Ogłoszenie z dnia 2022-11-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00378895/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-10-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Renowacja Stawów Strzeszyńskich - etap II
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Poznań - Urząd Miasta Poznania
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631257822
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Kolegiacki 17
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 61-841
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zpb@um.poznan.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.poznan.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/poznan1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Renowacja Stawów Strzeszyńskich - etap II2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7c272a86-4474-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00455728
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00024984/24/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.8 Renowacja Stawów Strzeszyńskich - etap II
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00378895/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZPb-II.271.101.2022.KS
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiot zamówienia obejmuje roboty renowacyjne polegające na odmuleniu, pogłębieniu i oczyszczeniu dna zbiorników z namułów i osadów. Roboty powinny być wykonywane częściowo ręcznie oraz mechanicznie. W trakcie wykonywania robót na skarpach i na brzegach stawów zostanie wykonany szereg prac towarzyszących, konserwacyjnych, renowacyjnych i porządkowych.
2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji został opisany w:
- Wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 8 do SWZ,
- Przedmiarze robót, stanowiącym załącznik nr 1 do umowy,
- Projekcie budowlano-wykonawczym, stanowiącym załącznik nr 3 do umowy,
- Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, stanowiącej załącznik nr 4 do umowy,
- Opinii herpetologa, stanowiącej załącznik nr 5 do umowy,
- Polityce Systemu Zarządzania w Wydziale Kształtowania i Ochrony Środowiska, stanowiącej załącznik nr 6 do umowy,
- Decyzji RDOŚ, stanowiącej załącznik nr 7 do umowy.
3) Zamawiający wymaga udzielenia 24 miesięcznego okresu gwarancji na wykonane roboty budowlane.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453100-8 - Roboty renowacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 237318,75 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 243010,05 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 237318,75 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DRENBUD ZAKŁAD USŁUG MELIORACYJNYCH I KANALIZACYJNYCH HENRYK PACZKA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 630 333 828
7.3.3) Ulica: ul. Jasne Błonie 3
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 61-602
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 237318,75 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-158.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Dostawa chromatografu gazowego na potrzeby WSSE w Poznaniu
- Zaprojektowanie i wykonanie nowego systemu zawiesi (podpór) kanałów wentylacyjnych w oraz wymiana wieszaków sufitu podwieszanego na nowe w części sportowej Kompleksu Termy Maltańskie w Poznaniu.
- Usługa kompleksowego sprzątania siedziby Polskiego Teatru Tańca
- Dostawa odczynników chemicznych
- Remont pomieszczeń archiwum w budynku Delegatury Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Pile
- Świadczenie usług gastronomicznych dla osób zatrzymanych
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Remont Szkoły Podstawowej im. Andrzeja Mielęckiego w Koźminku - etap I"
- Rewitalizacja elewacji i remont klatki schodowej kamienicy przy Placu Warszawy 4 w Dusznikach-Zdroju.
- Wymiana stolarki okiennej w elewacji południowo-wschodniej części zabytkowej istniejącego od XVII wieku, Zespołu Poklasztornego (prawego skrzydła), w którym obecnie znajduje się siedziba ZOL.
- ZP/2/2025 - Przeprowadzenie prac konserwatorskich i restauratorskich w dawnym saloniku mieszkalnym o nr P.2.022 (Sypialni wraz z wykuszem) w Pałacu Rodziny Poznańskich
- REMONT WYBRANYCH POMIESZCZEŃ - POSADZKI Z PANELI LVT, WYKŁADZIN PCV, MALOWANIE W ZESPOLE SZKOLNO-PRZEDSZKOLNYM NR 7 PRZY UL. PPŁK. WACŁAWA SZADKOWSKIEGO 3 W WARSZAWIE
- Wykonanie izolacji i renowacji partii podziemnej i cokołowej ścian piwnic w budynku Liceum Ogólnokształcącego św. Marii Magdaleny zlokalizowanego przy ul. Garbary 24 w Poznaniu.
więcej: Roboty renowacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.