sieć Badawcza Łukasiewicz - PORT Polski Ośrodek Rozwoju Technologii
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 020671635
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Stabłowicka 147
1.4.2.) Miejscowość: Wrocław
1.4.3.) Kod pocztowy: 54-066
1.4.4.) Województwo: dolnośląskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: joanna.oczkowicz@port.lukasiewicz.gov.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.port.org.pl/pl/
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00455905
2.2.) Data ogłoszenia: 2025-10-03
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o wykonaniu umowy3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2025/BZP 00455888
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA III - PODSTAWOWE INFORMACJE O POSTĘPOWANIU W WYNIKU KTÓREGO ZOSTAŁA ZAWARTA UMOWA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
3.8. Umowa dla części nr 1 (Część 1) Przed zmianą:
NIE
Po zmianie:
TAK
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
3.8.1. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część 1) Przed zmianą:
Po zmianie:
Zestaw komputerowy z komputerem stacjonarnym.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wymaganiami Zamawiającego względem przedmiotu zamówienia zostały określone
w załączniku nr 2 do SWZ – Formularzu asortymentowym oraz w załączniku nr 3 do SWZ - wzór umowy.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
3.8.2. Główny kod CPV (Część 1) Przed zmianą:
Po zmianie:
Komputery osobiste
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV - PODSTAWOWE INFORMACJE O ZAWARTEJ UMOWIE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.2. Krajowy numer identyfikacyjny Przed zmianą:
8990022713
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.2. Krajowy numer identyfikacyjny Przed zmianą:
Po zmianie:
8990022713
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.4. Wykonawca, z którym zawarto umowę - miejscowość Przed zmianą:
Wrocław
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.4. Wykonawca, z którym zawarto umowę - miejscowość Przed zmianą:
Po zmianie:
Wrocław
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.6. Wykonawca, z którym zawarto umowę - województwo Przed zmianą:
dolnośląskie
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.6. Wykonawca, z którym zawarto umowę - województwo Przed zmianą:
Po zmianie:
dolnośląskie
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.7. Wykonawca, z którym zawarto umowę - kraj Przed zmianą:
Polska
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.7. Wykonawca, z którym zawarto umowę - kraj Przed zmianą:
Po zmianie:
Polska
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.1. Nazwa (firma) wykonawcy, któremu Zamawiający zamierza udzielić zamówienia (w przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia – dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy) Przed zmianą:
SPINEL SP. Z O.O.
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.1. Nazwa (firma) wykonawcy, któremu Zamawiający zamierza udzielić zamówienia (w przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia – dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy) Przed zmianą:
Po zmianie:
Spinel Sp. z o.o
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2. Okres realizacji zamówienia Przed zmianą:
Okres realizacji - dni
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2. Okres realizacji - dni Przed zmianą:
21
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2. Okres realizacji zamówienia Przed zmianą:
Po zmianie:
Okres realizacji - dni
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2. Okres realizacji - dni Przed zmianą:
Po zmianie:
21
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.1. Data udzielenia zamówienia (zawarcia umowy) Przed zmianą:
2025-08-27
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.1. Data udzielenia zamówienia (zawarcia umowy) Przed zmianą:
Po zmianie:
2025-08-27
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.4. Wartość umowy Przed zmianą:
33384,66
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.4. Wartość umowy Przed zmianą:
Po zmianie:
33384,66
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - PRZEBIEG REALIZACJI UMOWY3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.4.1. Kod waluty Przed zmianą:
PLN
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.4.1. Kod waluty Przed zmianą:
Po zmianie:
PLN
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Świadczenie usług cateringowych dla potrzeb Szkoły Podstawowej nr 12 we Wrocławiu w 2026 roku
- Dostawa żywności do stołówki internatu Zespołu Szkół Logistycznych we Wrocławiu w 2026 roku z podziałem na zadania - liczba zadań 10
- "Dostawa bielizny termoaktywnej dla Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej we Wrocławiu." MT.2370.47.2025
- Dostawa akcesoriów informatycznych.
- Remont drogi wojewódzkiej nr 439 w zakresie modernizacji jezdni i jednostronnie pobocza w miejscowości Działosza, km 70+300-71+670
- Remont budynku przy ul. Średzkiej 4 we Wrocławiu w zakresie zmiany systemu ogrzewania
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWY I USŁUGI IT - dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania oraz usług serwisowych i licencyjnych
- Dostawa sprzętu komputerowego dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Płocku oraz jednostek organizacyjnych powiatu płockiego
- Dostawa sprzętu elektronicznego i urządzeń niezbędnych do realizacji zadań w ramach projektu pn.: "Uniwersytet Ludowy Pogranicza"
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz tonerów dla CUS w Czechowicach-Dziedzicach
- Dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego dla Wojewódzkiego Ośrodka Metodycznego w ramach realizowanego projektu "Profesjonalny nauczyciel. Kompetentny uczeń. Edukacja wobec wyzwań przyszłości"
- Zakup wyposażenia w ramach projektu "Zastosowanie nowoczesnych technologii cyfrowych w tradycyjnym warsztacie i technikach rzeźbiarskich"
więcej: Komputery osobiste »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





