Ogłoszenie z dnia 2022-11-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00412771/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-10-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa konserwacji, napraw i przeglądów sprzętu endoskopowego - 19/TP/2022
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Szpital Miejski w Miastku Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 222007697
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wybickiego 30
1.5.2.) Miejscowość: Miastko
1.5.3.) Kod pocztowy: 77-200
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski
1.5.7.) Numer telefonu: 59 857 09 53
1.5.8.) Numer faksu: 59 857 09 53
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@szpitalmiastko.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalmiastko.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5b3954f6-5528-11ed-8832-4e4740e186ac1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa konserwacji, napraw i przeglądów sprzętu endoskopowego - 19/TP/20222.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5b3954f6-5528-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00454791
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00412771/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 19/TP/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 376848,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są usługi konserwacji, napraw i przeglądów sprzętu endoskopowego wymienionego w Załączniku nr 1 do Opisu przedmiotu zamówienia oraz do utrzymania tych urządzeń w stanie pełnej sprawności technicznej.
2. Wykonawca zobowiązuje się do objęcia stałą opieką serwisową urządzeń endoskopowych:
1) W przypadku urządzeń niesprawnych w chwili podpisywania umowy - po dokonaniu naprawy, na okres 24 miesięcy, licząc od dnia następnego, od daty podpisania protokołu, potwierdzającego przywrócenie sprawności użytkowej niesprawnych urządzeń,
2) W przypadku pozostałych urządzeń - na okres 24 miesięcy od dnia podpisania umowy.
3. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania umowy zgodnie z wymaganiami dotyczącymi przedmiotu zamówienia określonymi w Specyfikacji Warunków Zamówienia, Załącznikach do specyfikacji oraz postanowieniami złożonej oferty które stanowią integralną części umowy.
4. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania innych obowiązków określonych szczegółowo
w Specyfikacji Warunków Zamówienia, Załącznikach do specyfikacji i ofercie Wykonawcy, które stanowią integralną część umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Działając na podstawie art. 255 pkt 1 Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, ponieważ nie złożono żadnej oferty.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Obsługa serwisowa aparatury ultrasonograficznej II
- Obsługę serwisową aparatury monitorującej parametry pacjenta
- ZP/23/25 Świadczenie usług stałej konserwacji, przeglądów i napraw urządzeń stomatologicznych oraz protetycznych będących na wyposażeniu Mazowieckiego Centrum Stomatologii Sp. z o.o. w Warszawie.
- Świadczenie usług serwisowych tomografu komputerowego w okresie pogwarancyjnym na rzecz Powiatowego Centrum Zdrowia w Kamiennej Górze Sp. z o.o.
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





