eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GrudziądzDostawa elektronarzędzi - sprawa numer 81/2025



Ogłoszenie z dnia 2025-10-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa elektronarzędzi - sprawa numer 81/2025

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 13 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 340907277

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Czwartaków 3

1.5.2.) Miejscowość: Grudziądz

1.5.3.) Kod pocztowy: 86-300

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki

1.5.7.) Numer telefonu: 261483290

1.5.8.) Numer faksu: 261483222

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 13wog.przetargi@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.13wog.wp.mil.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/1168683

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa elektronarzędzi - sprawa numer 81/2025

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2e48464e-afbb-4c80-81a2-2aca7140aa1f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00455511

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00671655/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.8 Dostawa narzędzi i wyposażenia warsztatowego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00402895

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 81/2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 136153,11 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa elektronarzędzi, w ilościach i wymaganiach technicznych, zgodnie z dokumentacją Zamawiającego.
Zakres przedmiotu zamówienia stanowi dostawa: „Elektronarzędzi”:
Pistolet (przyrząd) do pompowania opon - szt. 3
Lampa warsztatowa LED, akumulatorowa - szt.20
Kompresor olejowy pionowy- szt.1
Halogen led 2x100 W - szt.2
Przyrząd do kontroli wtryskiwaczy silników wysokoprężnych-szt.3
Akumulatorowy klucz udarowy z zabierakiem 3/4 -szt.1
Dymny tester szczelności układów - szt.2
Klucz udarowy akumulatorowy 18V- szt.5
Mini kamerka z możliwością transmisji obrazu na ekran lub rzutnik-szt.2
Tester akumulatorów (12-24V) z drukarką- szt.3
Prostownik z rozruchem 12/24 V przenośny- szt.2
Kompresor bezolejowy - sprężarka tłokowa- szt.2
Smarownica pneumatyczna - szt.2
Pneumatyczny napełniacz oleju 30 litrów- szt.2
Pistolet dozujący z licznikiem cyfrowym i giętą końcówką-szt.2
Klucz udarowy, pneumatyczny z przedłużonym trzpieniem 3/4"- szt.2
Klucz udarowy, pneumatyczny krótki z trzpieniem 1/2"- szt.2
Urządzenie do wymiany płynu hamulcowego- szt.1
Ostrzałka do wierteł- szt.2
Prostownik 12/24 V z funkcją rozruchu do akumulatorów kwasowych-szt.2
Prostownik 12/24 V z funkcją rozruchu-szt.2
Klucz udarowy akumulatorowy - szt.1
Wiertarka magnetyczna- szt.1
Wiertarka- szt.2
Zespół prostownikowy- szt. 5
Miernik cyfrowy- szt.3
Lampa warsztatowa 3w led - szt.20
Półautomat spawalniczy MIG/MAG, MMA, TIG 20-200A-szt.2
Szlifierka akumulatorowa kątowa-szt.10
Wiertarko-wkrętarka akumulatorowa- szt. 5
Zgrzewarka do plandek 1600W - szt.1
Zestaw lutowniczy- szt.1
Kontrolka elektromonterska- szt.2
Przenośny agregat prądotwórczy - szt.1
Szlifierka akumulatorowa mimośrodowa- szt.1
Kompresor tłokowo olejowy- szt.1
Szlifierka pneumatyczna oscylacyjna- szt.2
Szlifierka prosta- szt.1
Polerka- szt.1
Opalarka elektryczna- szt.2
Latarka czołowa - szt.5
Kamera inspekcyjna- szt.1
Latarka Led na magnes- szt.5
Prasa hydrauliczna 50T z pedałem- szt. 1
Myjka warsztatowa US-2- szt.1
Podgrzewacz indukcyjny- szt.1
Półautomat spawalniczy inwentorowy - szt.2
Podgrzewacz indukcyjny 3kva 230V indukcja -szt.1

Miejsce dostawy: magazyn 13 Wojskowego Oddziału Gospodarczego przy ul. Bema 3,86-300 Grudziądz, z dopuszczeniem do zmiany na magazyny w Chełmnie i Brodnicy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 44510000-8 - Narzędzia

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

44511000-5 - Narzędzia ręczne

44512000-2 - Różne narzędzia ręczne

43800000-1 - Urządzenia warsztatowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 196839,98 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 196839,98 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 196839,98 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GM TRADE s.c. Grzegorz Surman, Monika Fornalczyk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 9731063416

7.3.3) Ulica: Klonowa 2

7.3.4) Miejscowość: Klępina

7.3.5) Kod pocztowy: 66-010

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 196839,98 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.