Ogłoszenie z dnia 2025-10-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00272890/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-06-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa 3 nowych samochodów typu SUV w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu na potrzeby Urzędu Miejskiego w Pasłęku – z podziałem na części.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: URZĄD MIEJSKI W PASŁĘKU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000524447
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: pl. św. Wojciecha 5
1.5.2.) Miejscowość: Pasłęk
1.5.3.) Kod pocztowy: 14-400
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: paslek@paslek.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: paslek.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zamowienia.paslek.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa 3 nowych samochodów typu SUV w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu na potrzeby Urzędu Miejskiego w Pasłęku – z podziałem na części.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-24aabdad-ee9a-4263-8ccc-3c61a29182ef
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00454913
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00013416/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawa 3 nowych samochodów typu SUV w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu na potrzeby Urzędu Miejskiego w Pasłęku – z podziałem na części.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00272890
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BGK.271.14.2025.ŁZ
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 373983,73 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa samochodu typu SUV osobowy z napędem 4x4 - Parametry minimalne wymagane przez Zamawiającego określono w Dodatku nr 1 Specyfikacja Warunków Technicznych.4.5.3.) Główny kod CPV: 34110000-1 - Samochody osobowe
4.5.5.) Wartość części: 97560,98 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
dostawa samochodu typu SUV z napędem 4x4 z przeznaczeniem dla Straży Miejskiej - Parametry minimalne wymagane przez Zamawiającego określono w Dodatku nr 1 Specyfikacja Warunków Technicznych.4.5.3.) Główny kod CPV: 34110000-1 - Samochody osobowe
4.5.5.) Wartość części: 97560,98 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa samochodu typu SUV – duży - Parametry minimalne wymagane przez Zamawiającego określono w Dodatku nr 1 Specyfikacja Warunków Technicznych.4.5.3.) Główny kod CPV: 34110000-1 - Samochody osobowe
4.5.5.) Wartość części: 17886178 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wykonawca Europejski Fundusz Leasingowy S. A. uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego tj. w wyznaczonym terminie nie przedłożył projektów umów na realizację zamówienia
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 157485,14 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 157485,14 PLN
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wykonawca Europejski Fundusz Leasingowy S. A. uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego tj. w wyznaczonym terminie nie przedłożył zamawiającemu umów na realizację zamówienia
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 175383,78 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 175383,78 PLN
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
cena oferty z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza
przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia,
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 228238,46 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 228238,46 PLN
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa samochodu dostawczego z wywrotem trójstronnym do 3,5 t
- Dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego dla Pomorskiego Uniwersytetu Medycznego w Szczecinie
- Dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego dla Urzędu Gminy Tarnów
- Zakup samochodu osobowego
- "Zakup samochodu 9-osobowego (8+1) dostosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym na wózku inwalidzkim, na potrzeby Gminy Sławoborze w ramach projektu - zakup pojazdu dla ŚDS."
- Dostawa lekkich samochodów kwatermistrzowskich - 3 szt.
więcej: Samochody osobowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





