Ogłoszenie z dnia 2025-10-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00362388/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-08-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa narkotestów dla 13. WOG oraz jednostek wojskowych i instytucji z rejonu odpowiedzialności w celu zabezpieczenia programu - zero tolerancji dla alkoholu i narkotyków w służbie- 77/2025
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 13 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 340907277
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Czwartaków 3
1.5.2.) Miejscowość: Grudziądz
1.5.3.) Kod pocztowy: 86-300
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki
1.5.7.) Numer telefonu: 261483290
1.5.8.) Numer faksu: 261483222
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 13wog.przetargi@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.13wog.wp.mil.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/11554281.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa narkotestów dla 13. WOG oraz jednostek wojskowych i instytucji z rejonu odpowiedzialności w celu zabezpieczenia programu - zero tolerancji dla alkoholu i narkotyków w służbie- 77/20252.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-89aae3bd-8b82-4501-80ed-06d24701e917
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00455551
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00671655/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.25 Dostawa narkotestów
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00362388
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 77/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 599178,65 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa narkotestów dla 13. WOG oraz jednostek wojskowych i instytucji z rejonu odpowiedzialności w celu zabezpieczenia programu - zero tolerancji dla alkoholu i narkotyków w służbie.
Przedmiot zamówienia i jego zakres - jednorazowa dostawa narkotestów dla 13. WOG oraz jednostek wojskowych i instytucji z rejonu odpowiedzialności w celu zabezpieczenia programu - zero tolerancji dla alkoholu i narkotyków w służbie.
Test panelowy do wykrywania narkotyków w organizmie na podstawie badania próbki śliny w ilości 11905 opakowań w szczególności następujących grup narkotyków: amfetamina i substancje pochodne (AMP) /min. methaamfetamina (MET)/, kokaina (COC), marihuana (THC), opiaty (OPI), benzodiazepiny (BZO).
Wymagane parametry techniczne (minimum jakie winien spełnić oferowany produkt):
- test immunochemiczny (immunologiczny);
- czułości progowe:
a) AMP i pochodne – 50 ng/ml;
b) COC – 20 ng/ml;
c) OPI – 40 ng/ml;
d) THC – 40 ng/ml;
e) BZO – brak.
- testy do ujawniania substancji psychoaktywnych w organizmie człowieka na podstawie badania próbki śliny pobranej od osoby poddanej badaniu. Możliwość przeprowadzenia jednorazowego badania na powyższe grupy narkotyków za pomocą jednego testu;
- każdy test pakowany musi być osobno;
- jednoznaczny wynik musi pojawić się po czasie nie dłuższym niż max.10 min od chwili naniesienia wymaganej ilości śliny na test;
- instrukcja użycia testu w języku polskim;
- możliwość użycia testu w zmiennych warunkach atmosferycznych o zmiennej wilgotności powietrza oraz w granicach temperatury od +50C do + 350C.
Termin przydatności / ważności: minimum 12 miesięcy licząc od dnia dostarczenia do Zamawiającego.
Wykonawca na dostarczony przedmiot zamówienia udzieli 12-miesięcznej gwarancji obejmującej wady jakościowe towarów i ich właściwości licząc od daty protokolarnego odbioru towaru.
Miejsce dostawy: magazyn sekcji medycznej przy ulicy Jagiełły 11, 86-300 Grudziądz
4.5.3.) Główny kod CPV: 38544000-0 - Aparatura do wykrywania narkotyków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 73544,33 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 89744,65 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 73544,33 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: APID SOLUTIONS Marzanna Rutkowska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5421654210
7.3.3) Ulica: Kacza 6/13
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-013
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
APID SOLUTIONS MARZANNA RUTKOWSKA
jakie przetargi wygrała firma
APID SOLUTIONS MARZANNA RUTKOWSKA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 73544,33 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
INNE PRZETARGI Z GRUDZIĄDZA
- Przeglądy, konserwacja oraz wymiana elementów wyposażenia pompowni przeciwpożarowej wraz z instalacją gaśniczą w Składzie Gardeja - sprawa nr 120/2025
- Dostawa używanego samochodu ciężarowego
- Przegląd armatury zaporowej - zawory KITO, PROTEGO wraz z wymianą części zamiennych na magazynowych zbiornikach paliwowych Składu Gardeja - 121/2025
- Dostawa wyposażenia osobistego
- Usługa cateringu dla dzieci, które uczęszczają do przedszkola w Zespole Szkolno - Przedszkolnym nr 1 w okresie od 01 stycznia 2026 r. do 31 grudnia 2026 r.
- Dostawy owoców i warzyw na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Grudziądzu w I półroczu 2026
więcej: przetargi w Grudziądzu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





