Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00430552/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-10-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
ZP/92/2023 - Dostawa sprzętu mającego na celu podniesienie poziomu bezpieczeństwa teleinformatycznego w ICZMP
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: INSTYTUT "CENTRUM ZDROWIA MATKI POLKI"
1.3.) Oddział zamawiającego: Samodzielna Sekcja Zamówień Publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 471610127
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Rzgowska 281/289
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 93-338
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: magdalena.kierzek@iczmp.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.iczmp.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://iczmp.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Instytut badawczy
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
ZP/92/2023 - Dostawa sprzętu mającego na celu podniesienie poziomu bezpieczeństwa teleinformatycznego w ICZMP2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4d992855-638f-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00455813
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00430552
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/92/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 352000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 1 - System ochrony poczty4.5.3.) Główny kod CPV: 48223000-7 - Pakiety oprogramowania do poczty elektronicznej
4.5.5.) Wartość części: 85000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 2 – Serwer Odtworzeniowy, System ochrony przed wyciekiem danych wraz ze szkoleniem w zakresie podniesienia świadomości cyberbezpieczeństwa oraz Audyt bezpieczeństwa4.5.3.) Główny kod CPV: 48223000-7 - Pakiety oprogramowania do poczty elektronicznej
4.5.5.) Wartość części: 267000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne: w dniu 06.10.2023r., do Zamawiającego wpłynął wniosek Wykonawcy z prośbą o dokonanie modyfikacji SWZ. Przedmiotowy wniosek dotyczył dokonania zmian w zakresie asortymentu określonego w Formularzu cenowym – Załącznik nr 2 do SWZ – objęcie wszystkich części zamówienia w jedną całość. Zamawiający po przeanalizowaniu wniosku Wykonawcy, uznał zasadność pytania. Zamawiający błędnie dokonał podziału zamówienia na części, gdyż nie uwzględnił niezbędnych czynności audytowych w zakresie Pakietu nr 1 – „System ochrony poczty”. Czynności audytowe są niezbędne w realizacji zamówienia. Ponadto Zamawiający uznał, iż procedowanie postępowania w formie podziału na części może prowadzić do poniesienia przez Zamawiającego dodatkowych kosztów związanych ze zwiększeniem poziomu bezpieczeństwa informatycznego.
Zatem w ocenie Zamawiającego procedowanie niniejszego postępowania jest niezasadne. W związku z tym Zamawiający unieważnia postępowanie.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne: w dniu 06.10.2023r., do Zamawiającego wpłynął wniosek Wykonawcy z prośbą o dokonanie modyfikacji SWZ. Przedmiotowy wniosek dotyczył dokonania zmian w zakresie asortymentu określonego w Formularzu cenowym – Załącznik nr 2 do SWZ – objęcie wszystkich części zamówienia w jedną całość. Zamawiający po przeanalizowaniu wniosku Wykonawcy, uznał zasadność pytania. Zamawiający błędnie dokonał podziału zamówienia na części, gdyż nie uwzględnił niezbędnych czynności audytowych w zakresie Pakietu nr 1 – „System ochrony poczty”. Czynności audytowe są niezbędne w realizacji zamówienia. Ponadto Zamawiający uznał, iż procedowanie postępowania w formie podziału na części może prowadzić do poniesienia przez Zamawiającego dodatkowych kosztów związanych ze zwiększeniem poziomu bezpieczeństwa informatycznego.
Zatem w ocenie Zamawiającego procedowanie niniejszego postępowania jest niezasadne. W związku z tym Zamawiający unieważnia postępowanie.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Budowa budynku kancelarii leśnictwa, leśniczówki, budynku gospodarczego i altany w leśnictwie Sycowice
- Dostawa pomp baklofenowych
- "Remont lok. nr 28 przy ul. Włókienniczej 16 oraz docieplenie ściany zachodniej budynku - 2 części"
- USŁUGI UTRZYMANIA STANU SANITARNO - PORZĄDKOWEGO NIERUCHOMOŚCI WRAZ Z TERENAMI PRZYNALEŻNYMI NA NIERUCHOMOŚCIACH ADMINISTROWANYCH PRZEZ ŁÓDZKIE NIERUCHOMOŚCI SP. Z O.O.
- Usługa przewozu autokarowego dla Uniwersytetu Łódzkiego
- Usługa doradztwa prawnego dla Projektu Muzeum Otwarte - Faza II modernizacji Muzeum Archeologicznego i Etnograficznego w Łodzi, budynki "A" i "C" zlokalizowane na Placu Wolności w Łodzi
więcej: przetargi w Łodzi »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.