Ogłoszenie z dnia 2025-10-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00178063/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-04-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa mebli do biura Centrum Informatyki Resortu Finansów w Warszawie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: CENTRUM INFORMATYKI RESORTU FINANSÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 142636274
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Samorządowa 1
1.5.2.) Miejscowość: Radom
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-601
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat.cirf@mf.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.cirf.gov.pl/start
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/cirf1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Państwowa jednostka budżetowa podległa ministrowi właściwemu do spraw budżetu, finansów publicznych i instytucji finansowych
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa mebli do biura Centrum Informatyki Resortu Finansów w Warszawie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9ce887b4-5685-47da-926d-0bf7951e8d3a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00455602
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00136652/24/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.6 Dostawa mebli do pomieszczeń w biurze Centrum Informatyki Resortu Finansów w Warszawie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00178063
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PN/26/25/HSKU
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: dostawa, rozładunek oraz montaż i ustawienie mebli biurowych we wskazanych pomieszczeniach w biurze Zamawiającego w Warszawie wraz z gwarancją.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39130000-2 - Meble biurowe
39120000-9 - Stoły, kredensy, biurka i biblioteczki
39110000-6 - Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 430550,87 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 736345,65 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 485730,69 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Sebastian Borkowski, prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą „PB Logistyka Sebastian Borkowski”
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5542618489
7.3.3) Ulica: ul. Jana Kozietulskiego 38 lok. 1
7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz
7.3.5) Kod pocztowy: 85-657
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PB LOGISTYKA SEBASTIAN BORKOWSKI
jakie przetargi wygrała firma
PB LOGISTYKA SEBASTIAN BORKOWSKI
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 485730,69 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
INNE PRZETARGI Z RADOMIA
- Budowa kanalizacji sanitarnej przy ul. Mieszka I w Radomiu
- Kompleksowa wymiana modułów telemetrycznych dla Wodociągów Miejskich w Radomiu Sp. z o.o.
- Dostawa, montaż i uruchomienie urządzeń przeznaczonych do pakowania wody wraz z zapasem folii do pakowania wody przeznaczonej do spożycia
- Dostawa materiałów medycznych wykorzystywanych w neurologii zabiegowej
- Zakup lekkiego pojazdu rozpoznawczo - ratowniczego typu pickup z napędem terenowym
- Zakup i dostawa 33 zestawów komputerowych.
więcej: przetargi w Radomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zakup i dostawa mebli, wyposażenia meblowego wraz z montażem do budynku Miejskiego Centrum Kultury w Gorzowie Wlkp."
- Dostawa i montaż mebli medycznych do NZOZ Szpital im. Prof. Z. Religi w Słubicach Sp. z o. o."
- "Dostawa wyposażenia meblowego na potrzeby Kuratorium Oświaty w Poznaniu oraz delegatury w Lesznie i w Kaliszu"
- Dostawa i montaż mebli dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krakowie
- Usługa naprawy łóżek koszarowych uniwersalnych WP 2 - 27, łóżek polowych składanych WP 5-2, taboretów polowych składanych WP 5 - 7 i stołów kwadratowych składanych na metalowej podstawie WP 5-8.
- Dostawa mebli dla Pawilonu XVII
więcej: Meble »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.