Ogłoszenie z dnia 2025-10-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonywanie usług polegających na przenoszeniu i transporcie mebli, sprzętu (...) – zamówienie polegające na powtórzeniu podobnych usług do zamówienia podstawowego OR-10.271.79.2024
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Kraków - Urząd Miasta Krakowa
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351554353
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Wszystkich Świętych 3-4
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-004
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: info@um.krakow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.krakow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3c318569-bb68-4221-9fba-87901dc63e481.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonywanie usług polegających na przenoszeniu i transporcie mebli, sprzętu (...) – zamówienie polegające na powtórzeniu podobnych usług do zamówienia podstawowego OR-10.271.79.20242.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3c318569-bb68-4221-9fba-87901dc63e48
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00455564
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00396766
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Gmina Miejska Kraków na mocy umowy Nr W/I/4222/OU/100/2024 zawartej w dniu 27 grudnia 2024 r., powierzyła Wykonawcy: Transfer Team Agnieszka Tyrańska z siedzibą w Wieliczce przy ul. Krzyszkowickiej 53 lok.1, 32-020 Wieliczka, świadczenie usług polegających na przenoszeniu i transporcie mebli, sprzętu i wyposażenia biurowego, dokumentacji bieżącej i archiwalnej oraz innych ładunków na terenie miasta Krakowa w latach 2025-2026 (nr OR -10.271.79.2024).
Niniejsze zamówienie zostanie udzielone:
a) w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego,
b) dotychczasowemu wykonawcy usług,
c) jako zamówienie polegające na powtórzeniu podobnych usług, które były przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i są zgodne z jego przedmiotem.
Dodatkowo całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu wartości zamówienia podstawowego i ujawniona w ogłoszeniu o zamówieniu.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: OR -10.271.79.2024
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OR-10.271.67.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 146341,46 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług polegających na przenoszeniu i transporcie mebli, sprzętu i wyposażenia biurowego, dokumentów bieżących, dokumentacji archiwalnej oraz innych ładunków na terenie miasta Krakowa w 2025 roku.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera umowa wraz z załącznikami.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60180000-3 - Wynajem pojazdów do transportu towarów wraz z kierowcą
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 180000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TRANSFER TEAM Agnieszka Tyrańska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6831325104
7.3.3) Ulica: ul. Krzyszkowicka 53/1
7.3.4) Miejscowość: Wieliczka
7.3.5) Kod pocztowy: 32-020
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Transfer Team AGNIESZKA TYRAŃSKA
jakie przetargi wygrała firma
Transfer Team AGNIESZKA TYRAŃSKA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 180000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-158.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
transporcie mebli, sprzętu i wyposażenia biurowego, dokumentów bieżących, dokumentacji archiwalnej oraz innych ładunków na terenie miasta Krakowa w 2025 r. – zamówienie polegające na powtórzeniu podobnych usług do zamówienia podstawowego OR-10.271.79.2024".
2. Kwota podana w sekcji VI pkt 6.4. oraz sekcji VIII pkt 8.2 ogłoszenia to maksymalna wartość umowy, o której mowa w §7 ust. 2 zawartej umowy. Za wykonanie usług objętych każdorazowym zleceniem, o którym mowa w § 3 ust. 6, Zamawiający zapłaci Wykonawcy wynagrodzenie, zgodne z cennikiem będącym załącznikiem nr 1, stanowiącym integralną część umowy.
3. Ogłoszenie dotyczy umowy nr W/I/3391/OU/66/2025 z dnia 1.10.2025 r.
4. Uwaga do sekcji VIII pkt. 8.3.: Okres realizacji zamówienia: od dnia zawarcia umowy do dnia 15 grudnia 2025 r. lub do wcześniejszego wyczerpania środków przeznaczonych na jego realizację.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- KR-01/28/25, Zakup oprogramowania serwerowego oraz bazodanowego dla Instytutu Zootechniki - Państwowego Instytutu Badawczego
- Świadczenie usługi serwisowania 14 sztuk respiratorów model NPB 840 produkcji NELLCOR PURITAN BENETT INC. w zakresie przeprowadzenia przeglądów technicznych i napraw wraz z zapewnieniem części...
- Dostawa oprogramowania do anatomii z wykorzystaniem mieszanej rzeczywistości w związku z realizacją projektu pt. "Doskonały Uniwersytet - kształcenie dla gospodarki". - postępowanie powtórzone.
- Opracowanie kompleksowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej wraz z przeprowadzeniem procesu konsultacji społecznych dla zadania pn.: "Zagospodarowanie Parku Bagry wielkie w Krakowie".
- Zakup komputerów, monitorów, urządzeń wielofunkcyjnych, skanera dokumentów, akcesoriów komputerowych oraz telewizorów dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krakowie.
- Świadczenie usługi cateringowej dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej im. św. Jana Pawła II w lokalizacji al. Modrzewiowa 25 w Krakowie w roku 2026 przez okres 6 miesięcy
więcej: przetargi w Krakowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





