eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PorąbkaOdbudowa drogi gminnej ul. Kozubnickiej w Porąbce



Ogłoszenie z dnia 2025-10-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Odbudowa drogi gminnej ul. Kozubnickiej w Porąbce

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Porąbka

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072182290

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Krakowska 3

1.5.2.) Miejscowość: Porąbka

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-353

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: anna.omasta@ug.porabka.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.porabka.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-bcb4669b-984e-424b-86c9-eaab2bdd3686

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Odbudowa drogi gminnej ul. Kozubnickiej w Porąbce

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bcb4669b-984e-424b-86c9-eaab2bdd3686

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00454968

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00045738/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Odbudowa ul. Kozubnickiej w Porąbce

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00396919

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.16.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 510873,10 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 267122,18 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest odbudowa drogi gminnej nr 594223 S – ul. Kozubnickiej w Porąbce, na odcinku od km 0+575 do km 0+625. Zakres prac obejmuje w szczególności likwidację osuwiska, umocnienie skarpy, przebudowę odwodnienia drogi oraz wykonanie nowej nawierzchni.
2. Zakres zamówienia:
1) Lokalizacja inwestycji
Zamówienie dotyczy odcinka drogi gminnej ul. Kozubnickiej w Porąbce.
2) Zakres prac obejmuje w szczególności:
a) Prace przygotowawcze:
 oczyszczenie skarpy z roślinności, gruzu i elementów zniszczonego odwodnienia,
 roboty pomiarowe przy robotach ziemnych liniowych w terenie pagórkowatym lub górskim,
 roboty pomiarowe budownictwa wodnego,
 wykaszanie chwastów i jednorocznych samosiewów (koszenie w terenie zadrzewionym),
 mechaniczne karczowanie gęstych zagajników (powyżej 60% powierzchni),
 oczyszczenie terenu z resztek budowlanych, gruzu i śmieci, zebranie i złożenie zanieczyszczeń w pryzmy,
 roboty rozbiórkowe (ścieki betonowe, odwodnienia liniowe, poręcze ochronne linowe),
 załadunek i wywóz gruzu, trawy oraz materiałów po karczowaniu wraz z opłatą za składowanie,
 wykopy oraz przekopy koparkami podsiębiernymi,
 wykopy z transportem urobku taczkami,
 plantowanie (obrobienie na czysto) skarpy i dna wykopów.
b) Roboty drogowe:
 rozbiórka nawierzchni z masy mineralno-bitumicznej o grubości 8 cm,
 rozbiórka podbudowy z kruszywa o grubości 30 cm (ręcznie),
 wykonanie podbudowy z kruszyw łamanych: dolna warstwa – 30 cm, górna – 20 cm,
 wykonanie warstwy wiążącej z mieszanki mineralno-bitumicznej (4 cm po zagęszczeniu),
 wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-bitumicznej (4 cm po zagęszczeniu),
 wykonanie poboczy z destruktu bitumicznego (grubość 15 cm),
 montaż barier ochronnych stalowych klasy N2W3 wraz z betonowymi fundamentami dla słupków.
c) Odwodnienie drogi, studnie S1 i S2:
 wykonanie przepustu rurowego na ławie fundamentowej żwirowej wraz z zasypką, obsypką i ściankami czołowymi,
 wykonanie ścieków betonowych (korytka 30 x 50 cm) na ławie betonowej – długość 30 m,
 wykonanie podłoży betonowych pod studnie kanalizacyjne,
 wykonanie studni rewizyjnej S1 z kręgów betonowych (DN 1200 mm, głębokość 2 m, właz D600, krąg denny, izolacja, połączenia na uszczelki),
 wykonanie studni rewizyjnej S2 z kręgów betonowych (DN 1500 mm, głębokość 3 m, właz D600, krąg denny, izolacja, połączenia na uszczelki),
 ułożenie rurociągów kanalizacyjnych z rur PVC kielichowych DN 300 mm.
d) Odbudowa nasypu:
 trzykrotne wykonanie warstw podbudowy z kruszyw łamanych (warstwa dolna po zagęszczeniu – 40 cm),
 ułożenie geowłókniny wzmacniającej o wytrzymałości min. 20/20 kN/m.
e) Umocnienie skarpy:
 wykonanie wykopów z transportem urobku taczkami (odspojenie gruntu i przewóz do 10 m),
 zasypywanie wykopów, ręczne formowanie nasypów z ziemi z odkładu,
 wykonanie podkładów betonowych z tzw. „chudego betonu” o grubości 15 cm,
 budowa ścian oporowych z kamienia łamanego hydrotechnicznego:
 dolna część: na zaprawie cementowej,
 górna część: układana na sucho,
 umocnienie skarpy narzutem z kamienia hydrotechnicznego o wymiarach 50–80 cm,
 wykonanie ław żelbetowych pod ścieki skarpowe,
 ułożenie prefabrykowanych ścieków skarpowych trapezowych 50/38/20 cm,
 obrukowanie wylotu kaskady kamieniem naturalnym 20–30 cm (kamień wciskany w beton na mokro).
3) Orientacyjne wielkości ilustrujące skalę zamówienia:
Poniższe wielkości mają charakter szacunkowy i służą zobrazowaniu zakresu zamówienia:
a) wykonanie ścian oporowych z kamienia (na zaprawie cementowej) – 25 m³,
b) wykonanie ścian oporowych z kamienia (na sucho) – 25 m³,
c) umocnienie skarpy narzutem z kamienia hydrotechnicznego 50–80 cm – 350 m³. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w
załączniku nr 1 do SWZ - dokumentacji technicznej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 296644,39 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 417691,31 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 296644,39 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Budlam sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 526266357

7.3.3) Ulica: Żeromskiego 6

7.3.4) Miejscowość: Żywiec

7.3.5) Kod pocztowy: 34-300

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 296644,39 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.