Ogłoszenie z dnia 2025-10-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00360007/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-08-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa wyrobów chłonnych i pielęgnacyjnych dla osób z problemem inkontynencji (10.2025)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: DOM POMOCY SPOŁECZNEJ IM.ŚW.JANA PAWŁA II W KRASNYMSTAWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000654598
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kwiatowa 1
1.5.2.) Miejscowość: Krasnystaw
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-300
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@dpskrasnystaw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: dps-krasnystaw.bipstrona.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f0b39e61-529a-4af0-829c-09183b155b5a1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
powiatowa jednostka organizacyjna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
pomoc społeczna - dom pomocy społecznej
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa wyrobów chłonnych i pielęgnacyjnych dla osób z problemem inkontynencji (10.2025)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f0b39e61-529a-4af0-829c-09183b155b5a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00455372
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00018946/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.5 Dostawa pieluchomajtek i materiałów higienicznych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00360007
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DPS.II.261.10.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyrobów chłonnych i pielęgnacyjnych dla osób z problemem inkontynencji, refundowanych przez NFZ, zgodnie z asortymentem, poniższym opisem i ilością wykazaną w Formularzu cenowym – Załącznik nr 2 do SWZ.
Produkty muszą posiadać następujące cechy:
1) wkładki urologiczne:
a) anatomicznie ukształtowany wkład chłonny z pulpy celulozowej
b) superabsorbent pochłaniający mocz i neutralizującym nieprzyjemny zapach
c) warstwa rozprowadzająca wspomagająca szybsze wchłanianie oraz dystrybucję wilgoci
d) osłonki boczne z przędzą elastyczną wzdłuż wkładu chłonnego skierowane na zewnątrz zapobiegające wyciekom
e) izolacyjna warstwa zewnętrzna, oddychająca na całej powierzchni wkładki
f) zabezpieczony papierkiem pasek klejowy umożliwiający mocowanie wyrobu do bielizny
g) chłonność według norm ISO 11948-1 zgodnie z podanymi danymi w formularzu cenowym – Załącznik nr 2
h) wymiary całkowite wkładki oraz wymiary wkładu chłonnego zgodnie z podanymi danymi w formularzu cenowym – Załącznik nr 2
i) produkt pakowany w sposób łatwy do rozliczenia refundacji z NFZ, np. 10 , 15, 30 szt. w opakowaniu
2) majtki chłonne typu gender meskie:
a) anatomicznie ukształtowany wkład chłonny z pulpy celulozowej z superabsorbentem pochłaniającym mocz i neutralizującym nieprzyjemny zapach
b) dodatkowa warstwa rozprowadzająca mocz równomiernie na całej powierzchni wkładu chłonnego
c) ochrona przed wyciekami w postaci osłonek bocznych wzdłuż wkładu chłonnego
d) kolorowa warstwa zewnętrzna podobna do prawdziwej bielizny, oddychająca na całej powierzchni
e) produkt imitujący zwykłą bieliznę dla mężczyzn
3) majtki chłonne
a) wkład chłonny z pulpy celulozowej z superabsorbentem pochłaniającym mocz i neutralizującym nieprzyjemny zapach
b) warstwa rozprowadzająca równomiernie na całej powierzchni mocz
c) osłonki boczne wzdłuż wkładu chłonnego oraz falbanki z przędzą elastyczną w obszarze pachwinowym zapewniające ochronę przed wyciekami
d) indykator wilgotności – nadruk tuszem rozmywający się pod wpływem kontaktu z moczem
e) produkt oddychający na całej powierzchni, wszystkie warstwy wykonane z materiału przepuszczającego powietrze, ale nie przepuszczającego cieczy, tzn. zarówno wewnętrzna (stykająca się ze skórą), jak zewnętrzna
f) chłonność według norm ISO 11948-1 zgodnie z podanymi danymi w formularzu cenowym – Załącznik nr 2
g) obwód w talii / biodrach zgodnie z podanymi danymi w formularzu cenowym – Załącznik nr 2
h) produkt pakowany w sposób łatwy do rozliczenia refundacji z NFZ, np. 10 , 15, 30 szt. w opakowaniu
4) pieluchy
a) dwa anatomicznie ukształtowane wkłady chłonne z pulpy celulozowej z superabsorbentem pochłaniającym mocz i neutralizującym nieprzyjemny zapach
b) dodatkowa warstwa rozprowadzająca równomiernie na całej powierzchni mocz
c) podwójna ochrona przed wyciekami: wewnętrzne osłonki boczne wzdłuż wkładu chłonnego; zewnętrzne falbanki z przędzą elastyczną (rozciągliwą) w obszarze pachwinowym
d) elastyczny ściągacz taliowy z przodu i z tyłu wyrobu
e) cztery elastyczne (rozciągliwe) przylepcorzepy do wielokrotnego mocowania
f) produkt oddychający na całej powierzchni, wszystkie warstwy wykonane z materiału przepuszczającego powietrze, ale nie przepuszczającego cieczy, tzn. zarówno wewnętrzna (stykająca się ze skórą), jak zewnętrzna
g) identyfikator wilgoci zmieniający barwę pod wpływem cieczy z podziałem strefowym ułatwiającym ocenę stopnia wypełnienia pieluchy
h) nadruk na warstwie izolacyjnej z funkcją informacyjną o rozmiarze wyrobu z łatwą możliwością identyfikacji poziomu chłonności produktu wyjętego opakowania, np. nadruk w kolorze żółtym – pierwszy poziom chłonności, czerwony – drugi poziom chłonności
i) chłonność według norm ISO 11948-1 zgodnie z podanymi danymi w formularzu cenowym – Załącznik nr 2
j) obwód pasa zgodnie z podanymi danymi w formularzu cenowym – Załącznik nr 2
k) produkt pakowany w sposób łatwy do rozliczenia refundacji z NFZ, np. 10 , 15, 30 szt. w opakowaniu
5) materiały pielęgnacyjne zgodnie z opisem zamieszczonym w Załączniku nr 2 do SWZ
a) pianka pielęgnacyjna,
b) chusteczki nawilżone
Wyroby na potrzeby indywidualne mieszkańców DPS, dostarczane na podstawie zapotrzebowania złożonego przez Zamawiającego. Wykonawca realizujący zamówienie, zobowiązany jest wystawiać faktury imienne za zakupione materiały pielęgnacyjne ( na nazwisko pacjenta - mieszkańca DPS ).
Miejsce dostaw: siedziba DPS w Krasnymstawie oraz Filie DPS w Stężycy Nadwieprzańskiej, Ostrowie Krupskim i Bzowcu.
2. Zamawiający wymaga dołączenia do oferty próbek produktów chłonnych – po jednym najmniejszym handlowym oryginalnym opakowaniu w każdym z rozmiarów, nie mniejszym niż 10 szt. Próbki należy dostarczyć do siedziby zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Jakość wyrobów oceniona zostanie przy wykorzystaniu dołączonych do Oferty próbek, w sposób opisany w punkcie XV.
3. Wykonawca zamówienia we własnym zakresie i na swój koszt zapewni odbiór od zamawiającego wniosków na zlecone wyroby chłonne.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33700000-7 - Produkty do pielęgnacji ciała
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 287739,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 287739,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 287739,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MEDICUS Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7123260452
7.3.3) Ulica: ul. Biernackiego 12/9,
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-089
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 287739,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-09-01 do 2026-08-31INNE PRZETARGI Z KRASNEGOSTAWU
- Dostawa endoprotez stawu biodrowego i cementu dla SPZOZ w Krasnymstawie
- UBEZPIECZENIE MAJĄTKU I INNYCH INTERESÓW POWIATU KRASNOSTAWSKIEGO ORAZ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH I INSTYTUCJI KULTURY NA OKRES OD DNIA 01.01.2026 DO 31.12.2027 ROKU"
- Zakup ogrzewacza płynów i urządzenia do aktywnej regulacji temperatury ciała
- Przygotowanie tymczasowego miejsca udzielania pomocy medycznej, utworzenie nowej pracowni diagnostycznej RTG poprzez dostosowanie pomieszczeń w budynku, w którym zlokalizowane są gabinety (...)
więcej: przetargi w Krasnymstawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i montaż wyposażenia pracowni Instytutu Nauk o Zdrowiu ANS Gniezno
- Dostawa środków higienicznych tj. pieluchomajtek, podkładów, podpasek i myjek do ciała.
- Dostawa środków do higieny pacjenta na potrzeby Szpitala Powiatowego w Gryfinie
więcej: Produkty do pielęgnacji ciała »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.