Ogłoszenie z dnia 2025-10-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00396919/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-08-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Odbudowa drogi gminnej ul. Kozubnickiej w Porąbce
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Porąbka
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072182290
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Krakowska 3
1.5.2.) Miejscowość: Porąbka
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-353
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: anna.omasta@ug.porabka.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.porabka.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-bcb4669b-984e-424b-86c9-eaab2bdd36861.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Odbudowa drogi gminnej ul. Kozubnickiej w Porąbce2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bcb4669b-984e-424b-86c9-eaab2bdd3686
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00454968
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00045738/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 Odbudowa ul. Kozubnickiej w Porąbce
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00396919
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.16.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 510873,10 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 267122,18 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest odbudowa drogi gminnej nr 594223 S – ul. Kozubnickiej w Porąbce, na odcinku od km 0+575 do km 0+625. Zakres prac obejmuje w szczególności likwidację osuwiska, umocnienie skarpy, przebudowę odwodnienia drogi oraz wykonanie nowej nawierzchni.
2. Zakres zamówienia:
1) Lokalizacja inwestycji
Zamówienie dotyczy odcinka drogi gminnej ul. Kozubnickiej w Porąbce.
2) Zakres prac obejmuje w szczególności:
a) Prace przygotowawcze:
oczyszczenie skarpy z roślinności, gruzu i elementów zniszczonego odwodnienia,
roboty pomiarowe przy robotach ziemnych liniowych w terenie pagórkowatym lub górskim,
roboty pomiarowe budownictwa wodnego,
wykaszanie chwastów i jednorocznych samosiewów (koszenie w terenie zadrzewionym),
mechaniczne karczowanie gęstych zagajników (powyżej 60% powierzchni),
oczyszczenie terenu z resztek budowlanych, gruzu i śmieci, zebranie i złożenie zanieczyszczeń w pryzmy,
roboty rozbiórkowe (ścieki betonowe, odwodnienia liniowe, poręcze ochronne linowe),
załadunek i wywóz gruzu, trawy oraz materiałów po karczowaniu wraz z opłatą za składowanie,
wykopy oraz przekopy koparkami podsiębiernymi,
wykopy z transportem urobku taczkami,
plantowanie (obrobienie na czysto) skarpy i dna wykopów.
b) Roboty drogowe:
rozbiórka nawierzchni z masy mineralno-bitumicznej o grubości 8 cm,
rozbiórka podbudowy z kruszywa o grubości 30 cm (ręcznie),
wykonanie podbudowy z kruszyw łamanych: dolna warstwa – 30 cm, górna – 20 cm,
wykonanie warstwy wiążącej z mieszanki mineralno-bitumicznej (4 cm po zagęszczeniu),
wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-bitumicznej (4 cm po zagęszczeniu),
wykonanie poboczy z destruktu bitumicznego (grubość 15 cm),
montaż barier ochronnych stalowych klasy N2W3 wraz z betonowymi fundamentami dla słupków.
c) Odwodnienie drogi, studnie S1 i S2:
wykonanie przepustu rurowego na ławie fundamentowej żwirowej wraz z zasypką, obsypką i ściankami czołowymi,
wykonanie ścieków betonowych (korytka 30 x 50 cm) na ławie betonowej – długość 30 m,
wykonanie podłoży betonowych pod studnie kanalizacyjne,
wykonanie studni rewizyjnej S1 z kręgów betonowych (DN 1200 mm, głębokość 2 m, właz D600, krąg denny, izolacja, połączenia na uszczelki),
wykonanie studni rewizyjnej S2 z kręgów betonowych (DN 1500 mm, głębokość 3 m, właz D600, krąg denny, izolacja, połączenia na uszczelki),
ułożenie rurociągów kanalizacyjnych z rur PVC kielichowych DN 300 mm.
d) Odbudowa nasypu:
trzykrotne wykonanie warstw podbudowy z kruszyw łamanych (warstwa dolna po zagęszczeniu – 40 cm),
ułożenie geowłókniny wzmacniającej o wytrzymałości min. 20/20 kN/m.
e) Umocnienie skarpy:
wykonanie wykopów z transportem urobku taczkami (odspojenie gruntu i przewóz do 10 m),
zasypywanie wykopów, ręczne formowanie nasypów z ziemi z odkładu,
wykonanie podkładów betonowych z tzw. „chudego betonu” o grubości 15 cm,
budowa ścian oporowych z kamienia łamanego hydrotechnicznego:
dolna część: na zaprawie cementowej,
górna część: układana na sucho,
umocnienie skarpy narzutem z kamienia hydrotechnicznego o wymiarach 50–80 cm,
wykonanie ław żelbetowych pod ścieki skarpowe,
ułożenie prefabrykowanych ścieków skarpowych trapezowych 50/38/20 cm,
obrukowanie wylotu kaskady kamieniem naturalnym 20–30 cm (kamień wciskany w beton na mokro).
3) Orientacyjne wielkości ilustrujące skalę zamówienia:
Poniższe wielkości mają charakter szacunkowy i służą zobrazowaniu zakresu zamówienia:
a) wykonanie ścian oporowych z kamienia (na zaprawie cementowej) – 25 m³,
b) wykonanie ścian oporowych z kamienia (na sucho) – 25 m³,
c) umocnienie skarpy narzutem z kamienia hydrotechnicznego 50–80 cm – 350 m³. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w
załączniku nr 1 do SWZ - dokumentacji technicznej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 296644,39 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 417691,31 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 296644,39 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Budlam sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 526266357
7.3.3) Ulica: Żeromskiego 6
7.3.4) Miejscowość: Żywiec
7.3.5) Kod pocztowy: 34-300
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 296644,39 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych - ulica Okrężna w miejscowości Gzin
- Wykonanie bieżących prac utrzymaniowych na drogach miejskich administrowanych przez Burmistrza Przasnysza
- Remont dróg dojazdowych do szpitala NZOZ Łużyckie Centrum Medyczne w Lubaniu Sp. z o.o. przewidzianego do hospitalizacji rannych - etap I
- "Remonty cząstkowe nawierzchni dróg na terenie gminy Lubsza w 2025 r. Etap II"
- Remont nawierzchni dróg gminnych w Gminie Gierałtowice - etap 2
- Remont drogi gminnej 560245K w m. Kłaj ,remont drogi gminnej 560265K m. Szarów, remont drogi gminnej 560251K w m. Targowisko z podziałem na trzy części
więcej: Roboty w zakresie naprawy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.