Og³oszenie z dnia 2022-11-24
Powi±zane og³oszenia:
- 2022/BZP 00478033/01 - Wynik z dnia 2022-12-06
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
EOP.332.28.22, Dostawa gazu LPG do stacji paliw SP ZOZ WSPR w Bia³ymstoku
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: SP ZOZ WSPR w Bia³ymstoku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050622576
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Poleska 89
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Bia³ystok
1.5.3.) Kod pocztowy: 15-874
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Bia³ostocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@wspr.bialystok.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.pogotowie.bialystok.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
EOP.332.28.22, Dostawa gazu LPG do stacji paliw SP ZOZ WSPR w Bia³ymstoku
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-e7d5430a-6995-11ed-abdb-a69c1593877c
2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00455668
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2022-11-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00015141/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.12 Dostawa gazu LPG do stacji paliw SP ZOZ WSPR w Bia³ymstoku
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://miniportal.uzp.gov.pl/; http://pogotowie.bialystok.pl/3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/; https://epuap.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiêdzy Zamawiaj±cym, a Wykonawcami odbywa siê drog± elektroniczn± przy u¿yciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal.
2. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto na ePUAP. Wykonawca posiadaj±cy konto na ePUAP ma dostêp do formularzy: z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji.
3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich u¿yciu, opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z miniPortalu dostêpnym pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi.aspx oraz Regulaminie ePUAP.
4. Wykonawca przystêpuj±c do niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z miniPortalu, okre¶lone w regulaminie miniPortalu oraz zobowi±zuje siê korzystaj±c z miniPortalu przestrzegaæ postanowieñ tego regulaminu.
5. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy do: z³o¿enia i wycofania ofert oraz do komunikacji wynosi 150 MB.
6. Ofertê, o¶wiadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, podmiotowe ¶rodki dowodowe, pe³nomocnictwa, zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w ogólnie dostêpnych formatach danych, w szczególno¶ci w formatach: .pdf, .doc, .docx, .odt. Ofertê, a tak¿e o¶wiadczenie o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp sk³ada siê, pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej (podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
7. Za datê przekazania oferty, o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 125 ust 1. Pzp, podmiotowych ¶rodków dowodowych, przedmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych informacji, o¶wiadczeñ lub dokumentów, przekazywanych w postêpowaniu, przyjmuje siê datê ich przekazania na ePUAP.
8. Zamawiaj±cy przekazuje link do postêpowania oraz Identyfikator postêpowania.
9. Dane postêpowanie mo¿na wyszukaæ na Li¶cie wszystkich postêpowañ w miniPortalu klikaj±c wcze¶niej opcjê „Dla Wykonawców” lub ze strony g³ównej z zak³adki Postêpowania.
10. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia korespondencja (inna ni¿ oferta Wykonawcy i za³±czniki do oferty) odbywa siê elektronicznie za po¶rednictwem dedykowanego formularza dostêpnego na ePUAP oraz udostêpnionego przez miniPortal (Formularz do komunikacji). Korespondencja przes³ana za po¶rednictwem tego formularza nie mo¿e byæ szyfrowana. We wszelkiej korespondencji Zamawiaj±cy i Wykonawcy pos³uguj± siê numerem postepowania tj. EOP.332.28.22.
11. Zamawiaj±cy mo¿e równie¿ komunikowaæ siê z Wykonawcami za pomoc± poczty elektronicznej, email: przetargi@wspr.bialystok.pl .
12. Osoby uprawnione do komunikowania siê z Wykonawcami:
Magdalena Olchanowska, adres e-mail: przetargi@wspr.bialystok.pl
Zenon Opryszczko, adres e-mail: przetargi@wspr.bialystok.pl
13. Dokumenty elektroniczne, o¶wiadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub o¶wiadczeñ sk³adane s± przez Wykonawcê za po¶rednictwem „Formularza do komunikacji” jako za³±czniki. Zamawiaj±cy dopuszcza równie¿ mo¿liwo¶æ sk³adania dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ za pomoc± poczty elektronicznej, na wskazany w pkt 11 adres email z zastrze¿eniem, i¿ oferta, w tym o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust 1 Pzp. mog± zostaæ przekazane wy³±cznie za pomoc± „Formularz do z³o¿enia oferty” dostêpnego na ePUAP i udostêpnionego na miniPORTALU.
14. Pozosta³e informacje zawiera SWZ udostêpniona na stronie prowadzonego postêpowania.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Klauzula informacyjna RODO zosta³a zawarta w rozdziale II SWZ. Zgodnie z art. 13 ust. 1
i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o danych zwanym dalej "RODO") informujemy, ¿e:1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: SP ZOZ WSPR w Bia³ymstoku, ul. Poleska 89, 15-874 Bia³ystok;2. Administrator wyznaczy³ Inspektora Danych Osobowych, z którym mo¿na siê kontaktowaæ pod adresem e-mail: iod@wspr.bialystok.pl tel. 85 663 73 01;3. Pani/Pana dane
osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z przedmiotowym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mog± osoby lub podmioty upowa¿nione na podstawie przepisów obowi±zuj±cego prawa. Odbiorcami danych bêd± równie¿ podmioty, którym udostêpniona zostanie
dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 74 Pzp;5. Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 Pzp przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;6. Obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.7. Jednocze¶nie informujemy, ¿e posiada Pani/Pan:a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymaga³oby po stronie administratora niewspó³miernie du¿ego wysi³ku mo¿e zostaæ Pani/Pan zobowi±zana do wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub
konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia);b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku
postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± PZP oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników); c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem okresu trwania postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego
lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego); d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO; 8. Jednak¿e, nie przys³uguje Pani/Panu:a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20
RODO;c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO; Pozosta³e informacje zawiera SWZ zamieszczona na stronie prowadzonego postêpowania
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: EOP.332.28.22
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia s± sukcesywne dostawy:
• Gazu propan-butan LPG CN: 2711 19 00, CN 2711 12, CN 2711 13, CN 2711 1400 – w ilo¶ci 231 000 l - zamówienie podstawowe. Zamawiaj±cemu przys³uguje prawo opcji polegaj±ce na zwiêkszeniu ilo¶ci paliwa, jednak¿e nie wiêcej ni¿ o 30 %. Najwiêkszy mo¿liwy zakres zamówienia z uwzglêdnieniem prawa opcji wynosi do 300 000 l paliwa
do Stacji Paliw SP ZOZ WSPR w Bia³ymstoku w okresie objêtym umow±, w terminach i ilo¶ciach wskazanych przez Zamawiaj±cego, jednak nie d³u¿szym ni¿ 48 godzin od z³o¿enia zamówienia. Dostawy bêd± realizowane na pisemne, telefoniczne, e-mailem lub faksem zlecenie Zamawiaj±cego
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09122000-0 - Propan i butan
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:
Zamawiaj±cemu przys³uguje prawo opcji polegaj±ce na zwiêkszeniu ilo¶ci paliwa w stosunku do zamówienia podstawowego, jednak¿e nie wiêcej ni¿ o 30 %. Najwiêkszy mo¿liwy zakres zamówienia z uwzglêdnieniem prawa opcji wynosi: 300 000 l. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do niewykorzystania ca³o¶ci b±d¼ czê¶ci zamówienia objêtego prawem opcji, a Wykonawca o¶wiadcza, i¿ nie bêdzie z tego powodu wnosi³ ¿adnych roszczeñ.4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami oceny ofert:
Cena (C) - waga kryterium 100%;
2. Zasady oceny ofert w kryterium Cena (C)- waga 100%:
Cof = )cena najni¿sza brutto/cena oferty ocenianej) x100 pkt x100 %
* spo¶ród wszystkich z³o¿onych ofert niepodlegaj±cych odrzuceniu
Podstaw± przyznania punktów w kryterium "cena" bêdzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcê w Formularzu Ofertowym, stanowi±cym Za³±cznik nr 2 do SWZ.
Gdzie:
Cof – liczba punktów przyznanych ocenianej ofercie w kryterium cena,
Zamawiaj±cy przeliczy liczbê uzyskanych procentów na punkty, zgodnie z zasad± 1% = 1 punkt.
3. Najkorzystniejsza oferta mo¿e uzyskaæ maksymalnie 100 pkt. Zamawiaj±cy udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom zawartym w Pzp oraz SWZ i uzyska najwy¿sz± liczbê punktów w kryterium wskazanym w punkcie 1 spo¶ród ofert wa¿nych, niepodlegaj±cych odrzuceniu. Oferta ta zostanie uznana za najkorzystniejsz±, a pozosta³e oferty bêd± sklasyfikowane zgodnie z liczb± uzyskanych punktów.
4. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert bêdzie liczona z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
5. Je¿eli nie mo¿na bêdzie dokonaæ wyboru najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, ¿e zosta³y z³o¿one oferty o takiej samej cenie, Zamawiaj±cy wezwie Wykonawców, którzy z³o¿yli te oferty, do z³o¿enia w terminie okre¶lonym przez Zamawiaj±cego ofert dodatkowych zawieraj±cych now± cenê. Oferty dodatkowe nie mog± zawieraæ cen wy¿szych ni¿ uprzednio.
6. W toku badania i oceny ofert Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od Wykonawcy wyja¶nieñ dotycz±cych tre¶ci z³o¿onej oferty, w tym zaoferowanej ceny.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
posiadaj± kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów, tj. posiadaj± aktualn± koncesjê na obrót gazem skroplonym LPG, wydan± przez Prezesa Urzêdu Energetyki zgodnie z art. 32 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo Energetyczne (Dz.U. 2022.1385 t.j. z pó¼n.zm.) – w zale¿no¶ci od statusu Wykonawcy.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
informacja z banku lub spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo – kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek potwierdzaj±cej wysoko¶æ posiadanych ¶rodków finansowych lub zdolno¶æ kredytow± wykonawcy w wysoko¶ci co najmniej: 310 000,00 z³;
wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 3 m-ce przed jej z³o¿eniem.
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zosta³y wykonane lub s± wykonywane oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te dostawy zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie (przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zosta³y wykonane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane. Je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy);
UWAGA: Przez dostawy odpowiadaj±ce swoim przedmiotem i warto¶ci± stanowi±cej przedmiot niniejszego zamówienia uwa¿a siê dostawê gazu LPG w ilo¶ci nie mniejszej ni¿ 200 000 l. Zamawiaj±cy, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotycz±cego zdolno¶ci technicznej lub zawodowej dopuszcza ³±czne spe³nianie warunku przez Wykonawców.
5) szczególny sposób spe³niania przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie warunków udzia³u w postêpowaniu:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 Pzp, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji;
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: PODMIOTOWE ¦RODKI DOWODOWE (sk³adane na wezwanie Zamawiaj±cego)
1) Aktualn± koncesje na obrót gazem propan- butan, zgodnie z art. 32 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo Energetyczne (Dz. U. 2022.1385 t.j. z pó¼n. zm.) – w zale¿no¶ci od statusu Wykonawcy.
2) Wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zosta³y wykonane lub s± wykonywane oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te dostawy zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie (przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zosta³y wykonane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane. Je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy);
UWAGA: Przez dostawy odpowiadaj±ce swoim przedmiotem i warto¶ci± stanowi±cej przedmiot niniejszego zamówienia uwa¿a siê dostawê gazu LPG w ilo¶ci nie mniejszej ni¿ 200 000 l.
3) Informacji z banku lub spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo – kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek potwierdzaj±cej wysoko¶æ posiadanych ¶rodków finansowych lub zdolno¶æ kredytow± wykonawcy w wysoko¶ci co najmniej: 310 000,00 z³;
wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 3 m-ce przed jej z³o¿eniem.
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
Zamawiaj±cy nie wymaga przedmiotowych ¶rodków dowodowych.5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
Ofertê sporz±dza siê w jêzyku polskim na Formularzu Ofertowym - zgodnie z Za³±cznikiem nr 2 do SWZ. Wraz z ofert± Wykonawca jest zobowi±zany z³o¿yæ:1) Wype³niony formularz cenowy [wg Za³±cznika nr 3 do SWZ];
2) O¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust 1 Pzp uwzglêdniaj±ce podstawy wykluczenia z art. 7 ust 1 ustawy o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspierania agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego – [wg Za³±cznika nr 5 do SWZ];
4) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty. W celu potwierdzenia, ¿e dana osoba jest umocowana do reprezentowania Wykonawcy, Zamawiaj±cy ¿±da od Wykonawcy odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru.
5) W przypadku gdy oferta nie zosta³a podpisana przez osobê uprawnion± do reprezentacji Wykonawcy okre¶lon± w odpowiednim rejestrze lub innym dokumencie w³a¶ciwym dla danej formy organizacyjnej Wykonawcy, do oferty nale¿y do³±czyæ dokument pe³nomocnictwa. Pe³nomocnictwo do z³o¿enia oferty powinno zostaæ z³o¿one w oryginale w takiej samej formie jak sk³adana oferta (tj. w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym). Dopuszcza siê tak¿e z³o¿enie elektronicznej kopii (skanu) pe³nomocnictwa sporz±dzonego uprzednio w formie pisemnej, w formie elektronicznego po¶wiadczenia sporz±dzonego stosownie do art. 97 § 2 ustawy z dn. 14 lutego 1991 r. Prawo o notariacie, które to po¶wiadczenie notariusz opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, b±d¼ te¿ poprzez opatrzenie skanu pe³nomocnictwa sporz±dzonego uprzednio w formie pisemnej kwalifikowanym podpisem, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym mocodawcy. Elektroniczna kopia pe³nomocnictwa nie mo¿e byæ uwierzytelniona przez upe³nomocnionego.
6) Dowód wniesienia wadium (w przypadku wadium z³o¿onego w formie porêczeñ lub gwarancji);
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
1. Wykonawca zobowi±zany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysoko¶ci:10 000,00 z³ (s³ownie: dziesiêæ tysiêcy z³otych 00/100);
2. Wadium wnosi siê przed up³ywem terminu sk³adania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia up³ywu terminu zwi±zania ofert±, z wyj±tkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2.
3. Wadium mo¿e byæ wnoszone wed³ug wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
1) pieni±dzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2020 r. poz. 299 z pó¼n. zm.).
4. Wadium w formie pieni±dza nale¿y wnie¶æ przelewem na konto w Banku Santander Bank Polska S.A: 03 1500 1344 1213 4006 0375 0000 z dopiskiem
"Wadium - przetarg na dostawê gazu LPG do Stacji Paliw SP ZOZ WSPR w Bia³ymstoku nr postêpowania (EOP.332.28.22)”
UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniê¿nej zostanie przyjêty termin uznania rachunku Zamawiaj±cego.
5. Wadium wnoszone w formie porêczeñ lub gwarancji musi spe³niaæ co najmniej poni¿sze wymagania:
1) musi obejmowaæ odpowiedzialno¶æ za wszystkie przypadki powoduj±ce utratê wadium przez Wykonawcê okre¶lone w Pzp, bez potwierdzania tych okoliczno¶ci;
2) z ich tre¶ci powinno jednoznacznej wynikaæ zobowi±zanie gwaranta do zap³aty ca³ej kwoty wadium;
3) powinno byæ nieodwo³alne i bezwarunkowe oraz p³atne na pierwsze ¿±danie;
4) termin obowi±zywania porêczenia lub gwarancji nie mo¿e byæ krótszy ni¿ termin zwi±zania ofert± (z zastrze¿eniem i¿ pierwszym dniem zwi±zania ofert± jest dzieñ sk³adania ofert);
5) w tre¶ci porêczenia lub gwarancji powinna znale¼æ siê nazwa oraz numer przedmiotowego postêpowania;
6) beneficjentem porêczenia lub gwarancji jest Zamawiaj±cy;
7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (art. 58 Pzp), Zamawiaj±cy wymaga aby porêczenie lub gwarancja obejmowa³a sw± tre¶ci± (tj. zobowi±zanych z tytu³u porêczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia lub aby z jej tre¶ci wynika³o, ¿e zabezpiecza ofertê Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (konsorcjum);
8) musi zostaæ z³o¿one w postaci elektronicznej, opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcê porêczenia lub gwarancji.
6. W przypadku wniesienia wadium w formie:
1) pieniê¿nej - zaleca siê, by dowód dokonania przelewu zosta³ do³±czony do oferty;
2) porêczeñ lub gwarancji - wymaga siê, by orygina³ dokumentu zosta³ z³o¿ony wraz z ofert±.
7. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawid³owy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do up³ywu terminu zwi±zania ofert± lub z³o¿y wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 Pzp zostanie odrzucona.
8. Zasady zwrotu oraz okoliczno¶ci zatrzymania wadium okre¶la Pzp.
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty w postaci elektronicznej oraz podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane bêd± wy³±cznie z pe³nomocnikiem (podmiotem wystêpuj±cym jako reprezentant pozosta³ych).2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia, o których mowa w Rozdziale IX ust 1 sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶wiadczenie te wstêpnie potwierdza spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia w zakresie, w którym ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia wskazuj± w formularzu oferty, które dostawy wykonaj± poszczególni Wykonawcy.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie z art. 439 Pzp wynagrodzenie nale¿ne Wykonawcy za wykonanie Umowy mo¿e ulec zmianie (podwy¿szenie lub obni¿enie) w przypadku zmiany ceny materia³ów lub kosztów zwi±zanych z realizacj± zamówienia przy zachowaniu poni¿szych zasad:a) jako podstawê maksymalnej warto¶ci zmiany wynagrodzenia o którym mowa w § 2 ust. 10 przyjmuje siê zmianê kwartalnego wska¼nika og³aszanego w Komunikacie Prezesa G³ównego Urzêdu Statystycznego w sprawie wska¼nika cen towarów i us³ug konsumpcyjnych ogó³em w kwartale (CPI);
b) maksymalna warto¶æ zmiany wynagrodzenia o której mowa w § 2 ust. 10 nastêpowaæ bêdzie pod warunkiem osi±gniêcia przez Wska¼nik CPI poziomu wiêkszego ni¿ 1,031 og³oszonego dla 3 kwarta³u 2022 roku, lub poziomu ni¿szego ni¿ 1,0;
c) przewiduje siê, ¿e pierwsza waloryzacja nast±pi po up³ywie 6 – miesiêcy od dnia zawarcia Umowy i bêdzie dotyczy³a dostaw, które bêd± zrealizowane po tym terminie; maksymalna warto¶æ zmiany wynagrodzenia o której mowa § 2 ust. 10 zostanie obliczona jako iloczyn nale¿nego wynagrodzenia netto i zmiany Wska¼nika CPI. Do obliczenia zmiany wynagrodzenia zostanie przyjêty Wska¼nik CPI otrzymany w wyniku podzielenia wska¼nika opublikowanego przez 100;
d) maksymalna warto¶æ zmiany wynagrodzenia, jak± dopuszcza Zamawiaj±cy w efekcie zastosowania postanowieñ o zasadach wprowadzenia zmian wysoko¶ci wynagrodzenia, nie mo¿e przekroczyæ 10% warto¶ci ³±cznego wynagrodzenia brutto wykonawcy, o którym mowa w § 2 ust. 10 Umowy za wykonanie Przedmiotu Umowy;
e) je¿eli Umowa zosta³a zawarta po up³ywie 180 dni od dnia up³ywu terminu sk³adania ofert, pocz±tkowym terminem ustalenia zmiany wynagrodzenia jest dzieñ otwarcia ofert;
f) przez zmianê ceny materia³ów lub kosztów, okre¶lon± Wska¼nikiem, o którym mowa w pkt a) rozumie siê wzrost odpowiednio cen lub kosztów, jak i ich obni¿enie, wzglêdem ceny lub kosztu przyjêtych w celu ustalenia wynagrodzenia Wykonawcy zawartego w ofercie;
g) postanowieñ umownych w zakresie zmiany wynagrodzenia nie stosuje siê od chwili osi±gniêcia limitu, o którym mowa w ust. 1 pkt d.;
h) wniosek Wykonawcy lub Zamawiaj±cego o wprowadzenie zmian okre¶lonych w § 6 wymaga uzasadnienia, w tym wykazania stosownymi dokumentami zaistnienia podstaw do zmiany Umowy. Zamawiaj±cy lub Wykonawca mo¿e ¿±daæ dodatkowych wyja¶nieñ;
i) zmiana umowy w zakresie, o którym mowa wy¿ej wymaga zawarcia Aneksu.
j) W przypadku braku porozumienia co do zmiany wysoko¶ci wynagrodzenia lub braku akceptacji dla proponowanej zmiany, ka¿da ze Stron mo¿e wypowiedzieæ umowê za 2-miesiêcznym okresem wypowiedzenia, liczonym od miesi±ca nastêpuj±cego po tym, w którym z³o¿ono o¶wiadczenie o wypowiedzeniu umowy. W okresie wypowiedzenia obowi±zywaæ bêdzie dotychczasowe wynagrodzenie.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-12-02 09:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-12-02 10:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-12-31
INNE PRZETARGI Z BIA£EGOSTOKU
- Obs³uga weterynaryjna Schroniska dla Zwierz±t "Dolina Dolistówki" w Bia³ymstoku - uzupe³nienie
- Kompleksowe us³ugi polegaj±ce na przegl±dzie i konserwacji d¼wigów, prace remontowe oraz przegl±dy specjalne d¼wigów w obiektach Politechniki Bia³ostockiej - ZK-DZP.262.28.2025
- Wymiana pokrycia dachowego Inspektoratu ZUS w Sokó³ce
- Wykonanie opisów stanu i opinii o warto¶ci nieruchomo¶ci w formie operatów szacunkowych (6.2025)
- Remont w Samodzielnym Szpitalu Miejskim im. PCK w Bia³ymstoku - czê¶æ I Opracowanie dokumentacji projektowej oraz remont w Poradni Rehabilitacji przy ul. Swobodnej 24 - czê¶æ II
- Remont nawierzchni drogi wojewódzkiej Nr 674 Sokó³ka - Krynki na odcinku od km 14+674,70 do km 15+674,70.
wiêcej: przetargi w Bia³ymstoku »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.