Ogłoszenie z dnia 2023-10-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00374400/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-08-30
- 2023/BZP 00384731/01 - Modyfikacja z dnia 2023-09-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
USŁUGA ŻYWIENIA PACJENTÓW SZPITALA INSTYTUTU MEDYCYNY WSI IM. WITOLDA CHODŹKI W LUBLINIE
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: INSTYTUT MEDYCYNY WSI IM. WITOLDA CHODŹKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288521
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Dra Kazimierza Jaczewskiego 2
1.5.2.) Miejscowość: Lublin
1.5.3.) Kod pocztowy: 20-090
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@imw.lublin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.imw.lublin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-fbd95b53-459a-11ee-9aa3-96d3b44407901.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
badania naukowe i prace rozwojowe
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
USŁUGA ŻYWIENIA PACJENTÓW SZPITALA INSTYTUTU MEDYCYNY WSI IM. WITOLDA CHODŹKI W LUBLINIE2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fbd95b53-459a-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00454916
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00374400
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZP.226.10.ZP.U.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: usługa żywienia pacjentów szpitala Instytutu Medycyny Wsi im. Witolda Chodźki w Lublinie polegająca na: przygotowaniu (z surowców Wykonawcy) i w kuchni Wykonawcy posiłków, z podziałem na diety, według zapotrzebowań z poszczególnych oddziałów szpitalnych.
Do Wykonawcy należy dystrybucja posiłków, w tym:
a) dowóz i dostarczenie posiłków do pacjentów w poszczególnych oddziałach szpitalnych,
b) odbiór zastawy stołowej od pacjenta po posiłkach - zmywanie i dezynfekcja po każdym posiłku w zmywalni Wykonawcy,
c) odbiór i utylizację odpadów pokonsumpcyjnych przez Wykonawcę,
d) zastawa stołowa w tym sztućce- zapewniania przez Wykonawcę.
e) Ilość rzeczywistych łóżek w szpitalu wynosi 99. Zamawiający wymaga, aby koszty świadczenia usługi były przeliczone w ofercie w oparciu o ilość 80 pacjentów tj. średnią dzienną liczbę pacjentów.
Szczegółowy opis zawiera załącznik nr 1 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 55322000-3 - Usługi gotowania posiłków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
55521200-0 - Usługi dowożenia posiłków
55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2142696,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2171312,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2142696,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPH Kudaszewicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8261391133
7.3.3) Ulica: Wspólna 71
7.3.4) Miejscowość: Subliny
7.3.5) Kod pocztowy: 08-400
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Barbara Kudaszewicz PPH "KUDASZEWICZ"
jakie przetargi wygrała firma
Barbara Kudaszewicz PPH "KUDASZEWICZ"
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2142696,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Usługa zorganizowania wyprawy Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej do Stacji Polarnej Calypsobyen
- Wykonanie renowacji posadzek parkietowych w obiektach Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II
- Robota budowlana polegająca na wykonaniu robót remontowo - adaptacyjnych na potrzeby Oddziału Urologii COZL oraz pomieszczeń przyległych.
- dostawa na potrzeby Urzędu Miasta Lublin trzech fabrycznie nowych samochodów osobowych, w tym dwóch samochodów osobowych, 5 osobowych, rodzaj nadwozia sedan, o napędzie benzynowym oraz jednego ......
- Dostawa papieru toaletowego, ręczników oraz worków papierowych dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Lublinie
- Dostawa materiałów opatrunkowych, sprzętu jednorazowego użytku, rękawic chirurgicznych i diagnostycznych, środków do dezynfekcji, zestawów pierwszej pomocy oraz szwów chirurgicznych.
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi restauracyjne na rzecz uczniów Szkoły Podstawowej nr 20 im. Orła Białego we Wrocławiu w roku szkolnym 2025/2026
- Świadczenie usług cateringowych dla uczestników projektu prowadzonego przez Szkołę Biznesu PW finansowanego z IDUB.
- Świadczenie usług żywienia dla uczestników projektu Dziennego Domu Pomocy ul. Wygody 58 w Jaworznie.
- Wykonanie usług cateringowych podczas wydarzeń artystycznych organizowanych przez Teatr Wielki - Operę Narodową
- Świadczenie usługi całodziennego żywienia wychowanków dla Domu Dziecka "Dworek Marzeń" oraz Domu Dziecka "Pomocna Dłoń" w Olkuszu.
- Świadczenie usług przygotowania, dostarczenia i wydania posiłków dla uczniów szkół podstawowych w Mieście Zielonka
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.