eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radomsko › Dostawa odzieży roboczej i obuwia roboczego z podziałem na części



Ogłoszenie z dnia 2022-11-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa odzieży roboczej i obuwia roboczego z podziałem na części

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590585041

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Stara Droga 85

1.5.2.) Miejscowość: Radomsko

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-500

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@pgk-radomsko.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip2.pgk-radomsko.pl/przetargi/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


wytwarzanie i zaopatrywanie w parę wodną, gorącą wodę i powietrze do układów klimatyzacyjnych

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa odzieży roboczej i obuwia roboczego z podziałem na części

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0a14e8a4-26b2-11ed-b8b2-9a321cc30829

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00455768

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00323774/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 1 – Dostawa ubrań roboczych

1. Ubranie robocze typ szwedzki kolor niebieski tzw. CPN, o gramaturze min. 280, skład bawełna 100% z logo i z certyfikowaną z taśmą srebrną min. 2,5 cm na podkładzie pomarańczowym o szer. min. 5 cm
- Bluza szwedzka do pasa, minimum 4 kieszenie, dwie górne zapinana na springi lub napy nierdzewne, dwie dolne otwarte z wejściem skośnym. Bluza zapinana na guziki kryte plisą, klasyczny kołnierz, rękaw z całości tkaniny, dół rękawa zakończony mankietem zapinanym na spring lub napę. Na plecach kurtki logo firmy o wymiarach : wysokość 15 cm, szerokość 24 cm w kolorze białym wykonany metodą fola flex. Taśma odblaskowa naszyta w górnej części rękawa jeden pas i na plecach w dolnej części jeden pas
- Spodnie ogrodniczki z minimum 5 kieszeni, 1 górna na karczku zapinana na zamek metalowy, 1 tylna kieszeń, 2 kieszenie boczne, 1 kieszonka na nogawce, długie szelki z odcinkiem elastycznym, zapinane na klamry z możliwością regulacji. Na nogawkach poziomo naszyta taśma odblaskowa umieszczona 10 – 13 cm poniżej kolan
Ilość 350 kpl.
2. Ubranie robocze typ szwedzki kolor zielony, o gramaturze min. 280, skład bawełna 100% z logo i z certyfikowaną z taśmą srebrna min. 2,5 cm na podkładzie pomarańczowym o szer. min. 5 cm elementami odblaskowymi.
- Bluza minimum 4 kieszenie, dwie górne zapinana na springi lub napy nierdzewne, dwie dolne otwarte z wejściem skośnym. Bluza zapinana na guziki kryte plisą, klasyczny kołnierz, rękaw z całości tkaniny, dół rękawa zakończony mankietem zapinanym na spring lub napę. Na plecach kurtki logo firmy o wymiarach : wysokość 15 cm, szerokość 24 cm w kolorze białym wykonany metodą fola flex. Taśma odblaskowa naszyta w górnej części rękawa jeden pas i na plecach w dolnej części jeden pas
- Spodnie ogrodniczki z minimum 5 kieszenie standardowymi, górna na karczku zapinana na zamek metalowy, 1 tylna kieszeń, 2 kieszenie boczne, 1 kieszonka na nogawce, długie szelki z odcinkiem elastycznym, zapinane na klamry z możliwością regulacji. Na nogawkach poziomo naszyta taśma odblaskowa umieszczona 10 – 13 cm poniżej kolan. Rozporek zapinany na guziki, boczne zapięcie z regulacją na guziki.
Ilość 12 kpl.
3. Ubranie ocieplane typ szwedzki kolor niebieski tzw. CPN materiał 100% bawełny, gramatura minimum 280 g/m2, z logo firmy i z certyfikowanymi elementami, taśma srebrna min. 2,5 cm na podkładzie pomarańczowym o szer. min. 5 cm
- Bluza szwedzka sięgająca za pośladek z kołnierzem, na bokach bluzy ściągacze, bluza zapinana na zamek kostkowy, kryty plisą na springi lub napy nierdzewne Rękaw długi zakończony mankietem zapinanym na guzik, minimum dwie kieszenie górne z klapkami zapinanymi na guziki, minimum dwie kieszenie dolne. Na plecach i rękawach bluzy poziome pasy odblaskowe w kolorze pomarańczowym o szerokości min. 5 cm ze srebrną min. 2,5 taśmą wewnątrz podkładu. Na plecach kurtki logo firmy o wymiarach: wysokość 15 cm, szerokość 24 cm /wg przesłanego wzoru/.
- Spodnie ogrodniczki, w pasie wszyty ściągacz gumowy, w szelki wstawiana guma, szelki zakończone klamrami z możliwością regulacji ze znaczną tolerancją ich długości, na bokach zapinanie na guziki z możliwością regulacji, nogawki proste, na karczku duża kieszeń zasuwana na zamek błyskawiczny, na nogawkach minimum dwie kieszenie, rozporek na guziki, na nogawkach pozioma taśma odblaskowa w kolorze pomarańczowym o szer. 5 cm ze srebrną 2,5 cm taśmą wewnątrz podkładu, umieszczona 10 – 13 cm poniżej kolana. Ilość 80 kpl.
4. Ubranie ocieplane typ szwedzki kolor zielony z logo firmy i pasami odblaskowymi, materiał 100% bawełny, gramatura minimum 280 g/m², tkaniny użyty do produkcji ubrania winny być odporne na spieranie i płowienie.
- Bluza szwedzka sięgająca za pośladek z kołnierzem, na bokach bluzy ściągacze, bluza zapinana na zamek kostkowy, kryty plisą na springi lub napy nierdzewne Rękaw długi zakończony mankietem zapinanym na guzik, minimum dwie kieszenie górne z klapkami zapinanymi na guziki, minimum dwie kieszenie dolne. Na plecach i rękawach bluzy poziome pasy odblaskowe w kolorze pomarańczowym o szerokości min. 5 cm ze srebrną min. 2,5 taśmą wewnątrz podkładu. Na plecach kurtki logo firmy o wymiarach: wysokość 15 cm, szerokość 24 cm /wg przesłanego wzoru/.
- Spodnie ogrodniczki, w pasie wszyty ściągacz gumowy, w szelki wstawiana guma, szelki zakończone klamrami z możliwością regulacji ze znaczną tolerancją ich długości, na bokach zapinanie na guziki z możliwością regulacji, nogawki proste, na karczku duża kieszeń zasuwana na zamek błyskawiczny, na nogawkach minimum dwie kieszenie, rozporek na guziki, na nogawkach pozioma taśma odblaskowa w kolorze pomarańczowym o szer. min. 5 cm ze srebrną min. 2,5 taśmą wewnątrz podkładu, umieszczoną 10 – 13 cm poniżej kolana.
Ubrania robocze letnie i zimowe muszą spełniać wymagania określone w aktualnie obwiązujących normach PN-EN ISO 13688, PN-P-84525 lub równoważne,
odblaskowość zgodna z PN-EN471PN-EN ISO 20471 lub równoważną, klasa 2, oznaczenie znakiem CE.
Ilość 6 kpl.
5. Ubranie dla spawacza – bluza i spodnie ogrodniczki uszyte ze specjalnej bawełny trudnopalnej o wysokiej gramaturze minimum 330 g/m². Zgodność z normami EN 340 „odzież ochronna, wymagania ogólne i EN ISO 11611 - „odzież ochronna do stosowania podczas spawania i w procesach pokrewnych” lub równoważna.
Ilość 15 kpl.
Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawierają Opis przedmiotu zamówienia, stanowiący Załącznik nr 5 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 18100000-0 - Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki

4.5.5.) Wartość części: 95940,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 2 – Dostawa – odzież robocza
1. Koszula robocza męska z tkaniny bawełnianej flanelowej 100% o gramaturze minimum 180 g/m², polskiej produkcji, w różnorodnej gamie kolorystycznej z długim rękawem. Koszule uszyte zgodnie z wymogami normy PN-92-P 84683, PN-P-84525 i PN 340 lub równoważną.
Ilość 300 szt.
2. Skarpety męskie 100% bawełna, kolor czarny, produkcji polskiej.
Ilość 500 par.
3. Kalesony z dzianiny kolor szary, popielaty itp. z rozporkiem, ściągaczem przy kostkach, produkcji polskiej.
Ilość 250 szt.
4. Czapka typu „baseball” kolor niebieski z tkaniny drelichowej o składzie – bawełna 65%, poliester 35%, z daszkiem, z tyłu czapki zapinka do regulacji jej obwodu. Wykonane zgodnie z wymogami normy PN-EN 340. Kategoria 1 lub równoważną.
Ilość 150 szt.
5. Czapka zimowa z dzianiny czarna.
Ilość 120 szt.
6. Kurtka przeciwdeszczowa ¾ wodoodporna, z kapturem w kolorze żółtym. Na plecach kurtki logo o wymiarach : wysokość 15 cm, szerokość 24 cm, (wg załączonego wzoru) odblaskowość zgodna z PN-EN 471. Wykonana zgodnie z normą PN-EN 343 „odzież ochronna, ochrona przed deszczem” lub równoważną.
Ilość 120 szt.
7. Kamizelka odblaskowa w kolorze żółtym fluorescencyjnym z nadrukiem loga firmy na plecach o wymiarach : wysokość 15 cm, szerokość 24 cm (wg załączonego wzoru), dwa poziome pasy odblaskowe. Odblaskowość zgodna z PN-EN 471 lub równoważną
Ilość 300 szt.
8. Kamizelka odblaskowa w kolorze żółtym fluorescencyjnym, wykonana z dzianiny dziurkowanej z nadrukiem loga firmy na plecach o wymiarach : wysokość 15 cm, szerokość 24 cm (wg załączonego wzoru), dwa poziome pasy odblaskowe. Odblaskowość zgodna z PN-EN 471 lub równoważną.
Ilość 200 szt.
9. Komplet przeciwdeszczowy, ostrzegawczy w kolorze pomarańczowym z taśmami odblaskowymi ( bluza i spodnie do pasa). Szwy uszczelnione, kaptur stały ze ściągającym sznurkiem. Zamek błyskawiczny pod listwą, listwa na zatrzaski, rękawy raglanowe z wewnętrznym mankietem, chroniącym przed wiatrem. Taśmy w kolorze srebrnym umieszczone na rękawach, na wysokości talii kurtki i w dole nogawek spodni. Spodnie ściągane w pasie. Logo firmy na plecach kurtki o wymiarach: wysokość 15 cm, szerokość 24 cm. Materiał odblaskowy : 100% poliester powlekany PCV. Wykonany zgodnie z normą EN 343 - ogólne wymagania dla odzieży - „odzież ochronna przed deszczem oraz PN-EN 471 – odzież ochronna o intensywnej widzialności lub równoważną.
Ilość 30 kpl.
Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawierają Opis przedmiotu zamówienia, stanowiący Załącznik nr 5.

4.5.3.) Główny kod CPV: 18100000-0 - Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki

4.5.5.) Wartość części: 40590,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 3 – Dostawa obuwia roboczego.
1. Trzewiki robocze męskie. Trzewiki bezpieczne z nubuku. Wodoodporne, z systemem szybkiego zdejmowania, podnosek z poliuretanu,, podeszwa poliuretanowa o dwóch gęstościach, stalowy podnosek wytrzymały na uderzenia do 200J. Wkładka antyprzebiciowa wykonana z włókna kompozytowego pokrytego warstwą utwardzającej ceramiki. Wkładka anatomicznie wyprofilowana, przeciwgrzybiczna. Wykonane zgodnie z normą EN ISO 20345 S3 SRC lub równoważną.
Ilość 80 par.
2. Trzewiki robocze bezpieczne męskie. Trzewiki ochronne, wierch wykonany z naturalnej skóry bydlęcej, podnosek kompozytowy, wkładka antyprzbiciowa kevlarowa, podeszwa PU/TPU antypślizgowa.Wykonane zgodnie z normą EN ISO 20345 S3 SRC lub równoważną.
Ilość 320 par
3. Trzewiki robocze damskie. Trzewiki ochronne, wierch wykonany z naturalnej skóry bydlęcej, podnosek kompozytowy, wkładka antyprzbiciowa kevlarowa, podeszwa PU/TPU antypślizgowa.. Wykonane zgodnie z normą EN ISO 20345 S3 SRC lub równoważną.
Ilość 30 par.
4. Buty gumowo filcowe męskie 100% guma. Podeszwy gumowe antypoślizgowe, wewnętrzna część buta ocieplana z włókniny obłożonej gumą do wysokości 2/3. Wysokość buta około 33 cm. Wykonane zgodnie z wymogami normy. PN-EN ISO 20347 OB CI SRC lub równoważną.
Ilość 40 par.
5. Buty gumowe męskie 100% guma, olejoodporne, wysokość buta około 37 cm. Wykonane zgodnie z normą PN- EN 347 lub równoważną
Ilość 100 par.
6. Buty gumowe damskie z PCV, wykonane zgodnie z normą PN-EN 347 lub równoważną.
Ilość 20 par.
7. Trzewiki dla spawacza. Trzewiki wykonane w całości ze skóry gwarantującej dużą wytrzymałość na odpryski metalu oraz przecięcia i rozerwania. Gruba trudnościeralna podeszwa, przyklejona i dodatkowo przeszyta. Wykonane zgodnie z wymogami normy PN-EN ISO 20345 lub równoważną.
Ilość 15 par.
8. Trzewiki robocze ocieplane damskie. Wierzchy trzewików wykonane z naturalnej skóry bydlęcej, wodoodpornej, ocieplane, odporne na niskie temperatury, z kompozytowym podnoskiem i wkładką kevlarową. Wykonane zgodnie z wymogami normy PN-EN ISO 20345 S3 SRC lub równoważną.
Ilość 30 par.
9. Trzewiki robocze ocieplane męskie. Wierzchy trzewików wykonane z naturalnej skóry bydlęcej, wodoodpornej, ocieplane, odporne na niskie temperatury, z kompozytowym podnoskiem i wkładką kevlarową. Wykonane zgodnie z wymogami normy PN-EN ISO 20345 S3 SRC lub równoważną.
Ilość 40 par.
Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawierają Opis przedmiotu zamówienia, stanowiący Załącznik nr 5.

4.5.3.) Główny kod CPV: 18100000-0 - Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki

4.5.5.) Wartość części: 95694,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 4 – Dostawa rękawic roboczych.

1. Rękawice robocze ochronne pięciopalcowe ze skóry bydlęcej i drelichu chroniące przed urazami mechanicznymi. Wewnętrzna /chwytna/ część dłoni wykonana w całości z jednej części bardzo dobrej jakości skóry, skórzane wzmocnienia na kostkach. Rękawica zakończona usztywnionym mankietem oraz wykończona wewnątrz podszewką. Strona grzbietowa i mankiet z tkaniny drelichowej. Rękawice wykonane zgodnie z wymogami norm EN 420, EN 16350 lub równoważnymi.
Ilość 240 par
2. Rękawice pięciopalcowe ocieplane. termoodporne, powlekane gumą o porowatej strukturze, wykonane z pętelkowej przędzy akrylowej. Wykonane zgodnie z wymogami norm EN 388. EN 420 (poziom odporności 2241X) lub równoważnymi..
Ilość 1 700 par.
3. Rękawice pięciopalcowe ocieplane wzmacniane skórą bydlęcą licową, zakończone usztywnionym mankietem, część chwytna wzmocniona przeszyciem, ocieplane futerkiem typu BOA. Wykonane zgodnie z wymogami normy EN 420 lub równoważną.
Ilość 200 par.
4. Rękawice antyprzecięciowe. Wykonane z wysokojakościowej przędzy modyfikowanej, bardzo odpornej na przecięcia (5), powlekane poliuretanem, zakończone ściągaczem. Odporność na ścieranie (4), odporność na przedarcia (4), odporność na przebicia (2). Wykonane zgodnie z wymogami normy EN 388, EN 420, EN 4542C lub równoważną.
Ilość 200 par.
5. Rękawice spawalnicze pięciopalcowe. Wykonane w całości ze skóry licowej, impregnowanej, olejoodpornej, w części chwytnej nie dzielone, bez przeszycia, wykonane z jednego elementu skóry, z długim mankietem wykonanym ze skóry dwoinowej, podszewka trudnopalna. Rękawice spełniające warunki normy EN 388, EN 420, EN12477 lub równoważnymi. wymagany znak CE.
Ilość 70 par.
6. Rękawice kwasoodporne z naturalnego lateksu posiadające znak bezpieczeństwa CE. Wykonane zgodnie z wymogami norm EN 388 i EN 420 lub równoważnymi.
Ilość 12 par.
7. Rękawice typu REKODRAG powlekane gumą o porowatej strukturze, dużej przyczepności, odporne na rozdarcia i przecięcia, trudnościeralne. Wykonane zgodnie z wymogami norm EN 388 i EN 420 lub równoważnymi.
Ilość 7 000 par.
8. Rękawice typu RTELA wykonane z poliestru, powlekane lateksem, zakończone ściągaczem, odporne na ścieranie i rozdarcia. Wykonane zgodnie z wymogami normy EN 388 lub równoważną.
Ilość 33 000 par.
9. Rękawice wykonane z grubego niebieskiego nitrylu. Usztywniony kauczukowy mankiet. Wykonane zgodnie z wymogami normy EN 388 lub równoważną,
Ilość 1 000 par.
Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawierają Opis przedmiotu zamówienia, stanowiący Załącznik nr 5 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 18100000-0 - Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki

4.5.5.) Wartość części: 137760,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 71819,70 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 112036,76 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 71819,70 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPHU ABC Radosław Popławski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 731-130-67-79

7.3.3) Ulica: Parkowa 11 b

7.3.4) Miejscowość: Pabianice

7.3.5) Kod pocztowy: 95-200

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 71819,70 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 46444,19 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 64648,80 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 46444,19 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe „MADA” Kosiec i Wspólnicy sp.k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1181625269

7.3.3) Ulica: Słowicza 17

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-170

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 46444,19 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 69138,30 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 75177,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 69138,30 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPHU ABC Radosław Popławski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 731-130-67-79

7.3.3) Ulica: Parkowa 11 b

7.3.4) Miejscowość: Pabianice

7.3.5) Kod pocztowy: 95-200

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 69138,30 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 89178,59 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 123956,96 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 89178,59 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe „MADA” Kosiec i Wspólnicy sp.k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1181625269

7.3.3) Ulica: Słowicza 17

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-170

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 89178,59 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Wszystkie kwoty podane w ogłoszeniu to kwoty brutto. Nie uwzględniono nigdzie prawa opcji w wysokości 20%, co przewidziane było w dokumentach postępowania.
Sekcja VI dla Części 4
6.1.6. Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2 oferty odrzucone, w tym jedna z rażąco niską ceną.
Jedna oferta z rażąco niską ceną nie została odrzucona.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.